اجاره تجهیزات نمایشگاهی - پارسی زی
مقایسه‌ی ظروف یکبار مصرف غذا

مقایسه‌ی ظروف یکبار مصرف غذا

چکیده : ظروف یکبارمصرف که در صنعت رستوران بسیار با اهمیت هستند، انواع مختلفی دارند که در این مطلب هرنوع آن به صورت مجزا توضیح داده …

انواع هدفون و هدست؛ تفاوت‌ها و شباهت‌ها

انواع هدفون و هدست؛ تفاوت‌ها و شباهت‌ها

انواع هدفون و هدست؛ تفاوت‌ها و شباهت‌ها شنیدن موسیقی عادتی دیرینه و لذت‌بخش و آرامش‌بخش برای همه افراد است. موسیقی می‌تواند حال شما را دگرگون …

انواع عمل های باز و بسته زانو و کدام بهتر است؟

انواع عمل های باز و بسته زانو و کدام بهتر است؟

انواع عمل های باز و بسته زانو و کدام بهتر است؟ آسیب های زانو جزو شایع ترین آسیب هایی می باشد که اکثر افراد در …

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

در سالهای اخیر، برگزاری نمایشگاه های مختلف با موضوعات متنوع موجب شده تا بیزینس ها یا صاحبان صنایع بتوانند محصول یا خدمات خود را به مشتریان معرفی کرده و بازار هدف خود را پیدا کنند. به همین منظور حضور در نمایشگاه ها می تواند گزینه خوبی برای بقا و رشد سازمان ها، شرکت ها، موسسات دولتی و خصوصی، کارخانجات، بنگاه های اقتصادی و صاحبان صنایع باشد. یکی از دغدغه های حضور در نمایشگاه، خرید یا اجاره تجهیزات نمایشگاهی است که در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت. اگر شما هم در این زمینه نیاز به راهنمایی دارید؛ با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

مزایای حضور در نمایشگاه

هر چند ممکن است به نظر برسد که امروزه با وجود شبکه های اجتماعی و سایت یا اپلیکیشن های مختلف، راه های زیادی برای معرفی برند، محصولات یا خدمات بیزینس ها وجود دارد، با این حال هنوز هم نمایشگاه به عنوان یک راه عالی جهت معرفی کالا، اصالت و نحوه خدمات رسانی یک شرکت یا بیزینس محسوب می شود؛ که شبکه های اجتماعی از این مزیت برخوردار نیستند.

همچنین حضور در نمایشگاه می تواند زمینه یک رقابت و مقایسه سالم را بین چند بیزینس یا برند را فراهم کند و مشتری می تواند با مقایسه کیفیت و قیمت خدمات یا کالاهای چند برند، بهترین گزینه را انتخاب کند.

از دیگر مزایای حضور در نمایشگاه می توان به این اشاره کرد که تمامی کسب و کارها یا برندهای حاضر در نمایشگاه از فیلتر ثبت و دریافت استاندارد عبور کرده اند و مشتری با خیال راحت از اصالت محصولات اقدام به خرید می کند.

شرکت در نمایشگاه چه چالش هایی را به همراه دارد؟

ممکن است به نظر برسد که با توجه به تورم موجود در کشور، حضور پیدا کردن در یک نمایشگاه می تواند برای کسب و کار شما پر هزینه باشد؛ با این حال می توان با برنامه ریزی و صرفه جویی در برخی هزینه ها، حداکثر سود را از شرکت در نمایشگاه به دست آورد.

به همین منظور شما هنگام تصمیم برای شرکت در نمایشگاه با چند چالش بزرگ روبرو خواهید بود که از جمله آنها می توان به این موارد اشاره کرد: رزرو کردن یک محوطه مناسب در فضای نمایشگاه، تزیین و دکوراسیون غرفه، خرید یا اجاره تجهیزات نمایشگاهی ، مدت زمان لازم برای طراحی غرفه و مواردی از این قبیل.

از جمله وسایل و تجهیزات نمایشگاهی لازم برای حضور اکثر کسب و کارهای حاضر در نمایشگاه می توان به این موارد اشاره کرد:

  • میز و صندلی
  • اجاره مبلمان نمایشگاهی
  • میز اطلاعات برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان
  • صندلی کانتر
  • سیستم سمعی بصری
  • تلویزیون شهری
  • کامپیوتر رومیزی
  • پاپ آپ، رول آپ و کاتالوگ
  • صندلی مدیریتی
  • میز ورک شاپ
  • گل آرایی
  • لوازم پذیرایی
  • آبسرد کن
  • سماور برقی
  • قهوه ساز
  • چای ساز
  • فر
  • مایکروویو
  • دستگاه اسپرسو
  • وسایل گرمایشی، سرمایشی
  • کولرهای گازی یا آبی
  • بخاری یا هیتر برقی
  • پاراوان
  • پارتیشن
  • میزهای سی آی پی

اینها تجهیزاتی هستند که برای اکثر نمایشگاه ها با موضوعات مختلف کاربرد دارند؛ با این حال بسته به موضوع، کالا یا خدمات ارائه شده در هر نمایشگاه، تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز نیز می تواند متفاوت باشد.

خرید یا اجاره تجهیزات نمایشگاهی؟ کدام یک بهتر است؟

یکی از سوالاتی که هنگام برنامه ریزی برای شرکت در یک نمایشگاه مطرح می شود این است که تجهیزات نمایشگاهی را بخریم یا اجاره کنیم؟ در این بخش از مقاله به مزایا و معایب خرید یا اجاره کردن تجهیزات نمایشگاهی می پردازیم؛ سپس تصمیم با شماست.

در صورتی که قصد خرید تجهیزات نمایشگاهی را داشته باشید، باید بدانید که در وهله اول متحمل هزینه بسیار زیادی خواهید شد و باید بودجه کافی برای خرید این تجهیزات را در برنامه خود قرار دهید.

از طرفی بایستی یک انبار یا محل مناسب برای قرار دادن تجهیزات نمایشگاهی پس از پایان نمایشگاه در نظر بگیرید و به این ترتیب باید هزینه انبارداری و اجاره انبار برای قرار دادن این تجهیزات را هم پرداخت کنید.

یکی دیگر از معایب خرید تجهیزات نمایشگاهی این است که این تجهیزات پس از گذشت یک یا چند سال دمده شده و از مد می افتند یا دیگر جلوه و جذابیت خود را از دست می دهند. در حالی که یکی از مهم ترین آیتم ها برای کسب موفقیت با حضور در یک نمایشگاه این است که دکوراسیون غرفه شما شیک و جذاب باشد تا بازدید کنندگان را به سوی خود جلب کند.

با توجه به موارد ذکر شده به این نتیجه می رسیم که اجاره تجهیزات نمایشگاهی می تواند گزینه بسیار بهتر و به صرفه تری نسبت به خرید آنها باشد.

شما با اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کرده و هر سال دکوراسیون غرفه خود را به مدرن ترین و شکیل ترین شکل ممکن طراحی کنید؛ به این ترتیب حضور در نمایشگاه یک فرصت استثنایی برای ارتقای کسب و کار و فروش خدمات یا محصولات شما خواهد بود.

فراموش نکنید که دکوراسیون غرفه شما در واقع نمادی از برند و هویت کسب و کار شما را به نمایش می گذارد؛ به همین دلیل باید خود را به بهترین شکل به مخاطبان خود معرفی کنید.

بهترین راه برای ساخت یک غرفه جذاب و اقتصادی

یکی از مشکلاتی که پیش روی شرکت کنندگان در نمایشگاه وجود دارد، بحث زیبایی شناختی غرفه هاست. زیبایی و جذابیت غرفه، اولین چیزی است که در نگاه اول، نظر مخاطب را به سوی شما جلب کرده و یکی از مهم ترین عوامل در رقابت میان غرفه هاست.

به همین دلیل امروزه غرفه سازی یکی از دغدغه های گران قیمت ما به شمار می رود که شما می توانید با برنامه ریزی درست و اجاره تجهیزات نمایشگاهی، تا حد زیادی در این هزینه صرفه جویی کرده و باقی بودجه خود را روی طراحی غرفه و خرید اکسسوری ها یا وسایل تزئینی خرج کنید.

از کجا تجهیزات نمایشگاهی را اجاره کنم؟

اگر به فکر ساخت و طراحی یک غرفه جذاب و مقرون به صرفه هستید، باید تجهیزات نمایشگاهی خود را از یک شرکت معتبر اجاره کنید تا نسبت به کیفیت و دوام این تجهیزات در طول برگزاری نمایشگاه اطمینان داشته باشید. به همین منظور می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در زمینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی با کارشناسان ما در گروه معماری آرکا ارتباط باشید.

آخرین بروز رسانی در : شنبه 1 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.