یادگیری آسان - پارسی زی
بهترین نژاد های سگ مناسب تمامی افراد

بهترین نژاد های سگ مناسب تمامی افراد

بهترین نژاد های سگ مناسب تمامی افراد سایت پت مشاور بزرگترین مرجع برای کسب اطلاعات درباره انواع سگ مثل سگ پامرانین و سگ شیتزو می …

استفاده از عایق الاستومری اجباری شد / رییس اتحادیه برج سازان استان از مزایای عایق الاستومری می گوید

استفاده از عایق الاستومری اجباری شد / رییس اتحادیه برج سازان استان از مزایای عایق الاستومری می گوید رییس اتحادیه برج سازان استان ضمن تشکر …

تور های گروهی زمینی

تور های گروهی زمینی

تور های گروهی زمینی امروزه شرایط نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده است و افراد می‌توانند برای سفر کردن از روش های مختلفی استفاده کنند …

یادگیری آسان

یادگیری آسان از سال ۱۳۷۳ تاسیس شده و کمک خود را به دانش آموزان آغاز کرده است. این موسسه با توجه به نقش خوب و پر رنگ خود توانسته در مدت زمان کوتاهی در میان موسسات آموزشی برتر کشور قرار گیرد.

نتایج درخشان موسسه آموزشی یادگیری آسان باعث شده تا دانشآموزان و داوطلبان زیادی جذب این موسسه شوند. بیشترین تلاش این موسسه آموزشی در راستای بهترین معدل و رتبه های برتر در کنکور است. این موسسه این تضمین را به دانش آموزانی که از بسته معلم خصوصی استفاده می کنند می دهد، که با انجام به تمام موارد ذکر شده به بهترین نتیجه در کنکور دست خواهند یافت.

اساتید موسسه آموزشی یادگیری آسان با نوآوری در آموزش و با کوتاه ترین روش ممکن به سخت ترین و دشوارترین سوالات پاسخ می دهند و این روش ها را در زمان کوتاه به دانش آموزان یاد می دهند. این موسسه کمک می کند، که فقط با خواندن صورت سوال یا با یک فرمول خاص بدون حل کردن به پاسخ سوال دست یافت.

هدف از تاسیس این موسسه این است که با کیفیت ترین محصولات آموزشی را با تدریس برترین اساتید با کمترین هزینه ممکن به دست دانش آموزان ارسال کند. موسسه یادگیری آسان قصد دارد تمامی دانش آموزان از عدالت تحصیلی برخوردار شوند و قدم های مهم و خوبی در این راستا برداشته و کمک بسیاری به علم و آموزش کشور عزیزمان کرده است.

از نکات مهمی که شاید برایتان جالب باشد این است، که این موسسه اولین موسسه آموزشی کنکور در کشور بوده و با تایید وزارت ارشاد کتاب و جزوه های خود را در میان دانش آموزان توزیع می کند.

اوج یادگیری

برنامه اوج یادگیری به طور معمول و در ساعتی مشخص از شبکه دو پخش می شود. خیلی مواقع پیش آمده که بسیاری از دانش آموزان توانایی خرید این بسته ها با هزینه های زیاد را ندارند، اما برنامه اوج یادگیری با کمترین هزینه و گاهی به صورت رایگان بخشی از این بسته ها را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. این برنامه به تمام دانش آموزان در سراسر کشور مشاوره رایگان می دهد و هیچ گونه تبعیضی قائل نمی شوند.

اوج یادگیری این امکان را نیز فراهم کرده تا با ارسال کد برنامه، بخش رایگانی از این بسته را دریافت کرده و اگر مورد تایید دانش آموز بود اقدام به خرید کنند. در این مدت زمان نیز مشاوران اوج یادگیری به صورت رایگان مشاوره می دهند یا می شود زمانی که این برنامه از تلویزیون پخش می شود به ارزیابی مدرسین پرداخت و سپس تصمیم گرفت.

این موسسه برای تمامی پایه ها به ویژه پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم بسته های ویژه ای دارند. موسسه آموزشی یادگیری آسان برای رشته های انسانی، تجربی و ریاضی بسته مخصوص دارند.

برای اینکه بتوان در کنکور نتیجه دلخواه را کسب کرد، بهترین راه داشتن مشاور و افراد متخصص در این زمینه است و چه جایی بهتر و معتبر تر از موسسه آموزشی یادگیری آسان.

استاد حسین احمدی

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که استاد حسین احمدی کیست؟ این شخص در این موسسه چه نقشی دارد؟ و در چه زمینه های به دانش آموزان ارائه خدمات می کنند؟ استاد حسین احمدی مدرس و تاسیس کننده این موسسه است. استاد احمدی با توجه به نیاز و خواسته دانش آموزان اقدام به تولید محتوای درسی به ویژه دروس عمومی می کنند و به تمام نقاط ایران ارسال می کنند.

استاد حسین احمدی با جذب رتبه های برتر کنکور کمک زیادی به دانش آموزان کرده است. این استاد بیشتر در زمینه درس های عربی، ادبیات و دین و زندگی فعالیت می کنند. این مدرس حرفه ای دروس را به صورت مفهومی یاد می دهند.

عرفان پازوکی

استاد عرفان پازوکی رتبه ۹ کنکور در سال ۱۳۹۵ هستند. این استاد کار بلد مدرس و مشاور بسیاری از رتبه های یک یا دو رقمی در کنکور سراسری می باشند. استاد عرفان پازوکی عضو بنیاد ملی نخبگان است و با پیوستن به موسسه آموزشی یادگیری آسان توانسته به دانش آموزان کمک زیادی کند.

استاد پازوکی، مدرس درس زیست است و به طور معمول در روز های یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه در برنامه اوج یادگیری به تدریس رایگان این درس می پردازد.

برای مطلع شدن از قیمت این بسته ها می توان به اپلیکیشن کنکور آسان یا سایت https://asanyadgiri.com مراجعه کرده و یا از طریق تماس با شماره های ۰۹۱۲۱۰۰۳۱۹۸ و ۰۲۱۹۱۳۱۶۰۰۱ از قیمتها و شرایط ثبت نام در موسسه اطلاع پیدا کنید.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 25 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.