چگونه خرید لباس عروس موفق داشته باشیم؟ - پارسی زی
عسل چت|چت|چتروم|چت روم|شلوغ چت|چت عسل

عسل چت|چت|چتروم|چت روم|شلوغ چت|چت عسل

|عسل چت|شلوغ چت چتروم های فارسی شلوغ عسل چت , شلوغ چت چت عسل جزو بهترین چتروم های فارسی شلوغ ایرانی هستند . چتروم چیه ؟ نمیدونین !!!! ادامه …

لیست وزن قالب فلزی تبریز صنعت

لیست وزن قالب فلزی تبریز صنعت

قالب فلزی بتن یک سازه موقت است. این قالب به منظور نگهداری آرماتور و بتن خیس تا زمان شکل ‌گیری و خشک شدن کامل بتن، …

فرق فرش دستباف با ماشینی چیست

فرق فرش دستباف با ماشینی چیست

فرق فرش دستباف با ماشینی چیست فرش ها از دیرباز به عنوان یکی از شاخه‌های هنر دستی در سراسر جهان شناخته شده‌اند. فرش دست‌باف نوعی …

چگونه خرید لباس عروس موفق داشته باشیم؟

خوب، پس شما لباس عروس رویایی خود را پیدا کرده اید. اکنون، بین خرید لباس عروس و قدم زدن در راهرو، به ۱ تا ۳ قرار ملاقات مناسب نیاز دارید تا احساس کنید خرید لباس عروس مناسب داشته اید. از اکسسوری‌ها گرفته تا سفارش خرید لباس عروس و انتخاب دسته گل عروس گرفته تا مهمانی ها، در اینجا همه چیزهایی است که برای داشتن یک خرید لباس عروسی موفق، فرآیند تغییر و طرح استایل باید بدانید.

C:\Users\Dell\Desktop\r\New folder (3)\5.jpg

۱. به یاد داشته باشید که تحویل لباس عروس زمان بر است

مانند بسیاری از قسمت‌های برنامه‌ریزی عروسی، لباس عروسی شما هم به زمان‌بندی بستگی دارد. در اینجا برخی از اصول جدول زمانی وجود دارد که همه چیز را در مسیر خود نگه دارید:

تحویل لباس عروس معمولاً ۴ تا ۵ ماه طول می کشد، بنابراین باید به موقع سفارش دهید تا اولین لباس عروس خود را حداقل ۶ تا ۸ هفته قبل از عروسی بپوشید.

از آنجایی که تحویل لباس عروس زمان بر است، به یاد داشته باشید که طرز فکر و احساسات شما می تواند در فاصله زمانی بین خرید لباس عروس تغییر کند. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع ادامه می دهیم، اما به یاد داشته باشید که به صبور بودن، آرام بودن و توجه به این دوره های انتظار کمک می کند.

برای برنامه ریزی بیش از یک لباس عروس آماده باشید، به خصوص اگر در حال ایجاد تغییرات عمده در لباس و لوازم جانبی خود هستید.

به یاد داشته باشید که وزن می تواند در طول زمان تغییر کند، اما در مورد اینکه چقدر روی تغییر لباس عروس تاثیر می گذارد صبور و واقع بین باشید.

۲. آرایش مو و آرایش خود را مانند آنچه در روز عروسی انجام می دهید انجام دهید

برای اولین لباس عروسی خود نیازی به رزرو یک آرایشگر حرفه ای ندارید، اما مطمئناً به شما کمک می کند تا ظاهر زیبایی شبیه به دیدگاه شما برای روز بزرگ داشته باشید. آرایش صورت و مو قبل عروسی امتحان کنید که روز عروسی شکه نشوید.

C:\Users\Dell\Desktop\r\New folder (3)\2.jpg

۳. تعدادی از لوازم و جواهرات عروسی خود را همراه داشته باشید.

اگر تکه‌های کلیدی مانند روبنده عروس ارثی یا تاج خوشگلی دارید، حتماً آن‌ها را در اولین قرار ملاقات لباس عروس خود قرار دهید تا به ترسیم ظاهر نهایی‌تان کمک کند.

۴. کفش عروسی را که قرار است در روز عروسی بپوشید بیاورید.

بخش بزرگی از بعد از خرید لباس عروس، تنظیم طول است که به نوبه خود به قد کفش و ترجیحات خط پاچه شما بستگی دارد.

C:\Users\Dell\Desktop\r\New folder (3)\4.jpg

۵. لباس زیر مناسب با استایل لباس عروس خود بپوشید

خرید لباس عروس موفق به یک چیز بستگی دارد، آن قدرت لباس زیر است. حتماً تکه‌هایی را که در روز عروسی‌تان می‌پوشید، در همه قرارهای مناسب و تغییر به همراه داشته باشید. این بهترین تناسب، خیاطی و فاکتور راحتی کلی را برای ظاهر نهایی شما تضمین می کند.

۶. یکی از اعضای نزدیک خانواده خود را برای خرید لباس عروسی بیاورید

اولین قرار ملاقات مناسب برای خرید لباس عروس شما معمولاً مناسبتی برای کل جشن عروس نیست. ک دوست نزدیک یا خویشاوند شما واقعاً تنها کسانی هستند که می توانند برای انتخاب و خرید لباس عروس شما را راهنمایی کنند.

C:\Users\Dell\Desktop\r\New folder (3)\6.jpg

دو مهمان را انتخاب کنید که به شما بازخورد صادقانه در مورد فرآیند خرید لباس عروس و تغییرات شما بدهند، اما همیشه از دیدگاه تصویر بزرگ شما حمایت کنند.

۷. در مورد تناسب لباس عروس خود ذهن باز داشته باشید

همانطور که برای اولین بار لباس عروسی خود را به تن می کنید، تعجب نکنید که احساس متفاوتی نسبت به زمانی که برای قرار خرید لباس عروس متنوعی را انتخاب کردید، باشد. به هر حال، مدتی گذشته است، شما در مرحله متفاوتی از برنامه ریزی عروسی خود هستید. و جوری خرید لباس عروس مناسبی داشته باشید که برای ژست عکس راحت باشید.

به یاد داشته باشید، اولین نسخه از لباس عروسی شما احتمالاً یک نمونه در فروشگاه بود (که ممکن است در اندازه، رنگ و سبک متفاوت باشد)، بنابراین ممکن است کمی طول بکشد تا با لباس عروسی واقعی سازگار شوید.

۸. برای راحتی لباس عروس خود چند راه را انتخاب کنید

برای اینکه از فرآیند تغییر و چیدمان لباس عروس خود نهایت استفاده را ببرید، چند حالت و حرکات مختلف را برای بهینه سازی تناسب، راحتی و ساختار امتحان کنید:

در اتاق قدم بزنید و از چند پله بالا و پایین بروید. این اطمینان حاصل می کند که ارتفاع پاشنه و خط پاشنه خود را دوست دارید.

بشین ببینید آیا احساس راحتی می کنید و لباس و لباس زیرتان سر جای خود می مانند یا خیر.

شانه های خود را خم کنید تا ببینید که چگونه ظاهر لباس عروسی شما را تغییر می دهد. (شما در تمام روز وضعیت بدنی کاملی نخواهید داشت).

برای آزمایش کشش و انعطاف لباس عروسی خود برای پذیرایی خود دور برقصید.

در نظر بگیرید که پارچه لباس عروسی شما بر اساس دمای روز عروسی شما چه حسی خواهد داشت و اینکه آیا بیشتر آن را در بیرون یا داخل سپری خواهید کرد.

لباس عروس را در بیاورید تا بفهمید که چگونه بند را باز کنید، باز کنید، دوباره تنظیم کنید و دوباره لباس بپوشید.

۹. اگر در مرحله انتخاب و خرید لباس عروس خود هستید، وحشت نکنید

خوب، پس برنامه ریزی برای عروسی پیچیده است. و اگر برنامه‌های بلندپروازانه و تخیل بیش از حد فعال دارید، کاملاً طبیعی است که با نزدیک‌تر شدن روز بزرگ نسبت به تصمیم‌های برنامه‌ریزی خود مضطرب شوید. اگر اولین لباس عروسی تان باعث شد که لباس عروسی را انتخاب کنید، چند لحظه نفس بکشید و دوباره ارزیابی کنید. در اینجا چند راه برای حرکت رو به جلو وجود دارد:

معمولاً عروس‌ها در انتخاب و خرید لباس عروس خود شک می‌کنند، فقط به این دلیل که پس از ثبت سفارش، مدام مرور می‌کردند. از خود بپرسید که آیا نظر خود را تغییر داده اید زیرا واقعاً از خرید لباس عروس خود راضی اند؟

به این فکر کنید که چرا از ابتدا آن لباس عروس را انتخاب کردید. احتمالاً باعث می شود احساس زیبایی و راحتی داشته باشید. اما از آنجایی که شما یک فرد زیبا و پیچیده و چند وجهی هستید با شخصیتی منحصر به فرد و همیشه در حال تکامل!!! این امکان وجود دارد که آن بخش از شما در هفته های پس از اولین قرار ملاقات کمی تغییر کرده باشد. به خود اجازه دهید تا آن عروس باحال و پیچیده باشید، اما ذهن خود را نیز خالی کنید و سعی کنید قبل از اینکه تصمیم اولیه خود را کاملاً نادیده بگیرید، کمی دوباره تمرکز کنید.

به یاد داشته باشید که برای خرید لباس عروسی خود آن را بر اساس چیزی بیشتر از ظاهر انتخاب کردید. همچنین بودجه، زمان، مکان، شرایط آب و هوایی و تحویل نیز باید در نظر گرفته شود. آیا یادآوری این عوامل به تأیید مجدد تصمیم شما کمک می کند؟

برای این گام بزرگ بعدی در سفر خرید لباس عروس خود هیجان زده اید؟ ما قطعا هستیم! نکات ما را برای آماده سازی، تنظیم، بحث در مورد گزینه های لباس عروسی لاکچری و کار با بوتیک عروس محلی خود دنبال کنید. با این نکات، ما قول می‌دهیم اولین لباس عروسی شما موفقیت چشمگیری داشته باشد.

و اگر هنوز خرید لباس عروس خود را شروع نکرده اید، ما به شما کمک می کنیم تا لباس عروس مناسب خود را پیدا کنید. بهترین آرزوها برای بهترین روز شما!

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 12 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.