راهنمای خرید لوله کشاورزی پلی اتیلن - پارسی زی
چرا باید از خدمات پرستاری در منزل استفاده کرد؟

چرا باید از خدمات پرستاری در منزل استفاده کرد؟

چرا باید از خدمات پرستاری در منزل استفاده کرد؟ روزانه در سراسر دنیا خانواده های بسیاری هستند که درخواست خودشان را برای استفاده از خدمات …

چرا بینی گوشتی بعد از عمل برمیگردد؟

چرا بینی گوشتی بعد از عمل برمیگردد؟

چرا بینی گوشتی بعد از عمل برمیگردد؟ عمل بینی گوشتی، یک فرآیند جراحی مهم است که به تغییر شکل و ابعاد بینی به منظور بهبود …

تردمیل، معجزه‌ای برای کاهش وزن بهتر

تردمیل، معجزه‌ای برای کاهش وزن بهتر

تردمیل، معجزه‌ای برای کاهش وزن بهتر همان‌طور که می‌دانید سلامتی، تناسب‌اندام و کنترل وزن از مهم‌ترین چیز‌هایی هست که امروزه ذهن بسیاری از افراد را …

قیمت لوله پلی اتیلن

 

 

لوله کشاورزی پلی اتیلن یک نوع لوله پرکاربرد ساخته شده با مواد پلیمری پتروشیمی است که حدود ۲۰ تا ۵۰ سال عمر دارد.

این لوله ها بیشتر در صنعت کشاورزی و پروژه های آبرسانی و فاضلابی کاربرد دارد.

این لوله ها قابلیت تولید با نیاز خریداران را دارا بوده و در ابعاد و ضخامت های فراوان تولید می شوند.

لوله های پلی اتیلن با توجه به  مصرف گسترده و کاربرد متنوعی که دارد در نقاط مختلف کشور تولید می شود.

لوله پلی اتیلن به دلیل فرمولاسیون بروز و مدرن دارای طول عمر بسیار بالاست.

اگر به عنوان کشاورز میخواهید لوله کشاورزی تهیه کنید حتما به نکاتی که در ادامه به آن اشاره می کنیم توجه نمایید:

 

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، لوله کشاورزی توسط کارخانه های بسیار زیادی در کشور تولید می شود؛ در نتیجه منطقی است تا این لوله ها دارای کیفیت های ساخت متفاوت نیز باشند.

به عنوان مثال ممکن است کارخانه «الف» لوله ای تولید کرده باشد با کیفیت بسیار بالا و قیمت هر متر ۳۴۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده باشد و کارخانه «ب» آن لوله را با کیفیت پاییتری (با استفاده از مواد اولیه بازیافتی) تولید کند و قیمت آن ۳۰۰۰۰ تومان باشد.

نهایتا برای خرید هزار متر لوله پلی اتیلن از کارخانه «الف» ۴ میلیون تومان هزینه اضافه تری پرداخت میکنید؛ اما هزینه اضافی پرداخت شده قطعا از جهت کاهش هزینه های نگهداری بهتر است.

این مثال البته میتواند کاملا اشتباه باشد!!

مثلا بعدا بفهمیم کارخته «الف» گران فروشی میکرده و کارخانه «ب» لوله را با همان قیمت و حتی ارزان تر به دست ما میرسانده است!!

شاید قیمت بسیار بالا دلیل بر کیفیت نباشد، اما قطعا قیمت خیلی پایین دلالت بر کیفیت بسیار پایین دارد

علت چیست؟

برای بررسی علت باید سری به خط تولید لوله پلی اتیلن بزنیم:

مواد اولیه از پتروشیمی خریداری می شود، وارد خط تولید می شود و نهایتا محصول خروجی آن لوله است.

پس قیمت لوله پلی اتیلن بر مبنای مواد خریداری شده است.

زمانی که یک کارخانه مواد بی کیفیت و غیر استاندارد خریداری میکند قطعا قیمت محصول نهایی آن بسیار پایین تر خواهد بود

در نتیجه نمیتوان به این کارخانه خوش انصاف گفت!

یکی از کارخانه های معتبر با نام باران پلیمر کیا در سال ۱۳۹۸ برای اولین بار سامانه قیمت گذاری بر روی لوله پلی اتیلن را راه اندازی نمود تا شفافیت بیشتری بر بازار لوله پلی اتیلن حاکم شود.

این سامانه به آدرس e198.ir  قیمت لوله پلی اتیلن را به خریداران خرد و عمده ارائه می دهد این قیمت ها هر روز بروز رسانی می شوند و سامانه کاملا هوشمند عمل میکند.

این شرکت قصد دارد تا در ادامه با تکمیل طراحی سایت سامانه قیمت اتصالات لوله پلی اتیلن را نیز برای خریداران محترم فراهم آورد.

در حال حاضر با مراجعه به آدرس اعلامی و یا آدرس : baranpolymerkia.com  میتوانید قیمت های روز را بدست آورید.

 

 

از جمله مهمترین مزایای لوله های پلی اتیلن نسبت به سایر لوله های موجود بازار ، قیمت مناسب و پایین ، سازگاری بالا با محیط و نصب بسیار ارزان و آسان آن هست؛ به نحوی که حتی خریداران محترم این نوع لوله میتوانند در صورت لزوم و به آسانی با جابجایی این لوله ها خطوط انتقال آب خود را تغییر دهند.

کشاورزان همه استان های ایران خریداران و طرفداران پر و پا قرص این لوله ها بشمار می روند اما مصرف این لوله در استان هایی از جمله تهران ، فارس ، مازندران ، اردبیل ، آذربایجان ها و اصفهان بیشتر است.

کارخانه های زیادی این لوله ها را تولید می کنند و انجمنی نیز به نام تولید کنندگان لوله پلی اتیلن وجود دارد، معمولا به دلیل وجود دلالان ، دسترسی خریداران به تولید کنندگان اصلی کمی سخت به نظر می رسد.

کارخانجات باران پلیمر کیا با حدود ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن طی دو سال گذشته اقدام به راه اندازی ماشین حساب محاسبه قیمت و سامانه خرید اینترنتی نموده است. خریداران به آسانی و با مراجعه به وب سایت baranpolymerkia.com  میتوانند از آخرین قیمت بازار برای لوله پلی اتیلن مطلع شوند.

این سامانه بسیار ساده بوده و با کلیک بر روی سایز مورد نظر خود قیمت انواع فشار های اتمسفر آن سایز در استانداردهای PE80 و PE100 قابل مشاهده است.

حالا دیگر به آسانی قیمت لوله پلی اتیلن را بصورت آنلاین و بروز از سامانه استعلام قیمت باران پلیمر ببینیم

با مراجعه به وبسایت باران پلیمر یا سرچ کلمه باران پلیمر وارد سایت شده و بر روی دکمه استعلام

 

 

 

 

 

سایز های مختلف لوله پلی اتیلن

نحوه کارکرد این سامانه که توسط شرکت صبا طراحی و تولید شده است بدین شکل بوده که با اتصال به سامانه حسابداری و دریافت قیمت مواد اولیه و افزودن هزینه های دیگر مانند هزینه دستگاه ها ، برق مصرفی ، دستمزد کارگران و… با در نظرگرفتن کمترین سود، قیمت نهایی هر لوله را به کاربران نمایش می دهد.

این سامانه با رعایت اصل مشتری مداری همچنین ، خدمات چت آنلاین نیز ارائه می دهد.

البته باران پلیمر صرفا به این سامانه اکتفا ننموده و باعرضه محصولات تخفیفی خود در شبکه فروش سایت تخفیف ها ، در تلاش است تا با حذف بعد مسافت میان خریدار و فروشنده کمک بیشتری به خریداران برای انتخاب آگاهانه خود کند.

روش کلی این سایت بر مبنای ارائه تخفیف تمام کالاهای صنعتی ، کشاورزی ، لوازم خانه ، وسایل شخصی و صوت و تصویر است، اما بخش صنعتی این سایت شامل لوله های پلی اتیلن ، لوله پلیکا کشاورزی ، لوله ساختمانی ، انواع لوله آبرسانی و آبیاری قطره ای است که تخفیفهای ویژه ای را در نظر گرفته است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت باران پلیمرکیا مراجعه فرمایید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 23 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.