اهمیت خرید تجهیزات زیمنس برای اتوماسیون صنعتی - پارسی زی
مطالعه کتاب درسی برای کنکور کافیست؟

مطالعه کتاب درسی برای کنکور کافیست؟

کنکور یک مرحله سرنوشت ساز برای هر شخصی است. شما با دادن آزمون کنکور مسیر زندگی خود را مشخص می‌کنید و تصمیم می‌گیرید که در …

کرکره فولادی

کرکره فولادی

کرکره فولادی در جامعه امروزی امنیت خیلی اهمیت پیدا کرده است و در هنگام ساخت ساختمان‌های تجاری، منازل مسکونی، پارکینگ‌ها‌و مغازه‌ها‌بیشتر از قبل به آن …

نکاتی برای سفر به نگین خلیج فارس

نکاتی برای سفر به نگین خلیج فارس

نکاتی برای سفر به نگین خلیج فارس جزیره کیش به دلیل داشتن آب و هوای تمیز و مناسب، وجود تفریحات آبی و غیرآبی مختلف و …

اتوماسیون را می توان به صورت “ایجاد و استفاده از فناوری برای نظارت و کنترل تولید و تحویل محصولات و خدمات” تعریف کرد. با استفاده از این تعریف، حرفه اتوماسیون شامل “همه تجهیزاتی است که در ایجاد و استفاده از فناوری برای نظارت و کنترل تولید و تحویل محصولات و خدمات مشارکت دارند”. از این تجهیزات می توان به سنسور زیمنس ، کنتاکتور زیمنس و پی ال سی لوگو اشاره کرد.

چرا حرفه اتوماسیون صنعتی اینقدر مهم است؟

به تلفن همراه و رایانه ای که هر روز برای انجام کار خود استفاده می کنید فکر کنید. به ماشینی که می‌روید تا سرکار ببرید فکر کنید. به غذایی که می خورید فکر کنید؛ آبی که می نوشید؛ لباس هایی که می پوشید؛ و وسایلی که برای نگهداری، آماده سازی و تمیز کردن آنها استفاده می کنید. به تلویزیونی که تماشا می کنید، بازی های ویدیویی که بازی می کنید یا سیستم موسیقی که به آن گوش می دهید فکر کنید. به ساختمان هایی که بازدید می کنید فکر کنید. به هر راحتی یا نیاز مدرن فکر کنید. تقریباً هر چیزی که فکرش را بکنید نتیجه فرآیندهای پیچیده است. بدون افراد با استعداد برای طراحی، ساخت، بهبود و نگهداری این فرآیندها، این پیشرفت های تکنولوژیکی هرگز رخ نمی داد و نوآوری های آینده غیرممکن بود. بدون متخصصان اتوماسیون، جهان و آینده ما بسیار متفاوت خواهد بود.

متخصصان اتوماسیون مسئول حل مسائل پیچیده در بسیاری از جنبه های حیاتی صنعت و فرآیندهای آن هستند. کار متخصصان اتوماسیون برای حفظ سلامت، ایمنی و رفاه عمومی و پایداری و ارتقای کیفیت زندگی ما بسیار مهم است.

اتوماسیون شامل بسیاری از عناصر حیاتی، سیستم ها و عملکردهای شغلی است.

اتوماسیون تقریباً برای تمام صنایع مزایایی را فراهم می کند:

  1. تولید، شامل مواد غذایی و دارویی، شیمیایی و نفتی، خمیر و کاغذ
  2. حمل و نقل، از جمله خودرو، هوافضا، و راه آهن
  3. تاسیسات از جمله آب و فاضلاب، نفت و گاز، برق و مخابرات
  4. دفاع
  5. عملیات تاسیسات، از جمله امنیت، کنترل محیطی، مدیریت انرژی، ایمنی و سایر اتوماسیون ساختمان

اتوماسیون شامل طیف بسیار گسترده ای از فناوری ها از جمله روباتیک و سیستم های خبره، تله متری و ارتباطات، الکترواپتیک، امنیت سایبری، اندازه گیری و کنترل فرآیند، حسگرها، برنامه های بی سیم، یکپارچه سازی سیستم ها، اندازه گیری آزمایشی و بسیاری موارد دیگر است.

انواع تجهیزات اتوماسیون صنعتی

پی ال سی لوگو

دستگاهی است که قادر به حل وظایف اتوماسیون در زمینه نصب و راه اندازی و خانگی است. برای پشتیبانی از جایگزینی منطق قدیمی رله ها و کنتاکتورهای موجود قبل از ظهور PLC طراحی شده است. دارای یک ثبت داخلی از توابع اساسی و ویژه است که با آن می توان بسیاری از راه حل های اتوماسیون کم مشکل را پیاده سازی کرد. می توان از آن برای کنترل های ویژه در گلخانه ها یا باغ های زمستانی، کاربردهای ماشین سازی کوچک، لوازم خانگی و کابینت سوئیچ استفاده کرد. اندازه جمع و جور آنها را برای سیم کشی ساده و نصب به طور عمده بر روی ریل های DIN در کابینت های کم حجم عالی می کند.

کنتاکتور زیمنس

دستگاه های کنتاکتور زیمنس تجهیزاتی هستند که برای اتصال و جدا کردن موتورها و تابلوهای برق (مانند تابلوهای روشنایی، بخاری و غیره) استفاده می شوند. کنتاکتور نوعی کلید است و شبیه کلید سه فاز با سه کنتاکت یا صفحه قدرت برای کنترل مدار برق (اعم از کنتاکت ثابت و متحرک) و کنتاکت های کمکی برای مدار کنترلی است که در جریان های بالا استفاده می شود. از دیگر کاربردهای کنتاکتورها می توان به کنترل بارهای مختلف مانند الکتروموتورها، بانک های خازن (کنتاکتورهای خازن)، مدارهای روشنایی (کنتاکتورهای نور)، بخاری های الکتریکی و سایر تجهیزات الکتریکی اشاره کرد. عملکرد کنتاکتورها بر اساس اصول مغناطیسی است و بنابراین کنتاکتورها دارای یک سیم پیچ هستند که با اعمال جریان به سیم پیچ به کنتاکت های برق (تیغه ها) متصل می شود و تیغه های کمکی آن می باشد.

سنسور زیمنس

گروه صنعتی عرش

خرید محصولات زیمنس از گروه صنعتی عرش

از محصولات زیمنس می توان به پی ال سی لوگو، کنتاکتور زیمنس و سنسور زیمنس اشاره کرد. مراجعه به نمایندگی پی ال سی زیمنس بهترین راه برای تهیه محصولات اصلی این شرکت است. گروه صنعتی عرش arshgp.com نماینده زیمنس و تامین کننده لوازم اتوماسیون صنعتی کمپانی زیمنس، با بهره گیری از دانش فنی و تجربیات عملی و همچنین کادری مجرب و پاسخگو، فعالیت خود را در زمینه اتوماسیون صنعتی و خدمات پس از فروش قوی آغاز نموده است. گروه صنعتی عرش در سال های اخیر یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش و واردات تجهیزات اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق برند زیمنس آلمان در کشور بوده است که با ارائه خدمات متمایز در زمینه بازرگانی و مهندسی موفق به کسب جایگاه ارزشمندی از دید مشتریان خود شده و با تکیه بر توانمندی و تشخیص به موقع نیازهای صنایع کشور، اقدام به توسعه و تکمیل تجهیزات با برندهای مختلف آمریکایی و اروپایی نموده است. این مجموعه با تکیه بر توانایی مالی و فنی و تجارب ارزشمند در زمینه واردات اقدام به توزیع تجهیزات اتوماسیون صنعتی به صورت سفارشی و تحویل فوری نموده است و موفق به تامین تجهیزات اتوماسیون صنعتی زیمنس و آلن بردلی برای صنایع بزرگی چون صنایع پتروشیمی، نفتی، فولادی و سیمانی و خودروسازی و غذا و بسته بندی و نساجی و داروسازی و لوله سازی و غیره گردیده است.

گروه صنعتی عرش تامین کننده اقلام اتوماسیون صنعتی 
تلفن تماس: ۰۲۱۳۳۹۳۹۴۷۵ – ۰۲۱۳۳۹۳۹۴۷۸ -۰۹۱۲۲۰۹۴۱۷۷
ایمیل : Arsh02Group@Gmail.Com

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 6 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.