به‌روزترین تجهیزات آزمایشگاهی ایرانی و خارجی در شرکت آرکا صنعت آروین - پارسی زی
افزایش اعتبار پیچ با خرید کامنت اینستاگرام

افزایش اعتبار پیچ با خرید کامنت اینستاگرام

افزایش اعتبار پیچ با خرید کامنت اینستاگرام در دنیای حقیقی، مردم زمانی حرف کسی را باور می کنند و به او اهمیت می دهند، که …

ldl در آزمایش خون چیست؟

ldl در آزمایش خون چیست؟

چکیده : در صورت داشتن سطح بالای کلسترول خوب، یا همان لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL)، احتمالاً ریسک ابتلا به بیماری قلبی کاهش می‌یابد. HDL نقش …

استعلام قیمت و خرید نهال گردو در کمتر از ۳ دقیقه

استعلام قیمت و خرید نهال گردو در کمتر از ۳ دقیقه

استعلام قیمت و خرید نهال گردو در کمتر از ۳ دقیقه شاید بسیاری از افراد علاقه مند به حوزه کشاورزی، تمایل داشته باشند قبل از …

به‌روزترین تجهیزات آزمایشگاهی ایرانی و خارجی در شرکت آرکا صنعت آروین

تجهیزات آزمایشگاهی از مهم‌ترین وسایل کاربردی است که در بخش‌های تولید و آزمایش صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر صنعت بسته به نیازمندی خود، ملزم به استفاده از دسته‌ای خاص از این لوازم است. با توجه به اهمیت این موضوع، پای صحبت یکی از مدیران شرکت آرکا صنعت آروین که یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تامین‌کننده تجهیزات آزمایشگاهی در ایران است نشستیم تا درباره انواع دستگاه‌های آزمایشگاهی که این روزها در بازار ایران مورد استفاده صنایع مختلف قرار می‌گیرید صحبت کنیم. خواندن این گفتگو را به صاحبان صنایع مختلف که نیازمند استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی برای سنجش کیفیت محصولات خود هستند توصیه می‌کنیم:

۱- استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی به‌روز و مدرن چه تاثیری در بهبود عملکرد و خروجی صنایع مختلف دارد؟ در حال حاضر کشور به علت تحریم ها امکان فروش نفت را ندارد و به همین خاطر این فرصت برای صنایع دیگر ایجاد شده است که با حمایت های دولت بتوانند محصولات خود را راحت تر صادر کنند. از این رو حضور در بازارهای جهانی و رقابت در سطح جهان نیاز به داشتن محصولات با کیفیت و قابل رقابت دارد. مهمترین نکته در تولید محصولات قابل رقابت ، داشتن بخش R&D و آزمایشگاه می باشد تا با بررسی دقیق محصولات و ارتقای کیفیت آنها بتوانیم در سطح جهانی رقابت کنیم.

  1. یکی از صنایعی که این روزها در بازار ایران پیشتاز و پرکار محسوب می‌شود صنایع فلزی است. درباره اهمیت آزمایش متالوگرافی در صنایع فلزی نیز توضیحاتی برای خوانندگان ما ارائه کنید.

از آنجایی که صنایع فلزی یکی از صنایع مادر است که بنحوی با دیگر صنایع ارتباط مستقیم یا غیرمستقیم دارد، آزمایشگاه متالوگرافی از اهمیت بالایی برخوردار است و هر چه متد بخش تحقیق و توسعه در این صنعت قوی تر و دقیق تر عمل نماید، شاهد ارتقای قابل توجه کیفیت محصولات تولیدی در دیگر صنایع نیز خواهیم بود. خوشبختانه شرکت آرکا صنعت آروین این امکان را فراهم ساخته است که با وجود تحریم های بسیار شدید بین المللی در این حوزه، نیاز این صنعت به بروز ترین تجهیزات متالوگرافی همچون انواع سختی سنج های برینل، راکول و ویکرز، دستگاه های پرس مانت و سایش/پولیش نمونه های متالوگرافی را از بهترین و شناخته شده ترین شرکت های ژاپنی و اروپایی مرتفع نماید.

  1. گویا دستگاه دانستیته متر که میزان چگالی مواد را مشخص می‌کند نیز یکی دیگر از دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی پرفروش این روزهاست. طبق تجربه شما، صاحبان صنایع و مسئولین تأمین و تجهیز آزمایشگاهی، برای انتخاب بهترین دستگاه دانستیته متر، باید چه مواردی را مورد توجه قرار داده و لحاظ کنند؟

این دستگاه به شرکت های مختلف از جمله صنایع غذایی، دارویی، معدنی و نفتی این امکان را می دهد که غلظت مواد ورودی و خروجی خود و همچنین تغییر چگالی مواد در دماهای مختلف را اندازه گیری کنند. این دستگاه در دو مدل پرتابل و رومیزی ارائه می شود تا شرکت ها بتوانند هم در خط تولید به صورت آنی محصولات را چک کنند و هم در آزمایشگاه، آزمایش های دقیق تری انجام دهند.

  1. – مهندس حسینی لطفا در مورد کاربرد انواع دستگاه اسپکتروفتومتر توضیح دهید.

اسپکتروفتومتر یا طیف سنج دستگاهی است که با کمک آن می توان میزان برهم کنش نور با مواد را تعیین کرد . اسپکتروفتومتر در مدل های مختلفی مانند اسپکتروفتومتر فرابنفش / مرئی، اسپکتروفتومتر پرتابل، اسپکتروفتومتر تک پرتو و دوپرتو و … تولید و در بازار عرضه می شود. از قابلیت های مهم دستگاه اسپکتروفتومتر می توان به تفاوت محدوده کاری آن از ۱۹۰ تا ۱۱۰۰ نانومتر و امکان اندازه گیری غلظت فوق العاده کوچک اشاره داشت. اسپکتروفتومتر یکی از ضروری ترین ملزومات آزمایشگاهی است که گروه آرکا صنعت آروین مدل های مختلف آن را به مشتریان عزیز ارائه می کند.

از توضیحات کامل و جامع شما سپاسگزاریم. امیدواریم صاحبان صنایع بتوانند با در نظر گرفتن این اطلاعات کارشناسی شده، بهترین دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی مورد نیاز خود همچون دستگاه دانستیته متر و متالوگرافی را تهیه کنند.

تلاش بنده و همکارانم در شرکت آرکا صنعت آروین نیز راهنمایی این عزیزان برای بهترین انتخاب است و خوشبختانه در این سال‌ها نیز موفق شده‌ایم با ایجاد بخشی مجزا برای مشاوره در کنار بخش فروش و خدمات پس از فروش انواع تجهیزات آزمایشگاهی همچون دانستیته متر و متالوگرافی، همراه مدیران و تولیدکنندگان بسیاری از صنایع مختلف باشیم، و همواره ظرفیت خود را برای پذیرایی و مشاوره به همراهان جدید نیز افزایش دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق سایت تجهیزات آزمایشگاهی آرکا صنعت آروین ((https://www.arca-arvin.com با ما در ارتباط باشید

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 13 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.