پرفکت مانی چیست؟ راهنمای کامل استفاده از پرفکت مانی - پارسی زی
مهمترین ویژگی های شامپو مناسب موهای چرب، معرفی برترین برندها

مهمترین ویژگی های شامپو مناسب موهای چرب، معرفی برترین برندها

مهمترین ویژگی های شامپو مناسب موهای چرب، معرفی برترین برندها شامپو مناسب موهای چرب چه ویژگی‌هایی دارد؟ اگر موهای چربی دارید، احتمالا پاسخ این سوال …

بهترین کرم روشن کننده و سفید کننده واژن و رفع تیرگی ناحیه تناسلی و بدن

بهترین کرم روشن کننده و سفید کننده واژن و رفع تیرگی ناحیه تناسلی و بدن

بهترین کرم روشن کننده و سفید کننده واژن و رفع تیرگی ناحیه تناسلی و بدن برای انتخاب بهترین شامپو کراتینه کننده، به موارد زیر توجه …

معرفی نهال گردوی مناسب استان کرمانشاه

معرفی نهال گردوی مناسب استان کرمانشاه

معرفی نهال گردوی مناسب استان کرمانشاه استان کرمانشاه یکی از استان های کهن و زیبای کشورمان ایران است که مساحتی در حدود ۲۵ هزار کیلومتر …

پرفکت مانی چیست؟ راهنمای کامل استفاده از پرفکت مانی

امروزه با گسترش اینترنت استفاده از پول به شکل اسکناس کاهش یافته و شیوه نقل و انتقالات مالی افراد نیز در سراسر دنیا تغییر کرده است. کیف‌های پول‌های الکترونیکی نسل جدیدی از سامانه‌های پرداختی هستند که به افراد این امکان را می‌دهند که در سراسر دنیا به سادگی و در کمترین زمان تراکنش‌های مالی خود را انجام دهند. از این سامانه‌های پرداخت الکترونیکی می‌توان پی پال (PayPal) و گوگل والت (Google Pay Send و یا Google Wallet) اشاره کرد. اما متأسفانه این سامانه‌ها بدلیل تحریم‌های اعمال شده در ایران قابل استفاده نیستند. از دیگر سامانه‌های قدرتمند پرداخت سیستم وب مانی (Webmoney) و پرفکت مانی (Perfect Money) هستند که ایرانیان با وجود تحریم بدون هیچ مشکلی می‌توانند از این سیستم‌ها استفاده کنند و پرداخت‌های اینترنتی خود را انجام دهند. پرفکت مانی چیست؟ چگونه می‌توان در آن افتتاح حساب کرد؟ این سیستم چه مزایا و معایبی دارد؟ چگونه می‌توان با پرفکت مانی خرید کرد؟ در این مقاله به تمام این سؤالات پرداخته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی همانند پی پل یک سامانه پرداخت الکترونیکی غیر نقدی است که به کاربران در سراسر جهان امکان نقل و انتقال امن و سریع پول را می‌دهد. دفتر اصلی این شرکت در زوریخ می‌باشد که در نقاط مختلف جهان از جمله هنگ کنگ نیز دفتر دارد. سامانه پرداخت جهانی پرفکت مانی در سال ۲۰۰۷ تأسیس شده و بیش از ۱۲ سال در کشورهای مختلف مانند ایران فعالیت دارد. این شرکت از معدود شرکت‌هایی است که با وجود شرایط تحریم در ایران دست به تحریم ایرانیان نزده است. همان طور که گفته شد ایرانیان می‌توانند بدون هیچ هزینه اضافی ( برای دور زدن تحریم‌ها) از سیستم پرفکت مانی استفاده کنند.

مزایای استفاده از پرفکت مانی چیست؟

دسترسی در ایران: کاربران ایرانی می‌توانند بدون دور زدن تحریم‌ها به سادگی مبادلات ارزی خود را انجام دهند.

سادگی سیستم: سیستم پرفکت مانی محیط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و کاربران با یک آموزش ساده به راحتی می‌توانند از خدمات این کیف پول الکترونیکی بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن موبایل: با استفاده از اپلیکیشن موبایل پرفکت مانی در زمان کمتری حساب خود را مدیریت کرده و نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهید. این اپلیکیشن برای سیستم عامل‌های اندروید و ios در دسترس است.

حساب‌ها: علاوه بر یک حساب دلار و یورو، معامله‌گران همچنین می‌توانند بیت کوین یا طلا را در حساب‌های BTC و Troy Ounce (طلا) خریداری کرده و یا بفروشند.

به طور گسترده در دسترس است: با استفاده از کیف پول پرفکت مانی کابران می‌توانند در چندین برندهای جهانی انتقالات وجهی انجام دهند. برای مثال می‌توان ارزهای پرفکت‌مانی را با استفاده از پی پل خریداری کرد.

نرخ کارمزد پایین: در این سامانه میزان کارمزد نسبت به سایر سیستم‌های پرداخت الکترونیکی بسیار کمتر است.

عدم محاسبه مالیات: کیف پول پرفکت مانی شامل مالیات نیست و کاربران نیازی به پرداخت مالیات ندارند.

معایب پرفکت مانی چیست؟

ثبت ‌نام و تأییدیه: پس از ایجاد یک حساب کاربری، تنها زمانی به مجموعه کامل توابع دسترسی خواهید داشت که مراحل تأیید کامل شود. چنین تأییدیه‌ای عموماً شامل آدرس و کد پستی، آپلود اسناد شناسایی و تأیید شماره تلفن همراه می‌باشد که می‌تواند برای برخی کاربران وقت‌گیر باشد (البته باید توجه داشت که کاربران برای شروع فعالیت در پرفکت مانی نیازی به احراز هویت ندارند و ارائه مدارک تنها در صورتی لازم است که قصد داشته باشید به صورت نامحدود از خدمات این سامانه استفاده کنید).

عدم دسترسی در آمریکا: با توجه به قوانین و مقررات محلی، پرفکت مانی شهروندان ایالات متحده و مقیم دائم ایالات متحده را نمی‌پذیرد.

عدم امکان اصلاح مبادلات: در صورتی که کاربری تراکنش اشتباهی انجام دهد امکان بازگردانی پول خود را نخواهد شد.

کارمزد پرفکت مانی چقدر است؟

سیستم پرفکت مانی نیز همانند پی پل هنگام تراکنش‌ها مبلغی را به عنوان کارمزد در نظر می‌گیرد. میزان کارمزد در سامانه پرداخت الکترونیک پرفکت مانی نسبت به برخی از سامانه‌ها بسیار کمتر است. برای تعیین میزان کارمزد ابتدا باید در نظر داشته باشید که میزان کارمزد این سایت نسبت به خدمات و کیف پول‌های مختلف متفاوت است. کارمزد پرفکت مانی برای اکانت وریفای شده ( تائید شده) ۰٫۵ از طریق فرستنده است در حالی که کارمزد اکانت‌های تایید نشده می‌تواند تا دو درصد متغیر باشد. توجه داشته باشید برداشت از حساب پرفکت مانی نیز مشمول کارمزد است (معمولا ۳ درصد) و بهتر برداشت از سایت را با بیت کوین ( با ۰٫۵ درصد کارمزد) انجام دهید.

چگونه می‌توان با پرفکت مانی خرید کرد؟

پرفکت مانی یکی از دیگر سرویس‌های پرداخت الکترونیکی است که در بسیاری از سراچه‌های معروف در دسترس می‌باشد. برای شروع کار با سیستم پرفکت مانی ابتدا باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید. همان طور که پیش‌تر گفته شد محیط کاربری سرویس پرداخت انلاین پرفکت مانی بسیار ساده می‌باشد و کاربران می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند و شیوه دسترسی به آن را یاد بگیرند. برای اضافه کردن ارز و شارژ حساب پرفکت روشهای زیادی وجود دارد. یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها شارژ کیف پول پرفکت مانی با استفاده صرافی‌های آنلاین است. برای واریز پول به حساب پرفکت مانی می‌توانید به دو روش ووچر پرفکت و یا خرید دلار پرفکت مانی عمل کنید.

جمع بندی

در مقاله ارائه شده به کلیات و کاربردهای پرفکت مانی پرداخته شد. کیف پول پرفکت مانی یکی از معتبرترین سیستم‌های پرداخت ارزی است که با وجود تحریم‌ها همچنان در ایران قابل استفاده است. همان طور که گفته شد کاربران می‌توانند با استفاده از صرافی‌های آنلاین معتبر کلیات افزایش شارژ حساب، خرید ووچر و یا خرید دلار در پرفکت مانی را انجام دهند. از آنجایی که این سیستم تفاوت چندان با روش پول اسکناسی ندارد بنابراین پیشنهاد می‌شود کلیات مراحل امینیتی در این سایت را انجام دهید. در صورتی که تمایل دارید مبالغ زیادی را در سیستم پرفکت مانی نقل و انتقال دهید بهتر است اکانت خود را وریفای و یا تأیید کنید. مراحل تأیید اکانت چه برای کاهش محدودیت‌ها و کارمزد و چه برای افزایش امنیت حساب کاربری خود اهمیت زیادی دارد.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 15 اسفند 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.