منظور از خرید والورانت پوینت چیست؟ - پارسی زی
خودرو بر ، حمل خودرو، خودرو بر ، امداد خودرو، کفی خودرو بر

خودرو بر ، حمل خودرو، خودرو بر ، امداد خودرو، کفی خودرو بر

خودرو بر ، حمل خودرو، خودرو بر ، امداد خودرو، کفی خودرو بر خدمات امداد خورو تهران با داشتن امکانات سیارحمل خودرو در تهران که …

خرید از آنلاین شاپ‌های لباس با تخفیف‌های سایت موپُن

خرید از آنلاین شاپ‌های لباس با تخفیف‌های سایت موپُن

خرید از آنلاین شاپ‌های لباس با تخفیف‌های سایت موپُن در گذشته تصور عموم مردم بر این بود که برای خرید لباس حتما باید آن را …

معرفی بهترین انیمیشن های 2024 که حتما باید تماشا کنید!

معرفی بهترین انیمیشن های 2024 که حتما باید تماشا کنید!

معرفی بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ که حتما باید تماشا کنید! بهترین انیمیشن های ۲۰۲۴ کدام عناوین هستند؟ در این مقاله قصد داریم تا لیست کاملی …

منظور از خرید والورانت پوینت چیست؟

والورانت پوینت در واقع اعتبار برای بازی والورانت می باشد. همانطور که میدانید در دنیای امروز بازی های دیجیتالی فراوانی به صحنه آمده اند که هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. یکی از بازی های جذاب که توانسته توجه مخاطبان را سوی خود جلب کند بازی والورانت است. این بازی در واقع یک گیم چند نفره است و توسط کمپانی riot games طراحی شده است. این گیم آیتم های مختلفی دارد که برخی از قسمت های آن رایگان می باشد. اما برای اینکه در ادامه بازی بازیکن به بخش های مختلف و جذاب تر دسترسی داشته باشد باید اعتبار خاص بازی را که والورانت پوینت نام دارد بپردازد.

نحوه بازی

این بازی یک بازی گروهی است که در آن دو گروه پنج نفره در مقابل هم قرار دارند و مراحل بازی را پیش می برند. مرحله اول این بازی با بمب گذاری آغاز می شود. به این ترتیب که گروه مهاجم در مکانی بمب گذاری می کنند و بازیکنان باید بتوانند این بمب را خنثی کنند. اما در ادامه، بازیکنان با دسترسی به انواع مختلف اسلحه بازی را ادامه می دهند. بخشی از این اسلحه ها باید توسط پوینت هایی که خریداری شده و در حساب کاربری وجود دارند تامین شوند. از ویژگی های خاص این بازی امکان استفاده شخصیت ها از چندین سلاح می باشد. سلاح های موجود در این بازی انواع متعددی دارد و برای دسترسی به برخی از این سلاح ها به خریداری پوینت نیاز داریم.

چگونگی خرید valorant point

برای خرید والورانت پوینت مورد نیاز برای بازی، مخاطب می تواند به سایت های مربوط به خرید اعتبار مراجعه نماید. پوینت های بازی والورانت در ریجن های مختلف به فروش می رسد که قیمت آن نیز با توجه به مقدار و ریجن والورانت پوینت متفاوت است. به عنوان مثال ریجن های ترکیه در مقایسه با ریجن های اروپایی قیمت پایین تری دارند.

والورانت پوینت

خرید valorant point در ایران

کاربران ایرانی بازی والورانت پوینت نیز برای ادامه این بازی جذاب نیاز دارند اعتبار آن را که همان پوینت های

تعریف شده می باشد خریداری نمایند. کاربران، باید پوینت های مورد نیاز برای بازی را از منبعی معتبر تهیه کنند. مهمترین سوالی که مطرح می شود این است که آیا سایت هایی در کشور وجود دارند که در این زمینه فعالیت داشته باشند و یا به عبارت دیگر خرید والورانت پوینت در ایران چگونه است؟ باید گفت که در ایران نیز سایت های معتبری وجود دارند که پوینت های بازی والورانت را از ریجن های مختلف و با قیمت های مناسب به فروش می رسانند.

خرید والورانت پوینت

سایت های معتبر خرید در ایران

از جمله سایت های ایرانی فروش والورانت پوینت سایت gamegifts.ir می باشد. کاربران می توانند از این سایت برای خرید والورانت پوینت اقدام نمایند. این سایت برای راحتی کاربران خود، پکیج های متعددی را ارائه داده است که بازیکن می تواند با توجه به شرایط خود آن را انتخاب نماید. بعد از خریداری بسته مورد نظر یک کد دیجیتالی به ایمیل خریدار ارسال می شود. بازیکن با وارد کردن این کد به کاربری بازی، پوینت ها را شارژ کرده و سپس با استفاده از آن ها می تواند به آیتم های مختلف دسترسی داشته باشد. کاربران ایرانی می توانند با مراجعه به صفحهhttps://gamegifts.ir/product/valorant -point/ و پرداخت هزینه پکیج مورد نظر، به صورت آنی حساب خود را شارژ کرده و از آیتم های مختلف بازی بهره مند شوند. مشاوران این سایت به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و هرگونه مشکل شما در این زمینه را پاسخگو خواهند بود.

سایت gamegifts.ir از جمله سایت های فعال در زمینه گیمینگ می باشد که به علت ارائه دادن خدمات مطلوب، مورد توجه بسیاری از کاربران ایرانی می باشد. از ویژگی های بارز و قابل توجه سایت می توان به تنوع پکیج های موجود، پاسخ دهی سریع به سوالات و شارژ آنی حساب های کاربری اشاره کرد.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 1 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.