مزایای استفاده از وردپرس در طراحی سایت - پارسی زی
تاثیرات بلفاروپلاستی بر روی بینایی

تاثیرات بلفاروپلاستی بر روی بینایی

تاثیرات بلفاروپلاستی بر روی بینایی بلفاروپلاستی یک روش جراحی پلاستیکی چشم است. این روش ممکن است تاثیر مستقیمی بر روی بینایی شما نداشته باشد، اما …

بهترین محصولات آرایش چشم و آرایش ابرو چیست؟

بهترین محصولات آرایش چشم و آرایش ابرو چیست؟

از آرایش چشم های تکراری خسته شده اید؟ به دنبال یک سبک آرایش جدید و محصولات آرایشی با کیفیت هستید؟ سایه ابرو چیست؟ و چگونه …

انواع سیم و کابل

انواع سیم و کابل

انواع سیم و کابل یک سیم به عنوان یک هادی الکتریکی تعریف می شود، در حالی که یک کابل به عنوان گروهی از سیم ها (رساناها) عایق …

مزایای استفاده از وردپرس در طراحی سایت

C:\Users\iman imani nia\Desktop\اموزش-وردپرس---وبسایت-نقره-ای.jpg

وردپرس از سال ۲۰۰۳ راه اندازی شده است و محبوب ترین نرم افزار وبلاگ نویسی در بازار است. در چند سال گذشته، وردپرس به نرم افزار مدیریت محتوا برای وب سایت های غیر وبلاگ نویسی تبدیل شده است؛ از وردپرس برای ساخت سایت های فروشگاهی، شرکتی، خبری ، مجله ای، آموزشی و… استفاده می شود.

در اینجا ۱۰ دلیل اصلی وجود دارد که چرا وردپرس بسیار محبوب است و چرا ممکن است بخواهید به یک پلت فرم وردپرس برای وب سایت شرکت خود تغییر دهید.

استفاده راحت

استفاده از وردپرس بسیار آسان است و یک رابط بصری دارد. افزودن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره به طور منظم بسیار آسان است و می تواند به سرعت انجام شود. از آنجایی که فناوری بسیار ساده است، زمان صرف شده برای قالب بندی بسیار کاهش می یابد.

مدیریت سایت  از هرجایی

وردپرس مبتنی بر مرورگر است. می توانید از هر رایانه متصل به اینترنت وارد شوید و سایت خود را مدیریت کنید. باتوجه به اینکه روی فضای انلاین کار میشود نیاز به سیستم سنگینی و قوی هم ندارد.

همین موضوع باعث شده است که بسیاری از افراد روی خودشان به طراحی سایت با وردپرس روی می آورند.

پیشنهاد: وب سایت نقره ای جامع ترین آموزش وردپرس ایران را ارائه داده است که شما میتوانید از آن برای طراحی سایت خود و کسب درامد از طریق طراحی سایت اقدام کنید.

بدون استفاده از کد نویسی

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزارهای ویرایش HTML (مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver) ندارد. شما می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را آپلود کنید (و آنها را ویرایش کنید)، اسناد، فایل های ویدئویی، گالری تصاویر و غیره را بدون نیاز به نرم افزار HTML یا FTP اضافی آپلود کنید.

سئو پذیری وردپرس

کد پشت وردپرس بسیار تمیز و ساده است و خواندن و فهرست بندی محتوای سایت را برای موتورهای جستجو آسان می کند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تواند کلمات کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی بسیار دقیق برای موتورهای جستجو را فراهم کند. همچنین می‌توانید از برچسب‌ها برای تقویت بیشتر تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خود استفاده کنید.

مدیریت ساده سایت

دیگر منتظر نباشید تا طراح وب شما به روز رسانی های ساده سایت شما را انجام دهد. با وردپرس، تقریباً تمام جنبه های سایت خود را کنترل می کنید و می توانید به راحتی آن به روز رسانی های ساده را خودتان انجام دهید.

طراحی ساده سایت

وردپرس به عنوان موتور برای وب سایت شما عمل می کند. ظاهر و ظاهر سایت را می توان ۱۰۰% سفارشی کرد تا برند شما بتواند در سایت شما بدرخشد و تجربه ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

وبلاگ آماده

از آنجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی ایجاد شد، قابلیت های وبلاگ نویسی داخلی هستند و در صورت تمایل به راحتی می توان آنها را ادغام کرد. راه‌اندازی اشتراک‌های RSS/ایمیل در وبلاگ، قابلیت‌های نظر دادن، و افزودن خودکار جدیدترین پست‌های وبلاگ به صفحات دیگر سایت (مثلاً صفحه اصلی شما) برای راه‌اندازی بسیار ساده است و به گسترش شرکت شما کمک می‌کند. دسترسی داشته باشید و سایت خود را پویاتر و تعاملی تر کنید.

گسترش سایت با افزونه های رایگان

آیا می خواهید یک تقویم رویداد، گالری ویدئو، فید توییتر، جعبه هواداران فیس بوک و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه هایی فراهم می کند که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمت بسیار مناسبی دارند.

سایت شما میتواند با رشد کسب وکار شما رشد کند

سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند. شما می توانید صدها هزار صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید و عملکرد سایت حداقل به خطر نیفتد.

امکان مدیریت توسط چندین نفر

به عنوان مدیر یک سایت وردپرس، می توانید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت ها را به هر کاربر اختصاص دهید.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 2 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.