خرید نرم افزار CRM | سی آر ام ایده آل کاربر پسندترین نرم افزار سی آر ام در ایران - پارسی زی
راهنمای انتخاب بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۲

راهنمای انتخاب بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۲

راهنمای انتخاب بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۲ ارز دیجیتال بیت کوین توسط کیف پول های زیادی پشتیبانی می‌شود که انتخاب را …

ترفندهای بهینه سازی تصاویر برای افزایش سرعت وبسایت

ترفندهای بهینه سازی تصاویر برای افزایش سرعت وبسایت

چکیده : سرعت بارگذاری بالا یکی از ویژگی های سایت های پیشرفته و موفق محسوب می شود. تصاویر بزرگ و حجیم می توانند سرعت بارگذاری صفحه …

سورپلاس،ایده خرید هدیه تولد همسر،بهترین لباس مجلسی و مدل مانتو

سورپلاس،ایده خرید هدیه تولد همسر،بهترین لباس مجلسی و مدل مانتو

سورپلاس،ایده خرید هدیه تولد همسر،بهترین لباس مجلسی و مدل مانتو خرید یک لباس مجلسی، گاهی اوقات یک ضرورت مطلق محسوب می شود. اگر یک مهمانی، …

خرید نرم افزار CRM ایده آل و مزایای آن

نرم افزار CRM یک نرم افزار مناسب برای مدیریت تمام روابط و تعاملات شرکت با مشتریان است. هدف استفاده از این نرم افزار بهبود روابط جهت دستیابی به رشد تجاری می باشد. نرم افزار CRM به شرکت ها کمک می کند با تمام مشتریان خود در ارتباط باشند. همچنین فرایندهای مختلف را ساده تر می کند و بدین ترتیب می تواند موجب سودآوری بیشتر شرکت شود. با این اوصاف، خرید نرم افزار CRM بسیار ضروری به نظر می رسد. در این مطلب، شما را با این نرم افزار و بهترین انواع آن آشنا می کنیم.

نرم افزار سی آر ام یا نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری برای مواردی مثل مدیریت تماس، مدیریت فروش و بهره وری از نمایندگی مورد استفاده قرار می گیرد. در طول چرخۀ ارتباط با مشتری، می توان از این نرم افزار استفاده کرد، از جمله مرحلۀ بازاریابی، مرحلۀ فروش و حتی خدمات پس از فروش و فعالیت های مربوط به تجارت دیجیتال. راهکارهای این برنامه به شرکت ها کمک می کنند روی توسعۀ روابط با مشتریان مخصوص تمرکز داشته باشند. همچنین امکان ارتباط با نمایندگی های شرکت، همکاران، تامین کنندگان و… را فراهم می کند.

سی آر ام | خرید نرم افزار crm ایده آل

سی آر ام ایده آل متناسب با خواسته شرکت ها و سازمان ها

نرم افزار CRM برای هر نوع شرکت تجاری می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از این نرم افزار، مدیریت تعاملات خارجی آسان تر صورت می پذیرد. مدیریت حرفه ای به معنای کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت می باشد که این موارد با استفاده از سی آر ام ایده آل امکان پذیر هستند. برای مثال، یک تیم تجاری فعال حجم زیادی از داده ها را تولید می کند که ذخیره سازی آن ها اهمیت بسیاری دارد. اگر این اطلاعات به صورت دست نویس یا روی یک فایل اکسل یا ورد ذخیره شوند، دسترسی به آنها در صورت حجیم شدن دیتا سخت می شود یا امکان از دست رفتن آن ها وجود دارد. اما در صورتی که از یک نرم افزار سی آر ام که پیشنهاد ما سی آر ام ایده آل می باشد، استفاده شود این مشکلات کلاً برطرف خواهند شد.

سی آر ام همچنین برای تجزیه و تحلیل داده ها به کار گرفته می شود. در واقع بدون نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری این احتمال وجود دارد که جزئیات از بین بروند و پیگیری جلسه ها با کندی صورت بگیرد. همچنین اولویت بندی مشتریان که باید بر اساس تجزیه و تحلیل داده ها باشد، بدون سی آر ام بر اساس حدس و گمان انجام خواهد شد. مشتریان شرکت ممکن است از راه های مختلفی مثل شبکه های مجازی، تماس تلفنی و ایمیل با شرکت در تماس باشند. سی آر ام می تواند به عنوان مرکزی برای سازماندهی این تماس ها عمل کند. بدین شکل جوابدهی سریعتر صورت می گیرد و می توان رضایت مشتری ها را به دست آورد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری | خرید نرم افزار crm ایده آل

قابلیت های CRM

ویژگی های بهترین نرم افزار سی آر ام

نرم افزار CRM دارای انواع مختلفی است که امکانات مختلفی ارائه می کنند و از نظر رابط کاربری با یکدیگر تفاوت هایی دارند. بهترین نرم افزار CRM باید ویژگی های خاصی داشته باشد، به صورتی که شرکت ها بتوانند به راحتی از آن برای فعالیت های تجاری استفاده کنند. برای مثال، مدیریت تماس ها یکی از ویژگی های مهم نرم افزار سی آر ام می باشد. تقریباً تمام نرم افزارهای سی آر ام این ویژگی را ارائه می دهند، اما هنوز هم می توان به نکاتی مثل طرح بندی، قابلیت های مد نظر شرکت و جزئیات برای انتخاب نرم افزار مناسب توجه کرد.

بهترین نرم افزار CRM باید دارای قابلیت ردیابی تعاملات باشد. این قابلیت اجازه می دهد یادداشت های مخصوص را اضافه و مستندات مکالمه با مشتریان و مخاطبان را ذخیره کنید. بهتر است نرم افزاری را انتخاب کنید که برای شرکا و مشتریان شرکت قابل دسترسی باشد تا آن ها بتوانند در این زمینه همکاری داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی های اصلی، مدیریت مشتری است که به خصوص در زمینۀ بازاریابی اهمیت زیادی دارد. این ویژگی کمک می کند از طریق شناسایی، امتیازدهی و جابجایی، فرایند فروش را مدیریت و مشتری های ویژه را در جهت فروش بیشتر هدایت کنید.

ویژگی های منحصر به فرد سی ار ام ایده آل

در کنار این سه ویژگی اصلی یعنی مدیریت تماس ها، ردیابی تعاملات و مدیریت مشتری، می توان به ویژگی های دیگری هم اشاره کرد. برای مثال، هماهنگ سازی ایمیل و مدیریت فایل. آپشن هماهنگ سازی ایمیل ها در واقع با اتصال به ارائه دهنده های مختلف خدمات ایمیل، مرکز متمرکزی را برای دسته بندی فهرست مخاطبین و همکاری های داخلی شرکت فراهم می آورد. از طرفی مدیر فایل اجازه می دهد اسناد را در یک مکان متمرکز آپلود، ذخیره سازی و دسته بندی کنید. این ویژگی به خصوص برای تیم های تجاری بزرگ اهمیت زیادی دارد و موجب می شود اعضای تیم سریعتر نسبت به تغییرات و آپدیت ها اطلاع یابند.

مدیریت کسب و کار با سی آر ام | خرید نرم افزار crm ایده آل

بد نیست به چند قابلیت دیگر نرم افزار سی آر ام ایده آل اشاره کنیم. از جمله مدیریت خط فروش که با استفاده از آن می توانید یک بررسی مختصر و کاربردی نسبت به فرایند فروش از جمله کل فروش شرکت داشته باشید. همچنین اتوماسیون گردش کار که کمک می کند اقدامات تکراری به صورت خودکار گزارش شوند تا اعضای تیم بتوانند به کارهای پر از جزئیات رسیدگی کنند. قابلیت دریافت گزارش های خلاصه شده از ارقام فروش در بازه های مختلف یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

چرا خرید نرم افزار CRM ایده آل؟

در کنار نرم افزارهای خارجی، می توان به نمونه داخلی هم اشاره کرد، که به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی و همچنین آشنایی با نیازهای شرکت های بومی می تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. یکی از این نرم افزارها شرکت کارا افزار ایده آل می باشد که با نام Crm Ideal به آدرس https://crm-ideal.com به شرکت های ایرانی سرویس عالی می دهد. شما میتوانید در قسمت درخواست دمو در سایت این شرکت، بصورت آزمایشی نسخه دمو را تست کرده و در صورتی که باب میلتان بود، خرید را کامل کنید.

همچنین شرکت سی آر ام ایده آل پلن های مختلفی بر اساس بزرگ و کوچک بودن شرکت ها ارائه می دهد. شما می توانید بر اساس نیاز خود، بهترین پلن را انتخاب کرده و از خدمات نرم افزار استفاده کنید. همچنین این نرم افزار در سه نسخه، وب، موبایل، ویندوز قابل ارائه می باشد که از این حیث برای مدیران شرکت ها بسیار گزینه مناسبی است.

سازماندهی مشتریان با سی آر ام | خرید نرم افزار crm ایده آل

نرم افزار CRM به شرکت ها و کسب و کارها کمک می کند خود را با تجارت مدرن هماهنگ کنند. همچنین امکانات بسیار زیادی را در قالب یک بستۀ نرم افزاری ارائه می کند که دسترسی به آن ها در حالت عادی نیاز به وقت و هزینۀ زیادی دارد. سی آر ام یکی از ضروری ترین نرم افزارها برای شرکت های بزرگ و کوچک محسوب می شود و خرید آن بدون شک موجب گسترش تجارت و افزایش سود خواهد شد. همچنین مرکزی برای ذخیره سازی و سازماندهی داده ها و اسناد فراهم می آورد.

برای درخواست و تهیه نسخه دموی سی آر ام ایده آل به سایت crm-ideal.com مراجعه کنید و برای خرید نرم افزار CRM ایده آل با شماره تلفن ۰۲۱۷۴۴۵۱ تماس حاصل فرمایید.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 5 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.