آشنایی با درب های کرکره ای و نکات مهم در خرید و تعمیر آن! - پارسی زی
ایده‌های جذاب برای تولید محتوای سایت لوازم خانگی با رعایت اصول سئو

ایده‌های جذاب برای تولید محتوای سایت لوازم خانگی با رعایت اصول سئو

با وجود تعداد زیاد فروشگاه‌های لوازم خانگی که این روزها در بستر وب می‌بینیم، نیاز به تولید محتوا در این زمینه بیشتر از قبل حس …

SPF ضد آفتاب مناسب پوست ما چیست؟

SPF ضد آفتاب مناسب پوست ما چیست؟

SPF ضد آفتاب مناسب پوست ما چیست؟ انتخاب کرم ضد آفتاب مناسب می تواند گیج کننده باشد، به خصوص با وجود تنوع SPF های موجود …

راهنمای خرید بلیط استانبول به تهران

راهنمای خرید بلیط استانبول به تهران

خرید بلیط استانبول به تهران برای خرید بلیط استانبول به تهران در وبسایت بلیط استانبول کافی است که از کادر جستجو مبدا و مقصد خود …

C:\Users\aa\Desktop\پروژه های محتوانت\12\4.11\کرکره برقی\تصاویر\22.jpg

آشنایی با درب های کرکره ای و نکات مهم در خرید و تعمیر آن!

از دیرباز از درب‌ها، حفاظ‌ها و کرکره‌های آهنی برای حفاظت از منازل و مکان‌های کسب‌وکار استفاده می‌شد. هدف استفاده از کرکره‌های آهنی حفاظت از اموال و سرمایه در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها بود؛ اما استفاده از آن‌ها معایبی داشت. باز و بسته کردن این کرکره‌ها سخت بود و در برابر باد و باران مقاوم نبودند و دچار زنگ‌زدگی می‌شدند. سرانجام با روی کار آمدن تکنولوژی کرکره‌های برقی این معایب برطرف شدند.

کرکره‌های برقی، نوع اتوماتیک کرکره‌های سنتی هستند که از نظر جنس و شیوه باز و بسته شدن و قطعات، تغییرات زیادی در آن‌ها به وجود آمده است. این کرکره‌ها مزایایی دارند که باعث شده است، کارایی و کاربری آن‌ها نیز افزایش یابد. امروزه کرکره‌های برقی عامل ایجاد امنیت و آسودگی خاطر در مکان‌های کسب‌وکار و منازل مسکونی هستند.

کاربردهای درب های کرکره ای چیست؟

استفاده از کرکره‌های برقی نسبت به کرکره‌های آهنی و دیگر امکانات حفاظتی قدیمی بسیار آسان است و به این دلیل از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. کرکره‌های برقی به راحتی قابل شست‌وشو هستند و در گذر زمان، رنگ، زیبایی و ظاهر اولیه خود را حفظ می‌کنند.

امروزه از کرکره‌ برقی برای حفاظت از پاساژ‌ها، اداره‌ها، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و انبارهای مکان‌های تولیدی و صنعتی استفاده می‌شود. این کرکره‌ها همچنین به عنوان درب برای پارکینگ و حیاط منازل نیز کارایی دارند. استفاده از کرکره‌های برقی به عنوان پوشش بیرونی پنجره‌های بزرگ و کوچک در منازل و ویلاها نیز از دیگر کاربردهای این نوع کرکره است که رو به افزایش است.

C:\Users\aa\Desktop\پروژه های محتوانت\12\4.11\کرکره برقی\تصاویر\12.jpg

به هنگام خرید کرکره برقی به چه نکاتی دقت کنیم؟

کرکره‌های سنتی تنوع چندانی نداشتند و برای خرید آن‌ها کافی بود با یکی از افراد متخصص این‌کار تماس بگیرید تا با توجه به ابعاد درب محل کسب‌وکار، آن را برای شما بسازد؛ اما در مورد کرکره‌های برقی، کار به این آسانی نیست.

برای خرید کرکره برقی باید با انواع تیغه‌های کرکره، انواع موتور کرکره، ابعاد و هزینه‌های نصب آشنا باشید. تیم اجرایی آقای کرکره بهترین مشاوره را در تمامی این موارد به شما خواهد داد تا بهترین گزینه‌ها برای انتخاب، پیش روی شما قرار گیرد. در ادامه با بعضی از نکات مهم به هنگام خرید کرکره برقی آشنا می‌شویم.

جنس و کیفیت تیغه کرکره

تیغه کرکره در واقع عامل اساسی محافظت و ایمنی در کرکره‌های برقی است. مرغوب بودن تیغه کرکره بسیار اهمیت دارد. گاهی قیمت پایین کرکره برقی که به شما پیشنهاد می‌شود به دلیل عدم مرغوبیت تیغه‌های کرکره است. تیغه‌های نامرغوب در محل مفاصل، سر و صدای زیادی ایجاد می‌کنند و بعد از مدتی دچار فرسودگی و پارگی می‌شوند. انواع تیغه‌های کرکره برقی عبارتند از:

  • تیغه کرکره فولادی: تیغه‌های فولادی ایمنی مناسبی دارند اما به دلیل وزن بالا به موتور کرکره فشار می‌آورند و امکان زنگ‌زدگی برای آن‌ها وجود دارد.
  • تیغه کرکره آلومینیوم: ارزان‌ترین و پرطرفدارترین نوع تیغه است که دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود و نسبت به کرکره فولادی، بسیار سبک‌تر است.
  • تیغه کرکره گالوانیزه فوم‌دار: اولین نوع تیغه‌های کرکره است که وزن بالایی دارد. این تیغه مناسب مکان‌هایی است که ویژگی عایق حرارتی مدنظر باشد.
  • تیغه کرکره پلی‌کربنات شفاف: گران‌ترین نوع تیغه کرکره است که از زیبایی بالایی برخوردار است. تیغه پلی‌کربنات اگر با لوله استیل به هم متصل شود از ایمنی بالایی نیز برخوردار است.
  • تیغه کرکره رول‌گیتر: تیغه‌های رول‌گیتر ایمنی و استحکام بالایی دارند و امکان تبادل هوا بین دو محیط از ویژگی آن‌ها است. این نوع از تیغه برای تعداد بالای باز و بسته شدن مناسب نیست.

C:\Users\aa\Desktop\پروژه های محتوانت\12\4.11\کرکره برقی\تصاویر\20.jpg

نوع و کارایی موتور کرکره

دو نوع موتور برای کرکره‌های برقی استفاده می‌شوند که عبارتند از: موتور ساید و موتور تیوبلار. برای خرید کرکره برقی باید به وزن کرکره و سیکل باز و بسته شدن درب توجه کنید. موتورهای تیوبلار مناسب درب‌هایی است که کمتر باز و بسته می‌شوند. این موتورها در داخل کرکره نصب می‌شوند و ارزان‌تر از موتورهای ساید هستند.

اگر کرکره را در محلی پر رفت‌وآمد نصب می‌کنید و یا وزن کرکره به خاطر تیغه آن بالا است، بهتر است از موتورهای تیوبلار استفاده کنید. هر دو نوع موتور تیوبلار و ساید، انواع خارجی و داخلی دارند که نوع ایرانی آن‌ها ارزان‌تر است.

تعمیر و نگهداری درب های کرکره ای چگونه انجام می‌شود؟

سرویس و تعمیر کرکره برقی کاری کاملا تخصصی است. برای انجام این‌کار باید از تکنیسین‌های مجرب در امر تعمیر و نگهداری کرکره‌های برقی استفاده کنید. در صورت برخورد با هرگونه نقص فنی در قطعات و کارکرد کرکره برقی می‌توانید با تیم تعمیرات آقای کرکره تماس بگیرید. تعمیرات تخصصی کرکره‌های برقی توسط تیم تعمیرات آقای کرکره در سراسر تهران انجام می‌شود و از مزیت مشاوره، پشتیبانی کامل و گارانتی برخوردار است.

کرکره برقی ساختار و قطعاتی پیچیده دارد و فقط افراد متخصص و باتجربه هستند که می‌توانند نقص فنی کرکره را مشخص و آن را تعمیر کنند. در ادامه با بعضی از نواقص فنی احتمالی در زمینه کارکرد اجزای کرکره برقی آشنا می‌شویم:

بالا نرفتن درب کرکره: مشکلی رایج که می‌تواند ساعت‌ها موجب معطلی کاربران شود. بروز مشکل در اتصالات، خراب بودن ریموت و بروز نقص فنی در موتور کرکره بعضی از دلایل احتمالی آن است.

نقص دستگاه مرکزی و فیوز: اگر صدای رله دستگاه مرکزی شنیده نمی‌شود، به احتمال قوی این دستگاه دچار مشکل شده است. چک کردن فیوز و برد دستگاه توسط افراد متخصص، راه تعمیر آن است.

خراب بودن چشمی کرکره برقی: فتوسل یا چشمی ابزاری است که نزدیک شدن افراد را تشخیص می‌دهد و فرمان باز و بسته شدن را صادر می‌کند. تراز بودن، تمیز بودن و استفاده از سایبان در مقابل نور آفتاب باعث کارکرد صحیح آن می‌شود.

E:\99\project\mr-kerkere\seo\رپرتاژ\3\آقای-کرکره.jpg

قدم اول بعد از تصمیم به خرید درب های کرکره ای

بعد از آشنایی با انواع تیغه و موتور کرکره برقی و تصمیم گرفتن برای خرید آن، نوبت به انتخاب مرجعی مناسب برای خرید و نصب کرکره برقی می‌رسد. در این زمینه بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که هم مجری نصب کرکره برقی باشد و هم خدمات تعمیر، سرویس و نگهداری و گارانتی را به شما ارائه دهد. در صورت خرید شما از آقای کرکره تمامی تجهیزات و قطعات کرکره به مدت ۱۸ ماه از خدمات گارانتی و پشتیبانی برخوردار هستند.

تیم اجرایی آقای کرکره با بهره‌مندی از متخصصان حرفه‌ای مشاوره و نصب کرکره برقی، در انواع محیط‌های تجاری، اداری، مسکونی و صنعتی، خدمات فروش، نصب و تعمیرات را با هزینه‌ای مناسب انجام می‌دهد. تلاش ما جلب رضایت و اعتماد مشتریان با استفاده از مرغوب‌ترین اجناس و قطعات و ارائه بهترین قیمت‌ها به شما است. جهت ارتباط با آقای کرکره می توانید با شماره تماس ۰۲۱۷۷۳۹۳۴۳۹ تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آقای کرکره که توسط آژانس تبلیغاتی مسیر ذهنی طراحی شده مراجعه نمایید.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 13 اسفند 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.