خرید انواع کاغذ دیواری برای دکوراسیون _ دکورآفیس - پارسی زی
بلیط هواپیما مشهد را چارتر بخرید

بلیط هواپیما مشهد را چارتر بخرید

بلیط هواپیما مشهد را چارتر بخرید سفر به مشهد در تمام روزهای سال طرفداران خاص خود را دارد. به طوری که بلیط هواپیما مشهد از …

آموزش طراحی سایت در تبریز

آموزش طراحی سایت در تبریز

آموزش طراحی سایت در تبریز برای اینکه بتوان سایتی را طراحی کرد بایستی از بهترین روش آموزش طراحی سایت،استفاده کرد . زیرا همواره برای افرادی …

قیمت مناسب هتل آپارتمان مشهد و هتل های تبریز

قیمت مناسب هتل آپارتمان مشهد و هتل های تبریز

قیمت مناسب هتل آپارتمان مشهد و هتل های تبریز هتل آپارتمان پاویون مشهد یکی از هتل آپارتمان های تک ستاره مشهد مقدس است. این هتل …

خرید انواع کاغذ دیواری برای دکوراسیون _ دکورآفیس

معمولا برای پوشش دیوار از رنگ یا کاغذ دیواری استفاده می شود. انتخاب نوع پوشش بستگی به سلیقه و نظر طراح دارد. برای برخی از فضا و برای جلوگیری از ایجاد یکنواختی، استفاده از دیوارپوش توصیه می شود. در این صورت فضاها از هم تفکیک می شوند و گاهی نیز در یک اتاق تضاد ایجاد خواهد شد. به همین دلیل بهتر است از هر دو پوشش برای دیوار استفاده شود که یک فضای متنوع طراحی و ارائه شود. این پوشش مخصوص فضاهای داخلی است و برای برای بخش های خارجی ساختمان طراحی نشده است. بهتر است از نصب آن در فضای مرطوب جلوگیری شود. زیرا چسب پشت آن ممکن است در اثر رطوبت کنده شود. این مساله موجب می شود که هزینه های اضافی بر مشتری تحمیل شود.

میزان فروش کاغذ دیواری مدرن از تمامی طرح های موجود در بازار بیشتر است. یکی از دلایل آن نیز کاربرد بیشتر سبک مدرن در طراحی فضا می باشد. بهتر است هر طرح با توجه به سبک و شیوه طراحی اش، در فضای مناسب نصب شود. عدم توجه به این موضوع موجب می شود که تزیینات زیبایی نداشته باشند.

انواع کاغذ دیواری برای دکوراسیون داخلی منازل

در دکوراسیون داخلی منازل از انواع کاغذ دیواری با طرح و نقش متنوع استفاده می شود. هر کدام از این طرح ها دارای نقوش متنوعی هستند که از طریق دیجیتالی روی آن چاپ می شود. بنابراین هزاران طرح مختلف در این زمینه وجود دارد. می توانیم برای پوشش دیوار فضاهای مختلف از طرح های متنوع استفاده کنیم. پوشش دیوار بهتر است که از نوع ضد آب انتخاب شود. در این نوع پوشش از پی وی سی برای مقاومت در برابر رطوبت استفاده می شود. این پوشش مانع از نفوذ آب خواهد شد. همچنین دوام و پایداری این پوشش ها از نوع معمولی بیشتر است. البته امروزه اکثر برندها، پوشش های قابل شستشو را به بازار عرضه کرده اند. این موضوع در مورد شرکت های داخلی و خارجی صدق می کند.

دکوراسیون داخلی منازل اغلب با طرح های متنوع قابل تزیین است. طرح های مدرن را می توانیم با نقوشی مانند اشکال هندسی یا بافت های موجود در طبیعت مانند بافت سنگی انتخاب کنیم. گاهی یک طرح ساده و بدون نقش است. در این صورت ممکن است تنها رنگ آن با دیوار متمایز باشد. در هر صورت این پوشش دارای دوام و عمر طولانی تری نسبت به رنگ است. بنابراین انتخاب بهتری برای پوشش دیوار است.

انواع کاغذ دیواری و پوشش دیوار پی وی سی

همانطور که گفته شد برای اینکه بتوانیم دیوارپوش را تمیز کنیم، باید از کاغذ دیواری پی وی سی استفاده کرد. طبیعتا به دلیل استفاده از متریال خاص برای آن، قیمت آن بیشتر از نوع معمولی است. در صورتی که دیوار را با یک پوشش معمولی پوشش دهیم، بعد از مدتی در صورت بروز آلودگی روی آن ناچار به تعویض آن خواهیم بود. اما در صورتی که قابل شستشو باشد می توانیم با یک دستمال مرطوب آن را تمیز کنیم بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود. برای نصب این پوشش از چسب های مخصوص استفاده می شود. باید به این نکته توجه شود که آب به لایه های زیرین آن نفوذ نکند. زیرا موجب عدم اتصال آن به دیوار خواهد شد.

پی وی سی موجب می شود که رطوبت به لایه های زیرین نفود نکند. در نتیجه فضای مورد نظر دارای پوشش مقاوم تری خواهد بود. علاوه بر این، این کاغذ دیواری ضد آب مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند خط و خش دارد. به همین دلیل انتخاب مناسبی برای پوشش دیوار محسوب می شود. بهتر است همیشه برای پوشش دیوار از نوع ضد آب استفاده شود تا علاوه بر دوام و طول عمر بیشتر، زیباتر نیز باشد.

کاغذ دیواری به عنوان پوشش دیوار داخلی منزل

برای پوشش دیوار های خارجی باید از متریالی استفاده شود که در برابر نفوذ آب مقاومت داشته باشد. اما پوشش دیوار فضاهای داخلی اغلب جنبه تزیینی دارد. این پوشش می تواند در برابر نفوذ آب نیز مقاوم باشد. در هر صورت باید نوع متریال با توجه به طراحی فضا انتخاب شود. با خرید کاغذ دیواری می توانید یک پوشش مقاوم برای فضای داخلی خریداری کنید. با نصب آن تا سال ها نیاز به تعویض پیدا نخواهید کرد. در واقع در برابر رنگ آمیزی اتاق، این دیوارپوش از نظر قیمت نیز به صرفه تر است. زیرا طول عمر بیشتری دارد. به همین دلیل اغلب طراحان برای پوشش فضاهای داخلی از آن استفاده می کنند.

امروزه دیوارپوش های متعددی مانند پوستر دیواری نیز برای پوشش دیوار استفاده می شوند. هر کدام از این پوشش ها کاربرد مخصوص به خود را دارند. نحوه طراحی و استفاده از آنها نیز با یکدیگر متفاوت است. بهتر است فضای کمی برای دیوارپوش اختصاص دهیم. زیرا در صورت زیاده روی در استفاده از آن، فضای مورد نظر شلوغ و بی نظم خواهد شد. همچنین بعد از گذشت مدتی، کسل کننده خواهد شد.

انواع کاغذ دیواری برای اتاق پذیرایی

اتاق پذیرایی به دلیل پذیرش مهمان بخش مهمی در منازل مسکونی است. شما می توانید از انواع کاغذ دیواری برای پوشش دیوار این بخش استفاده کنید. این پوشش ها ممکن است با طرح های متنوعی انتخاب شوند. بهتر است در این بخش از طرح هایی مانند گل و گیاه استفاده شود. البته امروزه به دلیل طراحی مدرن این نوع فضاها، از نقوش هندسی و مدرن نیز استفاده می شود. از این رو می توان گفت که برای طراحی باید به سبک طراحی فضا دقت شود. انواع متنوع آن در قابل آلبوم های مختلف توسط برندهای معتبر ارائه شده اند. شما می توانید در یک آلبوم، طرح های متنوعی را مشاهده کنید. فضای پذیرایی بخش های متنوعی برای نصب این پوشش دارد. بهتر است در بخش های متنوع از طرح های متفاوت استفاده شود.

استفاده از الگوهای تکرار شوند روی انواع کاغذ دیواری، منجر به ارائه یک طرح کلی زیبا می شود. این طرح در صورتی که ساده باشد، زیبایی بیشتری خواهد داشت. اغلب سعی می شود که برای پس زمینه این نوع آثار، از رنگ های روشن و ملایم استفاده شود. این رنگ ها فضا را نورانی تر و بزرگ تر نشان می دهند.

خرید کاغذ دیواری با قیمت مقرون به صرفه

اغلب محصولات سایت دکورآفیس با کیفیت بالا به مشتریان عرضه می شوند. این محصولات با قیمت های مقرون به صرفه ای در اختیار مشتری قرار می گیرند. امکان سفارش کاغذ دیواری به صورت متری و رولی برای خریداران فراهم شده است. خرید این پوشش به صورت آنلاین مزایای بی شماری دارد. شما می توانید قیمت محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و نسبت به خرید گزینه بهتر اقدام کنید. اغلب طرح ها با توجه به نوع طراحی فضاها، به صورت کلاسیک یا مدرن هستند. این طرح ها برای یک فضای امروزی گزینه مناسبی خواهند بود.

به طور کلی خرید کاغذ دیواری و نصب آن، تغییرات خوشایندی در فضای زندگی ایجاد خواهد کرد. برخی از افراد در استفاده از این پوشش زیاده روی می کنند. به همین دلیل نتیجه کار نیز چندان مطلوب نیست. اما اگر برای طراحی فضا، تنها بخش هایی را با استفاده از این پوشش دیزاین کنیم، حاصل کار طرحی زیبا و دلنشین خواهد شد. امروزه طرح های متنوع موجب شده است که برای تمامی سلیقه ها طرح های متنوعی وجود داشته باشد. این نوع طرح ها با نوع طراحی فضا همخوانی دارند و برای طراحی فضاهای مدرن کاربرد بیشتری دارند.

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 4 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.