فرش ارزان از کجا بخریم؟ - پارسی زی
علائم اسکیزوفرنی

علائم اسکیزوفرنی

علائم اسکیزوفرنی بیماری اسکیزوفرنی نوعی بیماری روانی بسیار حاد و جدی محسوب می‌شود که بر نحوه تفکر، احساس و رفتار فرد تأثیر می گذارد. علائم …

کوچک کردن سینه ( ماموپلاستی )

کوچک کردن سینه ( ماموپلاستی )

کوچک کردن سینه توسط دکتر محمود راسخی با هزینه مناسب در بهترین بیمارستان های تهران از شایعترین جراحی های زیبایی و پلاستیک، جراحی های مربوط …

متن رو; متن و جملات زیبا و دلنشین

متن رو; متن و جملات زیبا و دلنشین

از سایت های جدید متن و جملات سایت متن رو می باشد که می توانید متن های مختلفی را در این سایت مشاهده نمایید. برخی از این …

فرش ارزان از کجا بخریم؟

امروزه فرش ماشینی با وجود تحولات چشمگیر در این صنعت، خاتمیت رسالت خود را اعلام داشت و با ایجاد تنوع در تولیدات، محصولات بسیاری با طرح، شانه و تراکم‌ و قیمت های متنوع وارد بازار فرش نمود. یکی از طرح‌ های پرفروش و پرطرفدار، فرش ارزان‌ قیمت می‌ باشد؛ از این‌ رو سوالاتی در ذهن افراد برای خرید فرش ماشینی به وجود آمد از جمله آن سوالات می‌توان به فرش ارزان از کجا بخرم؟ فرش ارزان‌ قیمت را از چه فروشگاهی تهیه کنیم؟ محل فروش فرش ارزان کجاست؟ اشاره کرد. در این گفتار کوتاه خواستاریم تا در مورد مسئله فرش ارزان صحبت کنیم و این بحث می‌ طلبد تا ما را همراهی نمایید.

فرش ارزان قیمت

ارزش نگاره های جذاب در تک تک تار و پودهای فرش ارزان

هر محصولی در صنف خود دارای قیمت مصوبه‌ ای است که فروشگاه های زیرگروه آن مشمول تبعیت از این قانون می‌‌‌باشند. فرش هم مانند هر کالایی دارای قیمت مصوب برای فروش است. قیمت نهایی فرش شامل دستمزد کارگران، حقوق و بسیاری از موارد دیگر می‌‌باشد. این قیمت تصویب شده برای کارخانه‌ هایی است که خریدار می تواند با خرید مستقیم و با حذف واسطه فرش ارزان خریداری نماید. قیمت مصوب برای فروشگاه های زیر مجموعه اندکی متفاوت است و این تفاضل قیمت به‌ علت داشتن هزینه‌ های جانبی مانند اجاره مکان، افزایش حقوق کارکنان، هزینه تبلیغات و… می‌‌باشد که به قیمت مصوب کارخانه اضافه می‌‌شود.

کارخانجات تولید فرش ماشینی در شهر کاشان محصولات خود را ارزان‌ تر روانه ی بازار کرده است. این ارزانی حاصل وجود شرکت‌ های ریسندگی و کارخانه‌ های وارد کننده الیاف در این شهر می‌ باشد. شرکت‌ های تولیدی فرش کاشان جزوی از ارائه‌ کنندگان فرش ماشینی ارزان محسوب می‌ شوند، تنها به علت فروش محصولات به قیمت درب کارخانه می‌باشد.

عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی

عوامل بسیاری وجود دارند که بر قیمت فرش ماشینی https://carpetfarshima.com/carpet تأثیرات بسزایی دارند و می‌ توان به‌ صورت خلاصه در این مطلب به آن‌ ها اشاره نمود.

جنس الیاف و نخ مصرفی در فرش، شانه و تراکم فرش ماشینی، ابعاد و سایز فرش، برند تولید کننده ی فرش فاکتور های مناسب برای ارزان تر شدن قیمت فرش می‌باشد. عامل دیگری نیز وجود دارد که به‌ صورت چشمگیر در خرید فرش مؤثر است و آن خرید مستقیم فرش ماشینی از کارخانه است.

فرش ماشینی

فرش ۷۰۰ شانه ارزان قیمت، بهاری روشن از امواج نور ورژن

در فرش ماشینی یکی از محصولاتی که طرفداران و هواداران زیادی دارد و همیشه مورد استقبال قرار می‌ گیرد، بافته ماشینی ۷۰۰ شانه است. تراکم این فرش در دو نوع ۲۱۰۰ و ۲۵۵۰ می‌ باشد.

جنس نخ به‌ کار رفته در ۷۰۰ شانه ها نخ ورژن، آکریلیک و پلی استر است. فرش‌ ۷۰۰ شانه ارزان‌ قیمت با نخ ورژن و با تراکم ۲۱۰۰ تولید می‌ شوند و فرش‌ های ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ معمولاً با نخ آکریلیک بافته می‌ شوند که بسیار با کیفیت هستند. قیمت فرش‌ های ۷۰۰ شانه مناسب است و دارای ارتفاع خاب بلند و ضخامت عالی می‌باشد.

لطافت گل های سرمست در قاب ۷۰۰ شانه

لطافت فرش ۷۰۰ شانه https://carpetfarshima.com/carpet-700-reeds همیشه زبانزد خاص و عام بوده است.

عمر و دوام این فرش‌ ها طولانی است و مهمان چند ساله منزل شما می‌باشند. البته فرش‌ هایی در بازار هستند که با نخ‌ های نامرغوب بافته می‌ شوند و دارای کیفیت ضعیف می‌ باشند و تنها در مدت کوتاهی می توانید از آن استفاده کنید، لذا سعی کنید فرش ارزان خود را از فروشگاه معتبر چون فرشیما خریداری نمایید.

فرش استوک؛ جاودانه های بی مثال

منظور از فرش استوک به فرش‌ هایی گفته می‌ شود که در کارخانجات تولیدی، فرش های طرح قدیم به‌ علت تولید نقشه‌ های جدیدتر در ته انبار باقی می‌ مانند و به فروش نرفته اند. این فرش‌ ها کاملاً سالم و بی‌ عیب هستند تنها به‌ علت تکمیل ظرفیت انبار با قیمت ارزان به فروش می‌ رسند‌.

فرش استوک یا فرش ته انباری نیاز افرادی را که به‌ دنبال فرشی با قیمت مناسب هستند را برطرف می‌ سازد. کیفیت و رنگ فرش استوک مانند فرش‌ های ۷۰۰ شانه با کیفیت است؛ اما با این تفاوت که این طرح دیگر بافت نمی‌ شود. فروشگاه فرشیما هرساله در چند مرحله اقدام به فروش فرش‌ های استوک و ته انباری می‌ کند و فرصتی دست‌ نیافتنی برای مغازه‌ داران و فروشگاه‌ ها است تا بتوانند فرشی با کیفیت بالا و قیمت ارزان به‌ صورت خرید مستقیم از کارخانه تهیه نمایند.

تسخیر فرش ارزان قیمت این کف پوش اهورایی زیبا

فرش ارزان

یکی از روش‌ های مرسوم که می‌ توان با کمک آن فرش ارزان را خریداری نمود خرید مستقیم از درب کارخانه است. خرید مستقیم به دو روش‌ مختلف حضور در نمایشگاه و یا غیر حضوری و به صورت آنلاین صورت می‌ گیرد. با در نظر گرفتن هزینه‌ های گزاف رفت‌ و آمد و صرفه‌ جویی زمان بهتر است خرید اینترنتی از کارخانه انجام شود تا برای خانواده‌ ها مقرون‌ به‌ صرفه باشد.

شایان ذکر است که در این‌ جا بگوییم خرید حضوری و مستقیم، حذف واسطه‌ های فرش را به‌ دنبال دارد و وجود دلالان و واسطه‌ ها را در این مرحله کم‌ رنگ می‌ کند. شما می‌ توانید با مراجعه به نمایندگی‌ های مجاز هر کارخانه در شهرهای مختلف فرش دلخواهتان را انتخاب نمایید و یا از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی اقدام به خرید مستقیم کنید. در این‌ صورت می‌ توان فرش اصل و باکیفیت با قیمت ارزان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داد.

یافتن یاقوت احمر در میان صدها نگین گوهر تراش

هر خریداری باید در نظر داشته باشد که در کنار قیمت مناسب فرش، کیفیت آن اهمیت والایی دارد. کیفیت فرش عمر مفید آن را مشخص می‌ کند و آیینه تمام‌ نمای یک فرش مرغوب است. افرادی که قصد پرداخت هزینه‌ ی زیادی برای فرش ندارند می‌ توانند با مراجعه به فروشگاه‌ های معتبر فرش ارزان‌ قیمت را تهیه کنند.

هر فرش دارای شناسنامه ای است که تمام مشخصات فرش بر روی آن حک شده‌ است، لذا با مطالعه آن می توان از جنس نخ، شانه و تراکم فرش مطلع شد. تمامی فرش ها در هفته‌ های اول دارای پرزدهی اندکی هستند، تداوم این پرزدهی در هفته‌ های آتی نشان از یک فرش بی‌ کیفیت و نامرغوب است. نخ‌ های ورژن در بافته‌ های ماشینی عمر فرش را افزایش می‌ دهند و با کیفیت بالا فرش ارزان‌ قیمت را تولید می‌ کنند. فرش‌ های ارزان عرضه شده در کارخانه با طرح‌ های گیرا و جذاب و با نخ‌ های درجه یک ورژن و آکریلیک تولید می‌شوند.

فرشیما؛ آینه تجلیات بی پایان با شاخه های افشان

افرادی که قصد تهیه ی یک فرش ارزان و باکیفیت را دارند، می ‌توانند به فروشگاه‌ های معتبر و کارخانجات تولید کننده مراجعه کنند و با خیال آسوده فرش دلخواهشان را خریداری کنند.

مجموعه فرش فرشیما https://carpetfarshima.com عرضه‌ کننده تمامی بافته‌ های مناسب قیمت است که با تنوع طرح و رنگ در کاشان ممتاز می باشد.

مشتریان عزیز با حضور در فروشگاه و یا مراجعه به وبسایت رسمی فرشیما می‌ توانند با تماشای مدل‌ های فرش ماشینی و کیفیت و قیمت آن، فرش ارزان خریداری کنند. علاوه بر این، فرش هایی با شانه و تراکم بالاتر نیز در مجموعه ی فرشیما ارائه می شوند که با توجه به نیاز افراد و نوع دکوراسیون منزلشان در طرح و رنگ های دلنشین بافته می شوند.

منبع: فرشیما

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 2 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.