کرم گوری و صابون گوری بهترین کرم و صابون لایه بردار پاکستانی - پارسی زی
لحظه جذاب خرید بلیط خارجی برای هواپیماهایی که برروی آب فرود می آیند

لحظه جذاب خرید بلیط خارجی برای هواپیماهایی که برروی آب فرود می آیند

لحظه جذاب خرید بلیط خارجی برای هواپیماهایی که برروی آب فرود می آیند امروزه هواپیماهای زیادی در جهان در حال فعالیت می‎باشند و فراد زیادی …

برترین های وب فارسی را یکجا بشناسید

برترین های وب فارسی را یکجا بشناسید

با گسترش وب و ظهور وب سایت های متعدد در زمینه های کاری مختلف از خدماتی و شرکتی گرفته تا فروش محصولات، مطمئنا در حال …

همه چیز درباره مرکز تعمیرات سامسونگ و پچ کورد شبکه

همه چیز درباره مرکز تعمیرات سامسونگ و پچ کورد شبکه

همه چیز درباره مرکز تعمیرات سامسونگ و پچ کورد شبکه تعمیرات لوازم خانگی samsung خود از جمله ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین …

کرم گوری و صابون گوری از جمله بهترین و با کیفیت ترین کرم و صابون های لایه بردار پاکستانی است که میتواند در کمتر از ۷ روز پوست شما را به خوبی لیزر لایه برداری کند و لک ها و کک و مک ها و جوش های صورت شما را از بین ببرد .

اگر شما هم حس می کنید که صورتتان نیاز به یک بازسازی اساسی دارد و باید یک تغییر و تحویل اساسی در آن ایجاد کنید ، پس اصلا وقت خودتان را تلف نکنید و به دنبال هزینه های اضافی نباشید .

فروشگاه آبان با توجه به تجربه چندین ساله خود در فروش محصولات پاکستانی و کرم گوری و صابون گوری و پک کامل گوری و نظرات مصرف کنندگان این محصول این اطمینان را به شما می دهد که اگر از این محصول استفاده کنید ، قطعا در هفته اول هم خودتان و هم اطرافیان تان از شدت تغییر پوست صورتتان تعجب خواهید کرد .

 

فواید کرم و صابون گوری

عصاره های به کار رفته در کرم گوری ، مانند عصاره آواکادو و آلوئه ورا باعث جوان سازی پوست شما خواهد شد .

کمتر کسی این روزها پیدا می شود که از خواص آواکادو و آلوئه ورا بی اطلاع باشد . عصاره آلوئه ورا به کار رفته در کرم گوری کاسه ای و کرم گوری اصل پوست را کشیده می کند و این کشیدگی به مرور زمان منافذ بسته را باز می کند تا جوش های زیر پوستی به راحتی تخلیه شوند .

لایه برداری پک کامل گوری و کرم های گوری که در موارد بالا ذکر شد ، در تسریع این تاثیر کمک بزرگی خواهد کرد . برای همین در مدت ۷ روز تاثیرات کرم و صابون گوری را می توانید روی پوست خود مشاهده کنید .

خرید کرم گوری و صابون گوری اصل از فروشگاه آبان

کرم گوری کلاژن ساز و ضد چین و چروک

آلوئه ورا در این کرم باعث کشیدگی پوست و ایجاد سلول های جوانسازی می شود که می تواند به شادابی و کلاژن سازی پوست شما کمک کند .

عصاره آواکادو هم با تغذیه مناسب پوست ، پوست شما را مانند پوست یک نوزاد شاداب و زنده نگه می دارد .

همانطور که تولید کننده آن بیان کرده و حتی روی جعبه هم درج کرده است ، در مدت زمان ۷ روز تاثیرات خود را روی پوست شما نمایان می سازد .

 

روش تشخیص کرم گوری و صابون گوری اصلی با تقلبی :

کرم و صابون اصلی همین چیزی است که در تصویر می بینید و فروشگاه هایی هستند که ادعا می کنند نمایندگی رسمی این محصول را دارند یا محصول اصلی دارای برچسب اورجینال است .

شرکت تولید کننده نیازی ندارد برای اثبات محصول خود برچسبی روی محصولاتش بزند یا نمایندگی داشته باشد و اگر لازم باشد خود تولید کننده نمایندگی های رسمی را اعلام می کند ، پس به هر فروشگاهی اعتماد نکنید .

در محصول اصلی کلمه گوری فارسی و انگلیسی روی جعبه برجسته است ولی در نمونه تقلبی اینطور نیست .

زیر جعبه کرم یک بارکد زیر تاریخ تولید و انقضا درج شده است که در بعضی نمونه های تقلبی وجود ندارد .

نمونه های تقلبی کرم و صابون گوری جعبه ای مات دارند اما نمونه اصلی تمام جعبه براق است و وقتی زیر نور بگیرید رنگ های زیبایی در آن می بینید .

کرم اصلی روی جعبه خود روی کلمه Goree لیبل نقره ای گردی دارد که وسط آن حرف ( G ) درج شده است .

روی درب جعبه کرم گوری اصل عکس زن به صورتی قرار گرفته که فقط از رو به رو به صورت کامل قابل مشاهده است اما از زوایای دیگر فقط نقره ای است .

کرم گوری کاسه ای و صابون گوری تولید کشور پاکستان هستند که حتی زیر جعبه کرم هم درج شده است . پس به شایعات فروشگاه های غیر رسمی توجه نکنید .

 

عوارض کرم گوری و پک کامل گوری چیست ؟

این محصول کاملا تست و بررسی گردیده است و در طی این بررسی عوارضی مشاهده نشده است .

عوارض ناشی از کرم و صابون گوری مربوط به نحوه مصرف است . استفاده ناصحیح و غیر اصولی می تواند تاثیر محصول را از بین ببرد .

نحوه مصرف درج شده در این صفحه طی تست و بررسی های فروشگاه آبان به دست آمده و بهترین و مفیدترین نوع مصرف کرم و صابون گوری اصل است .

خرید پک کامل گوری و صابون گوری فروشگاه آبان

پک کامل گوری شامل چه چیزهایی میشود ؟

اکثر افراد از چندین سال قبل که کرم و صابون گوری اصل وارد کشور شد آن را با چند محصول دیگر ترکیب می کرده و استفاده می کردند .

پک کامل گوری تاثیر این کرم و صابون را بیشتر و سریعتر می کند . در واقع همان مواد به کار رفته در کرم به صورت جداگانه هم قرار می گیرد که می توانید با ترکیب آن ها دوز بیشتری از کرم و صابون گوری اصل را دریافت کنید .

این پک شامل : کرم گوری و صابون گوری ، پماد درموویت ، کرم ارچ ، کپسول آلفا است . برای استفاده به صورت پک به پایین توضیحات بخش روش مصرف مراجعه کنید .

 

روش استفاده کرم گوری و صابون گوری :

طرز استفاده از کرم گوری و پک کامل گوری بسیار حساس است و توجه داشته باشید که استفاده صحیح ضمانت تاثیرگذاری آن است .

هر شب قبل از خواب صورت خود را با آب ولرم مایل به داغ به مدت ۳ الی ۵ دقیقه ماساژ و شستشو دهید .

سپس خشک نمایید و مقداری از کرم را برداشته ( به اندازه نوک انگشت ) و به صورت خود بزنید و با نوک انگشتان خود دورانی ماساژ دهید و تمام پوست صورت را بپوشانید .

صبح پس از بیدار شدن به صورت خود آب ولرم بزنید ( بدون دست کشیدن و ماساژ دادن ) سپس صابون گوری اصل را بین دستان خود بکشید و کف ایجاد شده را بین ۳ الی ۵ دقیقه به صورت دورانی رو پوست خود ماساژ دهید .

سپس با آب ولرم به طور کامل ماساژ و شستشو دهید . ۳۰ الی ۴۵ دقیقه بعد هم از آبرسان خالص استفاده نماید ( ابرسان بدون چربی و روغن ) .

 

منبع : فروشگاه آبان

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 14 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.