رایج ترین مشکلات تردمیل و رفع آن ها - پارسی زی
ترکیب درست رنگ‌ها در دکوراسیون، فضای خانه را ماندگار می‌کند!

ترکیب درست رنگ‌ها در دکوراسیون، فضای خانه را ماندگار می‌کند!

ترکیب درست رنگ‌ها در دکوراسیون، فضای خانه را ماندگار می‌کند! اگر خواهان خلق دکوراسیون ماندگار و جدیدی برای فضای داخلی منزل خود هستید و سوالاتی …

ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه

ریاضی جامع کنکور تجربی مهر و ماه

بانک کتاب طلایی بزرگ ترین مرجع برای خرید آنلاین کتاب با قیمت مناسب می باشد. فروشگاه اینترنتی بانک کتاب طلایی برای رفاه حال کنکوریان و …

خدمات کامپیوتر در محل

خدمات کامپیوتر در محل

خدمات کامپیوتر در محل فکر کنید با مجموع مشغله‌های روزمره، کامپیوتر یا این که لپ‌تاپ شما خراب خواهد شد و نیاز به تعمیر داشته باشد؛ …

رایج ترین مشکلات تردمیل و رفع آن ها

امروزه استفاده از وسایل ورزشی برای حفظ تناسب اندام و سلامتی طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از این وسایل که به سبب طرز استفاده آسان در منازل زیادی یافت می شود، تردمیل است. با این حال بیشتر دارندگان تردمیل در هنگام بروز مشکلات دست و پای خود را گم می کنند و خیال می کنند تردمیل شان در حال وداع گفتن با دار فانی است!

در ادامه این مطلب رایج ترین مشکلاتی که تردمیل ها با آن دست و پنجه نرم می کنند به همراه راه رفع کردن آن ها آورده شده است.

توقف ناگهانی تردمیل

تردمیل ها باید بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی و بدون وقفه کار کنند. با این حال در برخی مواقع افراد هنگام دویدن روی تردمیل، ناگهان با مشکل توقف ناگهانی تردمیل مواجه می شوند.

دلایل زیادی را می توانیم برای متوقف شدن ناگهانی تردمیل نام ببریم اما با این حال برخی از آن ها نسبت به بقیه رایج ترند که از میان آن ها می توان به خشکی تسمه تسمه تردمیل (نوار نقاله تردمیل ، تسمه تردمیل المپیا تایوانی ، تسمه تردمیل چینی ، خرید تسمه تردمیل ) ، از جادرآمدن تسمه و یا حتی خرابی آن اشاره داشت.

روشن نشدن تردمیل

وقتی سراغ تردمیل می رویم، انتظار داریم تردمیل بدون هیچ گونه وقفه ای روشن شود. اما این قضیه ممکن است در برخی موارد با روشن نشدن تردمیل ما را متعجب کند.

موارد زیادی می توانند علت روشن نشدن تردمیل باشند که برخی رایج ترین آن ها نظیر نبود جریان برق، مشکلات در سیم کشی، ایراد برد موتور تردمیل و … بیشتر از بقیه برای دارندگان تردمیل رخ می دهد.

خرابی برد تردمیل

برد تردمیل قطعه ای حیاتی و مهم برای این وسیله ورزشی محسوب می شود و ایجاد هرگونه اختلالی در آن، می تواند فعالیت کل تردمیل را مختل کند. دو علت اصلی خرابی برد تردمیل را می توان مشکلات در جریان برق و سیم کشی معیوب دانست.

گفتنی است با توجه به پیچیدگی هایی که برد تردمیل دارد، پیشنهاد می کنیم برای تعویض و یا تعمیر این قطعه از تعمیرکاران حرفه ای تردمیل کمک بگیرید.

صدا دادن تردمیل

یک تردمیل در حالت عادی باید بدون ایجاد هیچ گونه صدایی و یا با کمترین صدای ممکن کار کند. بنابر این تردمیل هایی که در هنگام روشن بودن صداهای نامتعارف از خود ایجاد می کنند، بایستی عیب یابی شده تا مشکلات آن معلوم شود.

به طور کلی صدا دادن تردمیل از دو منبع می تواند نشات بگیرد: تسمه تردمیل و موتور تردمیل.

تسمه تردمیل برای این که وظیفه خود را به درستی انجام دهد، باید در جای تعیین شده قرار داشته باشد و به هیچ سمتی متمایل نباشد؛ تسمه تردمیل باید در بخش مرکزی قرار داشته و به هیچ وجه کج یا آویزان نباشد.

موتور تردمیل نیز می تواند از مقصران باشد؛ موتور تردمیل در هنگام روشن بودن دستگاه و هنگام قدرت رسانی به بخش های مختلف تردمیل، الکتریسیته ساکن تولید می کند و این قضیه زمینه را برای جمع شدن گرد و خاک زیادی مهیا می کند.

خرابی تسمه شیاری تردمیل

تسمه شیاری یکی از انواع تسمه تردمیل است که وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد. شیارهای روی تسمه شیاری ( تسمه شیاری موتور ، تسمه شیاری ایتالیا ، تسمه شیاری تردمیل ، خرید تسمه شیاری ) باعث می شود انعطاف پذیری تسمه بالا رفته و برای استفاده در دورهای بالا مناسب باشد. با این حال اگر متوجه شدید تردمیل تان مثل همیشه کار نمی کند، تسمه شیاری تردمیل می تواند یکی از دلایل احتمالی باشد.

خرابی نوار نقاله تردمیل

تسمه یا همان نوار نقاله تردمیل، نقش بسیار مهمی در فعالیت بی عیب و نقص این وسیله دارد. وظیفه نوار نقاله تردمیل قدرت رسانی و انتقال نیرو برای به حرکت در آوردن تردمیل می باشد.

نوار نقاله تردمیل معمولا کارایی بالایی دارد و حداقل ۳ سال کارایی دارد؛ با این وجود باید گفت هیچ چیزی از خرابی و آسیب در امان نیست و ممکن است در برهه ای متوجه پایین آمدن کیفیت نوار نقاله و یا عدم کارکرد مناسب آن شوید.

نوار در هنگام آسیب دیدگی، علائمی از خود بروز می دهد که استفاده کنندگان از تردمیل را از وضعیتش آگاه می کند.

از متداول ترین نشانه های ظاهری ای که در تسمه تردمیل ظاهر می شود می توان به خشک شدن و یا آسیب دیدن لاستیک نوار نقاله، باز شدن تسمه در نقاط اتصال و از بین رفتن پارچه سفید رنگ زیر تسمه اشاره کرد.

خاموش شدن ناگهانی تردمیل

خاموش شدن ناگهانی تردمیل می تواند با خطراتی برای شخص دونده همراه باشد؛ به خصوص اگر با سرعت زیادی روی تردمیل در حال دویدن باشید.

دلیل خاموش شدن ناگهانی تردمیل خشک شدن بیش از حد تسمه تردمیل می باشد. تسمه تردمیل به دلیل جابجایی زیادی که دارد، اصطکاک بالایی را تجربه می کند و پس از مدتی دچار خشکی بیش از حد می شود. تردمیل با خاموش شدن ناگهانی به ما اخطار می دهد که تردمیل نیاز به روغن دارد و با این کار از خرابی تسمه تردمیل جلوگیری می کند.

تعمیر تردمیل

بخش تعمیر تردمیل تیم رول تسمه آماده ارائه خدمات تعمیر تردمیل شامل تعمیر تسمه تردمیل، تعمیر تخته تردمیل، تعمیر نوار نقاله تردمیل، تعمیر موتور تردمیل و … آماده حل مشکلات مربوط به تعمیر تردمیل می باشد. تعمیر تردمیل در هفت تیر، ولنجک، یوسف آباد، صادقیه، شهرک غرب، سعادت آباد، زعفرانیه، جردن، انقلاب انجام می شود.

روغن تردمیل: نیاز هر تردمیل!

تردمیل نیز مانند تمام وسیله های دیگر، نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد تا اطمینان حاصل شود که به درستی کار می کند. یکی از چیزهایی که بیشتر دارندگان تردمیل از آن استفاده می کنند، روغن تردمیل است. روغن تردمیل ( اسپری روغن تردمیل ، روغن تردمیل سیلیکونی ، خرید روغن تردمیل ) با چرب کردن تسمه تردمیل به بهبود عملکرد آن کمک کرده و حتی سبب افزایش عمر آن می شود.

تولید کنندگان تسمه تردمیل توصیه می کنند هر ۴۰-۳۰ ساعتی که از تردمیل خود استفاده می کنید، آن را به خوبی به روغن آغشته کنید. بهترین نوع روغن تردمیل، روغن های ساخته شده از جنس سیلیکون می باشند.

خرید لوازم جانبی و روغن تردمیل

امروزه امکان خرید آنلاین اولویت بیشتر مشتریان است و کسب و کارها نیز به دنبال گسترش دامنه خدمت رسانی خود هستند.

شرکت رول تسمه ( ارائه کننده روغن تردمیل ، تسمه تردمیل ، نوار نقاله تردمیل و تعمیرات تردمیل ) با چند سال سابقه در امر تولید و توزیع انواع تسمه تردمیل و تسمه صنعتی و فروش بهترین روغن تردمیل آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید به سایت رول تسمه مراجعه نمایید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 5 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.