مهمترین مزیت اسپیس فریم چیست؟ - پارسی زی
خرید قطعات تویوتا و قطعات لکسوس – وب سایت یدکیجات

خرید قطعات تویوتا و قطعات لکسوس – وب سایت یدکیجات

سایت یدکیجات به صورت پلی بین مصرف کننده و تامین کنندگان قطعات یدکی عمل می کند به این صورت که فروشندگان معتبر لوازم یدکی موجودی و قیمت …

پاکسازی پوست تاتو بدن میکروبلیدینگ کراتینه مو تهران بکس

پاکسازی پوست تاتو بدن میکروبلیدینگ کراتینه مو تهران بکس

آنچه باید از پاکسازی پوست صورت بدانید : کمک به پوست با آبرسانی ،  تغذیه و بهبود خونرسانی نیازمندی مراقبت هایی است . که با نام …

همه آنچه که درباره طراحی و ساخت سایت باید بدانید

همه آنچه که درباره طراحی و ساخت سایت باید بدانید

در گذشته شاهد سایت‌های کاملا ساده و یکنواختی بودیم.امروزه با پیشرفت تکنولوژی‌های طراحی وب در ساخت سایت با تغییرات و پیشرفت های زیادی مواجه شده ایم. به …

مهمترین مزیت اسپیس فریم چیست؟

در حال حاضر سازندگان اسپیس فریم طیف وسیعی از اسپیس ها را طراحی کرده اند تا از نظر، اندازه، ظرفیت تحمل بار، مدولار بودن و انعطاف پذیری تمامی استانداردهای موجود را داشته باشند. معمولا چنین سازه هایی یک ساختار موقتاً متحرک هستند تا بتوانند یک فضای کوچک مانند غرفه و یا یک فضای بزرگ مانند ورزشگاه ها را پوشش دهند و امکان آویزان کردن تعداد وسایل روشنایی، و سایر وسایل مورد نیاز برای ایجاد یک نمایش تماشایی در هر شرایطی را فراهم کند.

C:\Users\mohammad\Downloads\TRUSST Trusst 12.jpg

فروش اسپیس فریم

اسپیس فریم ها با داشتن تنوع زیاد در شکل و مدل و همچنین عملکرد فوق العاده خوب در هر موقعیتی به عنوان برترین محصولات در سراسر جهان به فروش می رسند. ویژگی های کلی این نوع از محصولات مانند تنوع، سبک بودن، قابلیت دسترسی به کاربر و کاربر پسند بودن از ویژگی های اساسی یک محصول خوب است که این نوع سازه آن را پوش می دهد.

سیستم های اسپیس فریم از سازه های مدرن امروزی است که کاملا خود ایستا هستند، برای پایداری چنین سازه هایی معمولا از لوله های فلزی و یا آلومینیومی همراه با اتصالات کاملا جداگانه استفاده می شود تا به یکدیگر اتصال یابند و یک سازه کاملا شفاف و مدرن جدید را برای کاربری های مختلف از ایجاد کنند.

مزیت مهم اسپیس فریم:

  • قابلیت ذخیره سازی و حمل و نقل چنین سازه هایی و به دلیل اعضای کوچک و نیز کم حجم آسان است
  • از نظر محیطی و نیز از نظر اقتصادی بسیار حرفه ای طراحی شده و قابل رقابت با سایر سازه های سنتی هستند
  • در مقایسه با سازه های بتنی و فلزی بسیار سبک هستند
  • میزان تحمل ظرفیت بار اسپیس ها به نسبت بیشتر از سایر سازه ها است
  • نصب و برچیدن آنها به دلیل وزن سبک و نیز اتصالات راحت، آسان است
  • قیمت اجاره و یا خرید اسپیس ها ارزان و مقرون به صرفه است
  • اتصالات اسپیس ها بسیار آسان بوده و در کمترین زمان در محل مورد نظر نصب می شوند
  • قابلیت نصب در دهانه های بزرگتر بیش از ۱۰ متر و همچنین در مناطق گسترده
  • قابلیت توسعه سازه های اسپیس فریم در زمان
  • ایجاد نمای بسیار زیبا به خصوص برای تبلیغات در شهر و یا نمایشگاه ها
  • امکان نصب اسپیس ها به صورت دائم و یا موقت در هر مکانی
  • عدم زنگ زدگی در محیط های مستعد رطوبت
  • انعطاف پذیری کل سازه در شرایط حساس
  • مقاوم در برابر نیروی برشی و خمشی زلزله
  • مقاوم در برابر باد و طوفان های فصلی

بهترین کاربرد اسپیس فریم چیست؟

معمولاً برای انواع برنامه ها از طرح های کوچک روشنایی در بزرگراه ها و اتوبان ها گرفته تا ایجاد غرفه های نمایشگاهی در مقیاس بزرگ و نیز ایجاد سازه های صحنه ای برای رویداد های ورزشی، هنری، فرهنگی و … استفاده می شود. شما می توانید از سازه های اسپیس فریم در صنایع سرگرمی، موسیقی و رویدادهای شرکتی نیز استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کاربرد اسپیس فریم سایت برند اسپیس سازان کوثر را بررسی کنید.

C:\Users\mohammad\Downloads\bolt Truss for Show Booth Exhibition 10ftx10ft… (1).jpg

اسپیس

اسپیس فریم ها از سازه های جدید امروزی هستند که به دلیل عملکرد بهتر در دهه های اخیر به وفور در اکثر کشورها یافت می شود، نوع سازه اسپیس ها معمولا به صورت کششی یا غشایی است که ویژگی های آن منحصر بفرد است. همانطوری که گفته شد سازه های اسپیس از آلیاژهای مختلفی از جمله فلز، آلومینیوم و گاهی اوقات با پلاستیک با محاسبات فنی خاص تولید می شود، اسپیس ها بر حسب نوع کاربری که دارند، در ابعاد مختلفی تولید می شوند.

معماران و طراحان بیشترین استفاده را از سازه های اسپیس فریم دارند، به دلیل خصوصیات مهم آنها و همچنین وزن سبک، اکثر معماران برای طرح های پیچیده خود از این سیستم سازه ای استفاده می کنند. تا علاوه بر ایجاد زیبایی بتوانند فضاهای انعطاف پذیری را ایجاد کنند.

کاربرد سازه های نمایشگاهی یا همان اسپیس فریم ها به اندازه ای زیاد است که، سرمایه گذاران زیادی چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی در سراسر دنیا از این نوع سازه ها برای پوشش فضاهای خود استفاده می کنند. سازه های نمایشگاهی زیباترین نوع سازه در میان سازه های موجود در دنیا به شمار می روند. آنها تنوع ساختاری زیادی دارند و به راحتی در فضای داخلی و نیز در فضای بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مطالعه بیشتر به آدرس https://kosarprint.com/category/200/%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C بروید .

C:\Users\mohammad\Downloads\Portable Stage _ Mobile Stage _ Aluminum stage.jpg

فروش اسپیس

مهمترین و اصلی ترین کاربرد اسپیس فریم:

  • استفاده به عنوان سازه های نمایشگاهی و غرفه در فضاهای باز و یا فضای بسته
  • امکان اسکان افراد در موارد بحرانی، اسکان موقت
  • استفاده به عنوان سازه های ورزشی و انبارها
  • استفاده به عنوان آشیانه های هواپیما و تعمیرگاه ها
  • ساخت پارکینگ در محوطه باز مراکز آموزشی، مسکونی و اداری
  • ساخت تابلوهای بزرگ بیلبورد در حاشیه جاده ها

مراکز فروش اسپیس فریم را می تواند در نقاط مختلف کشور یافت، اما برای این که بتوانید بهترین و ارزان ترین نوع اسپیس را پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم به مراکز فروش اینترنتی مراجعه کنید. مراکز فروش اینترنتی اسپیس تنوع مختلفی از اسپیس ها را برای نمایشگاه، غرفه، ایستگاه صلواتی، تابلوهای بیلبورد و هر نوع کاربری که فکرش را بکنید دارد.

شما در این فضا قادر هستید مدل های مختلف اسپیس ها را ببینید، آنها را از نزدیک از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

C:\Users\mohammad\Downloads\Lighting Gantry & Aluminium Truss - Trilite.jpg

اسپیس فریم

 

آخرین بروز رسانی در : شنبه 18 بهمن 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.