قیمت و خرید پیچ و مهره و واشر خشکه - پارسی زی
خرید انواع کاغذ دیواری برای دکوراسیون _ دکورآفیس

خرید انواع کاغذ دیواری برای دکوراسیون _ دکورآفیس

خرید انواع کاغذ دیواری برای دکوراسیون _ دکورآفیس معمولا برای پوشش دیوار از رنگ یا کاغذ دیواری استفاده می شود. انتخاب نوع پوشش بستگی به …

مهمترین و اصلی ترین کاربرد قرص گلوتاتیون + معرفی واردکننده مستقیم محصول جهت خرید

مهمترین و اصلی ترین کاربرد قرص گلوتاتیون + معرفی واردکننده مستقیم محصول جهت خرید

قرص و آمپول‌ های گلوتاتیون یکی از محصولات معروف و پرطرفدار هستند که کاربردهای گسترده‌ ای دارند و مزایای فراوانی برای مصرف‌ کنندگانشان دارند. این …

رزرو تور کیش با قیمت مناسب بعد از ایام کرونا

ایران به عنوان کشوری با بیابان های وسیع در بین همه مردم جهان مشهور است و افرادی که قصد سفر به ایران را دارند هرگز …

قیمت و خرید پیچ و مهره و واشر خشکه

پیچ و مهره و واشر خشکه از پرکاربردترین اتصالات می باشند. پیچ و مهره خشکه کلاس ۸ کاربردهای زیادی در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی، نفت، گاز، انتقال برق، معادن، ساخت ماشین، ساختمان سازی و حتی هوافضا دارد. برای ساخت این سه محصول از فولاد ضد زنگ استفاده می شود و آلیاژ آن ها بر پایه آهن است، که عناصر شیمیایی مثل کربن، آلومینیوم، نیکل، سولفور، تیتانیوم و بسیاری از موارد دیگر در ترکیبات آن وجود دارد. به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و زنگ زدگی دارند. واشر فولادی اچ وی که از فولاد نرم ساخته می شود، به همراه پیچ و مهره برای جلوگیری از شل شدن آن ها و همچنین توزیع نیرو و فشار مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت و مقاوت این محصولات اهمیت بسیار زیادی دارد، از آنجایی که تشخیص این دو مورد کار ساده ای نیست، توصیه می شود از برندهای معتبر و شناخته شده اتصالات مورد نظر خود را خریداری کنید. پایاپیچ از شناخته شده ترین شرکت های تولید کننده پیچ و مهره و واشر می باشد، که محصولات مقاوم و با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کند.

C:\Users\parinaz\Desktop\قیمت پیچ و مهره خشکه کلاس 8.jpg

خرید و قیمت پیچ و مهره خشکه کلاس ۸

برای خرید پیچ و مهره خشکه کلاس ۸ باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. این مدل پیچ و مهره در اندازه های مختلفی تولید می شود، که با توجه به کاربرد مورد نظر باید سایز مناسب را انتخاب کنید. از دیگر موارد مهم به هنگام خرید اتصالات، قیمت آن ها می باشد. قیمت پیچ و مهره خشکه کلاس ۸ به عوامل مختلفی بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها در نظر گرفت. سایز پیچ و مهره از عوامل موثر در قیمت آن می باشد، بدیهی است، پیچ و مهره های بزرگ تر، قیمت بیشتری دارند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت آن ها، برند تولید کننده می باشد. شرکت های مختلفی در بازار در حوزه تولید پیچ و مهره فعالیت می کنند. محصولات تولیدی برندهای مختلف از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت می شوند. یکی از بهترین تولیدکنندگان اتصالات در ایران پایاپیچ می باشد. اتصالات تولید شده توسط این شرکت کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارند و بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته می شوند، همچنین در مقایسه با کیفیت بالای آن ها، قیمت مناسبی دارند. به همین علت مورد طرفدار صنایع مختلف قرار گرفته است.

C:\Users\parinaz\Desktop\خرید واشر HV.jpg

قیمت و خرید واشر HV

واشر اچ وی به همراه پیچ و مهره خشکه استفاده می شود و بسیار کاربردی می باشد. این محصول مقاومت بسیار خوبی دارد و در سایزهای M10 تا M72 تولید می شود. روکش این مدل واشر روی یا گالوانیزه می باشد. سایز و روکش واشر HV با توجه به کاربرد مورد نظر انتخاب می شود. برای خرید واشر HV باید کاربرد مورد نظر، سایز واشر، نوع روکش، قیمت و برند تولید کننده آن را در نظر بگیرید. قیمت واشر اچ وی مقدار ثابتی نیست و به سایز، نوع روکش و برند آن بستگی دارد. همچنین قیمت فولاد خشکه در بازار روزانه در حال تغییر است، به همین دلیل قیمت واشر نیز تغییر می کند. برای دریافت قیمت واشر اچ وی بهترین راه تماس با فروشندگان و تولید کنندگان است. یکی از معتبرترین و معروف ترین تولید کنندگان واشر، پایاپیچ می باشد. این شرکت اتصالات مختلف از جمله واشر را در گرید های مختلف فولاد آلیاژی، فولاد کربنی و فولاد ضد زنگ تولید و توزیع می کند. برای دریافت لیست قیمت می توانید با شماره های موجود در وبسایت پایاپیچ تماس بگیرید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره به صورت رایگان با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشید.

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 25 مهر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.