تولیدات شرکت تهویه مهر صنعت - پارسی زی
آمبولیزاسیون چیست و چگونه به درمان خونریزی‌های رحم کمک می‌کند

آمبولیزاسیون چیست و چگونه به درمان خونریزی‌های رحم کمک می‌کند

آمبولیزاسیون چیست؟ به روش کم تهاجمی که به واسطه آن اقدام به بستن رگ‌ ها، شریان‌ های خونی موجود در بدن و کانال های عروقی …

دستگاه ملات پاش چیست؟

دستگاه ملات پاش چیست؟

دستگاه ملات پاش چیست؟ دستگاه سیمان پاش، Machine Cement Spray، یا دستگاه پاشش سیمان از نوع دستگاه­های اسپری معدنی بوده و همچنین به‌عنوان دستگاه شاتکریت نیز شناخته‌شده …

با خرید ویلا در چمستان آشنا شویم!

با خرید ویلا در چمستان آشنا شویم!

با خرید ویلا در چمستان آشنا شویم! قدم زدن در جنگل های زیبای شمال و لذت بردن از طبیعت بکر و زیبای مناطق جنگلی استان …

تولیدات شرکت تهویه مهر صنعت

در سیستم تصفیه هوا از کانال فلکسیبل هوا و لوله فلکسیبل هوا استفاده می شود. سیستم تهویه هوا به علت کاربرد در مکانهای مختلف متنوع هستند، از اینرو تجهیزات متنوع با جنس و سایز و اندازه مختلفی در این سیستم ها بکار می رود. از جمله تولید کنندگان تجهیزاتی مانند کانال فلکسیبل هوا، شرکت تهویه مهر صنعت می باشد. شرکت تهویه مهر صنعت با چندین سال سابقه در زمینه تولید تجهیزات سیستم تهویه مطبوع در بازار شناخته شده است. کیفیت محصول و قیمت مناسب و رضایت مشتری زمینه رشد شرکت تهویه مهر صنعت گردیده است. برای آشنا شدن با تولیدات این مجموعه تولیدی مانند انواع لوله فلکسیبل هوا از جنسهای متفاوت، لوله فلکسی و لوله فلکسیبل الاستومری در این مقاله را مطالعه نمایید.

داکت فلکسیبل

ویژگی کانال فلکسیبل هوا

انواع کانال فلکسیبل هوا از تجهیزات سیستم تهویه مطبوع می باشد. این سیستم های در بسیاری از کارخانه های تولیدی و سیستم گرمایشی و سرمایشی خانه ها و واحدهای تولیدی بکار می رود. تنوع جنس و نوع کانال فلکسیبل هوا امکان کاربرد آنها را در مکانها با شرایط سخت دمایی و یا شرایط خاص شیمیایی را امکان پذیر ساخته است. کانال فلکسی به جای کانال گالوانیزه در سیستم های تهویه هوا و سرمایشی و گرمایشی است. این کانالهای عبور هوا از لحاظ جنس و طراحی متنوع هستند و برابر حرارت، اشعه یو وی مقاوم می باشند وزن کمی دارند و نصب آنها سریع و آسان است.

شرکت تهویه مهر صنعت، کانال فلکسیبل هوا را از مواد اولیه متفاوتی مانند پلی استر، آلومینیوم، پی وی سی، برزنت و غیره تولید می کند. این شرکت علاوه بر کانال فلکسیبل هوا انواع لوله فلکسیبل هوا مانند داکت فلکسیبل را از جنسهای مختلفی تولید می نماید.

لوله فلکسیبل هوا

عرضه و تقاضای کانال فلکسیبل هوا

انواع کانال فلکسیبل هوا در شرکت تهویه مهر صنعت متناسب با تقاضای بازار تولید و عرضه می شود. سیستم های تهویه هوا در مکانهای مختلف بکار می رود از اینرو در انواع متنوعی با تجهیزات مختلفی به بازار عرضه می شود. تقاضا برای انواع کانال سیستم تهویه هوا و سیستم گرمایشی و سرمایشی متناسب با فروش نوع سیستم تهویه صورت می گیرد.

عرضه و تقاضای انواع سیستم های تهویه و تجهیزات آن باید متناسب با یکدیگر باشد. در صورتی که تولید و یا فروش یکی از این تجهیزات بیشتر از نیاز بازار باشد می تواند افت قیمت صورت بگیرد. برای رفع این مشکل نیاز به گسترش بازار از طریق بازاریابی است.

شرکت تهویه مهر صنعت انواع تولیدات خود را که شامل داکت فلکسیبل هوا و سایر تجهیزات سیستم تهویه را در سایت با برند تجاری اینفلکس داکت معرفی کرده است. خریداران و مشتریان می توانند خرید خود را از طریق سایت انجام دهند.

لوله فلکسی

نرخ خرید کانال فلکسیبل هوا

نرخ خرید کانال فلکسیبل هوا بستگی به عوامل مختلفی دارد. جنس، ابعاد، برند، کیفیت، محیط و نوع کاربرد کانال فلکسیبل هوا، تکنولوژی تولید، نحوه نصب و تجهیزات لازم برای نصب از عوامل موثر بر قیمت و نرخ این کالا است. از آنجا که انواع کانال سیستم تهویه هوا تولید می گردد مدل هایی که بیشتر خرید می شوند بیشتر تولید می گردد و قیمت آنها نسبت به قطعات تخصصی که در موارد خاص استفاده می شوند متفاوت است.

شرکت تهویه مهر صنعت در زمینه ساخت تجهیزات تهویه مانند انواع کانال سیستم چرخش و تهویه هوا سابقه چندین ساله دارد و محصولاتی با کیفیت و استاندارد و با قیمت مناسب به مشتری عرضه می نماید.

برای سفارش و اطلاع از نرخ روز انواع تجهیزات سیستم های گرمایشی و سرمایشی و تهویه هوا می توانید به سایت تهویه مهر صنعت مراجعه نمایید. شماره مشاورین و کارشناسان شرکت جهت راهنمایی رایگان خریداران در سایت ذکر شده است. مشاوره با کارشناسان قبل از خرید با توجه به تنوع تجهیزات و سیستم های تهویه جهت خریدی خوب و با قیمت مناسب عالی است.

بازاریابی اینفلکس داکت

با توجه به تقاضا و نیاز به سیستم های تهویه کارآمد و جدید نیاز به بازاریابی برای تجهیزات جدید وجود دارد. با بازاریابی کالا به مشتری معرفی می شود و مشتری با شناخت کالا و دانستن محاسن آن نسبت به مدلهای قدیم اقدام به خرید می نماید.

شرکت تهویه مهر صنعت که تولید کننده انواع کانال فلکسیبل هوا و لوله فلکسیبل هوا برای سیستم های تهویه و سرمایشی و گرمایشی است، اقدام به معرفی و فروش محصولات با کیفیت با راه اندازی سایت نموده است. راه اندازی این سایت برای مشتریان فارسی زبان در هر نقطه ای امکان خرید و آشنایی با محصولات شرکت تهویه مهر صنعت و یک نوع عدالت اجتماعی بهره بردای یکسان از امکانات را فراهم نموده است.

اینفلکس داکت

گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات با برند اینفلکس داکت

خدمات پس از فروش برای انواع محصولات تولیدی شرکت تهویه مهر صنعت شامل مشاوره، نصب، تعمیر است. خدمات پس از فروش یکی از گزینه های مهم برای تشویق مشتری جهت خرید است. مشتری با این خدمات از خریدش و استفاده از آن رضایت بیشتری خواهد داشت.

علاوه بر خدمات پس از فروش شرکت تهویه مهر صنعت برای تجهیزات مختلف سیستم تهویه مانند کانال فلکسیبل هوا و لوله فلکسیبل هوا و لوله فلکسیبل الاستومری گارانتی ارائه نموده است. گارانتی باعث می شود مشتری با اطمینان کالای مورد نظر خود را خریداری کند.

برای آشنایی با خدمات پس از فروش و نوع و مدت گارانتی تولیدات شرکت تهویه مهر صنعت مانند کانال فلکسیبل هوا می توانید به سایت شرکت مراجعه نمایید و در صورت لزوم به شماره مشاوران تماس بگیرید.

 

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 18 بهمن 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.