صفر تا صد جراحی بینی با دکتر ضیغمی - پارسی زی
آموزش صفر تا صد سالیدیتی و برنامه نویسی بلاک چین

آموزش صفر تا صد سالیدیتی و برنامه نویسی بلاک چین

آموزش صفر تا صد سالیدیتی و برنامه نویسی بلاک چین من حسین فرامرزی هستم . یکی از کاملترین دوره های آموزش سالیدیتی و آموزش برنامه …

نور، روشنایی و سلامت

نور، روشنایی و سلامت

نور، روشنایی و سلامت نور نه تنها می تواند بر توانایی شما برای دیدن و تغییر حال و هوای محیط تأثیر بگذارد، بلکه می تواند …

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر مشکی

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر مشکی

سنگ مرمریت دهبید اسپایدر مشکی اگر می‌خواهید فضایی دلنشین و شکوهمندی در داخل ساختمان خود به وجود آورید، از سنگ مرمریت دهبید اسپایدر استفاده کنید. …

به نظر شما چرا امروزه متقاضیان جراحی بینی روز به روز در حال افزایش است؟ آیا افراد به اندازه ای که برای انجام این عمل تمایل نشان می دهند ، نسبت به آن نیز آگاهی دارند؟ مشخصاً نباید برای عمل های زیبایی ، خصوصاً وقتی به صورت مربوط می شود ، ندانسته اقدامی کنید. شما باید بدانید که قرار است تحت چه پروسه ای قرار بگیرید و ممکن است با چه مواردی در طول عمل یا پس از آن مواجه شوید. همچنین لازم است در مورد فاکتورهایی که موفقیت عمل را به وقوع می پیوندند ، اطلاعاتی داشته باشید.  بنا بر این مسئله ، مطلبی را پیرامون صفر تا صد جراحی بینی با دکتر ضیغمی برای شما گرد آوری نموده ایم تا تمام موارد فوق را مورد بررسی قرار دهیم.

هدف از عمل بینی

در یک دیدگاه کلی عمل بینی یا همان رینوپلاستی می تواند به دو منظور انجام شود ؛ هم زیبایی و هم درمانی . می توانیم بگوییم که افراد برای انجام عمل بینی به سه دسته تقسیم می شوند. شماری از افراد که بینی شان فقط از نظر ظاهری ایراداتی دارد ، عمل بینی را در جهت اهداف زیبایی به انجام می رسانند. در گروهی دیگر که معایب  نواقص بینی در ساختار آن دیده شده و به بروز مشکلات تنفسی منجر شده اند ، هدف اصلی شان از جراحی بینی ، درمانی است. اما عده ای هستند که تمایل دارند هم به لحاظ ظاهری ، بینی شان را تغییر دهند و هم عملکرد آن را بهبود بخشند. در این شرایط طی یک پروسه عمل زیبایی بینی ، هر دو هدف اجرا می شوند.

جراحی بینی دکتر ضیغمی

بهترین مدل جراحی بینی

زمانی که فرد تصمیم قطعی را برای قرار گرفتن تحت تیغ جراح بینی می گیرد ، به این فکر می افتد که چه مدلی برای چهره و بینی او مناسب است. در ابتدا بهتر است نسبت به ساختار بینی تان آگاه باشید. بینی ها در دو دسته گوشتی و استخوانی تقسیم بندی می شوند و هر کدام از آن ها با یکدیگر تفاوت هایی دارند. بینی های استخوانی ساختمانی محکم دارند که از بافت های استخوانی تشکیل شده است و پوستی که روی این ساختار را می پوشاند ضخامت کمی دارد. در طرف دیگر ساختمان بینی های گوشتی ، با کنار هم قرار گرفتن بافت های غضروفی نرم تشکیل شده است و برخلاف دماغ استخوانی پوست این دست از بینی ها ضخامت بالایی دارد. با توجه به ویژگی های اساسی انواع بینی حتما متوجه شده اید که جراحی بینی گوشتی و استخوانی نیز نمی توانند به یک شکل و یک مدل انجام شوند.

سه مدل برای به انجام رساندن جراحی زیبایی بینی وجود دارد : مدل طبیعی ، فانتزی و نیمه فانتزی. هریک از مدل های نامبرده ویزگی های منحصر به خود را داشته و برای یک نوع از دماغ ها مناسب است. جراحی بینی طبیعی همانطور که از اسمش پیداست ، ظاهری نرمال برای بینی ایجاد می کند ؛ به طوریکه تمام مشخصه های بینی در حالت طبیعی بوده و با تمام اجزای صورت هماهنگ هستند. مدل طبیعی برای تمامی چهره ها و تمامی انواع بینی مناسب است. اکثر متقاضیان عمل بینی طبیعی ، آقایان هستند ؛ زیرا تغییرات اغراق آمیزی برای بینی شان ایجاد نشده و حالت مردانه چهره شان حفظ می شود. در طرف مقابل مدل طبیعی ، مدل فانتزی قرار دارد. در عمل بینی فانتزی تغییرات تا هر جا که ساختمان بینی اجازه دهد ، اعمال می شوند. مدل فانتزی به مدل عروسکی هم معروف است؛ زیرا فرم این مدل از بینی ها بسیار کوچک بوده و قوس زیادی بر روی پل دماغ دیده می شود. دختران جوان بخش اعظمی از متقاضیان جراحی بینی فانتزی را تشکیل می دهند. اما گفتنی است که رینوپلاستی فانتزی برای تمام صورت ها مناسب نبوده و کسانی که بینی گوشتی دارند ، کاندیدای خوبی برای این نوع جراحی در نظر گرفته نمی شوند.

آخرین مدلی که به آن می پردازیم جراحی بینی نیمه فانتزی است. شاید از اسم آن بتوانید مشخصه های ظاهری این گروه از بینی ها را حدس بزنید. تغییرات که طی این پروسه اعمال می شود چیزی میان جراحی بینی طبیعی و فانتزی است. به طور مثال قوسی که برای دماغ های نیمه فانتزی ایجاد می شود بیشتر از بینی طبیعی و کمتر از بینی فانتزی است.

برای انتخاب بهترین مدل جراحی بینی ، بهتر است از جراح خود کمک بگیرید. ایشان می تواند با انجام ارزیابی های لازم از آناتومی چهره شما و نوع بینی که دارید راهنمایی های بسیار ارزنده ای را در اختیارتان بگذارند. اگر صفر تا صد جراحی بینی با دکتر ضیغمی باشد ، جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

بهترین جراح بینی دکتر ضیغمی

جراحی بینی زنان و مردان

در این روز ها برخلاف گذشته ، دیگر بحث جنسیت در جراحی بینی مطرح نیست. منظور این است که در حال حاضر متقاضیان عمل بینی در میان آقایان نیز رو به افزایش است و صرفاً خانم ها در این جهت اقدام نمی کنند. اما در این بین معمولاً خواسته های زنان و مردان از جراحی بینی متفاوت است.

اکثر آقایان تمایل دارند که عمل بینی برای آنان به گونه ای انجام شود که در عین حال که ایرادات دماغ ، چه ظاهری چه عملکردی ، برطرف می گردند ، از مردانگی چهره شان کاسته نشود. علاوه بر این تمایل ندارند که عملی بودن بینی شان مشخص شود. بدین نحو عموماً مدل طبیعی را بر می گزینند.

در بانوان می توان گفت عکس این قضیه صادق است. شمار زیادی از خانم ها تمایل دارند با انجام جراحی بینی ، چهره عروسکی بدست آورند و تا جایی که امکان دارد بینی شان ظریف و کوچک شود. به همین خاطر مدل های فانتزی و نیمه فانتزی در میان آن ها بسیار پر طرفدار هستند.

البته به این نکته نیز باید توجه کرد که ابعاد صورت و اجزای چهره زنان و مردان با یکدیگر متفاوت بوده و جراح باید با توجه به این مورد عمل را برایشان به انجام رساند.

فاکتورهایی که باعث موفقیت آمیز بودن عمل می شوند

برای داشتن یک جراحی بینی موفق چندین عامل ضرورری است:

  1. انتخاب یک جراح بینی خوب
  2. مشاوره گرفتن از جراح و گوش فرا دادن به توصیه های او
  3. رعایت تمام نکات مربوط به اقدامات قبل از عمل و مراقبت های بعد از ان
  4. واقع بین بودن نسبت به نتیجه حاصل از پروسه

صفر تا صد جراحی بینی با دکتر ضیغمی ، بی شک نتیجه بسیار مثبتی را برایتان رقم می زند و شما با خیالی آسوده می توانید بینی تان را به ایشان بسپارید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در عمل بینی توسط دکتر ضیغمی می توانید به سایت پزشک مراجعه نمایید.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 30 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.