۵ دلیل برای خرید پنل پیامکی از ملی پیامک - پارسی زی
برش لیزر فلزات چیست

برش لیزر فلزات چیست

برش لیزر فلزات چیست دستگاه برش لیزر فلزات به صورت گسترده در صنایع مختلف در شرکت و تولید های بسیار متفاوت به کار گرفته می‌شود …

سقف کاذب استخر و دیوارپوش در تهران

سقف کاذب استخر و دیوارپوش در تهران

سقف کاذب استخر سقف کاذب درست در زیر سقف اصلی قرار میگیرد و برای وشاندن ایرادات سقف مورد استفاده قرار میگیرد. سقف کاذب استخر هم نیز از …

تتر یا دلار دیجیتالی چیست؟ نحوه خرید آن

تتر یا دلار دیجیتالی چیست؟ نحوه خرید آن

تتر یا دلار دیجیتالی چیست؟ نحوه خرید آن دلار دیجیتال تتر (Tether) یک استیبل کوین (Stablecoin) است که به معنی یک رمزارز مستقیماً معادل یک …

۵ دلیل برای خرید پنل پیامکی از ملی پیامک

برای هر کسب‌وکاری فروش حرف اول را می‌زند قطعاً شما هم به عنوان صاحب یک کسب‌وکار روش‌های متعددی را برای جذب مشتری بیشتر و در نهایت فروش در پیش گرفته اید. اما با توجه به هزینه‌های سرسام‌آور تبلیغات ممکن است نتوانید تبلیغات انبوهی را در پیش بگیرید و مجبور به لغو آن شده اید.

اما در این مقاله قصد داریم روش اصولی و مقرون به صرفه‌ای را به شما معرفی کنیم که به سادگی در شهر یا منطقه خود تبلیغات هدفمند ارسال کنید و از بازدهی آن نهایت استفاده را ببرید.

روشی که به کار شما می‌آید استفاده از پنل پیامکی و تبلیغات اس‌ام اسی است.

پنل پیامکی چیست؟

اما نحوه کارکرد این تبلیغات چگونه است؟ پنل پیامکی نرم افزاری آنلاین، مشابه نرم افزارهایی مثل اینترنت بانک و حساب جیمیل است که با داشتن اینترنت می‌توانید به ناحیه کاربری خود متصل شوید و قابلیت دسترسی در کلیه دستگاه‌ها مثل تلفن همراه، لپتاپ، کامپیوترهای شخصی و… را دارد.

چرا باید از سامانه و پنل اس ام اس ملی پیامک استفاده کنیم؟

قطعا در بین صدها شرکت ارائه دهنده‌ی پیام کوتاه پیشنهاد ما به شما شرکت ملی پیامک است اما چرا؟

تنها داشتن تبلیغات پیامکی برای رشد کسب‌وکار شما کافی نیست موضوع مهم این است که از چه سامانه‌ای تهیه کنید تا بتوانید از پشتیبانی دقیق آن استفاده نمایید.

ملی پیامک با داشتن بیش از ده سال تجربه کاری در زمینه تبلیغات پیامکی قدرت تبلیغات شما را در بین رقبایتان چند برابر می‌کند. و همچنین با داشتن پشتیبانی قوی که به صورت آنلاین و تلفنی در روزهای کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب و در ایام غیر کاری و تعطیلات از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما هستند که همین دلیل مهمی برای داشتن یک سامانه تبلیغات هوشمند در زمینه تبلیغات است اما مهم‌ترین دلیل داشتن پنل ملی پیامک تنها این موارد نیست:

۱٫ تعرفه ارسال پیامک انبوه مناسب

یکی از مهمترین دلایل داشتن تبلیغات پیامکی تعرفه‌ی پیامک مقرون‌به‌صرفه‌ ملی پیامک نسبت به سایر شرکت‌های ارائه دهنده تبلیغات پیامکی است. شما با کمترین هزینه‌ی ممکن شما میتوانید هزاران مخاطب داشته باشید که تبلیغاتتان را دریافت کنند و به مشتریان بالقوه شما تبدیل شوند و از همین طریق فروشتان را چند برابر کنید.

۲٫ خطوط اختصاصی و عمومی برای ارسال پیامک

با داشتن خطوط اختصاصی و عمومی شما میتوانید یک برنامه ریزی تبلیغات حرفه‌ای داشته باشید و از ارتباط دو طرفه‌ی پیامک نهایت استفاده را نمایید. هم قابلیت ارسال پیامک را به مشتریان داشته باشید و هم نظرات مخاطبان برای شما دریافت می‌شود.

می‌توانید پیام‌های تکی و یا پیام‌های گروهی ارسال کنید و پیامک‌ها می‌توانند به مشتریان هر کجا که هستند برسند.

۳٫ آموزش آسان و راحت استفاده از پنل اس ام اس

با داشتن کانال آپارات و یوتیوب ملی پیامک که کلیه آموزش‌های صفر تا صد پنل پیامکی قرار دارد به سادگی مدیریت پنل پیامکی خود را برعهده بگیرید و کمپین‌های تبلیغاتی خود را مدیریت می‌کنید و با مینی دوره‌های بازاریابی پیامکی و کتابچه تبلیغات اس‌ام اسی قدرت نوشتن تبلیغات خود را تغییر دهید و در هفتاد کاراکتر حرفه‌ای‌ترین تبلیغات برای جذب مشتریان را می‌نویسید.

۴٫ بانک شماره موبایل استانها و مشاغل

قطعا برای شمایی که به تازگی کسب‌وکار خود را راه اندازی کرده‌اید پیدا کردن مشتریان بالقوه کار دشواری است و باید زمان زیادی صرف کنید اما پنل ملی پیامک این کار را برای شما راحت کرده است تنها کافی است پنل خود را فعال نمایید و از بانک شماره‌های کشوری، استانی، منطقه‌ای، اصناف و مشاغل و جنسیت ملی‌پیامک استفاده کنید تا در کمترین زمان ممکن مشتریان زیادی را جذب نمایید. همچنین با قابلیت ارسال پیامک از روی نقشه‌ی گوگل شما میتوانید دقیقا به منطقه‌ای که قصد تبلیغات را دارید ارسال کنید و با فایل گزارشی که پنل پس از ارسال به شما می‌دهد از روند تبلیغات خود آگاه شوید.

۵٫ وب سرویس ارسال سریع پیامک

اگر شما هم سایت فروشگاهی دارید و مدام از مدیریت سفارشات و پیگیری ارسالات مشتریان کلافه شدید وب سرویس پیامکی ملی پیامک به همراه کنسول ویژه برنامه‌نویسان و افزونه‌های مرتبط برای CMSهای مطرح وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن به مشتریان پاسخ داده شود و کلیه اطلاع‌رسانی‌ها از قبیل رمز عبور، فراموشی رمز، پیگیری سفارشات، دریافت نظرات و… را با وب سرویس انجام دهید تا زمان اتلاف شده شما به صفر برسد.

در کنار تمام مزایای گفته شده شما با پیام صوتی ملی پیامک می‌توانید به طور خلاقانه‌ای تبلیغات خود را به گوش مشتریان بالقوه خود ارسال کنید. پیام صوتی روشی نوین در تبلیغات است تا با صدای خودتان یا صدای رباتیک تبلیغات شما به گوش مخاطبان ارسال شود و این تکنیک قادر به ارسال کد فعالسازی به لیست سیاه مخابرات است تا دیگر نگران ارسالات خود نباشید. این روش زمان کمتری از پیام نوشتاری از شما میگیرید و نیازمند تایپ نیست و فراموش نکنید که افراد به طور میانگین حداقل روزی ۹۰ دقیقه موبایل خود را چک می‌کنند. پس بهترین راه تبلیغات برای شما همین روش است تا روند خود را پیش بگیرید و از رقبای خود جلو بزنید.

جمع‌بندی

حالا که به اینجای مقاله رسیدیم قطعا قصد تجدید نظر در تبلیغات خود دارید و به فکر یک تبلیغ هوشمند افتاده‌اید. اما مزایای پنل پیامکی به همین جا ختم نمی‌شود با نگاهی گذرا می‌بینید که این تبلیغات شانس اینکه گیرنده پیامک را دریافت کند و پیام خوانده شود بسیار بالا است و مردم علاقه بیشتری دارند که پیامک دریافت کنند و آن را بخوانند تا اینکه ایمیل دریافت کنند.

در صورتی که تلفن همراه خاموش و یا خارج از محدوده سیگنال باشد، چنانچه طی ۲۴ ساعت تلفن همراه روشن شود و یا سیگنالی دریافت کند، پیام به آن فرد خواهد رسید و اگر پیامی ارسال نشود هزینه‌ای از شما کسر نمی‌شود و با همین روش تبلیغات شما به دست همه افرادی که قصد دارید ارسال می‌گردد.

اگر شما هم قصد دارید یک تبلیغات هدفمند را با ملی پیامک تجربه کنید فرصت را از دست ندهید همین حالا از طریق سایت ملی پیامک یا تلفن ۰۲۱۶۳۴۰۴ اقدام به مشاوره و خرید نمایید. پس از تکمیل مدارک اولیه و احراز هویت شما پنل در کمتر از چند دقیقه برای شما فعال می‌گردد و آماده ارسال پیامک به سراسر کشور است.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 10 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.