تزریق چربی نانوفت روشی امن برای زیباسازی چهره - پارسی زی
انواع کیسه خواب و ویژگی‌های آن‌ها را بشناسید!

انواع کیسه خواب و ویژگی‌های آن‌ها را بشناسید!

انواع کیسه خواب و ویژگی‌های آن‌ها را بشناسید! کیسه خواب، کیسه‌ای است که معمولا از مواد عایق پر شده و برای گرم نگه‌داشتن فرد در …

معرفی فالو وان: معتبرترین مرجع ارائه دهنده خدمات تخصصی اینستاگرام

معرفی فالو وان: معتبرترین مرجع ارائه دهنده خدمات تخصصی اینستاگرام

معرفی فالو وان: معتبرترین مرجع ارائه دهنده خدمات تخصصی اینستاگرام امروزه شاهد گسترش محبوبیت شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و حضور بیشتر افراد در این فضا …

خدمات مدرن پوست، مو و زیبایی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

خدمات مدرن پوست، مو و زیبایی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

خدمات مدرن پوست، مو و زیبایی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت امروزه بسیاری از افراد به دلایل گوناگونی مانند استرس‌های روزمره، مشکلات مادر‌زادی، …

تزریق چربی نانوفت روشی امن برای زیباسازی چهره

مزایای تزریق چربی به روش نانوفت - جسارت

اگر به فکر افزایش زیبایی چهره خود باشید و به روش‌های مختلف عمل زیبایی دیدگاه مثبتی داشته باشید، حتما با روش تزریق چربی نیز آشنایی دارید. این روش که به عنوان یکی از روش‌های از بین بردن چین و چروک صورت شناخته می‌شود، توانایی افزایش زیبایی را در چهره شما دارد. افراد بسیاری در طی سال‌های اخیر به استفاده از این روش روی آورده‌اند. هرکدام از این افراد با انتخاب روشی از بین روش‌های مختلف تزریق چربی، انتخابی متناسب با شرایط خود داشته‌اند. اگر برای انتخاب روش تزریق چربی نانوفت مردد هستید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری را درباره آن کسب کرده و بتوانید انتخاب دقیق‌تری را برای خود رقم بزنید.

جوانسازی پوست با تزریق چربی به روش نانوفت

نانوفت به عنوان یک روش برای تزریق چربی پوست ، از سلول‌های بدن برای تزریق کمک می‌گیرد. با این حال تفاوت اصلی این روش با دیگر روش‌های تزریق چربی در سلول‌های انتخابی است. در روش نانوفت، برای ترمیم پوست از سلول‌های بنیادی یا فیبروپلاست استفاده می‌شود. در واقع برای آن که بتوان تزریق را به خوبی پیش برد و بیشترین میزان ترمیم کنندگی را در پوست به ارمغان آورد، از سلول‌های زنده در این روش استفاده نمی‌شود. سلول‌های کاربردی در این روش، سلول‌های کوچک نانومتری هستند که یک ترکیب کامل از سلول‌های بنیادی و چربی مایع فیلتر شده را شامل می‌شوند. از همین رو، این ترکیب به منظور غیر از پوست صورت نیز قابلیت استفاده را دارد. در کنار این موضوع مزایای دیگری نیز شامل این روش تزریق چربی می‌شود که در ادامه درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

اهداف استفاده از تزریق چربی به روش نانوفت

زمانی که به دنبال استفاده از یک روش درمانی و زیباسازی هستید، لازم است تا هدف خود را از انجام آن روش با نیاز خود منطبق سازید. در روش تزریق چربی نانوفت ، اهدافی وجود دارند که در صورت استفاده از این روش به آن‌ها دست پیدا می‌کنید. با شناخت این اهداف می‌توانید انتخاب بهتری را برای زیباسازی چهره خود داشته باشید. این اهداف به صورت کلی عبارت‌اند از:

  1. کاهش میزان تیرگی در اطراف چشم
  2. جوانسازی پوست و شاداب سازی پوست صورت
  3. درمان اسکار های به وجود آمده بر روی پوست
  4. از بین بردن لک‌ها و رد آکنه‌های باقی مانده بر روی پوست
  5. برطرف کردن چین و چروک در پوست صورت یا پوست دست

تزریق چربی به روش نانوفت تزریق چربی به روش نانوفت | جراحی تزریق چربی به روش نانوفت

استفاده از روش نانوفت برای تزریق چربی در پوست

مزایای استفاده از تزریق چربی به روش نانوفت

علاوه بر مواردی که تا به اینجا به عنوان مزایا و خواص استفاده از تزریق چربی به روش نانوفت بیان شدند، مزایای دیگری نیز هستند که در این روش به عنوان دلایل انتخاب آن شناخته می‌شوند. اصلی‌ترین این موارد عبارت است از:

  1. قدرت ترمیم زیاد در روش نانوفت: در این روش قدرت ترمیم لول‌ها بسیار بالاتر از دیگر روش‌ها است. این موضوع بیش از هرچیز دیگری به دلیل استفاده از سلول‌های بنیادی رخ می‌دهد. سلول‌های بنیادی توانایی این را دارند که به سرعت جایگیر شوند و میزان قدرت ترمیم خود را به خوبی افزایش دهند.
  2. کاهش احتمال واکنش‌های آلرژیک بدن: از آنجایی که در این روش از سلول‌های بنیادی بدن استفاده می‌شود، کمترین میزان واکنش آلرژیک ممکن است به وجود آید. از همین رو در صورتی که تا به حال، به دلیل حساسیت‌های بدن خود و ترس از واکنش‌های آلرژیک به سراغ تزریق چربی نمی‌رفتید، اکنون این روش می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.
  3. میزان درد بسیار کم در نانوفت: نانوفت به عنوان یک روش با درد بسیار کم شناخته می‌شود. این روش با استفاده از سلول‌های بنیادی و بسیار کوچک، تزریقی ساده و راحت را به ارمغان می‌آورد و بیمار در حین تزریق آن کمترین درد ممکن را تجربه می‌کند.
  4. افزایش میزان کلاژن در جریان خون: با حضور سلول‌های بنیادی و تزریق آن‌ها در پوست، سلول‌ها شروع به فعالیت می‌کنند. این فعالیت ادامه پیدا کرده و می‌تواند منجر به افزایش و بهبود وضعیت پوستی شود. در این شرایط کلاژن سازی نیز افزایش پیدا می‌کند و می‌تواند وضعیت بهبود پوست را سرعت بیشتری ببخشد.
جمع بندی پایانی مقاله

اگر به دنبال تزریق چربی به روش نانوفت در پوست خود هستید و می‌خواهید به این ترتیب زیباسازی و جوان سازی پوست را انجام دهید، نیاز به اطلاعاتی دقیق در این باره دارید. در این مقاله با بیان اطلاعاتی دقیق و کامل سعی کردیم تا به شما برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین روش برای درمانتان کمک کنیم. امید است با خواندن این مقاله به نتایج خوبی دست پیدا کرده باشید.

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 25 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.