راهنمایی خرید آبمیوه گیری - پارسی زی
چگونه با رول مقوایی دستمال کاغذی کاردستی هایی کم نظیر و شیک بسازیم؟

چگونه با رول مقوایی دستمال کاغذی کاردستی هایی کم نظیر و شیک بسازیم؟

چگونه با رول مقوایی دستمال کاغذی کاردستی هایی کم نظیر و شیک بسازیم؟ رول های مقوایی استفاده شده در دستمالل های کاغذی یکی از ساده …

راهنمای خرید آجر + یک راهنمای کامل و جامع

راهنمای خرید آجر + یک راهنمای کامل و جامع

راهنمای خرید آجر + یک راهنمای کامل و جامع با توجه به ظهور مصالح جدید برای سازه‌های مدرن، اما همچنان آجر اصالت و ماهیت خود …

راهنمای موفقیت در کسب و کار باربری

راهنمای موفقیت در کسب و کار باربری

راهنمای موفقیت در کسب و کار باربری راهنمای موفقیت در کسب و کار باربری می تواند به شما کمک کند تا در این حرفه موفق …

خرید و انتخاب لوازم خانگی به ویژه لوازم برقی از اهمیت زیادی برخوردار است و هرچه کیفیت، امکانات و جنس لوازم جانبی این محصولات عالی و مدرن باشد درصد انتخاب و خرید آن‌ها بالاتر می‌رود. علاوه بر امکانات فنی، ظاهر و طراحی ساختار بدنه‌ آن‌ها نیز از مزیت‌های خرید و انتخاب آن محصول می‌باشد. زندگی آسان و راحت امروزی بسته به انتخاب و خرید دقیق و مناسب لوازم خانگی با کیفیت است.

راهنمای خرید آبمیوه گیری

آبمیوه گیری یکی از وسایل ضروری و مهم در هر خانه و آشپزخانه‌ای است و دقت در انتخاب جنس و امکانات ان بسیار مهم است. زیرا به کمک این دستگاه مصرف کننده می‌تواند در تمام فصول سال انواع نوشیدنی ها و آبمیوه های مفید و طبیعی را تهیه و مصرف کند. یک آبمیوه گیری خوب و با کیفیت باید از همه نظر چه فنی و چه ظاهری دارای شرایط خوب و عالی باشد تا بتواند نیاز کاربران خود را بر طرف نماید و آبمیوه و عصاره های طبیعی در اختیار آن‌ها قرار دهد. در هنگام خرید آبمیوه گیری از شکل ظاهری گرفته تا موتور، تیغه و قطعات جانبی به کار رفته در آن و همچنین جنس بدنه و پارچ و مخزن مخصوص این دستگاه باید کیفیت عالی و مقاوم داشته باشند.

در مصرف انرژی کم مصرف بوده و بازدهی بالایی در عملکرد خود داشته باشد. چندکاره بودن دستگاه آبمیوه گیری نیز مزیت خوبی برای انتخاب و استفاده این دستگاه است، اکثر آبمیوه گیری ها سه کاره و یا چهار کاره می‌باشند که علاوه بر دستگاه عصار گیر دستگاه مخلوط کن و آسیاب را دارا می‌باشد که امکان چندین کارایی و عملکرد را برای مصرف کننده فراهم می‌کند. برندها و شرکت های تولید کننده این دستگاه آبمیوه گیری نیز در انتخاب و خرید آن مهم هستند، هر چه برند معتبر تر باشد امتیاز خرید بیشتری به محصول می‌دهد.

موتور آبمیوه گیری:

موتور آبمیوه گیری

موتور قلب هر وسیله‌ای محسوب می‌شود و باید بسیار قدرتمند و بازدهی بالایی داشته باشد. هرچقدر توان و قدرت موتور زیاد باشد سرعت و عملکرد آبمیوه گیری بیشتر می‌شود و نوشیدنی و عصاره های با کیفیت تری در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. موتور های کم صدا و کم مصرف از بهترین مزیت‌های انتخاب آبمیوه گیری می‌باشد چرا که صدای بلند مانع استفاده از دستگاه در بعضی از ساعات شبانه روز می‌شود، گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که کاربر در آخر شب نیاز به استفاده از دستگاه آبمیوه گیری پیدا می‌کند و صدای بلند باعث ایجاد مزاحمت برای اطرافیان می‌شود و استفاده کردن از دستگاه را سخت می‌‌کند. کم مصرف بودن موتور نیز در مصرف انرژی و هدر دادن آن بسیار مفید و موثر است و باعث اتلاف نشدن انرژی برق می‌شود. توان و قدرت یک آبمیوه گیری با سرعت و بازدهی بالا از ۶۰۰ وات شروع و بالاترین قدرت برای یک دستگاه آبمیوه گیری ۱۵۰۰ وات می‌باشد که بازدهی عالی دارد.

تیغه آبمیوه گیری:

یکی از قطعات اصلی دیگر دستگاه آبمیوه گیری تیغه آن است که به همراه موتور وظیفه اصلی عملکرد دستگاه را بر عهده دارد، تیغه تیز و محکم آبمیوه گیری میوه و سبزیجات را به بهترین شکل عصاره گیری می‌کند و مانع له شدن و پلاسیده شدن سبزیجات و میوه در دستگاه می‌گردد. معمولاً جنس تیغه های آبمیوه گیری را از پلاستیک مقاوم و یا فلز استیل ضد زنگ یا تیتانیوم انتخاب می‌کنند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، اما بهتراست جنس تیغه آبمیوه گیری از استیل باشد. این فلز بهتر، مفیدتر و مقاوم تر است و دوام بیشتری دارد و پلاستیک استحکام و مقاومت کمتری نسبت به فلز دارد و احتمال فرسایش زود هنگام آن وجود دارد. سرعت عملکرد تیغه به قدرت دستگاه آبمیوه گیری بستگی دارد، هرچه موتور قدرتمند تر باشد عملکرد تیغه سریعتر و عصاره های سالم تر و حاوی ویتامین و املاح طبیعی در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرد.

تیغه آبمیوه گیری

دهانه آبمیوه گیری :

دهانه آبمیوه گیری از قطعات اصلی دستگاه است و قطر دهانه اگر کوچک و تنگ باشد کاربر باید میوه و سبزیجات مورد نظر را در سایزهای کوچکتر برش بدهد. این شرایط باعث اتلاف وقت بیشتر و سرعت عمل کمتری می‌شود، قطر دهانه آبمیوه گیری اگر بازتر و بزرگ باشد کاربر میوه و سبزیجات را در قطعات بزرگتر برش می‌زند و به راحتی درون دستگاه قرار می‌دهد و در وقت صرفه جویی می‌شود و سرعت عمل دستگاه و کاربر بالاتر می‌رود. پس هرچه دهانه آبمیوه گیری بازتر و بزرگتر باشد کارکردن با آن راحت‌تر خواهد بود.

لرزش و صدای آبمیوه گیری:

لرزش و صدای آبمیوه گیری

مصرف کننده و خریدار بهتر است آبمیوه گیری را انتخاب کند که لرزش کم و یا بدون لرزش باشد، چون لرزش زیاد باعث ایجاد صدای شدید در دستگاه آبمیوه گیری می‌شود و مزاحمت صوتی ایجاد کرده و باعث پایین آمدن دوام موتور و دستگاه می‌شود. وجود پایه های کوچک چسپان در زیر دستگاه کمک می‌کند دستگاه آبمیوه گیری به آسانی به سطحی که روی آن قرار می‌گیرد بچسپد و در هنگام فعال بودن لرزشی نداشته باشد.

ظرفیت آبمیوه گیری:

ظرفیت و گنجایش آبمیوه گیری در زمان خرید بستگی به تعداد افراد و خانواده‌ای است که از آن استفاده می‌کنند. خانواده های بزرگ و پر جمعیت باید آبمیوه گیری هایی را انتخاب کنند که طرفیت زیاد و بالایی دارد و خانواده های کم جمعیت و با محیط‌های کوچک باید از دستگاه های کم ظرفیت استفاده کنند. با توجه به ظرفیت و حجم دستگاه سایز آن متفاوت بوده و مکان جایگیری آن بسته به سایزش انتخاب می‌شود. پس دستگاه آبمیوه گیری انتخاب می‌شود که مکان کمتری را نسبت به سایز و گنجایش خود اشغال کند.

جنس و استحکام بدنه آبمیوه گیری:

جنس و بدنه یک دستگاه باید محکم و مقاوم در برابر ضربه و جابجا کردن باشد. هرچه جنس بدنه‌ و حواشی دستگاه به همراه قطعاتش با کیفیت تر باشد امتیاز خرید بیشتری به دستگاه آبمیوه گیری می‌دهد. معمولاً از پلاستیک فشرده و مقاوم برای جنس بدنه دستگاه و شیشه مقاوم و یا پلاستیک روشن شفاف برای قطعات دستگاه استفاده می‌شود. جنس تیغه ها بیشتر فلز استیل ضد زنگ در نظر گرفته می‌شود، چون مقاوم تر است. هر چقدر کیفیت این قطعات بالا و مناسب باشد درصد انتخاب و خرید آن بالا است.

برند ها و شرکت‌های سازنده آبمیوه گیری

اولین سوال در مورد یک محصول برند و شرکت سازنده آن محصول است. اگر برند تولید کننده از یک کشور صنعتی و پیشرفته باشد و اعتبار و معروفیت برند زیاد باشد انتخاب آن دستگاه یا محصول قطعی است. سالانه شرکت‌های معروف زیادی آبمیوه گیره های جدید و با کیفیت تولید و روانه بازار می‌کنند که در انتخاب و خرید این دستگاه به خریداران کمک شایانی می‌کنند. خرید آبمیوه گیری فیلیپس ، بوش، دلمونتی، همیلتون وآبمیوه گیری نانیوا بیشترین تقاضا را در بازار دارند.

جمع بندی

انتخاب و خرید یک محصول بستگی به شرکت تولید کننده و اعتبار آن برند در عرصه تولید و امکانات و فناوری‌های به کار رفته در آن وسیله دارد. آبمیوه گیری یک وسیله ضروری برای آشپزخانه های هر خانه می‌باشد که افراد به وسیله آن به راحتی آبمیوه های طبیعی و سالم مصرف می‌کند. تیغه تیز و مقاوم، موتور قدرتمند و پرتوان با مصرف پایین انرژی و کم صدا از مزیت‌های خرید این دستگاه است. به کمک این امکانات آبمیوه گیری دارای بازدهی بالایی است و خرید و انتخاب را برای مصرف کنندگان آسانتر می‌کند.

منبع : فروشگاه لوازم خانگی بنان شاپ (بنان کالا سابق)

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.