بهترین رنگ‌ها برای اتاق‌ها با نور طبیعی زیاد چیست؟ - پارسی زی
خرید قطعات تویوتا و قطعات لکسوس – وب سایت یدکیجات

خرید قطعات تویوتا و قطعات لکسوس – وب سایت یدکیجات

سایت یدکیجات به صورت پلی بین مصرف کننده و تامین کنندگان قطعات یدکی عمل می کند به این صورت که فروشندگان معتبر لوازم یدکی موجودی و قیمت …

مراحل تولید کفش

مراحل تولید کفش

مراحل تولید کفش در دوران طلایی کفش‌های دست‌ساز، کفش‌ساز مسئولیت فرآیند تولید کفش را از ابتدا تا انتها بر عهده داشت. اکنون می توان احساس …

4 هدیه تبلیغاتی که نباید از آن‌ها غافل شد

4 هدیه تبلیغاتی که نباید از آن‌ها غافل شد

۴ هدیه تبلیغاتی که نباید از آن‌ها غافل شد فعالیت‌های تبلیغاتی توسط همه شرکت‌ها برای بهبود تصویر برند و ارتقاء فروش محصولاتشان انجام می‌شود. هیچ …

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید قبل از نقاشی ساختمان به آن توجه داشت مانند: دکوراسیون و مبلمان، میزان نور موجود در اتاق و … امروز قصد داریم در مورد یکی از مهمترین فاکتورها یعنی نور موجود در اتاق با شما صحبت کنیم. و اینکه اگر اتاقی دارای پنجره‌های زیادی است و نور طبیعی در آن زیاد است باید با کدام رنگ‌ها، نقاشی شود؟ جهت جغرافیایی در انتخاب رنگ موثر است. با ما همراه باشید.

بهترین رنگ‌ها برای اتاق‌ها با نور طبیعی زیاد چیست؟

بهترین رنگ برای اتاق‌های رو به شمال

اتاق های رو به شمال خنک هستند. تابش غیر مستقیم نور حتی در روزهای روشن و افتابی باعث خنک شدن آن‌ها می‌شود. هنگام انتخاب رنگ برای این فضاها، از انتخاب رنگ‌هایی مانند: خاکستری، آبی، سبز، بنفش و سفید به شدت خودداری کنید.  به همین دلیل توصیه می‌کنیم از رنگ‌های گرم برای رنگ آمیزی ساختمان استفاده کنید. اینکه اتاق‌های شما رو به شمال هستند به این معنی نیست که نمی‌توانید نور طبیعی زیادی نگیرید. کافیست اتاق‌هایی با پنجره‌های زیاد انتخاب کنید. رنگ‌هایی که به شما توصیه می‌کنیم شامل رنگ‌های خنثی مانند: شیری و کرم است.

بهترین رنگ برای اتاق‌های رو به شرق

وقتی نور روز با گذشت زمان از داخل یک اتاق عبور می‌کند، رنگ آن تغییر می‌کند. برا یاتاق‌های رو به شرق، که دارای تابش روشن و خنک صبحگاهی هستند، رنگ‌های شفاف و آفتابی را که در روشنایی صبح و تاریکی شب کار می‌کنند را در نظر بگیرید. از آنجایی که این اتاق‌ها در هنگام طول خورشید تا ظهر نور بسیار زیادی را وارد اتاق شما می‌کنند بهتر است از رنگ‌های روشن و خنثی برای این اتاق‌ها استفاده کنید.

بهترین رنگ برای اتاق‌های رو به جنوب

همه عاشق خانه‌هایی هستند که رو به جنوب است، زیرا به کمک نور خورشید می‌توانید حمام ویتامین D بگیرید. اما باید توجه داشته باشید که انتخاب رنگ دیوارها برای اتاق‌های رو به جنوب کمی سخت است. معمولا از رنگ‌های گرم برای این اتاق‌ها استفاده می‌شود با این حال معمولا رنگ دیوارها با تغییر جهت نور خورشید تغییر خواهد کرد که باید آن را مدنظر قرار دهید. رنگ های بیش از حد گرم مانند کرم های زرد، نارنجی و طلایی می‌توانند فضای اتاق را بیش از حد گرم کنند. نقاشان حرف های کافه نقاشی  با استفاده از خاکستری‌های روشن با ته رنگ آبی به موفقیت قابل قبولی دست یافته اند.

بهترین رنگ برای اتاق‌های رو به غرب

در اتاق‌هایی که در معرض نور طبیعی قرار دارند، موقعیت خورشید نحوه ظهور رنگ‌ها را تغییر می‌دهد. به عنوان مثال، اتاق‌های رو به شمال به دلیل نور خنک و غیرمستقیم ممکن است خاکستری به نظر برسند، در حالی که اتاق‌هایی که نور غربی دارند می‌توانند صبح ضعیف شوند اما بعد از ظهر رنگ و بوی زرد زیادی دارند. از آنجا که این رنگ‌های گرم بعد از ظهر می‌توانند رنگ‌های گرم رنگ را غالب کنند، رنگ‌های سردتر مانند سبز، زرد کمرنگ و کرم را در نظر بگیرید. نمونه اتاق‌هایی را که از بهترین رنگ‌های رنگ برای اتاق‌های رو به غرب استفاده می‌کنند، بررسی کنید!

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 17 اسفند 1399
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.