قیمت ژنراتور به چه عواملی بستگی دارد؟ - پارسی زی
فروش انواع پمپ موتورخانه

فروش انواع پمپ موتورخانه

فروش انواع پمپ موتورخانه شرکت کوشا سازان پرگاس خلیج فارس ( پرشین گلف) از سال ۱۳۸۱ با هدف تامین و تجهیز کالاهای مورد نیاز در …

نکات مهم درباره ی مراقبت از چشم مصنوعی

نکات مهم درباره ی مراقبت از چشم مصنوعی

نکات مهم درباره ی مراقبت از چشم مصنوعی استفاده از پروتز چشم مصنوعی گزینه ای برای افرادی است که به هر دلیلی مجبور به تخلیه …

معرفی انواع ریل کابینت که بیشترین استفاده را دارند!

معرفی انواع ریل کابینت که بیشترین استفاده را دارند!

معرفی انواع ریل کابینت که بیشترین استفاده را دارند! در گذشته فایل ها و مصنوعات چوبی از یک سرسره چوبی متصل به بدنه و شیار …

قیمت ژنراتور به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی، هزینه های دیزل ژنراتور آماده به کار به اندازه کیلووات (کیلووات) افزایش می یابد. اما ساده ‌سازی بیش از حد است که بگوییم قیمت براساس یک محاسبه ساده در هر کیلووات است. با وجود عوامل بسیار زیادی که بر برچسب قیمت نهایی تأثیر می ‌گذارند از جمله کاربرد، الزامات صدا، مکان، نوع سوخت هیچ قاعده‌ ای وجود ندارد که بتواند برای هر موقعیتی در هر صنعتی اعمال شود.

مجموعه دیزل ژنراتور به عنوان یک تجهیزات منبع تغذیه اضطراری خود ارائه شده در زمینه های مختلف استفاده می شود. بسیاری از کاربران نمی دانند که چرا یک برند، همان ژنراتور برق قیمت های متفاوتی را تعیین می کند. دیزل ژنراتورها عمدتا از موتور دیزلی، ژنراتور و کنترلر تشکیل شده اند.

قیمت مجموعه های دیزل ژنراتور با توجه به برند و پیکربندی سه قطعه متفاوت است. به طور کلی، توان یک موتور دیزل ژنراتور باید برابر یا کمی بیشتر از قدرت ژنراتور باشد و نباید تصور کرد که هر چه قدرت ژنراتور بیشتر باشد، واحد می تواند برق بیشتری ساطع کند.

همچنین کنترلرهای مختلفی وجود دارد، قیمت برند نیز کاملاً متفاوت است. مشتریان می توانند در هنگام خرید مجموعه دیزل ژنراتور برای خرید ژنراتور مناسب با کارکنان فروش با توجه به نیاز خود مشورت کنند. در ادامه عوامل تاثیرگذار در قیمت ژنراتور را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

قیمت دیزل ژنراتور به چه عواملی بستگی دارد؟

اولین قدم در برآورد هزینه سیستم برق آماده به کار تاسیسات شما، درک حداقل الزامات نظارتی برنامه شما است. اکثر ژنراتورهای آماده به کار در خارج از منزل نصب می شوند، بنابراین مقررات نویز در منطقه شما می تواند تاثیر زیادی بر هزینه ژنراتور آماده به کار شما داشته باشد.

تقریباً همیشه، ژنراتور شما در یک محفظه ضعیف صدا یا بسته‌بندی برای کاهش صدای ساطع شده از دستگاه پوشانده می ‌شود. مقررات نویز بسته به مکان متفاوت است، اما معمولاً باید سطح صدا زیر ۷۵ db(A) در ۲۳ فوت (معیار اندازه گیری صدا که توسط گوش انسان درک می شود) داشته باشید که در خط ملک شما اندازه گیری می شود. این از طریق یک محفظه ژنراتور ضعیف کننده صدا با کیفیت به دست آمد. هر چه ژنراتور به خط ملک شما نزدیکتر باشد و مقررات نویز در منطقه شما سخت گیرانه تر باشد، هزینه این محفظه به سرعت افزایش می یابد.

مناطق مختلف دارای سطوح مختلفی از خطر لرزه‌ای هستند که می ‌تواند بر دسترسی تسهیلات به سوخت در صورت قطع برق اضطراری تأثیر بگذارد. برای توضیح این موضوع، ژنراتورهای آماده به کار که ایمنی زندگی و بارهای حیاتی را تامین می کنند، باید سوخت کافی در محل ذخیره داشته باشند تا بتوانند برای مدت زمان طولانی بدون وقفه کار کنند. در اغلب موارد، ژنراتور آماده به کار شما منبع سوخت در محل را همانطور که در بالا توضیح داده شد خاموش می کند و برای کاربردهای ایمنی زندگی، شما باید یک منبع سوخت در محل داشته باشید.

تغییر قیمت دیزل یک عامل مهم

دیزل ژنراتور نوعی تجهیزات تولید برق به حساب می اید که با موتور دیزلی کار می کند. دیزل ژنراتور به عنوان یک تجهیزات منبع تغذیه اضطراری AC خود ارائه شده برای نیروگاه، به طور گسترده در زمینه های مختلف استفاده شده است. به خصوص در برخی مناطق دورافتاده، برق اغلب به موقع تامین نمی شود.

در این مرحله، نقش دیزل ژنراتورها اهمیت ویژه ای دارد. در فرآیند خرید دیزل ژنراتور، مشتریان اطلاع چندانی از قیمت دیزل ژنراتور ندارند، مثلاً همان برند یا حتی همین تفاوت قیمت مجموعه ژنراتور بسیار سردرگم است. اول اینکه دیزل ژنراتور شامل موتور دیزل و ژنراتور می شود که قیمت آن به دلیل برند و پیکربندی این دو قسمت متفاوت است.

در مورد یک برند موتور دیزل و قدرت یکسان، در صورت انتخاب ژنراتورهای مختلف، عملکرد کل دیزل ژنراتور متفاوت خواهد بود. عملکرد ست دیزل ژنراتور هنگام انتخاب و خرید ست دیزل ژنراتور توسط کاربران اهمیت بیشتری دارد، بنابراین در خرید ست دیزل ژنراتور باید دقت لازم را داشته باشند. با توجه به نیازهای خود، کاربران می توانند برای انتخاب ژنراتور منطبق با سازندگان دیزل ژنراتور مشورت کنند.

ثانیاً قیمت مجموعه های دیزل ژنراتور و مواد آن رابطه مستقیمی دارند. با افزایش قیمت فولاد در بازار، قیمت دستگاه های دیزل ژنراتور نیز رو به افزایش است، به ویژه در برخی نقاط، تامین برق کم است، برخی مناطق با محدودیت برق مواجه شده اند که باعث افزایش مجدد قیمت دستگاه دیزل ژنراتور می شود.

برند بودن ژنراتور

علاوه بر این، مجموعه دیزل ژنراتور از قطعات بسیاری تشکیل شده است و خط تولید پیچیده است، بنابراین هزینه کل مجموعه دیزل ژنراتور بالا است. هنگام خرید مجموعه دیزل ژنراتور، باید به توان مشترک و توان ذخیره توجه کنید.

از آنجا که قیمت و قدرت دیزل ژنراتور رابطه بسیار خوبی دارند، تجار زیادی با شارژ کوچک، پدیده وجود غیر استاندارد وجود دارد. برند گروه صنعتی رحیمی با توجه به کیفیت مطلوبی که در اختیار مشتریان می گذارد، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.

اندازه ژنراتور

ژنراتورها انواع مختلف با اندازه های متعددی دارند؛ بنابراین تفاوت قیمت انها چندان جای تعجب ندارد. در مقایسه با مجموعه ژنراتور نوع باز، مجموعه ژنراتور بی صدا دستگاهی را اضافه می کند تا ژنراتور را ضد صدا و ضد باران کند.

مجموعه ژنراتور باز توسط پوسته آب بندی می شود و مواد عایق صدا بر روی دیواره داخلی پوسته چسبانده می شود. در عین حال، ورودی هوا و خروجی خروجی هوا باید رزرو شود تا ژنراتور بتواند هوا را استنشاق کند و گرما را دفع کند. بنابراین قیمت ست ژنراتور بی صدا بیشتر از ست ژنراتور نوع باز خواهد بود.

منظور از کانوپی سایلنت چیست؟

پوشاندن ژنراتور در حالی که در هوای مرطوب و بارانی کار می کند بسیار مهم است. کانوپی ژنراتور در اندازه ها و طرح های مختلف موجود است که ارزان تر و کارآمدتر هستند. تهویه مناسب در یک کانوپی اولویت خطر سلامتی را کاهش می دهد. زیرا تمامی گازهای مضر را از محیط کار یا محل سکونت خارج خواهد کرد. به این نوع ژنراتور، ژنراتور سایلنت گفته می شود.

ژنراتور قابل حمل بسیار ایمن کار می کند و از آسیب ناشی از آب و هوای بارانی جلوگیری می کند. این به تضمین سرمایه گذاری شما کمک می کند. همچنین بهترین ویژگی طراحی کانوپی با قابلیت دسترسی آسان و کلیه قطعات برای نگهداری دیزل ژنراتور است.

میزان دور موتور ژنراتورها

یک ژنراتور قابل حمل در آمریکا می تواند با حداکثر سرعت ۳۶۰۰ دور در دقیقه با ۲ قطب کار کند، اما در ایران ۴ قطب وجود دارد و ژنراتورها در ۱۸۰۰ دور در دقیقه کار می کنند.

نوع سوخت ( گازسوز / بنزین / انرژی های طبیعی و …)

ژنراتورها از منابع سوختی مانند بنزین، گاز طبیعی یا انرژی خورشیدی برای تولید الکتریسیته استفاده می ‌کنند، به طوری که در مواقع اضطراری می‌توانید به راحتی برق داشته باشید، دستگاه ‌های موبایل خود را شارژ کنید یا لوازم ضروری را در خانه راه ‌اندازی کنید.

ژنراتورهای مختلفی برای خرید در بازار موجود هستند که برخی از آنها به طور ویژه برای خانوارها طراحی شده اند و برخی دیگر برای مقاصد صنعتی هستند.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.