سمساری چیست و چه کاربردی دارد؟ - پارسی زی
قیمت میلگرد به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قیمت میلگرد به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟

قیمت میلگرد به چه فاکتورهایی بستگی دارد؟ میلگرد ها انواع مختلفی دارند که هر کدام در سایزهای متفاوت برای اهداف مختلف استفاده می شوند اما …

ثبت شرکت در عمان برای ایرانیان

ثبت شرکت در عمان برای ایرانیان

ثبت شرکت در عمان برای ایرانیان در حالی که جهان دچار تحول می‌شود و بازارهای جهانی دائماً در حال تغییر و رشد هستند، شرکت‌ها و …

انرژی درمانی با مهره مار اصل مرموز ترین و خطرناک ترین مار های جهان

انرژی درمانی با مهره مار اصل مرموز ترین و خطرناک ترین مار های جهان

انرژی درمانی با مهره مار اصل مرموز ترین و خطرناک ترین مار های جهان هدف ما در این محتوا چه خواهد بود: اکثریت افرادی که …

سمساری چیست و چه کاربردی دارد؟

در تجارت کالای دست دوم ، در شهر برای کار کردن هر شخصی که فاقد مجوز است امری غیر قانونی می باشد .در سمساری تهران فقط افرادی که دارای مجوز هستند می توانند کار کنند این مجوز که با مجوز کسب و کار شناخته می شود پس از پرداخت هزینه مورد نیاز انطباق با مقررات توسط دفتر شهرداری صادر می شود.

رده ی سنی کار در سمساری

هیچ تاجری موظف به نگهداری کالاهای دست‌دوم در مکانی که مجوز آنها توسط شهرداری صادر نشده ،نیست . متقاضیان مجوز  خریدو فروش کالاهای دست دوم باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند. بدون توجه به اینکه  معاملات در یک انبار موقتی یا از طریق یک غرفه موقت یا در اینترنت صورت می‌گیردطبق قانون معامله کنندگان دست‌دوم, همه فروشندگانی که در  خرید و فروش کالاهای دست‌دوم  مجاز هستند به استثنای کسانی که تحت مجوز ” قانون ” عمل می‌کنند, باید از این پس براساس ” کالاهای برنامه‌ریزی‌شده “معامله می‌کنند .

سمساری در سید خندان تهران

چرا به یک سمساری نیاز داریم؟

بسیاری از اوقات در مقاطعی از زندگی به این نیاز داریم تا لوازم دست دوم و کهنه ای را که در خانه یا محل کار خود داریم بفروش برسانیم و آن را با کالایی نو جایگزین کنیم.این اتفاق میتواند به دلایل مختلفی برای ما رخ دهد.

به عنوان مثال،ممکن است برای عوض شدن روحیه خودمان و خانواده این کار را انجام بدهیم یا در مواقعی دیگر یک کالا پوشش نیاز مارا نمیدهد و ما به کالایی با مشخصات بهتر نیاز داریم.

در تمامی این موارد،ما به یک سمساری نیازمندیم تا بتوانیم لوازم دست دوم خودمان را به آن بفروشیم و یا باالعکس،در زمان هایی از او کالاهایی را خریداری کنیم.

شماره تماس سمساری در شمیرانات

خریدار انواع لوستر و برنزیجات

 

سمساری با ۲۰ سال سابقه در امور خرید و فروش لوازم و اثاثیه دست دوم در تهران و شهرستان ها همواره سعی داشته به صورت حرفه ای در این صنف خدمت رسانی نماید.

سمساری در تهران

سمساری صابری در تمام مناطق و محله های ۲۲ گانه تهران و حتی مناطق حومه تهران در خرید و فروش لوازم خانگی و اثاثیه لوکس منزل و شرکت ها فعالیت گسترده دارد. در صورتی که لوازمی جهت فروش دارید می توانید با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما جهت ارزیابی و قیمت گذاری منصفانه روی لوازم شما به محل اعزام خواهند شد.

سمساری فوری

اگر نیازمند سمساری سیار ، سمساری آنلاین ، سمساری فوری یا سمساری شبانه روزی هستید که سریعا یا در هر ساعت از شبانه روز بتوانید لوازم و اثاثیه دسته دوم خود را به فروش برسانید، با نزدیک ترین شعبه ما جهت قیمت گذاری و فروش لوازم منزل خود در تهران و یا شهرستان های مختلف تماس حاصل فرمایید.

اصلی ترین جذابیت های خرید لوازم دست دوم عبارتند از:

  • قیمت ارزان تر
  • دسترسی به کیفیت های بهتر هر محصول با بودجه مشخص
  • معامله با یک فرد و فراهم بودن شرایط چک و چونه های قیمتی

ترس های خرید لوازم دست دوم هم به شرح زیر می باشند:

  • عدم اطمینان از کیفیت مطلوب
  • عدم داشتن گارانتی در اکثر موارد
  • عدم دسترسی به فروشنده برای خدمات پس از فروش

حال این ما هستیم که میان این کش و قوس های مزایا و معایب خرید لوازم دست دوم باید انتخاب کنیم. ترس هایمان را کنار بگذاریم و برای یک خرید ایده آل ریسک کنیم و یا با پول بیشتر از اجناس نو خرید کنیم. اما ما به شما توصیه می کنیم که هیچ کدام از این راه ا را نروید. بهترین راه خرید اجناس دست دوم با اطمینان بالا نسبت به کیفیت آنها است. نکات مهم درباره خرید لوازم دست دوم دقیقاً چنین شرایطی را برای شما فراهم خواهند نمود. این نکات می توانند پاسخ مناسبی برای سؤال چی بخریم و چی نخریم داشته باشند.

منبع: سمساری نارمک تهران

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 26 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.