ویدئوهای موشن گرافیک - پارسی زی
ویژگی های خرید لپ تاپ

ویژگی های خرید لپ تاپ

ویژگی های خرید لپ تاپ: 1–  قابل حمل بودن : اولین ویژگی این محصولات که در نگاه اول با آن مواجه می شویم، قابل حمل …

چگونه در سال 2022 با گوشی هوشمند خود اوقات فراغت بگذرانیم؟

چگونه در سال 2022 با گوشی هوشمند خود اوقات فراغت بگذرانیم؟

چگونه در سال ۲۰۲۲ با گوشی هوشمند خود اوقات فراغت بگذرانیم؟ امروزه گوشی های هوشمند و دستگاه های موبایل بسیار فراوان شده اند و می …

بهترین دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی

  آیا به دنبال بهترین دستگاه آسیاب قهوه نیمه صنعتی هستید؟ آیا می خواهید قیمت دستگاه آسیاب نیمه صنعتی مناسب و مقرون به صرفه باشد؟ …

ویدئوهای موشن گرافیک، فیلم‌های انیمیشنی هستند که در آن قطعات کوچکی از فیلم‌های دیجیتال متحرک

در سبک‌ های مختلف ایجاد می‌ شوند و برای کمک به ایجاد توهم‌‌ های حرکت، داستان سرایی مداوم و اکشن

ترکیب می‌‌ شوند.

این فیلم ها می توانند شامل اشیاء متحرک، متن، تصاویر، گرافیک های دو بعدی، انیمیشن های سه بعدی باشند.

لایو اکشن سه بعدی، ادغام دو بعدی و سه بعدی، تایپوگرافی جنبشی، VFX پیچیده، انتقال بدون درز، خطوط نازک،

گرافیک های رترو موشن، گرافیک های متحرک وب و برنامه ها، حرکت مایع، ویدئوهای سبک ترکیبی، و

انیمیشن تخته سفید برخی از محبوب ترین موشن گرافیک ها هستند.

مشخص شده است که بازاریابی ویدیویی و سفارش موشن گرافیک به کسب و کارهای شما کمک می کند تا ۴۹ درصد

سریعتر درآمد داشته باشند.

ویدیوهای موشن گرافیک بسیار جذاب هستند و ترافیک و پیشرو بیشتری را برای کسب و کار شما جذب می‌ کنند،

ثابت کرده‌ اند که نرخ تبدیل را افزایش می‌دهند، نرخ کلیک را افزایش می‌دهند و بازدیدهای بیشتری ایجاد می‌کنند.

سفارش موشن گرافیک روشی موثر برای برند، برای برقراری ارتباط با هدف است و نرخ تعامل شما با مخاطب را

افزایش می دهد.

 

فیلم های احساسی

 

ویدئوهای موشن گرافیکی احساسی برای برانگیختن یک واکنش احساسی قوی و ایجاد ارتباط با داستان، ساخته

می شوند.این ویدیوها تمایل دارند که مخاطب را به حرکت درآورند، و سپس بیننده را وادار کنند تا بر اساس فراخوان عمل کند.

سفارش موشن گرافیک در این نوع به افزایش ثبت نام محصول کمک زیادی می کند.

 

فیلم های توضیح دهنده

 

ویدیوهای توضیح دهنده ستون فقرات موفقیت هر شرکت هستند.آن ها برای ارائه یک تجربه دست اول از نحوه کار کسب و کار شما و یا خدمات شما استفاده می شوند.آنها به تعریف انگیزه و مفهوم پشت محصول/ خدمات کمک می کنند.داستان به رفع پیچیدگی رابط کاربری و توضیح محصول کمک می کند.سفارش موشن گرافیک این ویدیوها نه تنها به افزایش نرخ تبدیل کمک می کنند، بلکه به بهبود پذیرش محصول نیز کمک می کنند.سفارش موشن گرافیک این ویدیو ها می توانند از انیمیشن های UI گرفته تا ویدیوهای اکشن زنده ۲ بعدی را شامل شوند.

 

فیلم های تبلیغاتی

 

هدف نهایی سفارش موشن گرافیک چنین ویدیوهایی تسریع فروش است.آن‌ ها کمک می‌ کنند تا برای تصمیم‌ گیری خرید، پیشروی کنند.آن ها معمولاً برای کمک به فروش یک محصول یا خدمات، یا در تقویت دید آن در یک رویداد استفاده می شوند.

How-to videos

 

محتوای آموزشی در حال حاضر پس از موزیک ویدیوها، مورد علاقه داغ در اینترنت است.حتی در پلتفرم های تفریحی مانند TikTok، محتوای آموزشی بسیار زیاد است و دارای یک هشتگ اختصاصی به نام EduTok است.ویدیوهای How-to videos حجم بالایی از جستجوها را مشاهده می‌کنند و به مشتریان کمک می‌کنند تا به نفع/علیه یک محصول خاص تصمیم بگیرند.بنابراین، هر برندی به عنوان بخشی از کمپین های بازاریابی خود به موشن گرافیک نیاز دارد.

حتی ویدیوهای پس از خرید نیز مفید هستند.به عنوان یک مشتری چه چیزی را ترجیح می دهید: کتاب چه راهنمای دستورالعمل یا یک ویدیوی نحوه سریع؟ البته ویدیو خیلی بهتره اما فیلمبرداری یک ویدیو کاری نیست که هر برندی توانایی انجام آن را داشته باشد. و به همین دلیل است که توصیه می‌ کنیم از تکنیک‌ های موشن گرافیک برای ایجاد یک ویدیوی How-to videos استفاده کنید و همین الان سفارش موشن گرافیک خود را ثبت کنید و از تیمی متخصص و حرفه ای کمک بگیرید، پیشنهاد من به شما آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو است که در این زمینه با تجربه بالایی که دارد و کادر متخصص اش، بهترین است و با ویدیوهای جالبی که ایجاد می کنند، نمایه های رسانه های اجتماعی شما در عرض چند ثانیه منفجر می کنند.

*نکته: هنگامی که طرح رنگ، سبک طراحی و سایر عناصر را برای نحوه اجرای ویدیو انتخاب می‌کنید، آن را تا حد امکان ساده نگه دارید.ویدیوهای موشن گرافیک وقتی ساده به نظر می رسند، محصول در مرکز قرار می گیرد.

 

انیمیشن های UI

این بسیار شبیه به نسخه نمایشی محصول است، اما به طور خاص سفارش موشن گرافیک برای برند هایی که در حال توسعه یک وب سایت، فروشگاه تجارت الکترونیک یا برنامه هستند جزو واجبات است.بهبود تجربه کاربری یکی از مهمترین اهداف هر سازمانی است و باید باشد.همانطور که همیشه می گوییم، نشان دادن خیلی بهتر از گفتن است.مشتریان همچنین به احتمال زیاد جزئیات یک ویدیوی نمایشی را به خاطر می‌ آورند تا دستورالعمل‌ هایی که می‌ خوانند.متحرک سازی نحوه عملکرد رابط کاربری و مراحل انجام یک اقدام خاص نیز شکی در ذهن مشتریان باقی نمی گذارد.

سفارش موشن گرافیک و ایجاد یک انیمیشن UI همچنین این مزیت را دارد که محصول شما را به مشتری نشان دهد بدون اینکه آنها را مجبور به ثبت نام کند و بلافاصله اعتماد ایجاد کند.گرافیک متحرک می تواند انیمیشن UI شما را به اندازه یک صفحه ضبط شده واقعی جلوه دهد که تمام سوالات مشتریان شما را حل می کند.

 

*نکته: با انیمیشن UI، هدف تحت تاثیر قرار دادن مشتری و نشان دادن آسان بودن استفاده از محصول است.بنابراین از انتقال و اثرات بیش از حد خودداری کنید.برای بهبود خوانایی، تا جایی که ممکن است، پوشش‌های متنی و زیرنویس‌های بسته را اضافه کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو در کنار شما است برای همه چیزهایی که برای ایجاد انیمیشن های UI برای برند خود نیاز دارید.

انیمیشن لوگو

 

شما یک اسلاید معرفی متحرک جالب، یک ویدیوی متحرک برای محصولات خود و حتی یک مجموعه آیکون متحرک دارید.اما مهم ترین عنصر برندسازی شرکت شما چیست؟ بله، ما در مورد لوگوی شما صحبت می کنیم.

اگر می خواهید در دنیای رقابتی امروز متمایز شوید، به چیزی بیشتر از طراحی لوگوی ثابت نیاز دارید.بله، هر زمان که ویدیوی خود را متحرک کنید، می‌توانید آن را متحرک کنید، اما این تضمین کننده یک تجربه برند سازی ثابت برای مخاطبان شما نیست.و متحرک سازی لوگوی شما اکنون ساده تر از قبل شده است.شما می توانید با سفارش موشن گرافیک یک انیمیشن لوگو چیزی منحصر به فرد و معنا دار برای برند خود ایجاد کنید.

 

اینفوگرافیک‌

 

آیا می‌دانید مشتریان در اینترنت بیشتر ویدیوهای بعد از ویدیو را به اشتراک می‌ گذارند؟ اینفوگرافیک! بله، مردم اطلاعات را دوست دارند، و اینفوگرافیک های نمایش تصویری ارائه شده بی نظیر است.

اما گاهی اوقات، اینفوگرافیک ها می توانند خیلی پیچیده باشند و توجه مخاطب را آن طور که باید جلب نکنند.این به ویژه برای کسانی که می خواهید در رسانه های اجتماعی پست کنید صادق است.

خبر خوب این است که شما می توانید این وضعیت را به سادگی با گنجاندن موشن گرافیک در اینفوگرافیک خود تغییر دهید.بله، داده‌ها را به حرکت درآورید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان با تشنگی تمام آن چه را که به آنها می‌ دهید دریافت می‌ کنند.

نمودارهای جذابی که در یک فصل انتخابات یا یک طوفان تماشایی در تلویزیون می بینید را به خاطر دارید؟ همه آنها اینفوگرافیک های متحرک هستند که برای جالب کردن داده ها طراحی شده اند.

به عنوان یک برند، می‌توانید از این اهرم برای بهبود نرخ تعامل خود در رسانه‌های اجتماعی و پیشبرد محتوای خود در سئو استفاده کنید.

 

ویدئوهای موشن گرافیک بسیار جذاب هستند و تقریبا تضمین می کنند که مخاطب اجرا را تا انتها تماشا خواهد کرد.سفارش موشن گرافیک با گزینه‌های بسیار زیاد در سبک‌ها و فرمت‌های داستان‌گویی، ویدیوهای موشن گرافیک بهترین گزینه هر برند برای جذب و حفظ مشتری است. بنابراین توصیه می شود این قالب بازاریابی ویدیویی را درک کنید و از پتانسیل کامل آن استفاده کنید.افراد متخصص در آژانس دیجیتال مارکتینگ رسانَتو به شما کمک می کنند تا موشن گرافیک بخصوص خود را داشته باشید و در بین رقبا منحصر بفرد باشید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 27 مهر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.