7 ایده انتخاب لباس های زیبا برای دختران نوجوان - پارسی زی
قیمت ایمپلنت دندان کره ای سون مدیکس

قیمت ایمپلنت دندان کره ای سون مدیکس

Sewon Medix، یک برند معروف ایمپلنت دندان کره ای، با چشم انداز ایجاد انقلابی در صنعت ایمپلنت دندان از طریق نوآوری و فناوری پیشرفته تاسیس …

چرا برای آموزش سگ به تشویقی خوب نیازمندیم؟

چرا برای آموزش سگ به تشویقی خوب نیازمندیم؟

برخی افراد از حیوانات خانگی مثل انواع پرندگان، سگ، گربه و خرگوش نگهداری می‌کنند. نگهداری از این حیوانات در رفع تنهایی و سرگرمی بسیار مؤثر …

ثروت کوین ترودو- آیا کلاهبرداری کرده؟

ثروت کوین ترودو- آیا کلاهبرداری کرده؟

ثروت کوین ترودو- آیا کلاهبرداری کرده؟ کوین ترودو مردی است که توانست با ارائه بهترین نکات قوانین خاصی را به دیگران بیاموزد تا به سوی …

۷ ایده انتخاب لباس های زیبا برای دختران نوجوان

دختران نوجوان همواره به دنبال خلاقیت در استایل خود هستند تا زیبا و متفاوت تر به نظر برسند. البته بسیاری از آنها دوست دارند که پیرو دوستان خود باشند. بنابراین با یک انتخاب خوب حتی می توانند الگوی دوستان خود نیز باشند. ما در ادامه به چند ایده برای انتخاب لباس های زیبا برای دختران نوجوان می پردازیم. پس با ما در ادامه همراه شوید.

  1. تاپ کوتاه

بلوز یا تاپ کوتاهی که به کمر شلوار نرسد این روزها بسیار ترند شده و طرفداران زیادی نیز دارد. بلوز کوتاه در کنار موی چتری و دم اسبی از شما یک نوجوان دختر خوش تیپ می سازد. شما می توانید یک بلوز با زمینه سفید و راه های مشکی یا آبی انتخاب کنید. این لباس های کوتاه را به راحتی می توان با دامن یا شلوار جین ست کرد.

  1. استایل چند لایه

گاهی اوقات نوجوانانی که به رنگ تیره یا سیاه علاقه دارند می توانند از آن به عنوان یک لایه لباس استفاده کرده و در کنار آن از رنگ های شاد هم استفاده کنند. لایه لایه پوشیدن یکی از ترفندهایی ا‌ست که استایل ما را جذاب و به ‌روز جلوه می‌ کند. در این زمینه می توانید حدود دو یا سه رنگ هماهنگ را انتخاب کنید. رنگ اصلی را برای مانتو، کت، کاپشن یا هودی کنار بگذارید و از رنگ ‌های دیگر برای کفش، اکسسوری و تی‌ شرت استفاده کنید. در این حالت می توانید از رنگ دلخواهتان هم استفاده کنید. بعضی از انواع لباس مجلسی زنانه یا پیراهن مجلسی زنانه حالت چند لایه داشته و شما با انتخاب یک مدل شیک و جدید ایرانی می توانید چندین رنگ را در یک لباس داشته باشید. قیمت انواع پیراهن و لباس مجلسی زنانه در خرید اینترنتی ارزان و به صرفه تر خواهد بود و شما می توانید در وقت خود نیز صرفه جویی کنید.

  1. انتخاب پایه سفید

زمانی که حوصله ای برای انتخاب چند رنگ ندارید می توانید از بلوز یا تی شرت و تونیک سفید ساده یا به رنگ خیلی روشن استفاده کنید. این لباس با رنگ سفید به راحتی با هر رنگی ترکیب می شود و با هر رنگ کیف و کفشی نیز به راحتی هماهنگ می شود. انتخاب یک مدل تونیک نخی دخترانه به رنگ سفید می تواند استایل شما را با شیک ترین شلوار در کمد لباس هایتان خاص کند. انواع مدل جدید خانگی تونیک ها از جنس نخی هستند که خرید آنها به صورت اینترنتی برای شما به صرفه تر خواهد بود.

  1. استفاده از شال و کلاه

معمولا انتخاب شال و کلاه تیپ شما را متفاوت خواهد کرد. این روزها دختران نوجوان استفاده زیادی از کلاه و شال می کنند. کلاه های اسپرت با رنگ های متنوع می تواند نه تنها از شما در برابر آفتاب مراقبت کند بلکه ظاهر شما را نیز متفاوت کند. شما برای بیرون رفتن از خانه می ‌توانید بر روی کت جین، مانتوی بافت سفید یا طوسی، یا هودی به‌رنگ خنثی را انتخاب کنید. شلوار جین و یک جفت کفش ورزشی سفید استایل‌ شما را کامل می ‌کنند.

  1. استفاده از جین

جین جنسی است که هیچ گاه از دنیای مد خارج نمی شود. در واقع لباس جین از محبوب ترین لباس ها در همه دنیا است که متعلق به دوره خاص یا سن خاصی نیز نیست. شما در هر مکانی هم می توانید از لباس جین استفاده کنید. چه مدرسه باشد یا جلسه کاری مهم یا یک مهمانی. معمولا برای نوجوان ها و جوان ها لباس جین یکی از اصلی ترین بخش کمد آنها است. ست کردن این لباس های جین به همراه کت یا مانتو و شومیز جین نیز بسیار جذاب خواهد بود.

  1. انتخاب اکسسوری دخترانه

گاهی اوقات انتخاب یک اکسسوری ظاهر شما را بسیار عوض می کند. برای مثال شما در این زمینه می توانید از یک عینک آفتابی با فریمی خاص و خوش رنگ استفاده کنید. یا آن که گردن بندی بلند را بر روی یک لباس با رنگ خنثی استفاده کنید. استفاده از یک انگشتر با نگین قرمز یا هر رنگ تندی می تواند استایل نوجوانی شما را تکمیل کند. رنگ، نوع طراحی و سایز اکسسوری هم بسیار مهم است. برای مثال اکسسوری های درشت را باید به صورت تکی انتخاب کنید و دیگر موارد را حذف کنید. یا آن که از چند اکسسوری ظریف استفاده کنید.

برای راهنمایی بیشتر نکات مهم درباره انتخاب اکسسوری را در این مطلب بخوانید.

  1. انتخاب سایز درست لباس

یکی از گام های مهم برای خوش تیپ شدن و انتخاب لباس های زیبا آن است که سایز درست آن لباس را انتخاب کنید. برای مثال پوشیدن لباس های جذب و چسبان باعث می شود نه تنها خودتان معذب باشید بلکه دیگران نیز به شما نگاه کنند. که این لزوما به معنای خوش تیپ بودن نیست. از طرف دیگر هم نباید انقدر لباس شما بزرگ باشد که در آن گم شوید. پس به سراغ لباس های خیلی آزاد و سایزهای چند برابر خودتان نروید. مگر آن که طرفدار استایل لش یا بگی باشید که این روزها بسیار رایج شده است.

نویسنده: وحیده امینی

آخرین بروز رسانی در : شنبه 16 مهر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.