معرفی بازار سمساری در ایران - پارسی زی
داستان کودکانه سوپ همه چی

داستان کودکانه سوپ همه چی

داستان کودکانه سوپ همه چی عصر دوشنبه بود و مامان هنوز از سر کار برنگشته بود! جیمی و جولی در آشپزخانه ایستاده بودند و به …

4 کفپوش مهد کودک ایمن و پر کاربرد

4 کفپوش مهد کودک ایمن و پر کاربرد

۴ کفپوش مهد کودک ایمن و پر کاربرد   قبل از خرید کفپوش برای مهد کودک، مطمئن شوید که استانداردهای ایمنی و بهداشتی را رعایت …

راز براشینگ حرفه‌ای

راز براشینگ حرفه‌ای

برای انجام یک براشینگ تخصصی لازم است ابتدا ابزارهای زیر را به منظور نتیجه بهتر فراهم کنید. دستگاه سشوار مناسب: بهتر است دستگاه حداقل ۱۸۰۰ …

شماره تماس سمساری در نارمک

معرفی بازار سمساری در ایران

اکنون سمساری ایران هم جای خود را در بین مردم باز کرده است. بسیاری از سمساری ها در تهران اقدام به‌راه‌اندازی وبسایت برای تعامل بیشتر و بهتر با مشتری نموده‌اند. خیلی از افراد نیز با استفاده از برنامه‌های موبایلی به یک سمسار کوچک تبدیل شده‌اند.

یکی از این سمساری های آنلاین سمساری در تهران است. البته این سمساری علاوه ‌بر فعالیت آنلاین فعالیت حضوری نیز دارد. این مرکز دارای شعب متعدد فعال در سراسر تهران است.
سمساری در تهران  یکی از قدیمی‌ترین سمساری‌ تهران است و حوزه فعالیتی آن بیشتر در زمینه خرید و فروش عتیقه، خرید و فروش فرش و فرش دستباف دست دوم و خرید و فروش دوربین قدیمی، ظروف کریستال و … است.

سمساری اینترنتی در تهران

سمساری اینترنی در تهران آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن لوازم خانگی دست دوم شما با با منصفانه ترین و بالاترین قیمت خریداری نمایید. شما می توانید برای ارتباط با ما از شماره های موجود در سایت استفاده نمایید.

در صورتی که قصد دارید در مورد مشخصات یک سمساری معتبر در تهران بیش تر بدانید، در گام اول باید بگوییم که، فعالیت این واحد صنفی، نیاز به کسب مجوز های لازم از بعضی از ارگان های دولتی مثل شهرداری را دارد. به طور مثال در صورتی که شخص سمسار بخواهد فعالیت خود را به صورت قانونی در سطح شهر گسترش بدهد، باید مجوز های را برای این کار داشته باشد. در غیر این صورت فعالیت آن غیر قانونی بوده و خرید کالا به صورت دست دوم از آن واحد صنفی، ریسک قلمداد میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با سمساری در تهران در تماس باشید.

سمساری خریدار لوازم خانگی دست دوم در یوسف آباد

آدرس سمساری در یوسف آباد تهران – شماره تماس سمساری در یوسف آباد تهران

شماره تماس:۰۹۱۲۲۹۸۱۳۰۶

شعبه غرب تهران: ۴۴۰۳۸۲۲۷

شعبه شمال تهران: ۲۲۶۰۷۵۵۲

شعبه شرق تهران: ۷۷۶۹۰۳۲۰

شعبه مرکزی: ۷۷۶۰۷۳۷۰

شماره تماس سمساری در نارمکسوالات متداول بازار سمساری

پس ارسال درخواست با من تماس می گیرید؟
بله پس از تماس یکی از کارشناسان ما با شما تماس حاصل می گیرد و توضیحات کامل را در زمینه شرایط خرید محصول را به شما ارائه خواهد داد. سپس در صورت تایید شما کارشناس مربوطه به منزل اعزام شده و کالا را به بیشترین قیمت توافق شده خریداری می کند.
چه لوازمی رو می توانیم بفروشیم؟
مجموعه سمسارچی یا سمساری تهران بیشتر اقلام خانه  و محل کار شما از جمله لوازم برقی، لوازم گازی، لوازم چوبی و… را از شما خریدا است.
پول کالا را چطور پرداخت می کنید؟
مبلغ کالا بعد از بازدید کارشناس از کالا در لحظه برای شما کارت به کارت میشه
در چه مناطقی از تهران فعالیت دارید؟
مجموعه سمساری در تمام مناطق تهران فعالیت داشته و در کمترین زمان کارشناسان خود را به محل شما ارسال میکنه
چه مقدار زمان لازم است تا کالای خودم رو بفروشم؟
خرید و پرداخت مبلغ کالا کمتر از دو ساعت انجام میشه به این حالت که بعد از تماس شما کارشناس ارسال میشه و مبلغ کالای شمارو پرداخت خواهد کرد.
سود شغل سمساری چقدر می باشد؟
سود هر کسب‌و‌کار مساوی با درآمد منهای هزینه می باشد. فرمول چرتکه، سود شغل سمساری در تهران به صورت آنلاین رو از ۳ وجه بررسی میکند.
بررسی سود کالا یا خدمات
سود فروش کالا ها در این شغل نزدیک به ۳۵ درصد است که این درصد رو از نظر سود کالایی در رده زیاد سودآوری در میان کسب و کار ها قرار می دهد.
بررسی سود کسب و کار

سمساری در نارمک تهران

سمساری نارمک تهران با چندین سال سابقه در اسرع وقت و تمام نقاط تهران خریدار اجناس نو و دست دوم شما می باشد. به فردی که اجناس نو و دست دوم شما را با قیمت های مناسب خریداری می کند سمسار می گویند در سمساری ها انواع و اقسام وسایل منزل و غیره با قیمت مناسب تر از قیمت اصلی آن پیدا  می شود امروزه بیشتر از همیشه صدای سمسار های کوچه گرد در تهران شنیده می شود این موضوع به این معنی می باشد آخرین تلاش های یک شغل قدیمی به گوش می‌رسد خانواده های ایرانی با توجه به اینکه این روزها سمساری هاهم آنلاین شده‌اند ترجیح می‌دهند خرید و فروش هایشان را در این سایت ها انجام دهند و لوازم اضافه شان را در این سایت ها به فروش برسانند در سمساری ها خیلی از اجناس وجود دارد از جمله سکه تاریخی تا میخ و چکش لوازم خانگی لوازم نجاری بنایی و خیلی چیزهای دیگر پیدا می شود  کم ارزش ترین لوازم خودرا میتوانیم در سمساری ها بفروشید و از اینکار پولی به دست بیاورید.

 

آخرین بروز رسانی در : جمعه 13 آبان 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.