امروزه شیشه چه نقشی در دکوراسیون داخلی دارد؟ - پارسی زی
میکروفن بی سیم عصای دست سخنرانان

میکروفن بی سیم عصای دست سخنرانان

میکروفن بی سیم عصای دست سخنرانان همانطور که می دانید میکروفن بی سیم ابزاری است که به نوازندگان، سخنرانان، تولیدکنندگان محتوا، https://titrehdagh.com/%d8%ac%d8%b1%d8%a7-%d9%85%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d9%81%d9%86-%db%8c%d9%82%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%9f/که خبری از سیم …

صفر تا صد بهترین تصویر پروفایل ، عکس پروفایل چیست؟

صفر تا صد بهترین تصویر پروفایل ، عکس پروفایل چیست؟

صفر تا صد بهترین تصویر پروفایل ، عکس پروفایل چیست؟  بهترین عکس پروفایل چه ویژگی هایی دارد؟ برترین نوع تصویر پروفایل دخترانه و پسرانه، عکس …

نکات خرید انواع کرکره برقی ، جک بازویی درب پارکینگ و دزدگیر اماکن

نکات خرید انواع کرکره برقی ، جک بازویی درب پارکینگ و دزدگیر اماکن

استفاده از انواع سیستمهای حفاظتی و امنیتی، تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و اتوماسیون شامل جک درب پارکینگی ، کرکره برقی ، دوربین مداربسته ، درب شیشه …

امروزه شیشه چه نقشی در دکوراسیون داخلی دارد؟

از دیرباز شیشه نقشی غیرقابل انکار در ساختمان سازی و خانه های ما داشته است، اما با رشد و پیشرفت تکنولوژی، نقش شیشه در دکوراسیون داخلی نیز دچار تحول شده است. کاربردهایی دکوراتیو که به هرچه زیباتر شدن محل زندگی یا کار شما کمک می کنند.
این محصولات دکوراتیو بر پایه شیشه بسیار متنوع هستند، شیشه رنگی، شیشه لاکوبل (که خود زیرمجموعه شیشه رنگی محسوب می گردد)، کابین دوش شیشه‌ای، شیشه هوشمند، پارتیشن شیشه‌ای، شیشه رنگی بین کابینتی همگی محصولاتی بر پایه شیشه هستند که توانسته اند جای خود را در میان علاقه مندان به دکوراسیون داخلی پیدا کنند.

شیشه هوشمند چیست؟

شیشه هوشمند، محصولی فوق العاده با کاربردی بی نظیر است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد. این شیشه ها می توانند از طریق منظم و نامنظم کردن یونهای موجود در خود، در حالت روشن ON کاملا شفاف و به مانند شیشه های معمولی دیده شوند و هرگاه احساس کردید که به فضا و حریم خصوصی احتیاج دارید با فشردن دکمه OFF شیشه را کاملا مات نمایید تا نتوان پشت آن را مشاهده کرد.

این محصول فوق العاده از ۴ جز تشکیل می شود: شیشه، میکروفیلم هوشمند، اینورتر برق و ریموت کنترل.

کابین دوش شیشه ای

با بالا رفتن جمعیت و کم تر شدن فضای خانه‌ها، بسیاری از خانه ها هستند که سرویس و حمام در کنار هم ساخته می‌شوند و برای داشتن حریم خصوصی و جلوگیری از خیس شدن تمام بخش های سرویس در طول دوش گرفتن چه گزینه ای بهتر از یک کابین دوش شیشه ای؟ البته در نظر داشته باشید که اگر کابین دوش شما هوشمند نیز باشد، چه تاثیر بهتری میتواند بر حریم خصوصی افراد داشته باشد؟
کابین دوش شیشه ای می‌تواند لولایی، ریلی و پارتیشنی باشد که هر کدام بسته به سلیقه کارفرما قابل اجرا هستند.

آینه کاری و آینه دکوراتیو

آینه خود از جنس شیشه است و به همین دلیل در این لیست آمده است. آینه دکوراتیو در واقع شیشه ای است که نور را از خود عبور نمی دهد و بازتاب می کند. با پوشاندن پشت شیشه توسط جیوه، نیترات نقره یا آلومینیوم، آینه به وجود می آید. سالهاست همه از آینه استفاده می نماییم اما کاربرد دکوراتیو و مدرن آن عمر چندان زیادی ندارد. معروفترین آینه های دکوراتیو، آینه های چینی، ترک و عربی هستند. هم چنین بلژیک که پرچمدار صنعت بلور و کریستال است.


تصویر بالا یک نمونه کار شده آینه دکوراتیو است که به نام آینه ذغالی نیز شناخته می شود.

پارتیشن و نرده شیشه ای

به نقل از خبرگزاری ایلنا، دو نمونه دیگر از محصولات بر پایه شیشه که در مدرن سازی دکوراسیون نقش دارند پارتیشن شیشه ای و نرده یا جانپناه شیشه ای هستند. بخش بندی فضاهای بزرگ خانه یا محل کار به بخش های کوچکتر در حالیکه هم چنان می توان از درون آن دیگر قسمت ها را دید ایده بسیار خوبی است. شاید بگویید حریم شخصی کمتری در اینگونه پارتیشن بندی ها وجود دارد اما در نظر بگیرید که هم چنان می توانید جنس پارتیشن شیشه ای خود را هوشمند انتخاب کنید، تا در صورت نیاز تنها با فشردن یک دکمه شیشه ها مات شوند و حریم خصوصی خود را بیابید.

اما درباره نرده یا جانپناه شیشه ای نیز باید بگوییم در حالیکه مقاومت و زیبایی بالایی دارند در انواع طرحهای متنوع نیز وجود دارند و به صورت دفنی (توکار) یا روکار نصب می شوند و جلوه بسیار دلربایی به دکوراسیون داخلی می بخشند.

شیشه انعطاف پذیری و قابلیت تغییر شکل به صورت دلخواه را برای ما میسر می کند.

انواع نرده شیشه‌ای:

  • نرده شیشه‌ای فیکس پوینت
  • نرده شیشه‌ای اسپیگوت
  • نرده شیشه‌ای اکسپوز “روکار”
  • نرده شیشه‌ای دفنی “توکار”
  • نرده شیشه‌ای فریملس “بدون فریم”

فرقی نمی کند از کدام یک از محصولات بالا برای مدرن سازی دکوراسیون داخلی استفاده می نمایید، حضور شیشه ها سالهاست که در حال پررنگ تر شدن است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت تتراگلس به آدرس tetraglass.ir و تماس با مشاوران این شرکت، مشاوره رایگان حضوری در محل پروژه خود دریافت نمایید. تتراگلس با سالها تجربه در صنعت شیشه می تواند نیازهای شما را به خوبی برطرف کند.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 9 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.