مزایای خرید بلیط قطار رجا برای سفر با قطارهای لوکس - پارسی زی
انتخاب نام برای فرزند؛ هیجان انگیز و پرمسئولیت!

انتخاب نام برای فرزند؛ هیجان انگیز و پرمسئولیت!

انتخاب نام برای فرزند؛ هیجان انگیز و پرمسئولیت! انتخاب نام کودک تصمیم بسیار مهمی برای والدین است. انتخاب نام برای فرزند، هم سرگرم کننده و …

نکات مهم در رابطه با قالب بندی چوبی

نکات مهم در رابطه با قالب بندی چوبی

نکات مهم در رابطه با قالب بندی چوبی قالب بندی چوبی به معنای ساختن چوب‌هایی است که برای ساخت قالب های بتنی کاربرد دارند و …

اُرجیست ارز دیجیتال صرافی آنلاین

اُرجیست ارز دیجیتال صرافی آنلاین

اُرجیست ارز دیجیتال صرافی آنلاین اُرجیست معرفی ارز دیجیتال صرافی آنلاین فروشگاه آنلاین و دیگر خدمات آنلاین ما در وبسایت اُرجیست سعی بر معرفی وبسایت …

مزایای خرید بلیط قطار رجا برای سفر با قطارهای لوکس


اگر با انواع مختلف قطار سفر کرده باشید حتماً متوجه شده اید که قطارهای مختلف بسته به سرعت، گنجایش و نوع امکانات خود به دسته های مختلفی از درجه یک تا سه تقسیم بندی می‌‌شوند. این تقسیم بندی در کنار نام کارگزار ریلی ارائه دهنده بلیط موجب می‌شود تا بلیط قطار با قیمت های مختلفی به مشتریان ارائه شود. به عبارت دیگر آنچه که تعیین کننده قیمت بلیط قطار است عباراتی نظیر لوکس، درجه یک، درجه دو، سالنی و… است که در واقع نشان دهنده نوع قطار و میزان امکانات موجود در آن می باشد. در این میان محدوده قیمت بلیط قطار برای برخی از مسافران از کمترین اهمیت برخوردار است. چرا که آنها قصد دارند یک سفر زمینی لوکس را تجربه کنند و در آن از بیشترین امکانات بهره مند شوند. از این رو اغلب به این افراد توصیه می‌شود تا با قطارهای لوکس و درجه یک رجا، فدک یا سایر کارگزاران ریلی مسافرت کنند. اما چرا این قطارها برای تجربه یک سفر لوکس مناسب هستند و سفر با آنها چه مزیت هایی دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوال با )قاصدک ۲۴ Ghasedak24.com) در ادامه این مطلب با عنوان ” مزایای خرید بلیط قطار رجا برای سفر با قطارهای لوکس ” همراه باشید.

کاهش زمان سفر

اگر بلیط قطار رجا را برای قطارهای لوکسی همچون پردیس خریداری کنید می‌توانید به راحتی زمان سفر خود را کوتاه کنید. این مدل قطارها که از یک سیستم متفاوت برای حرکت استفاده می‌کنند، سریع السیر هستند. در نتیجه اغلب مسیرهای ۱۰ یا ۱۲ ساعته را در زمان های کوتاهتری طی می‌کنند. بدین ترتیب شما با خرید بلیط این قطارها به جای اینکه فاصله بین مبدا تا مقصد را در نصف روز بپیمایید، می‎‌توانید ۷ یا ۸ ساعته به مقصد برسید. بر این اساس کاهش زمان سفر در اغلب قطارهای درجه یک رجا را می‌توان از جمله مزایای سفر با قطارهای لوکس به شمار آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌‎توانید مقاله ای با عنوان ” آشنایی با ۵ ویژگی منحصر به فرد در قطار پردیس رجا ” را در وبلاگ قاصدک ۲۴ مطالعه نمایید.

امکانات رفاهی متنوع

در اغلب قطارهای معمولی امکاناتی نظیر سیستم های تهویه، سرمایش و گرمایش، رسانه های اطلاع رسانی و مواردی از این دست به چشم می‌خورند. اما قطارهای لوکس چیزی فراتر از این امکانات را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند. از این رو مسافر با خرید بلیط قطاری نظیر قطار زندگی حس می‌کند که یک بلیط هواپیما را برای سفر خود خریداری کرده است. چرا که این قطار با در اختیار داشتن مهماندارانی که روی فرش قرمز از شما استقبال می‌کنند و خدماتی نظیر سرو نوشیدنی خوشامد گویی، ارائه روزنامه و نشریات، سرو پیش غذا، غذا و دسر در ظروف چینی و غیره راحتی یک سفر هوایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.


بسته های پذیرایی رایگان و نامحدود

در اغلب قطارهای لوکس امکان سفارش غذا از منو وجود دارد. همچنین مسافران می‌توانند انواع نوشیدنی سرد و گرم را به صورت نامحدود سفارش دهند. پذیرایی خوشامدگویی و عصرانه یا میان وعده نیز در قالب پکیج های ویژه به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. البته در برخی از قطارها غذای مورد نظر باید به هنگام خرید بلیط سفارش داده شود. برای این کار به هنگام رزرو بلیط شما می‌توانید نوع پذیرایی خود را نیز در قطار انتخاب نمایید که طبیعتاً پس از انتخاب این گزینه، به قیمت نهایی بلیط قطار انتخابی شما اضافه خواهد شد و شما هزینه بلیط قطار+ پذیرایی را در درگاه بانکی پرداخت می‌کنید.

پکیج بهداشتی و سرویس خواب

بسیاری از قطارهای لوکس رجا برای تامین آسایش و رفاه مسافران در طول سفر یک پکیج بهداشتی را در اختیار آنها قرار می‌دهند. این پکیج ها شامل دستمال مرطوب، مسواک و خمیر دندان مسافرتی، دمپایی حوله ای و حتی در مواردی شامل واکس نیز می‌شوند. سرویس خواب مسافرتی شامل تشک، لحاف و بالش یکبار مصرف با کیفیت عالی نیز در برخی از قطارها نظیر زندگی به مسافران ارائه می‌شود. بدین ترتیب مسافران قطار می‌تواند در طول شب نیز از آسایش و راحتی در مسیر برخوردار شوند.

سرویس مهمانداری

معمولاً مسافرانی که برای سفر خود یک بلیط اتوبوس یا قطار را خریداری می‌کنند انتظار ندارند تا همانند سفرهای هوایی از سرویس های مهمانداری بهره مند شوند. با این حال مهمانداران در قطارهای متعددی از جمله قطارهای شرکت رجا و فدک فعالیت می‌کنند و خدماتی را به مسافران ارائه می‌کنند. از این رو اگر شما در طول سفر نیاز به دریافت خدمت خاصی داشتید، می‌توانید از این افراد کمک بگیرید.

در پایان یادآور می‌شویم که امکان خرید بلیط تمامی قطارهای لوکس و معمولی رجا با بهترین قیمت از طریق سامانه فروش آنلاین بلیط سفر قاصدک ۲۴ مهیا است. در نتیجه کاربران محترم این مجموعه می‌توانند علاوه بر انواع بلیط هواپیما و اتوبوس، بلیط قطار خود را نیز از قاصدک ۲۴ خریداری نمایند. این سامانه همچنین با فروش بیمه مسافرتی به صورت آنلاین، پاسخگوی تمامی نیازهای مسافرانی است که قصد سفر به خارج از ایران را دارند. رزرو هتل در سراسر ایران نیز از طریق بخش مربوطه در صفحه نخست سایت این مجموعه امکانپذیر است که مسافر می‌تواند از طریق آن، اقامتگاه مورد نیاز در طول سفر خود را به راحتی و در کمترین زمان رزرو نماید.

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 1 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.