فروشگاه آنلاین توت فرنگی - پارسی زی
دستگاه ملات پاش چیست؟

دستگاه ملات پاش چیست؟

دستگاه ملات پاش چیست؟ دستگاه سیمان پاش، Machine Cement Spray، یا دستگاه پاشش سیمان از نوع دستگاه­های اسپری معدنی بوده و همچنین به‌عنوان دستگاه شاتکریت نیز شناخته‌شده …

برای محافظت از پوست در فصل بهار چه نوع ضدآفتابی مناسب است؟

برای محافظت از پوست در فصل بهار چه نوع ضدآفتابی مناسب است؟

برای محافظت از پوست در فصل بهار چه نوع ضدآفتابی مناسب است؟ مطمئنا هنگامی که در فصل بهار برای خرید کرم ضدآفتاب اقدام می­کنید، با …

جعبه ماسکی که سریع تحویل داده میشود

جعبه ماسکی که سریع تحویل داده میشود

جعبه ماسکی که سریع تحویل داده میشود با وجود تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در دوران کرونا، تولید و عرضه ماسک به بازار بازار …

نیکینگ ، فروشگاه آنلاین پوشاک به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه ، با پایبندی به سه اصل کلیدی ، مشتری مداری ، ارائه بهترین قیمت و ارایه بهترین کیفیت ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان ، به یکی از موفق ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود.

تمرکز فروشگاه نیکینگ، بر روی ۵ دسته اصلی شامل محصولات مردانه ، زنانه ، اکسسوری ، عطر و ادکلن می باشد. که خرید آنلاین عطر و ادکلن را میتوانید از طریق وبسایت ما انجام دهید .
در این فروشگاه می توانید پوشاک مردانه شامل پیراهن ، تیشرت و پولوشرت ، سوئیشرت ، بافت ، شلوار ، کاپشن ، کت و ست های ورزشی مردانه را به راحتی پیدا کنید. علاوه بر پوشاک مردانه ، این فروشگاه دارای به روزترین پوشاک زنانه نظیر مانتو ، سویشرت ، کاپشن ، بافت ، شلوار ، تیشرت ، تونیک و ست های ورزشی زنانه می باشد.

فروشگاه آنلاین نیکینگ را در ایران با عنوان فروش آنلاین توت فرنگی نیز میشناسند .

با خرید جدیدترین ساعت مچی مردانه ، ساعت مچی زنانه ، ست ساعت مچی زوج ، گردنبند ، دستبند و یا گوشواره یک تجربه موفق در خرید آنلاین اکسسوری ها داشته باشید.

اگر به دنبال خرید آخرین عینک های آفتابی و کیف های اداری و پالتویی هستید Niking.ir یکی از بهترین گزینه های شما می باشد. مناسب ترین و خاص ترین انتخاب برای افرادی که به دنبال یک هدیه مناسب برای روز زن ، روز مرد و یا تولدها هستند ، ست های چرمی نیکینگ می باشد.اقلام ست های چرمی شامل کیف پالتویی ، کیف جیبی ، جاکلیدی ، جاسوئچی و کمربند بوده که در کنار هم هارمونی رنگی بسیار جذابی را ایجاد میکند.

از برند های عینک آفتابی میتوان بر این موارد اشاره کرد :

عینک آفتابی آناهیکمن ،عینک آفتابی دسپادا ، عینک آفتابی ری بن ، عینک آفتابی تی شارج و…

 

فروشگاه آنلاین پوشاک نیکینگ به ورزش دوستان هم کفش مردانه ، کفش زنانه ، لوازم هواداری و ساک ورزشی را با بهترین کیفیت ارائه می کند. کتونی های روزمره نیکینگ بسیار مشابه برندهای کفش مطرح دنیا نظیر Nike ، Fila ، Adidas و … می باشد. راحتی ، کیفیت مناسب و مقرون به صرفه بودن ، از ویژگی های این دسته محصولات می باشد.
نیکینگ متشکل از تیمی جوان و نخبه با تخصص های مختلف بوده که هدف اصلی خود را حمایت از کالای ایرانی و کمک به اقتصاد ملی قرار داده است.

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 29 فروردین 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.