پاسپورت کانادا - پارسی زی
معرفی کامل جلاتو هاوس| آدرس، منو و شماره تماس.

معرفی کامل جلاتو هاوس| آدرس، منو و شماره تماس.

معرفی کامل جلاتو هاوس| آدرس، منو و شماره تماس. شعار جلاتو هاوس: ابرها را بخور. جلاتو هاوس هر کدام از ما، سبک و سلیقهی خاص …

نکات طلایی در آشنایی با درب ریموتی کرکره ای

نکات طلایی در آشنایی با درب ریموتی کرکره ای

نکات طلایی در آشنایی با درب ریموتی کرکره ای درب ریموتی کرکره ای یکی از انواع درب های اتومات و برقی هستند. این نوع درب …

چگونه آنلاین زبان بخوانیم؟

چگونه آنلاین زبان بخوانیم؟

چگونه آنلاین زبان بخوانیم؟ در جهان امروز، افراد می توانند با استفاده از اینترنت و کامپیوترهای شخصی خود در مکان های مختلف از جمله دانشگاه، …

مناسب لینک بر روی انکرتکست: پاسپورت کانادا –

ارز دانشجویی –جاهای دیدنی کانادا –

زمان تقریبی مطالعه: ۱۰ دقیقه

پاسپورت کانادا

پاسپورت کانادا

پاسپورت کانادا یکی از معتبرترین پاسپورت های دنیاست. کانادا با دارا بودن پهناوری تقریباً ۱۰ میلیون کیلومترمربع، یکی از کشورهای توسعه‌یافته است که ازنظر سطح کیفیت زندگی مردم و رونق اقتصادی در جایگاه اول در میان بقیه‌ی کشورهای جهان قرار دارد و به خاطر همین موضوع جزء یکی از مهاجرپذیرترین کشورها به‌حساب می‌رود. کانادا با بهره‌برداری از رفاه اجتماعی بالا و توجه بسیار زیاد به حقوق شهروندان به کشوری امن و مطمئن برای اقامت وزندگی مهاجران تبدیل‌شده است.

این کشور باعرضه یک برنامه‌ها و روش‌های مهاجرتی گوناگونی مثل تحصیل در دانشگاه‌های این کشور، دریافت اجازه کار، سرمایه‌گذاری و استارت آپ این امکان را برای مهاجران به وجود آورده است تا برای اخذ اقامت دائم و رسیدن به شهروندی کانادا اقدام نمایند. یکی از موضوعات پرطرفدار بودن پاسپورت کانادا در نظر مردم بقیه‌ی کشورها، اعطای تابعیت به کسانی است که در خاک این کشور متولد می‌شوند. این مهم به این معناست که به‌طوری‌که پدر و مادر غیر کانادایی باشند بااین‌وجود فرزند متولد در خاک کانادا تابعیت این کشور را به دست می‌آورد.

هم‌چنین برای آن دسته از کسانی که از طریق بقیه راه‌های مهاجرتی به این کشور سفر می‌کنند، همان‌طور که درگذشته در مقالات چگونگی اخذ اقامت دائم و شهروندی کانادا اشاره شد، برای دریافت شهروندی کشور کانادا تقاضاکننده باید حداکثر ۳ سال از ۵ سال اقامت خود را در خاک این کشور سکونت داشته باشد تا بتواند برای اخذ پاسپورت و تابعیت این کشور اقدام نماید.

اعتبار پاسپورت کانادا

در آخرین خبر از اعتبار سنجی پاسپورت های بین‌المللی در سال ۲۰۲۰ به گزارش از سایت رسمی Passport index، اعتبار پاسپورت کانادا در رتبه یک ۴ جهانی قرارگرفته است و جزء قدرتمندترین پاسپورت های جهان شمرده می‌شود. با بهره‌برداری از پاسپورت کانادایی اشخاص می‌توانند از همه یک حقوق شهروندی مثل داشتن حق رأی، بیمه، تحصیل رایگان فرزندان و موقعیت‌های شغلی بهتر و خیلی از موارد دیگر دست یابند.

ارز دانشجویی

محتوای معرفی‌نامه  به  بانک برای دریافت ارز دولتی دانشجویی چیست؟

در این نامه نوشته‌شده است که  شما به‌عنوان دانشجوی مورد تائید وزارت علوم و یا بهداشت  برای بازه معینی از سنوات مجاز تحصیلی‌تان می‌توانید از بانک‌های تعین ارزهای  دولتی دریافت نمایید؛ یعنی وزارت علوم و بهداشت  گواهی اشتغال به تحصیل شمارا تائید نموده  و تعیین می‌نماید که شما برای بازه چندماهه می‌توانید ارز دولتی دریافت نمایید. به‌طور مثال اگر در گواهی اشتغال به تحصیل‌ترم جاری شما که به تائید نمایندگی ایران در کشور محل تحصیلی‌تان رسیده، قید شود شما درترم جاری به مدت ۴ ماه اشتغال به تحصیل‌دارید، شما پس از دریافت تأییدیه این وزارتخانه‌ها، با در دست داشتن معرفی‌نامه  به بانک‌های معرفی‌شده‌ای که این اداره در اختیار شما قرار خواهد داد، پس از مراجعه  به  بانک موردنظرتان در طول  مدت این بازه ۴ ماهه می‌توانید ارز دولتی دریافت کنید.

مراحل انجام دریافت ارز دانشجویی در سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ چگونه است؟

اگر شما هم تقاضاکننده دریافت معرفی‌نامه  به  بانک برای دریافت ارز دولتی هستید، مراحل زیر را می‌بایست پشت سر هم انجام دهید.

 ثبت‌نام در سامانه نشا (سامانه یک اختصاصی دریافت ارز دانشجویی) و تشکیل پرونده  اولین قدم  برای شما تشکیل پرونده در سایت نشا می‌باشد. شما می‌بایست  به‌طور الکترونیکی ثبت‌نام خود را از طریق لینک ثبت‌نام http://nesha.msrt.gov.ir انجام دهید  و پس از ثبت‌نام در سایت نشا، شماره پرونده، نام کاربری و گذرواژه حساب کاربری در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به خاطر سپردن این موارد بسیار اهمیت دارد.

ورود به سامانه نشا و پروفایل شخصی خود و ثبت درخواست‌نامه معرفی به بانک

برای دریافت ارز دانشجویی پس از تشکیل پرونده و دریافت نام کاربری و گذرواژه در سامانه نشا، شما می‌توانید از طریق لینک ورود به سامانه نشا، وارد پروفایل شخصی خود شوید؛ و اینکه پس از ورود به سامانه نشا، از منوی مدیریت درخواست‌ها، گزینه ثبت درخواست‌نامه بانک را انتخاب کرده و فرم مربوط به آن را به‌دقت پر نمایید. برای تسهیل دریافت نامه موردنظر، مؤسساتی که در سراسر کشور برگزیده‌شده‌اند. پس احتیاجی به حضور در این اداره نمی‌باشد و شما می‌توانید نزدیک‌ترین موسسه را انتخاب نمایید. از جهتی می‌بایست تاریخ مطلوب خود را برای دریافت نامه، در آن فرم انتخاب نمایید تا پس از تائید درخواستتان در آن تاریخ  به مؤسسه انتخابی خود مراجعه نمایید. پس از ثبت درخواست،  شما درخواست خود را در لیست درخواست‌ها خواهید دید که در وضعیت انتظار قرارگرفته است.

جاهای دیدنی کانادا

مورد از تاپ ترین جاهای دیدنی و گردشگری کانادا

ونکوور کانادا

ونکوور مستقرشده در قلب جنوب غربی بریتیش کلمبیا است و از سه جهت با آب در برگرفته‌شده است و شهر ساحلی پر از تنوع و محبوب می‌باشد و یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین اماکن دیدنی کانادا نیز شمرده می‌شود. آب‌وهوای ملایم و زیبایی‌های طبیعت آن در طول سال تماشاگران زیادی را برای دیدن خود اغوا می‌کند. این بندر زیبا همچنین دارای مناظره‌تری، موسیقی و آشپزی است.

در طول سفر: کاووش در پارک استنلی، آبادی ۱۰۰۰ جریبی با جنگل‌های سرسبز، سواحل و مسیرهای پیاده‌روی، قدم زدن در باغ گیاه‌شناسی ون دوسن، پیاده‌روی هیجان‌انگیز در پل معلق کاپیلانو؛ مشاهده سالن های المپیک زمستانی ۲۰۱۰ و دیدن از ارکستر سمفونیک ونکوور. ونکوور شهر گران قیمتی است درواقع، در یک نظرسنجی به‌عنوان پرهزینه‌ترین شهر آمریکای شمالی مشهور شده است.

آدام ملنیک کانادا

یکی از مکان‌های دیدنی نادیده گرفته‌شده در کانادا، ویکتوریا، پرش از ونکوور است. در اینجا تعادل بین گذشته استعماری را با یک موجودیت معاصر را نظاره گرهستید. تورهایی مسافربری بهترین راه برای بازدید از ساختمان پارلمان بریتیش کلمبیا است و بعدی باید قلعه کریداروخ باشکوه باشد. می‌توانید تمام‌روز را در آنجا بگذرانید فقط در یاد داشته باشید حتماً وقت کافی برای بازدید از باغ‌ها، ایالت طوطی و. بگذارید.

توفینو

هنگامی‌که به کانادا فکر می‌کنید شاید تفریح و جنگل‌های بارانی اولین چیزی که به آن فکر می‌کنید نباشد؛ اما توفینو نظرتان را تغییر می‌دهد. در آنجا می‌توان از سواحل زیبا، دریاچه‌ها، خلیج‌های کوچک غذاهای به سبک سواحل غربی و اطاق های عجیب‌وغریب دیدنی و شگفت‌انگیز لذت برد.

کلام پایانی

در این محتوا خواندیم که در شهر زیبای کانادا مکان‌های بسیار زیبا دیدنی وجود دارد که از دیدن آن‌ها لذت فراوانی خواهیم برد مانند، پارک ملی فوندی، پارک ملی گروس مورن، سنت جان، هالیفاکس، مسیر کابوت، پارک ایالتی سواحل آرگیل، شهر کبک، مونترال، ساختمآن‌های پارلمان در اتاوا، برج سی.ان، آبشار نیا گارا، خرس های قطبی چرچیل، کوه های راکی کانادا، پارک ملی جاسپر، پارک ملی بنف ودریاچه لوییز، ویستلر، ونکوور، جزیره ونکور، ویکتوریا، توفینو، وایت هورس، تورنتو، استمپید کلگری، از جمله جاهای دیدنی کانادا است بسیار خب دوستان عزیز اگر سؤالی داشتید می‌توانید با تیم مهاجرتی اسمارت اپلای تماس گرفته وبا مشاوران مجرب ما در تماس باشید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 21 فروردین 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.