بهترین روش های یادگیری آموزش خوانندگی - پارسی زی
رژیم غذایی مناسب برای سلامت پوست

رژیم غذایی مناسب برای سلامت پوست

تغذیه تاثیر زیادی بر سلامت پوست و زیبایی دارد. پیروی از یک رژیم غذایی سالم، متنوع و متناسب با وضعیت جسمی، علاوه بر تامین سلامت …

9 کادو برای تولد مرد

9 کادو برای تولد مرد

۹ کادو برای تولد مرد همچنین تماس ها و پیام های دریافتی را نمایش می دهد. عملکرد عالی، تنوع ظاهری و البته قیمت مناسب این …

بلیط چارترکیش و لحظه آخری کیش

بلیط چارترکیش و لحظه آخری کیش

بلیط چارتر و لحظه آخری کیش جزیره زیبای کیش از مهمترین جزایر خلیج فارس استان هرمزگان می باشد و از جمله جزیره های دیدنی با …

بهترین روش های یادگیری آموزش خوانندگی

خواننده یا آوازخوان یک هنرمند و موسیقیدان است که با استفاده از صدا و آواز خود موسیقی اجرا می کند. صدای یک خواننده می تواند با آلت و سازهای موسیقی ترکیب شود که حاصل آن قطعاتی است که در فرهنگ عامه به آن‌ ها آهنگ گفته می شود. بسیاری خوانندگی را یک استعداد ذاتی می دانند و معتقدند که خوانندگان بزرگ از این نبوغ درونی بهره می برند. در مقابل عده ای نظری مخالف دارند و اعتقاد دارند که تکنیک و مهارت خواندن علاوه بر اینکه یک استعداد درونی است باید با آموزش های حرفه ای پرورش یابد تا به درجه ای از پختگی برسد. بر اساس گفته ها و دیده ها، نظر گروه دوم بسیار درست تر است چرا که بسیاری از افراد با استعداد در زمینه ی موسیقی و خوانندگی به دلیل اکتفا به همین نبوغ ذاتی از تعلیم و آموزش استفاده نکردند و به بیراهه کشیده شدند. حتی بزرگترین و حرفه ای ترین خوانندگان نیز روزی تحت نظر آموزگارانی حرفه ای آموزش دیدند.

شما نیز اگر احساس می کنید که دارای استعداد در زمینه موسیقی به خصوص خوانندگی هستید و قصد دارید تا بهترین روش های آموزش خوانندگی را فرا بگیرید بهتر است زیر نظر اساتید مجرب و حرفه ای خوانندگی به فعالیت خود ادامه دهید تا در آینده بتوانید با کمک این افراد به تولید آلبوم موسیقی و قطعات شنیدنی بپردازید. در ادامه قصد داریم تا بهترین روش های یادگیری آموزش آواز خوانی که در طی سال ها تجربه کسب کردیم را در اختیار شما قرار دهیم و به شما اطمینان دهیم که در آکادمی پورپروین می توانید به آرزوهای خود نزدیک و نزدیک تر شوید.

زیر نظر یک استاد حرفه ای و با سابقه آموزش ببینید

این که شما تصمیم گرفته اید خوانندگی را به صورت حرفه ای دنبال کنید اتفاق خوشایندی است چرا که علاوه بر تقویت روح و روان خود و کسانی که به صدای شما علاقه دارند، در صورت حرفه ای شدن با تولید آلبوم موسیقی می توانید از این راه کسب درآمد کنید. اگر چنین هدف هایی را دنبال می کنید باید اولین قدم خود را خیلی محکم و جدی بردارید. به همین منظور باید به دنبال آموزشگاه ها و آکادمی های حرفه ای تدریس موسیقی و خوانندگی باشید که شامل اساتید مجرب و با سابقه باشد چرا که اگر زیر نظر افراد مبتدی و نابلد آموزش خوانندگی ببینید، علاوه بر هدر دادن پول و وقت خود ممکن است به دلیل آموزش غیر اصولی و ناشیانه به سلامتی روحی و جسمی خود نیز ضربه وارد کنید. آکادمی حرفه ای پورپروین با مدیریت حمید پورپروین از اساتید برجسته خوانندگی با بیش از ۱۵ سال تجربه در زمینه آموزش خوانندگی و مارکت موسیقی به شیوه نوین انتخابی مطمئن و حرفه ای برای شمایی است که می خواهید حس خوب خواننده شدن را تجربه کنید و از این کار لذت ببرید.

اعتماد به نفس داشته باشید

باور داشتن خود تا مهم ترین فاکتوری است که بعد از آموزش درست به آن احتیاج دارید. اگر به خودتان و مسیری که برای تلاش انتخاب کرده اید ایمان داشته باشید بدون شک می توانید پله های ترقی را گام به گام طی کنید و به موفقیت برسید. ممکن است روزهای سختی را در مسیر آموزش خوانندگی پشت سر بگذارید و سرخورده شوید اما توجه داشته باشید که پذیرفتن شکست پایان همه چیز است. شما نیاز دارید علاوه بر تمرین و تقویت مهارت های خوانندگی، اعتماد به نفس خود را نیز به سطح بالایی برسانید و آن را نیز تقویت کنید تا به رویاهای خود و تولید آلبوم موسیقی نزدیک شوید. ما در آکادمی پورپروین تلاش کرده ایم تا علاوه بر آموزش آواز خوانی به شما باور داشتن به خودتان را نیز آموزش دهیم.

رنج و وسعت صدای خود را پیدا و تقویت کنید

اگر علاقه ای به موسیقی و خوانندگی داشته باشید بدون شک با رنج و وسعت صدا در این هنر آشنا هستید. در حقیقت حنجره انسان یک ساز و آلت موسیقی است که به طور طبیعی همه ما از آن برخورداریم. فردی که قصد دارد آموزش خوانندگی را شروع کند باید در مراحل ابتدایی وسعت صدای خود را بشناسد و در آن محدوده به تقویت رنج صدای خود بپردازد. به بیان دیگر در محدوده توانایی هر خواننده ای، گونه و وسعت های مختلفی از صدا وجود دارد تا هنرمند بتواند بر اساس این محدوده هنر خود را عرضه کند. شما باید زیر نظر یک استاد مجرب وسعت فعلی صدای خود را پیدا کنید و با تمرین های اصولی و کاربردی وی این وسعت صدا را تقویت و به سطح مطلوب و مناسبی برسانید. ما در آکادمی پورپروین و در طول دوره های آموزش خوانندگی این اصول را آموزش می دهیم.

تنفس اصولی را برای خوانندگی یاد بگیرید

یک خواننده برای آن که بتواند به صورت حرفه ای فعالیت کند و در آینده به تولید آلبوم موسیقی بپردازد باید اصول و قواعد زیادی را رعایت کند که به چشم مردم عادی نمی آید. یکی از مهم ترین آن ها نحوه تنفس است یک خواننده است که باید تفاوت زیادی با بقیه افراد جامعه داشته باشد. شما در دوره های آموزش خوانندگی آکادمی پورپروین یاد خواهید گرفت که از تنفس دیافراگمی به جای تنفس سینه ای استفاده کنید. نفس گیری در خوانندگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که خواننده برای ادای جملات و قدرت اجرا نیازمند یادگیری این نوع از تنفس است. یک خواننده موفق باید با فراگیری این نوع تنفس و تقویت عضلات دیافراگم خود به فرم مناسبی در این بخش برسد.

در هنگام خواندن یک حالت و وضعیت فیزیکی مناسب داشته باشید

وقتی از اصول و قواعد آموزش خوانندگی صحبت می کنیم تنها نباید به خواندن توجه کرد چرا که عوامل دیگری نیز بر صدا و خواندن شما تاثیر خواهد گذاشت. یکی از این مسائل حالتی است که شما هنگام خواندن دارید. در حقیقت شما باید به یک فرم مناسب در فیزیک هنگام خوانندگی دست پیدا کنید چرا که یک وضعیت نامناسب و غلط می تواند شما را در تنفس به مشکل بیاندازد و اجرای شما را خراب کند و مهم تر از آن سلامتی شما را نیز به خطر می اندازد. ما در آکادمی پورپروین سعی کرده ایم تا تمام اصول آموزش خوانندگی را به شما کارآموزان عزیز بیاموزیم.

گام های موسیقی را فرا بگیرید و تمرین کنید

چه بسیار خوانندگانی که با وجود شهرت و تولید آلبوم موسیقی، همچنان فالش می خوانند و مشکل خارج خواندن دارند. این مسئله به گذشته آن ها بر می گردد چرا که در دوران آموزش آواز خود گام های موسیقی را به خوبی تمرین نکرده اند و اساتید آنان نیز به این نکته توجهی نداشتند. ما در آکادمی آموزش خوانندگی پورپروین گام های مختلف موسیقی را به شما آموزش می دهیم و شما با تمرین و پشتکار باید این موضوع را تقویت کنید تا قدرت و وسعت صدای خود را نیز افزایش دهید.

پیش از خواندن صدای خود را گرم کنید

هیچوقت بدون گرم کردن صدای خود شروع به آواز خواندن نکنید چرا که این کار باعث می شود حنجره شما آسیب های جدی ببیند و در بلند مدت باعث می شود شما نتوانید درست بخوانید. بهتر است پیش از اجرا و حتی تمرین، حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه صدای خود را در محدوده و وسعت صدای خود گرم کنید. برای گرم کردن صدا راه و روش های مختلفی وجود دارد که شما در دوره های آموزش خوانندگی آکادمی پورپروین تمام آن ها را فرا می گیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص چگونگی برگزاری دوره های آموزش خوانندگی می توانید به وب سایت ما به نشانی pourparvin.com مراجعه کنید. علاوه بر این در صورت داشتن سوال می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۲۰۲۵۸۷ تماس حاصل فرمایید. همچنین برای دیدن محیط آموزشگاه و ثبت نام حضوری می توانید به آدرس تهران، میدان رسالت، بعد از‌‌ مسجد رسول، جنب تالار نمونه، پلاک ۸۶۵، طبقه اول مراجعه نمایید.

 

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.