چت روم چگونه سایتی است؟ آشوب چت پر مخاطب ترین چتروم فارسی! - پارسی زی
معرفی 5 برند لاکچری عطر و ادکلن زنانه

معرفی 5 برند لاکچری عطر و ادکلن زنانه

شاید تجربه کرده باشید که در محیطی حضور داشته‌اید و با ورود فردی جدید، ناگهان متوجه تغییر فضا شده‌اید. این تغییر ناگهانی و تاثیرگذاری بر …

چگونه از پیدایش سوسک در منزل جلوگیری کنیم؟

چگونه از پیدایش سوسک در منزل جلوگیری کنیم؟

چگونه از پیدایش سوسک در منزل جلوگیری کنیم؟ سوسک ها (سوسری ها) حشراتی هستند که میلیون ها سال است بر روی کره زمین زندگی می …

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور اینستاگرام در این مطلب می‌خواهیم تمام مزایا و معایب خرید فالوور اینستاگرام را باهم بررسی کنیم. تا بلکه با یک ذره‌بین درست‌وحسابی ببینیم …

چت روم، چتروم، چتروم فارسی - آشوب چت

مدیریت چت روم فارسی آشوب چت برای شما مینویسد!

چت جز اصطلاحات قدیمی میباشد که به نوعی این روزها بین افراد، زیاد استفاده میشود و کاربرد بسیاری دارد. از نظر روانشناسی چت کردن نوعی انتقال افکار و تبادل نظر بین افراد مختلف است که به صورت آنلاین در بستر اینترنت صورت میگیرد. همانطور که میدانیم چت به معنای گفتگو میباشد و هر شخصی از طریق چت کردن با دوستان خود و افراد مختلف دیگر ارتباط برقرار میکند.

 

چت روم چیست؟

در متن بالا نیز اشاره کردیم که چت به معنی گفتگو بوده و روم نیز به معنی اتاق میباشد پس در نتیجه چت روم در معنای لغوی  به اتاق گفتگو اشاره دارد.
چتروم به سایت های گفتگو و محیط های چت آنلاین در فضای مجازی و اینترنت گفته میشود که افراد مختلف از سراسر جهان با ورود به این چتروم ها با یکدیگر گپ زده و ارتباط برقرار میکنند. نباید چت روم ها را با شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، تلگرام، فیسبوک و دیگر سرویس های چت آنلاین اشتباه گرفت زیرا عملکرد چت روم ها تا حدودی متفاوت است.
چت روم ها به عنوان سایت های اجتماعی نیز شناخته میشوند زیرا که با ورود به این سایت های گفتگو آنلاین و فعالیت در آنها میتوان به صورت همزمان با افراد مختلفی ارتباط اجتماعی برقرار کرده و چت کرد.
از اولین تجربه های ما در چت روم و اتاق گفتگو میتوان به تجربه استفاده از نرم افزار یاهو مسنجر اشاره کرد که یکی از نرم افزارهای پرطرفدار برای چت بوده و توسط شرکت یاهو طراحی شده بود، به این صورت که کاربران می توانستند با وارد شدن به حساب کاربری خود در یاهو از این چتروم ها برای چت آنلاین استفاده کنند و یا اینکه از نرم افزار مخصوص این شرکت استفاده میکردند. یاهو توانست در آن زمان طرفداران زیادی را به سمت چتروم های آنلاین خود جذب کند، اما از تاریخ ۲۰۱۲ چت روم های خود را بسته و دیگر چنین امکانی در یاهو مسنجر دیده نشد.

 

چرا چت روم های آنلاین مورد توجه هستند؟

اولین چتروم با نام تاکوماتیک در سال ۱۹۷۴ بر روی سیستم پلاتو طراحی شد که تا اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی در میان کاربرهای پلاتو محبوبیت داشته و بسیار استفاده میشد، به طوری که تا ۵ کاربر به صورت هم زمان میتوانستند بر روی آن فعالیت کرده و با یکدیگر چت کنند.
این روز ها اکثر فعالیت ها، تفریحات، کسب و کار ها به صورت مجازی هستند و افراد بیشتر اوقات خود را در اینترنت سپری میکنند، به همین دلیل چت روم ها به مرور زمان با توسعه علم برنامه نویسی پیشرفته تر شدند و از آن چتروم های ساده به چت هایی با امکانات پیشرفته تر تبدیل شدند، همین امر باعث شد استفاده از آنها و فعالیت در سایت های چتروم آنلاین به صورت چشم گیری افزایش یابد و جستجوی ماهانه بسیار زیادی در گوگل روی این کلمات صورت گیرد. سایت های زیادی وجود دارند که با تبلیغات بنری و نیوتب در این راستا فعال هستند، برای مثال بهترین و شلوغ ترین چتروم فارسی آشوب چت، ناز چت، باران چت و پرشین چت که در این زمینه فعالیت گسترده و چشمگیری دارند.

 

امکانات چت روم فارسی

از جمله امکانات چتروم فارسی می توان به داشتن اسکریپت های پیشرفته، استفاده از سرور های قدرتمند، داشتن پروفایل اختصاصی جداگانه هر شخص برای به اشتراک گذاشتن عکس، متن، ویدیو و آهنگ، امکان فالو و دنبال کردن دیگر کاربران از طریق پروفایل، امکان چت کردن به صورت خصوصی با یک فرد خاص یا چت کردن به صورت عمومی با افراد مختلف و حالت کنفرانس، داشتن سیستم ارسال فایل و عکس به صورت خصوصی یا عمومی، مسدود سازی کاربران مزاحم و هزاران امکانات دیگر اشاره کرد.
چت فارسی آشوب چت از جمله محبوب ترین و بهترین چتروم های فارسی میباشد که از گذشته تاکنون فعالیت خوبی در بین چت روم های ایرانی داشته و با دارا بودن همه امکانات لازم برای چت آنلاین، همواره در تلاش است که با افزایش و بهبود امکانات موجود برای گفتگو در چت فارسی راحتی کاربران خود را افزایش دهد.

چت روم، چت روم فارسی - آشوب چت

مزایا و معایب چت روم فارسی

مزایا و معایب چتروم فارسی بسیار متعدد است که متناسب با استفاده هر شخص و فرهنگ مربوط به آنها متفاوت میباشد.
از معایب چت آنلاین میتوان به اثرات منفی آن اشاره کرد که در این شرایط، ارتباطی بین افراد مختلف از شهرها و کشور های متفاوت با فرهنگ های جدا برقرار می شود و ممکن است در این بین اصول اخلاقی و فرهنگی یکدیگر را رعایت نکنند و بدین دلیل باعث خشم، آزار و اذیت یکدیگر شوند، این افراد به خود اجازه می دهند که مشغله و دغدغه های ذهنی خود را به واسطه دنیای مجازی به افراد دیگر منتقل کنند و باعث ناراحتی دیگران نیز بشوند. همچنین در این بین ممکن است برخی افراد از چتروم فارسی به منظور سوءاستفاده نمودن بهره بگیرند و با استفاده نادرست از چت فارسی، فضای ناامنی را برای خود و دیگر کاربران ایجاد کنند، در این صورت به ادمین های موجود در چت روم آنلاین بستگی دارد که شرایط به وجود آمده را چگونه مدیریت کرده و مشکل را حل کنند. در چت فارسی مدیر کل سایت که به پنل مدیریت اصلی دسترسی دارد، می تواند به کاربران در این زمینه کمک کند و افراد متخلّف را که قوانین چت روم را رعایت نکرده اند اخراج کرده و اجازه صحبت به چنین افرادی ندهد.

و اما مزایای چت روم های ایرانی همانگونه که ذکر کردیم بسیار مختلف میباشد و کاربران حاضر در روم ها هستند که انتخاب میکنند تمایل به استفاده از کدام جنبه های مثبت چت روم آنلاین را دارند.
تلاش تیم مدیریت آشوب چت در جهت افزایش نکات مثبت چت روم، باعث شده است معایب و اثرات منفی این چت روم فارسی به حداقل برسد.
با استفاده از چتروم آشوب چت، بدون پرداخت هزینه های الکی، در هر زمان و مکانی میتوانید با دوستان خود و افراد مختلف در سراسر دنیا ارتباط برقرار کرده و به تبادل نظر و اطلاعات بپردازید و لحظات خوبی را هم برای خود و هم دوستانتان ایجاد نمائید.
جهت ورود به سایت آشوب چت www.ashoobchat.com میتوانید عبارت چت آشوب یا آشوب چت را در گوگل جستجو کرده و لینک اول وارد شوید.

چت فارسی، چت روم، چتروم فارسی، چت روم فارسی - آشوب چت

منبع: http://www.ashoobchat.com

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 17 بهمن 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.