نظافت کف مدارس بوسیله کف شوی صنعتی - پارسی زی
کسب درآمد با بازی های موبایلی، از تفنگ تا میلگرد

کسب درآمد با بازی های موبایلی، از تفنگ تا میلگرد

طی بررسی هایی که تحلیل گرهای بازاریابی دیجیتال و تکنولوژیست بازاریابی دیتاجو انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که در سراسر جهان تعداد افرادی که …

چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟

چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟

چگونه فروش اینترنتی خود را افزایش دهیم؟ امروزه فروش محصولات در بستر وب از اهمیت ویژه ای برخوردار است . نیاز به درآمد بالا و …

خدمات حسابداری شرکت حسابداری تضمین حساب

خدمات حسابداری شرکت حسابداری تضمین حساب

خدمات حسابداری شرکت حسابداری تضمین حساب زمانی یک شرکت حسابداری یا شرکت خدمات مالی و مالیاتی خدمات خود را به مشتریان و سازمان ها ارائه …

نظافت کف مدارس بوسیله کف شوی صنعتی

اهمیت نظافت زمین مدارس

روزانه صدها نفر در راهروهای مدارس و دانشگاه‌ها رفت و آمد دارند. وارد کلاس‌های درس می‌شوند، در غذاخوری‌ها ناهار می‌خورند، در سالن‌های ورزشی ورزش می‌کنند‌ یا در داخل کافه تریا استراحت می‌کنند. در مهدکودک‌ها نیز بچه‌ها دائما در حال حرکت و بازی هستند و با کنجکاوی به هر آنچه که در اطرافشان است دست می‌زنند و در حال کاوش محیط و اشیاء اطراف خود هستند بنابراین رعایت بهداشت و نظافت ‌این اماکن بسیار مهم است.

روش‌های درست مراقبت از کف- استفاده از ماشین‌های تمیزکننده حرفه‌ای کار را بسیار ساده می‌کند و شما را در کوتاه مدت به نتایج عالی می‌رساند. بنابراین برای تمیز کردن و حفظ نظافت کف مدارس، بهترین راه حل‌این است که از ‌یک دستگاه کف شوی صنعتی حرفه‌ای استفاده کنید.

استفاده از کف شوی صنعتی در مدارس

کف شوی صنعتی راه حل‌ایده آلی برای کسانی است که به دنبال دستگاهی عالی برای تمیز کردن روزنه، موثر، سریع و بدون دردسر هر نوع کفی مانند پارکت، کف چسبانده شده با رزین، ارتجاعی، کاشی ‌یا موکت هستند. همانطور که از نام‌این محصول پیداست، از ‌یک طرف، با مواد شوینده و ضدعفونی کننده، کف را شستشو می‌دهد و سپس در چند ثانیه آب و کثیفی را جمع آوری می‌کند، بنابراین کف را همیشه خشک و همچنین کاملا تمیز نگه می‌دارد. با استفاده از مواد شوینده و ضد عفونی کننده که به طور خودکار در محلول آب و مواد شیمیایی بر روی زمین پخش می‌شوند، می‌توان انواع سطوح را تمیز کرده و از تکثیر میکروب‌ها و باکتری‌ها جلوگیری کرد.

این موضوع برای اتاق‌های مدرسه بسیار مهم است چرا که باید محیطی امن و تمیز را برای دانش آموزان فراهم نمود.‌ این دستگاه از باقی ماندن رطوبت و در نتیجه لغزنده شدن کف جلوگیری می‌کند. علاوه بر‌این، به دلیل عملکرد بی صدا، امکان تمیز کردن کف مدارس مانند راهروها را حتی در ساعات مدرسه بدون وقفه در روند عادی کلاس‌ها نیز وجود دارد.

انواع کف شوی صنعتی

کف شوی دستی که از طریق ‌یک دسته در پشت دستگاه کار می‌کنند. ‌این مدل برای تمیز کردن اتاق‌های کوچک در مدارس، دانشگاه‌ها و مهدکودک‌ها مانند کلاس‌های درس، ادارات، حمام و رختکن مناسب است.

کف شوی خودرویی که دارای ‌یک صندلی برای اپراتور و‌ یک فرمان برای رانندگی است. ‌این دستگاه راه حل ‌ایده آلی برای تمیز کردن سطوح بزرگ تا ۱۲۰۰۰ متر مربع مانند انبارها، سالن‌های ورزشی و سالن‌های سخنرانی است.

هر دوی ‌این راهکارهای نظافتی عملکرد بسیار بالایی دارند که امکان تمیز کردن ‌ایمن را حتی برای چندین بار در روز فراهم کرده و نتایج عالی در هر بار استفاده را نیز تضمین می‌کنند.

مزایای استفاده از کف شوی صنعتی در مدارس

استفاده از کف شوی برای تمیز کردن کف مدرسه ‌یک راه عالی برای اطمینان از نظافت سطوح در هر شرایطی است. علاوه بر نظافت استاندارد روزانه، ممکن است مدارس نیاز به نظافت در شرایط خاص نیز داشته باشند. برای مثال ممکن است غذا ‌یا نوشیدنی در غذاخوری‌ها ریخته شود.‌ یک روز بارانی شدید می‌تواند باعث شود که کف زمین قسمت‌های مختلف مدرسه به سرعت پوشیده از گل و لای شود. ‌این دستگاه امکان نظافت سریع بدون مسدود کردن دسترسی به راهروها ‌یا کلاس‌ها را ممکن می‌سازد و کمک می‌کند تا کف مدرسه در سریع ترین زمان ممکن تمیز شود. محدودیتی برای انجام عملیات نظافتی توسط دستگاه کف شوی صنعتی وجود ندارد و با استفاده چندین بار در روز می‌توانید محیط مدرسه را همیشه تمیز نگه دارید.

مزایای کف شوی صنعتی در مقایسه با نظافت سنتی

  • کاهش بیش از ۵۰٪ زمان مورد نیاز برای نظافت در روش سنتی نظافت
  • عملیات پاکسازی در همه زمان‌ها، حتی حین رفت و آمد دانشجویان و اساتید.
  • کیفیت نظافت عالی در مقایسه با روش سطل و تی،
  • هم چنین صرفه جویی در مصرف آب
  • ماندگاری بالای نظافت و پاکیزگی
  • برای تمیز کردن عمقی و قابل توجه بدون باقی ماند لکه
  • ایمنی بالا؛ اجتناب از مرطوب و یا خیس ماندن کف که خطر لیز خوردن و سقوط را با خود به همراه دارد.

کف شوی صنعتی ‌یک دارایی عالی برای کسانی است که به دنبال‌یک محصول حرفه‌ای مراقبت از کف هستند؛ زیرا زمان و تلاش مورد نیاز برای عملیات نظافت را کاهش می‌دهد اما کیفیت کار انجام شده را بهبود می‌بخشد.

چرا بهتر است کف مدارس را با کف شوی صنعتی دارت تمیز کنیم؟

مدارس، مهد کودک‌ها و دانشگاه‌ها عمدتاً از کلاس‌های درس، راهروها، ادارات و اتاق‌های جلسات تشکیل شده اند که در طبقات مختلف قرار دارند. انتخاب‌ یک دستگاه کف شوی کوچک جمع و جور، قابل مانور و با حمل آسان به شما‌این امکان را می‌دهد که حداکثر بهره را از ‌این محصول ببرید و از آن در هر محیطی، از رختکن گرفته تا کافه تریا استفاده کنید.

دارت‌یک کف شوی صنعتی عالی و ‌ایده آل برای تمیز کردن اتاق‌های کوچک و با عملکرد بسیار بالا است.‌ این مدل کف شوی عملکرد عالی روی انواع سطوح دارد. مزایای اصلی ‌این دستگاه عبارتند از:

  • دسترسی ساده به مخزن به دلیل دهانه بزرگی که در قسمت جلویی دستگاه طراحی شده است.
  • پنل کنترل بصری، نصب شده بر روی دسته ارگونومیک، مجهز به کنترل‌های لمسی نرم و سیستم ‌ایمنی اپراتور، با حالت سازگار با محیط زیست.
  • آزادسازی سریع برس برای استفاده و نگهداری سریع و آسان؛
  • ابعاد جمع و جور که امکان جابه جایی و حمل با آسانسور و کار آسان در چندین طبقه را به وجود آورده است.

به لطف دارت، با تمیز کردن سریع و بی دردسر، حتی چندین بار در روز، می‌توانید سطح بالایی از نظافت و بهداشت را برای هر اتاقی حفظ کنید. بدون شک ‌این دستگاه‌ یک راه حل عالی برای شستشو و رعایت نظافت در انواع محیط‌های آموزشی برای ارائه‌ یک مکان تمیز و امن برای کودکان، جوانان و کارکنان مدارس است.

کشور آلمان و کشور‌ ایتالیا بهترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات نظافت صنعتی را دارند. شرکت Lavor در ‌ایتالیا از فعال‌ترین تولیدکنندگان ‌این صنعت است که دستگاه های کف شوی حرفه‌ای آن توسط شرکت نوین پاک در ‌ایران عرضه شده و در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار می‌گیرد. در صورت نیاز به مشاوره و‌ یا خرید ‌این دستگاه‌ها مشاوران نوین پاک در خدمت شما هستند.

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 17 دی 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.