آبجکت سه بعدی اتوکد - پارسی زی
دوره مجازی آیلتس آزمون آیلتس چیست؟ | صفر تا صد آزمون آیلتس (IELTS)

دوره مجازی آیلتس آزمون آیلتس چیست؟ | صفر تا صد آزمون آیلتس (IELTS)

دوره مجازی آیلتس آزمون آیلتس چیست؟ | صفر تا صد آزمون آیلتس (IELTS) آزمون آیلتس، یک آزمون بین المللی است و امروزه هزاران نفر در …

ویژگی های بهترین ظروف آشپزی

ویژگی های بهترین ظروف آشپزی

ویژگی های بهترین ظروف آشپزی ظروف آشپزی پیلو یکی از وسایل ضروری در هر خانه و آشپزخانه هستند که برای پخت و پز و آماده‌سازی …

اگر به دنبال یک سگ باهوش و بامزه هستید بخوانید!

اگر به دنبال یک سگ باهوش و بامزه هستید بخوانید!

اگر به دنبال یک سگ باهوش و بامزه هستید بخوانید! زمانی که به فکر خرید یک سگ می افتید اولین نکته ای که باید توجه …

آبجکت سه بعدی اتوکد

وقتی با اتوکد سه بعدی کار کنید، همیشه یک کمبود رو احساس می کنید، و اون چیزی نیست جز مدل و آبجکت سه بعدی اتوکد که همیشه کمبودش احساس میشه. اما اینبار ما می خواهیم یک منبع خوب برای دانلود آبجکت و مبلمان سه بعدی اتوکد به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

چرا اتوکد سه بعدی؟

خب همه ما به قدرت اتوکد در بخش دو بعدی واقف هستیم و می دونیم که قدرتمندترین نرم افزار ترسیم ۲ بعدی هست. در قسمت سه بعدی هم بسیار قدرتمند هست و شما می توانید هر نوع ترسیم ۳ بعدی را با اتوکد انجام دهید. از جمله مزایای ترسیم سه بعدی در اتوکد می توان به سرعت و دقت آن اشاره کرد. شما به سرعت و با دقت بالا می توانید مدل سه بعدی خودتون رو ترسیم کنید.

مزایای اتوکد سه بعدی

سرعت بالای ترسیم

دقت بالای ترسیم

قابلیت اکسپرت مدل به سایر نرم افزارهای از جمله راینو و مکس

آبجکت سه بعدی اتوکد

اتوکد هم مانند سایر نرم افزارها (مکس، رویت و راینو) داری آبجکت ها و مدل های آماده ای است. ولی به نسبت سایر نرم افزارها آبجکت های سه بعدی اتوکد خیلی کم هستند. و دسترسی بهشون هم مشکل تر هست. به همین دلیل تیم معمار گلد با تلاش های فراوان سعی در جمع آوری یک مجموعه مبلمان سه بعدی اتوکد کرد و توانست یک بسته جامع و پرکاربرد از مدل های اتوکد تهیه کند.

چگونه می توانیم این پکیج آبجکت سه بعدی اتوکد را تهیه کنیم؟

با مراجعه به وبسایت معمار گلد ( https://memargold.ir ) و صفحه آبجکت سه بعدی اتوکد ، می توانید جزئیات این محصول را مشاهده کنید و در صورتی که برایتان مفید بود تهیه کنید. همینطور بخش پشتیبانی این وبسایت فعال و آماده مشاوره و پاسخگویی به شماست که می توانید با آن ها ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را بپرسید.

 

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 1 اسفند 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.