کارن الکتریک عامل نصب و فروش آیفون های تصویری تابا، سیماران و الکتروپیک - پارسی زی
خرید از آنلاین شاپ‌های لباس با تخفیف‌های سایت موپُن

خرید از آنلاین شاپ‌های لباس با تخفیف‌های سایت موپُن

خرید از آنلاین شاپ‌های لباس با تخفیف‌های سایت موپُن در گذشته تصور عموم مردم بر این بود که برای خرید لباس حتما باید آن را …

آرام بند درب آهنی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

آرام بند درب آهنی چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

چکیده : در بسیاری از محیط‌های اداری و مسکونی، روی درب‌های ورودی و خروجی از یک جک هیدرولیکی کوچک به نام آرام بند درب استفاده شده‌است. …

6 خرابی رایج یخچال فریزر سامسونگ

6 خرابی رایج یخچال فریزر سامسونگ

آشنایی با خرابی رایج یخچال فریزر سامسونگ کمک می کند تا در صورت خرید این نوع یخچال ، بتونید بهتر از آن استفاده کرده و …

کارن الکتریک عامل نصب و فروش آیفون های تصویری تابا، سیماران و الکتروپیک

 

قابلیت ها و امکانات آیفون تصویری

آیفون‌های تصویری توانسته‌اند با افزایش ضریب امنیت ساکنان منازل، ساختمان و همچنین راحت نمودن کار مشترکین از بسیاری از جوانب مانند بازکردن درب برای مراجعان به شیوه های متعدد از ساده ترین حالت زنگ درب و دکمه درب بازکن تا پنل های کدینگ و کارتی، امکان ضبط صدا و تصویر مراجعین، همچنین استفاده از منشی تلفنی و غیره در بیشتر خانه ها، جای آیفون های صوتی قدیمی را بگیرند.

به مرور زمان کارایی آیفون ها به گونه ای افزایش پیدا کرده است که میتواند وظایف یک نگهبان را نیز انجام دهد، البته باید گفت آیفون ها از لحاظ کارایی، برند، مدل و حتی قیمت و غیره نیز انواع مختلفی دارند. که شما عزیزان میتوانید بسته به نیاز و کارایی خود آیفون مورد نظر خود را خریداری کنید. تیم فروش و نصب مجموعه کارن الکتریک با سابقه درخشان در حوزه فروش محصولات الکترونیکی، آیفون تصویری، روشنایی و غیره میتواند در انتخاب بهترین و مناسب‌ترین آیفون تصویری مشاوره دهد.

میخواهیم در این مقاله مروری بر سری آیفون های تصویری مدل تابا و یک سری از مدل های مانیتورهای تصویری این برند داشته باشیم و با استفاده از کارکرد این مانیتورهای تصویری بتوانید آنها را با هم مقایسه کنید. پس با کارن الکتریک همراه باشید.

تنوع سایز مانیتور تصویری آیفون

بیشترمانیتورهای آیفون تصویری موجود در بازار دارای صفحه نمایش های ۳٫۵ اینچ ، ۴٫۳ اینچ ، ۷ اینچ و ۱۰ اینچ است که مشتریان آیفون تصویری بنا به سلیقه ی خود مانیتور مورد نظر خود را انتخاب می کنند همانطور که مشخص می باشد هر چقدر اندازه ی صفحه نمایش بزرگ تر شود قیمت آن نیز بالاتر می رود اما این به این معنا نیست که کیفیت تصویر در صفحه نمایش های کوچکتر پایین است.
صفحه نمایش بعضی از مانیتورها به صورت تاچ یا لمسی است و برخی دیگر دارای شاسی و دکمه هستند. دربازکن هایی که امروزه در بازار عرضه می شوند بیشتر دارای مانیتور تاچ هستند فناوری ساخت تمام این صفحه نمایش ها یکی می باشد و از فناوری TTL برای ساخت آنها استفاده می شود که می تواند کیفیت تصویر یکسانی را به ما بدهند.

آیفون تصویری با حافظه مقرون به صرفه تابا

شرکت تابا یکی از بهترین برندهای آیفون تصویری و دربازکن تصویری ساخت ایران است. تابا کار خود را با مدل های سیاه و سفید مشابه برند کوماکس شروع کرد و بعدها توانست خود را ارتقاء ببخشد. این شرکت در پایان سال ۹۲ تغییراتی در بسیاری از محصولات خود ایجاد کرد و با قرار دادن حافظه داخلی در آنها و در عین حال تغییر اندک در قیمت محصولاتش، توانست مشتریان بیشتری جذب کند و محصولات این شرکت دارای ۳۶ ماه گارانتی میباشند. آیفون تصویری تابا انواع مانیتور های ۳.۵ تا ۷ اینچ ساده و حافظه دار را تولید میکند و مدل های بالاتر آن قابلیت هایی از جمله ارتباط داخلی، ضبط صدا و تصویر، امکان اتصال به دوربین مداربسته، اتصال به تلفن شهری و غیره را دارا میباشند. پرفروش ترین مدل های آیفون تصویری تابا مدل های ۲۰۷۰,۱۰۷۰,۵.۴۳,۱۰۳۵,۱۰۴۳ هستند.دو رقم دوم این مدل ها نشان دهنده اندازه صفحه نمایش بر حسب اینچ است. وجود تکنولوژی ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته و پنل زنگ دم دری، در درون آیفون تصویری به پر کاربرد شدن این آیفون تصویری تابا بیش از پیش کمک شایانی کرده است. در این قسمت سعی داریم، دو مورد از پر فروش ترین های آیفون تصویری تابا را به شما عزیزان معرفی کنیم. پس با مجموعه کارن الکتریک همراه باشید.

آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰

آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۷۰ نیز یکی از محصولات بسیار عالی و مشتری پسند این شرکت است که تاکنون فروش خوبی در بین دیگر محصولات این شرکت داشته است. که دارای یک مانیتور ۷ اینچی رنگی و تمام لمسی می باشد که دارای طراحی ظاهری شیک و شکیل با لبه های گرد بوده و زیبایی آن را دوچندان کرده است. این آیفون در دو رنگ نقره ای و سفید عرضه شده. آیفون تصویری تابا ۱۰۷۰ در ابعاد ۱۶۵*۲۸۰*۷۰ میلی متر و وزن خالص ۸۰۰ گرم ساخته شده است. این آیفون تصویری جایگزین مدل ۱۸۹۲ تابا ساخته شده و از لحاظ ظاهری شباهت فراوانی بین این دو مدل وجود دارد.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری ۱۰۷۰ تابا الکترونیک

مانیتور ۱۰۷۰ به لحاظ ظاهری یکی از زیباترین ساخته های شرکت تابا می باشد.این مدل با وجود دارا بودن گوشی در سمت راست از یک ظاهر ایده عال بهره می برد که از بهترین مواد اولیه وارداتی ساخته شده است. سمت چپ دستگاه محل قرارگیری گوشی و بلندگو میباشد و دارای طراحی منحصر به فردی که باعث زیبایی هرچه بیشتر آیفون تصویری مدل ۱۰۷۰ تابا شده است. در کناره ی سمت چپ دستگاه دکمه ای برای خاموش و روشن کردن تعبیه شده است که با استفاده از آن میتوان دستگاه را خاموش و کاربرد آن را متوقف کرد. آیفون تصویری ۱۰۷۰ تابا امکان بی صدا کردن آیفون را در منوی صفحه نمایش نیز داراست. همچنین در کناره ی سمت راست دستگاه یک شیار برای کارت حافظه ی SD طراحی شده است که امکان ذخیره ی تصاویر و ویدیوهای بیشتری را به کاربران می دهد.

مشخصات کلی آیفون تصویری ۱۰۷۰ تابا الکترونیک

  • دارای صفحه نمایشگر ۷ اینچی TFT LCD- سیستم پال.
  • صفحه نمایشگر از نوع لمسی(TOUCH SCREEN)
  • دارای حافظه داخلی برای ذخیره ۲۰۰ تصویر و قابلیت نصب کارت حافظه خارجی جهت ذخیره ۱۰۲۴ تصویر و ۲۵۶ ویدیوی ۱۵ ثانیه ای با صدای مراجعه کننده.
  • قابل اتصال به ۲ پنل جلوی درب و حداکثر ۳ مانیتور به صورت موازی در هر واحد
  • قابلیت تنظیم صدای زنگ، تصویر و نیز دارای نشان دهنده وضعیت تنظیم تصویر روی صفحه نمایش (OSD)
  • مجهزبه ارتباط داخلی( دو خط) جهت مکالمه بین واحدها و مکالمه با نگهبانی تا ۱۲۸ واحد.
  • دارای زبان فارسی و انگلیسی
  • دارای نشانگر دمای محیط.

آیفون تصویری۴۳-۵  تابا الکترونیک

آیفون تصویری تابا TVD-5-43 به شکلی طراحی شده است که زیبایی ظاهری آن را با رنگ بندی سفید-مشکی، افزایش چشمگیری پیدا کرده است. کیفیت مانیتور دربازکن تابا مدل TVD-5-43 با داشتن صفحه نمایشگر با کیفیت وضوح تصاویر بسیار عالیست. در ساخت این مدل تلاش شده تا با قراردهی ویژگی های کاربردی و بسیار ضروری وبدون افت کیفیت، قیمت آن کاهش پیدا کند که در حال حاضر ارزان ترین محصول شرکت تابا الکترونیک محسوب میشود.

با توجه به قیمت بسیار مناسب مانیتور دربازکن تابا مدل TVD-5-43 و قابلیت های فوق العاده ای که برای آن در نظر گفته شده میتوان گفت برای کسانی که به فکر تعویض و ارتقای گوشی آیفون خود به مدل تصویری هستند بهترین گزینه است. شما با صرف کمترین هزینه میتوانید محصول عالی از بهترین برند داخلی بازار ایران را خریداری کنید.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری ۴۳-۵ تابا الکترونیک

در اولین نگاه به جدید ترین آیفون تصویری ارزان قیمت تابا شاهد بدنه مستطیلی شکل هستیم که در سمت چپ آن یک گوشی صوتی با انحنای مناسب قرار دارد تا در هنگام مکالمه و بر قراری ارتباط داخلی، از خستگی مچ دست و لغزش غیر طبیعی گوشی در هنگام قرار گیری در جای خود را شاهد نباشیم. در سمت راست پنل آیفون تصویری تابا محیط مشکی را رنگی را مشاهده می کنیم که صفحه نمایش محصول، ۵ عدد دکمه مکانیکی و لوگوی شماره مدل محصول را که در دو سمت دکمه قرار داده شده را مشاهده می کنیم.

مشخصات کلی آیفون تصویری ۴۳-۵ تابا الکترونیک

  • دارای صفحه نمایشگر ۴٫۳ اینچی TFT-LCD- سیستم پال
  • زمان قطع اتوماتیک تصویر: ۱ دقیقه و ۳۰ ثانیه.
  • قابل اتصال حداکثر ۳ مانیتور به صورت موازی در هر واحد.
  • دارای کنتراست بالا و قابلیت جداسازی تصویر( رزولوشن) RGB*272 DOT*480
  • قابلیت تنظیم صدای زنگ، تصویر و نیز دارای نشان دهنده وضعیت تنظیم تصویر روی صفحه نمایش (OSD)
  • درجه حرارت کارکرد از -۱۰ الی +۵۵ درجه سانتیگراد
  • حداکثر فاصله بین صفحه ومانیتور ۱۰۰ متر با استفاده از سیم ۰٫۶۵

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 2 شهریور 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.