آموزش رایگان ایلوستریتور در آکادمی گرافیستار - پارسی زی
عکس ناراحت کننده از بازیگر پیشکسوت+عکس العمل های بازیگران به فراموش شدن صدیقی

عکس ناراحت کننده از بازیگر پیشکسوت+عکس العمل های بازیگران به فراموش شدن صدیقی

عکس ناراحت کننده از بازیگر پیشکسوت در این مطلب از سایت پارسی زی به عکس ناراحت کننده از بازیگر پیشکسوت+چه بر سر او آمده است می …

قیمت ماشین در ترکیه

قیمت ماشین در ترکیه

در این مقاله به قیمت ماشین در ترکیه می‌پردازیم تا اگر قصد مهاجرت به ترکیه دارید، در خرید خودرو به مشکل برنخورید. بعد از مهاجرت …

یونیک آپ – UNIQOP ؛ حس خوب خرید محصولات غذایی ایرانی در دل آمریکا

یونیک آپ – UNIQOP ؛ حس خوب خرید محصولات غذایی ایرانی در دل آمریکا

یونیک آپ – UNIQOP ؛ حس خوب خرید محصولات غذایی ایرانی در دل آمریکا حامد صفری بنیان گذار استارت آپ یونیک آپ – UNIQOP فروشگاه …

اگر شما نویسنده هستید و دوست دارید جلد و صفحات اثر خود را خودتان طراحی کنید و یا اگر صاحب کسب و کار هستید و به دنبال طراحی لوگو، کاتالوگ های تبلیغاتی و فرم های مخصوص خود هستید می توانید با آموزش ایلوستریتور، برای خود مستقل و متخصص شوید. این نرم افزار که امروزه به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای گرافیکی دنیا شناخته می شود توانسته است برای تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند ایجاد شغل کرده و درآمد خوبی نیز به دست آورند. همچنین بسیاری از صنایع بزرگ و شرکت های تجاری برای تبلیغات و طرح های تولیدی خود، افراد متخصص در حوزه آموزش رایگان ایلوستریتور را استخدام کرده تا بتوانند مدیریت بخش های گرافیکی خود را به آنها بسپارند.

آموزش ایلوستریتور ۲۰۲۰ رایگان

ایلوستریتور یکی از نرم افزار های شرکت ادوبی است که برای طراحی گرافیکی و تصویرسازی استفاده می شود. که برای این کار شرکت ادوبی در این نرم افزار ابزارها و امکانات بسیار زیادی را برای کاربران فراهم کرده است . از کاربردهای بسیار مهم آموزش جامع ایلوستریتور در وبسیات گرافیستار www.Graphi-star.com می توان به طراحی لوگو، کشیدن نقشه ها و تابلوهای راهنما، اینفوگرافیک ها و موشن گرافیک ها نام برد. یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار، طراحی گروهی تیم های گرافیکی می باشد که فارغ از مکان جغرافیایی می توانند بر روی یک پروژه کار کنند .

ما در این مقاله بعد از بررسی مقدمات آموزش ایلوستریتور، ویژگی‌های این نرم‌افزار و راه‌های یادگیری آن، به توضیح مختصری در مورد محیط نرم‌افزار می‌پردازیم.

آموزش صفر تا صد ایلوستریتور رایگان

نرم افزار ایلوستریتور برای اولین بار در مارس سال ۱۹۷۸ برای سیستم عامل مکینتاش ساخته شد و سپس در سال ۱۹۸۹ برای ویندوز منتشر شد که دارای مهم ترین ویژگی در طراحی گرافیکی می باشد بدین معناست که شما در آموزش رایگان ایلوستریتور متوجه خواهید شد کیفیت طراحی شما به رزولوشن صفحه ای که در مانیتور می بینید بستگی ندارد و کار طراحی شده شما بدون افت کیفیت، کوچک یا بزرگ شده و این همان ویژگی وکتور است که باعث بزرگترین تفاوت این نرم افزار با ادوبی فتوشاپ شده است.

برای شروع کار با این نرم افزار بعد از آموزش مقدماتی ایلوستریتور متوجه خواهید شد اگر قبلا با ادوبی فتوشاپ یا یکی دیگر از نرم افزارهای شرکت ادوبی کار کرده باشید، محیط ایلوستریتور برای شما بیگانه نبوده و با آن آشنایی کامل دارید و پس از آموزش ایلوستریتور و یادگیری آن می توانید طراحی های خلاقانه و بی نقصی را خلق کنید.

ویژگی های نرم افزار ایلوستریتور

شما پس از آموزش صفر تا صد ایلوستریتور با ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار آشنا می شوید.

یکی از مهمترین ویژگی های بارز ایلوستریتور که برای طراحان وب سایت مورد استفاده می باشد این است از آنجایی که این نرم افزار از فایل های SVG پشتیبانی میکند. طراحان بدون ترس از افت کیفیت فایل، طراحی های را با حجم بسیار پایین آماده می کنند. ایلوستریتور، از فرمت های مانند PDF, SVG, AI, EPS پشتیبانی می کند که میتوان آنها را در ذخیره سازی استفاده کرد.. همچنین شما می توانید تصاویر و عکس را با امکانات و پنل های منحصر بفرد این نرم افزار، به وکتور تبدیل کنید.

در زمینه چاپ و طراحی رنگی، این نرم افزار می تواند طراحی ها را در ابعاد بسیار بزرگ آماده کرده و جهت چاپ دست طراح را برای دسترسی کامل به رنگ ها باز می باشد . شما با آموزش ایلوستریتور illustrator، یاد می گیرید چگونه یک نقاشی دیجیتال طراحی کرده، تصاویر سه بعدی ترسیم نموده و تایپوگرافی های جذاب و خلاقانه ایجاد کنید . این نرم افزار با ویندوز ۸ سازگاری داشته و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند .

آموزش تولید محتوا برای اینستاگرام

هنگام استفاده از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود، ایجاد مخاطبانی که به نام تجاری شما علاقه مند و وفادار باشند ضروری است. اما چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که این پیروان با پست های شما درگیر می شوند و به نوبه خود به شما کمک می کنند تا به عنوان یک کسب و کار در اینستاگرام رشد کنید. سه کلمه: محتوای با کیفیت اینستاگرام.

اگر وقت و منابع لازم برای گرفتن عکس های خود و تولید محتوا برای اینستاگرام ندارید ، خسته نباشید! روش های زیادی برای ایجاد یک خوراک جذاب با زیبایی جالب وجود دارد – حتی اگر چیزی به عنوان مثال ظروف نرم افزاری فروتنانه یا غیرمحرمانه می فروشید یا یک محصول کاملاً دیجیتالی را تبلیغ می کنید که تجسم آن غیرممکن به نظر می رسد.

این مقاله به طور دقیق نحوه تحقیق درباره روش های تولید محتوای اصولی در اینستاگرام خود، جایی که می توانید آنها را پیدا کنید و مواردی که باید هنگام استفاده از آنها برای ارتقا brand نام تجاری خود در نظر بگیرید، شامل خواهد شد. همچنین می توانید نکاتی در مورد طراحی مفید برای اطمینان از روشن بودن همه تصاویر موجود در خبرمایه خود بیابید تا بتوانید جامعه خود را تحریک کنید و توقف پیمایش را برای آنها تقریباً غیرممکن سازد.

تولید محتوا در اینستاگرام

چگونه بازاریابی تولید محتوا در اینستاگرام انجام بدیم؟

وقتی دانستید که می خواهید نمایه اینستاگرام شما از نظر بصری چه چیزی را بیان کند، آماده شروع برنامه ریزی برای تولید محتوای خود در اینستاگرام هستید. قبل از در نظر گرفتن انواع مختلف محتوا، به آنچه می خواهید با بازاریابی اینستاگرام خود بدست آورید فکر کنید. آیا فروش بیشتری می خواهید؟ تعامل بیشتر؟ دنبال کننده های بیشتری دارید؟ تعیین اهداف از آن جهت مهم است که محتوایی را که در اینستاگرام منتشر می کنید به شما اطلاع می دهد.

همچنین زمانی را که باید به اینستاگرام اختصاص دهید در نظر بگیرید.

اگر مشاغل کوچکی هستید، ممکن است شخصی برای مدیریت تمام وقت رسانه های اجتماعی خود نداشته باشید. به همین ترتیب، شما احتمالاً وقت زیادی برای اختصاص دادن به اینستاگرام نخواهید داشت (به همین دلیل همه این برنامه ریزی های اولیه بسیار مهم هستند). با خود در مورد اینکه چقدر می توانید به آموزش تولید محتوا اینستاگرام اختصاص دهید صادق باشید تا بدانید که روزانه با چه تعداد پست می توانید اداره کنید.

علاوه بر این در نظر بگیرید که چه منابعی برای بازاریابی اینستاگرام خود دارید. چقدر می توانید در محتوای اینستاگرام خود سرمایه گذاری کنید؟
تقویم انتشارات اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید

اکنون به ترکیبی از محتوایی که هر روز ارسال خواهید کرد فکر کنید (تصاویر تبلیغاتی، فیلم ها، داستان ها، عکس ها و غیره). با ارسال مطالب متنوع و نه فقط یک نوع از مطالب ، همه چیز را جالب نگه دارید.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 20 آذر 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.