شماره وکیل خانواده رایگان - پارسی زی
آشنایی با کانکتور xh

آشنایی با کانکتور xh

کانکتور xh چیست؟ کانکتور xh یکی از مهم ترین نمونه های موجود در صنعت ارتباطی می باشد که کاربرد های گسترده ای را دارد. به …

شب ها در کیش را چگونه بگذرانیم؟

شب ها در کیش را چگونه بگذرانیم؟

شب ها در کیش را چگونه بگذرانیم؟ سفر به جزیره کیش در کنار لذت بازدید از جاذبه‌های تاریخی و همه خوش‌گذرانی‌‌هایش در سواحل چشم‌نواز خلیج …

مهندس میلاد مساوات، ناجی صنعت گردشگری جزیره کیش

مهندس میلاد مساوات، ناجی صنعت گردشگری جزیره کیش

مهندس میلاد مساوات، ناجی صنعت گردشگری جزیره کیش جناب آقای مهندس میلاد مساوات که زمان زیادی از زندگی خود را در جزیره کیش و به …

شماره وکیل خانواده رایگان

اگر به دنبال شماره وکیل خانواده رایگان هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما در بهترین دفتر وکالت در تهران آماده ارائه مشاوره رایگان به شما هستیم.

فراموش نکنید که، مباحث خانوادگی یکی از گرایشات اساسی علم حقوق بوده و به همن دلیل این مباحث نیز در زیر مجموعه امور حقوقی قرار می‌ گیرد با این تفاوت که قوانین خاص مانند قانون حمایت خانواده، قانون اهدای جنین و آیین نامه هایی از این دست این گونه دعاوی را از حقوق خصوصی جدا نموده است. در ادامه بصورت کامل در این مورد صحبت خواهیم کرد.

آدرس وب سایت: vekalatetehran.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴ – ۰۲۱۸۸۲۱۶۱۰۰

وکیل خانواده کیست

یکی از گرایشات اساسی علم حقوق مباحث خانوادگی است مباحث خانوادگی نیز در زیر مجموعه امور حقوقی قرار می‌گیرد با این تفاوت که قوانین خاص مانند قانون حمایت خانواده قانون اهدای جنین و آیین نامه هایی از این دست این گرایش را از حقوق خصوصی جدا نموده است.

باید توجه داشت وکیل خانواده علاوه بر تخصص تجربه و اطلاعات به روز شده قانونی می بایست تسلط لازم را به مباحث فقهی و شرعی داشته باشد چرا که حقوق خانواده برگرفته از شرع و فقه اسلامی بوده و در مواردی که قانون گذار سکوت کرده میتوان با استناد به آیات و روایات در این زمینه خواسته مطلوب را از محکمه مطالبه نمود.

فارغ از مباحث تکنیکی و علم مربوط به این موضوع وکیل خانواده می بایست روحیه مسالمت جویانه نیز داشته باشد طبیعی است که یک وکیل متخصص دعاوی مالیاتی روحیه مناسبی برای انجام پرونده های خانوادگی را ندارد.

برای استفاده از مشاوره رایگان بهترین وکیل خانواده در تهران، همین حالا تماس بگیرید.

آدرس وب سایت: vekalatetehran.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴ – ۰۲۱۸۸۲۱۶۱۰۰

ویژگی‌های یک وکیل خانواده‌ی خوب

حال که با وظایف گوناگون یک وکیل خانواده آشنا شدید، می‌خواهیم شما را با ویژگی‌های این وکیل نیز آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

  1. اول سن ویژگی یک وکیل خانواده این است که این فرد باید از نظر علم در سطح بالایی باشد تا بتواند با مراجعه کردن به دانش مود، دعاوی خانوادگی را به بهترین شیوه پیش ببرد.
  2. وکیل خانواده باید با موکل خود صادق باشد.
  3. خلاقیت وکیل نیز از جمله ویژگی‌های یک وکیل خانوادگی خوب به حساب می‌آید. این گونه وکیلان با آوردن استدلال‌های خلاقانه، می‌توانند دعاوی خانوادگی را به نحو‌احسن حل کنند.
  4. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این وکیل خانواده دارد این است که شما عزیزان باید به راحتی به او دسترسی پیدا کنید. یعنی در هر زمانی که نیاز داشتید،بتوانید وکیل خود را ملاقات کرده و از راهنمایی‌های او استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: برای دریافت مشاوره رایگان در امور حقوقی خانواده، حتما از بهترین لیست وکلای تهران استفاده کنید.

شماره وکیل خانواده

پس از انجام تحقیق و بررسی درباره سابقه و تجربه وکیل خانواده ای که مد نظر دارید، می توانید به راحتی شماره وی را از مجموعه ای که در آن در حال فعالیت است پیدا کرده و با وی تماس برقرار کنید.

در صورتی که قصد دریافت وقت مشاوره با هر یک از وکلای پایه یک مجموعه وکالت تهران را دارید می توانید با این مجموعه تماس گرفته و درخواست مشاوره با وکیل مورد نظر خود را اعلام نمایید.

آدرس وب سایت: vekalatetehran.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴ – ۰۲۱۸۸۲۱۶۱۰۰

چرا داشتن وکیل خانواده لازم است؟

در دعاوی خانوادگی ممکن است نیاز به برگزاری چندین جلسه فیمابین موکل و همسرش باشد بدیهی است در صورت عدم برگزاری جلسات و مشاوره های هر دو طرف امکان برقراری صلح غیر ممکن است.

قطعاً نمیتوان به پرونده های خانواده به عنوان یک پرونده حقوقی معمول نگریست چرا که عدم برقراری صلح ممکن است آسیب های جبران ناپذیری را به فرزندان مشترک و حتی خود طرفین وارد نماید.

البته آنچه که تجربه سالها فعالیت در این زمینه برای این مجموعه به دست آمده آن است که تمامی دعاوی خانوادگی بالاخره روزی با توافق زوجین خاتمه می یابد حال ممکن است این توافق ظرف یک سال صورت گیرد و یا شاید بعد از ۷ سال در هر صورت هیچ یکی از زوجین در این اختلافات پیروز واقعی نبوده و هر دو طرف متضرر خواهند شد.

در بیانی کوتاه می توان گفت هر دو طرف با کینه ورزی حداقل عمر خود را تباه نمودند حتی اگر از این رهگذر مبالغ و وجوهی نیز بدست آمده باشد اما عمر از دست رفته برگشت نا پذیر است.

حقوق خانواده

شاید حقوق خانواده در ظاهر معنا و مفهوم ساده ای داشته باشد اما در واقعیت دارای قوانین ریز و درشت حقوقی می باشد که بدون حضور وکیل تخصصی دعاوی خانواده امکان پذیر نخواهد بود. وکیل دادگاه خانواده با داشتن اطلاعات دقیق و به روز و دادن مشاوره های کارساز می تواند تاثیر بسزایی در روند کار شما داشته باشد و با استخدام وکیل متخصص خانواده مطمئنا شما نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت.

بسیارحائز اهمیت است که وکیل خانواده منتخب شما بتواند با کمترین هزینه ممکن به حل و فصل اختلافات در خارج از دادگاه بپردازد و اگر با تمام تلاش خود طرفین دعوا مجاب به صلح و سازش نشدند به آسانی می تواند در دادگاه مدافع حقوق شما باشد.

مرکز وکالت تهران مشاوره حقوقی شایسته و اختصاصی برای حل اختلافات شما در چارچوب قانون خانوده ارائه می دهد. هدف وکلای متخصص خانواده در این مرکز درک نگرانی های شما و ارائه مناسب ترین راه حل به شما می باشد.

وظایف وکیل خانواده

ما در مطالب فوق در مورد این که وکیل خانواده چه کارهایی را می‌تواند برای فرد انجام دهد، صحبت کردیم.  حال می‌خواهیم وظایف متعددی که این وکیل دارد را برای شما عزیزان شرح دهیم.

  • اولین وظیفه‌ی وکیل خانوادگی این است که این وکیل باید بتواند به خوبی از موکل خود در مشکلات خانوادگی دفاع کند و این دعاوی را به نفع موکل خود پیش ببرد.

برای مثال اگر موکل یک خانم است و قصد دارد که مهریه‌ی خود را از همسرش بگیرد، وکیل خانواده باید تلاش کند در این راستا اقداماتی را انجام دهد تا در نهایت زن بتواند مهریه‌ی خود را به طور کامل از مرد بگیرد.

  • یکی دیگر از وظایف مهمی که وکیل خانواده دارد این است که باید جزئیات پرونده‌ی موکل را مو به مو بررسی کند و از اخرین اطلاعات این پرونده مطلع شود.

این وکیل باید با چک‌کردن مداوم بتواند در فرصت زمانی خوب به سؤالات و مشکلات مختلفی که موکل او دارد، پاسخ دهد.

  • از جمله وظایف وکیل خانواده، حفظ موازین اخلاقی است. زمانی که یک وکیل مأمور می‌شود که یک پرونده را همراهی کند، باید اسرار این پرونده را در دل خود نگه دارد و آن را نزد دیگران بازگو نکند چرا که موکل به وکیل خود اعتماد کرده و از او کمک می‌خواهد.
  • یکی دیگر از وظایفی که وکیل خانواده دارد این است که این وکیل باید بتواند تا حد امکان از موکل خود دفاع کند. همه‌ی ما می‌دانیم که حفظ بقای خانواده اهمیت ویژه‌ای در جامعه‌ی ما دارد. بنابراین وکیل خانواده باید راهنمایی‌های خود را در همین راستا یعنی در راستای به آرامش رسیدن خانواده پیش ببرد.

وکیلی که برای دعاوی خانوادگی انتخاب می‌شود، باید بداند که صرفاً منافع مالی اهمیت ندارند و گاهی باید تمرکز بیشتری بر روی نسائل مربوط به زندگی موکل خود داشته باشند.

پیشنهاد ویژه: اگر به دنبال یک وکیل خوب برای طلاق هستید، همین حالا با بهترین وکیل طلاق در تهران تماس بگیرید.

مباحث مرتبط با وکیل خانواده

به طور کلی مباحث مربوط به ازدواج، طلاق، مهریه و نفقه و حضانت فرزند از مباحث مرتبط با وکیل خانواده است. از دیگر موضوعاتی که یک وکیل خانواده باید به امور حقوقی آن رسیدگی کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طلاق
  • اثبات زوجیت
  • اثبات نسب
  • اهدای جنین
  • سرپرست کودکان بی سر پرست
  • عسر و حرج
  • ارث و میراث
  • تغییر جنسیت

پیشنهاد می کنم اگر درگیر مسائل طلاق و طلاق توافقی هستید، حتما از مشاوره وکیل مهریه رایگان استفاده کنید.

انواع دعاوی خانواده

دعاوی خانوادگی انواع مختلفی دارند که می توان آن ها را به ۱۳ دسته مختلف، طبقه بندی کرد:

  • نامزدی و خسارات ناشی از بهم زدن نامزدی، ازدواج، سن ازدواج، الزام به ثبت ازدواج دائم، اثبات رابطه زوجیت، اخذ اجازه ازدواج دختر، ازدواج مجدد زوج
  • استرداد جهیزیه، تامین دلیل جهیزیه، تامین خواسته جهیزیه
  • مطالبه مهریه، مهرالمثل، ممنوع الخروجی، تامین خواسته و توقیف اموال، اعسار و تقسیط
  • نفقه زوجه، نفقه فرزند، ترک انفاق، تهیه مسکن مستقل، تمکین، نشوز زوجه
  • شروط ضمن عقد، شرط نصف دارایی، اجرت المثل، نحله
  • عسر و حرج زوجه، گواهی عدم امکان سازش، طلاق توافقی، طلاق رجعی، طلاق بائن، طلاق خُلع، طلاق مُبارات، رجوع
  • فسخ نکاح، موارد فسخ نکاح، تدلیس
  • حضانت فرزند، ملاقات فرزند
  • اثبات نسب، نفی ولد، اهدای جنین، فرزند خواندگی
  • حجر، قیومیت، نصب قیم، عزل قیم، رفع حجر، حکم رشد
  • دستور موقت در خصوص دعاوی خانواده
  • امور راجع به غایب مفقودالاثر
  • تغییر جنسیت

در مورد هریک از این دعاوی در انتهای مقاله به اختصار توضیح داده خواهد شد.

آدرس وب سایت: vekalatetehran.com

شماره تماس ها: ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴ – ۰۲۱۸۸۲۱۶۱۰۰

دریافت مشاوره رایگان از وکیل خانواده

در مواردی ممکن از یکی از زوجین صرفاً تمایل داشته باشد که طرف مقابل از جدیت او به خود بیاید و تغییراتی در زندگی ایجاد نماید بدیهی است عملکرد و رویکرد وکیل خانواده در این سه مورد متفاوت است.

اگر تمایل موکل به طلاق و جدایی باشد دعاوی مطروحه می بایست بسیار قاطع و جدی و سریع صورت بگیرد ، به طوری که یا دادگاه خانواده به راحتی رای طلاق را صادر نماید و یا طرف مقابل توافق به حل و فصل موضوع بنماید.

در نقطه مقابل اگر هدف موکل صرفاً بیان تذکری به همسرش باشد می بایست حتی المقدور از اقامه دعوا جلوگیری کرد و با تماسهای تلفنی و در صورت امکان برقراری جلسه مشترک جدیت همسر در تغییر زندگی به طرف دیگر اعلام گردد.

بدیهی است در بسیاری از موارد دیده شده زوجین به یکدیگر علاقه بسیار داشته و زندگی مشترک را دوست دارند اما به علت پاره ای مشکلات و اختلافات زندگی آنها دچار چالش‌های جدی شده است .

وکیل خانواده با تخصص و تجربه در این زمینه و ارجاع زوجین به مشاور خانواده و گوشزد نمودن حقوق متقابل طرفین نسبت به هم می تواند کمک بزرگی برای ادامه زندگی مشترک و بهبود شرایط مینماید.

اهمیت مشاوره با وکیل خانواده

همه ی ما حساسیت و قدرت کلمات را به خوبی درک میکنیم، ما از کلمات برای انتقال مفاهیم و ارتباط گرفتن استفاده میکنیم حال در این لحظه باید به این فکر کنید که این کلمات میخواهند در دادگاه و در حضور قاضی در برابر شما دفاع کنند، این را با پیچیدگی، سنگینی و تخصصی بودن مباحث حقوقی بسنجید! کار آسانی نیست.

همه ما از تخصصی بودن مباحث حقوقی آگاهیم و به این دلیل هست که نیاز به وکیل خانواده متخصص و با تجربه داریم، وکلا مثل چراغ راه شما در تمام دعاوی و دادگاه ها هستند، آنها با تمام وجود و با علم و تخصص از شما در برابر هرگونه ناحقی و ضایع شدن حقوقتان دفاع میکنند.

وکیل خانواده انلاین

برای دریافت مشاوره از وکیل خانواده، پرسیدن سوالات خود و بیان درخواست های خود، لزوما نیاز به مراجعه حضوری ندارید و می توانید جلسه مشاوره حقوقی خانواده خود با وکیل را به صورت آنلاین نیز برگزار کنید.

با تماس با پشتیبانی مجموعه وکلات تهران، می توانید درخواست وقت مشاوره آنلاین کنید. ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴

وکیل خانواده خانم در تهران

برای بسیاری افراد بخصوص خانم های استفاده از وکیل خانواده خانم در تهران یک نیاز و خواسته ضروری است. ما در مجموعه وکالت تهران با تیم تخصصی خود این نیاز را برطرف کرده ایم. برای مشاهده لیست وکلای خانم وارد صفحه لیست وکلای تهران شده و یا با شماره های ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴ تماس بگیرید.

وکیل خانواده آقا در تهران

برای بسیاری افراد دیگر استفاده از وکیل خانواده آقا در تهران یک نیاز و خواسته ضروری است. ما در مجموعه وکالت تهران با تیم تخصصی خود این نیاز را برطرف کرده ایم. برای مشاهده لیست وکلای آقا وارد صفحه لیست وکلای تهران شده و یا با شماره های ۰۲۱۴۴۲۰۵۹۱۲ و ۰۹۱۹۸۱۸۳۲۸۴ تماس بگیرید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 31 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.