مقایسه ژل با قرص ظرفشویی ؛ ژل بخریم یا قرص ظرفشویی ؟ | فروشگاه تخفیفی فینیش - پارسی زی
خدمات مشاوره مالیاتی همراه تکس

خدمات مشاوره مالیاتی همراه تکس

خدمات مشاوره مالیاتی همراه تکس این روزها یکی از نیازهای پر رونق و چالش بر انگیز برای شرکت ها و اشخاص حقیقی مشاوره مالیاتی است …

قیمت دستگاه دستمال کاغذی کارکرده

قیمت دستگاه دستمال کاغذی کارکرده

قیمت دستگاه دستمال کاغذی کارکرده در اینجا می خواهیم با اهمیت و قیمت دستگاه دستمال کاغذی کارکرده و آماده واگذاری در صنایع مرتبط آشنا شویم.  …

کشتی یونانی در کیش را از دست ندهید

کشتی یونانی در کیش را از دست ندهید

کشتی یونانی در کیش را از دست ندهید کشتی یونانی معروفی در سواحل جزیره کیش وجود دارد که به گل نشسته است و در حال …

مقایسه ژل با قرص ظرفشویی ؛ ژل بخریم یا قرص ظرفشویی ؟ | فروشگاه تخفیفی فینیش

مجموعه فروشگاه تخفیفی فینیش در این مقاله قصد دارد در خصوص سوال پر تکرار ژل بخریم یا قرص ظرفشویی ؟ یا قرص ماشین ظرفشویی بهتره یا ژل ؟ به شما پاسخ دهد.

شاید به تازگی یک دستگاه ماشین ظرفشویی خریداری کرده اید منتهی هنوز نمیدانید یا تردید دارید که از قرص ظرفشویی یا ژل ظرفشویی یا پودر ظرفشویی استفاده کنید .

ما به شما پاسخ میدهیم .

در کل قرص ظرفشویی قدرت شویندگی بیشتر و کامل تری نسبت به پودر و ژل دارد .

  • قرص ظرفشویی برای شستشو با مصارف بالا است.
  • ژل و پودر برای شستشو با مصارف پایین مورد استفاده قرار میگیرد.

انتخاب شوینده مناسب برای ماشین ظرفشویی

  • ژل ماشین ظرفشویی

ژل ماشین ظرفشویی حاوی آنزیم های مختلفی است که دررایحه های مختلف تولید میشود. ژل ظرفشویی حاوی نمک و جلادهنده است منتهی به مقدار کافی نیست و باید حتما از نمک ظرفشویی استفاده شود ولی مایع جلادهنده بستگی به انتظار شما از قدرت شوینده ها دارد.

حال نوبت به سوال همیشگی و پرتکرار ژل بخریم یا قرص ظرفشویی میرسد ؛ اول اینکه ژل ظرفشویی نسبت به قرص ظرفشویی از قدرت شویندگی پایینی برخوردار است ولی برای شستشوی ظروف کم استفاده از قرص مقرون به صرفه نیست که میتوان از ژل برای این شرایط استفاده کرد. پیشنهاد مجموعه تخفیفی فینیش به شما در اخیتار داشتن قرص ظرفشویی و ژل ظرفشویی است که در شرایط متفاوت از هرکدام که لازم بود استفاده کنید.

  • قرص ماشین ظرفشویی

استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بسیار آسان است بنابراین بسیاری از مشتریان تمایل به استفاده از آن دارند. متاسفانه جنس تقلبی در بازار بسیار فراوان است و تشخیص اصل از فیک حتی با لمس و دیدن خود محصول دشوار است .در انواع قرص هایی که در بازار وجود دارد پیشنهاد ما استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم مکس و فیری پلاتینیوم پلاس است . که هر دوی این محصولات به صورت کالای اصل در فروشگاه تخصصی تخفیفی فینیش موجود میباشد.

  • پودر ماشین ظرفشویی

این محصول از قدرت شویندگی و قیمت پایینی برخوردار است و در گذشته رواج داشته ولی الان با وجود قرص ظرفشویی و ژل ظرفشویی کمتر کسی به سراغ پودر ظرفشویی میرود حتی برند های معتبر دنیا کمتر این ماده شوینده را تولید میکنند.

سوال دیگر که خیلی پرسیده میشود :

استفاده از نمک ظرفشویی الزامی است ؟

در پاسخ باید بگوییم که حتی از نان شب هم برای ماشین ظرفشویی واجب تر است .

دلیل استفاده از آن ؛ گرفتن سختی آب است . سختی آب در تمامی مناطق ایران بالاست و استفاده از نمک ماشین ظرفشویی ظروری است .نمک موجود در قرص ها و ژل های ظرفشویی توانایی رفع بوی بد ظروف را دارند و قادر به گرفتن سختی آب نیستند و حتما باید از نمک ماشین ظرفشویی استفاده کنید .

منبع : فروشگاه اینترنتی تخفیفی فینیش

www.takhfififinish.ir

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 21 مهر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.