افزایش کیفیت ساخت با بلوک هبلکس - پارسی زی
انواع لباس پلیس جنگی بچه گانه

انواع لباس پلیس جنگی بچه گانه

انواع لباس پلیس جنگی بچه گانه لباس جنگی بچه گانه جزء محبوب ترین و پرفروشترین محصولاتی است که بیشتر جهت ایفای نقش پسربچه ها و …

چیدمان به سبک بوهمین

چیدمان به سبک بوهمین

اگر به دنبال خلق یک دکوراسیون جذاب و منحصر به فرد خود تان هستید که ذوق و احساس هنری تان را در فضای زندگیتان جاری …

چه تیپ از بیماری هایی توسط دکتر زنان قابل درمان است؟

چه تیپ از بیماری هایی توسط دکتر زنان قابل درمان است؟

چه تیپ از بیماری هایی توسط دکتر زنان قابل درمان است؟ در صورت بروز مشکلات و بیماری ها، بسیاری از افراد به دلیل اینکه نمی …

هبلکس یک محصول ساختمانی قدرتمند، همه کاره، با کارآمدی بسیار بالاست که از بتن هوادهی اتوکلاو شده یا همان Autoclaved Aerated Concrete ساخته شده است. شرکت هوملکس به عنوان یکی از تولیدکنندگان بلوک در ایران، در سال ۱۳۹۷ به عنوان یک سیستم توانمند، پویا و یک سازمان یادگیرنده به منظور فروش محصولات بلوک سبک و اجرای استاندارد و دقیق تاسیس گردیده است. کافیست با نگاهی مختصر به سوابق درخشان شرکت در این چند سال، به سطح بالای کیفیت محصولاتی که تولید و به بازار عرضه شده پی ببرید.

در بازار ایران در نوع بلوک و پانل های دیواری تولید و به مشتریان ارائه میشود که استفاده از آنها در ساخت و ساز براحتی امکان پذیر بوده که علارغم افزایش سرعت ساخت زندگی در ساختمان را نیز راحت‌تر و مناسب‌تر میکند. جالب است بدانید که پانل های دیواری هبلکس حاوی ماده‌ی تقویت کننده‌ای از فولاد است که عملا از خوردگی دیوار در گذر زمان و در مواجه با مواد دیگر جلوگیری میکند. همچنین از این پانل ها برای دیوارها، کف ها و دیوارها و روکش‌های خارجی در طیف وسیعی عرضه میشوند.

هبلکس یک محصول ساختمانی قدرتمند با کارآمدی بسیار بالاست که از بتن هوادهی اتوکلاو شده ساخته شده است.

هبلکس رضوی چیست؟

هبلکس رضوی نوعی بتن یا بلوک سبک است که با فرمولی بسیار ساده ساخته میشود و میتواند در اندازه‌های متفاوت برای مصارف ساختمانی متفاوت استفاده شود. کارخانجات مورد تایید و معتبر، این محصول را از موادی همچون ماسه، سیمان، آهک، گچ و پودر آلمینویم و موادی دیگر برای هوادهی میسازند. از جمله ویژگی های بارز بلوک هبلکس رضوی نسبت به ساختمان های سنتی با آجرهای نسوز قدیمی این است که هبلکس بسیار مقاوم و آکوستیک بوده و نوعی عایق حرارتی محسوب میشود و به همین خاطر دیگر نیازی به نصب و استفاده از عایق‌های دیگر در دیوارها نیست. همچنین بدلیل وزن سبک، نوع و اندازه‌ای که دارد میتواند به راحتی و در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن نصب و راه اندازی شود. در اصل نوعی ماده‌ی ساختمانی همه کاره است که میتواند کاربردهای بسیار زیادی در ساخت و ساز داشته باشد و میتوان به عنوان دیوارهای داخلی و خارجی خانه‌ها گرفته تا آپارتمان‌ها و ساختمان های تجاری و سازه‌های شهری استفاده کرد.

مزایا و معایب بلوک هبلکس رضوی

دیوارچینی با پانل‌های قدرتمند و مستحکم هبلکس رضوی برای دیوارهای خارجی یکی از بهترین اتفاقاتی است که میتواند برای ساختمان شما بیفتد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و کاربرد آن در صنعت ساختمان علارغم استحکام در ساخت به راحتی میتوانید ظاهر دلخواه خانه خود را نیز بدست آورید.

جالب است بدانید که این پانل‌ها را میتوانید در سازه‌های فولادی یا چوبی با استحکام و ثبات بسیار بالا پیاده سازی کنید. از آنجاییکه پانل‌های هبلکس بسیار مقاوم و غیرقابل احتراق است، آن را برای مناطقی که مستعد آتش‌سوزی است مناسب و ایده‌آل میکند. پانل‌هایی که برای دیوارهای خارجی استفاده میشوند از نظر حرارتی عملکرد خوبی دارند و در تابستان خانه و محل زندگی شما را خنک تر و در زمستان آن را گرمتر میکنند.

بلوک هبلکس طیف وسیعی از مزیت‌ها را به سازنده و صاحب خانه ارائه میکند. ساخت آن سریع و آسان است، زندگی در آن بسیار راحت و عملا روشی پایدار برای ساخت و ساز است. بلوک هبلکس رضوی یا همان بلوک AAC در دما و فشار بسیار بالا بوجود می آید که باعث بوجود آمدن مزایایی خاص از جمله مقاومت بالا و وزن پایین در این بلوک شده است.

همانطور که پیشتر گفته شد… در چند دهه‌ی گذشته ، هبلکس به عنوان یکی از بهترین محصولات ساختمانی شهرت بسیار زیادی در بازار ایران ایجاد کرده است که مزایای زیادی را به صاحبان خانه ارائه میدهد. اما واقعا چه چیزی یا چه دلیلی باعث می شود زندگی در خانه‌هایی که با بلوک هبلکس ساخته شده‌اند بهتر و راحت تر از سایر خانه‌ها باشد؟ در ادامه به ۵ دلیل عمده و اصلی در این خصوص پرداخته‌ایم، البته ناگفته نماند که این ۵ دلیل بخشی از مزایای بلوک هبلکس هستند.

هنگام برش و کار با بلوک هبلکس حتما ایمنی را رعایت کنید.

روش های برش هبلکس

ابزار مورد نیاز برای کار با هبلکس چیست؟ دقت داشته باشید که برای برش بلوک باید از اره مخصوص به این کار استفاده کنید. اما اگر پروژه‌ی شما کوچک است و میخواهید هزینه انجام آن نیز کمتر تمام شود، میتوانید از یک اره دستی که مخصوص برش چوب است نیز برای این کار استفاده کنید. در ضمن میتوانید سری به فروشگاه محصولات هوملکس بزنید و از انواع اره برش بلوک دیدن کنید.

برای برش پانل ها نیز باید از اره مدور مجهز به لبه مداوم، تیغه سنگ تراشی “توربو” دارای الماس استفاده کنید، که به طور ایده آل به دستگاه استخراج گرد و غبار متصل است. دقت داشته باشید که پانل‌های هبلکس را برای پروژه های بزرگ و تخصصی استفاده میکنند که به همان مقدار نیاز به دقت و تخصص دارد.

تجهیزات ایمنی مورد نیاز هنگام کار

  • ماسکی مناسب برای محافظت در مقابل گرد و غبار، دقت داشته باشید که کارهایی مانند جابجایی بلوک تا برش هبلکس با اره گرد و غبار بسیار زیادی در محیط ایجاد میکند که به مرور زمان و در ساعات طولانی کار میتواند سلامتی شما را به خطر بیاندازد.
  • عینک ایمنی یا شیلد مناسب هنگام برش یکی دیگر از وسایل حیاطی و کارآمد است.
  • از دیگر تجهیزات مورد نیاز محافظی مناسب برای گوش‌هایتان است. بهتر است از هدفونی با کیفیت برای اینکار استفاده کنید تا به مرور زمان سلامتی خود را به مخاطره نیاندازید.
  • دقت داشته باشید که هنگام کار باید از دستکش‌هایی مناسب و با کیفیت استفاده کنید.

اول ایمنی بعد کار

همانطور که گفته شد، لطفا هنگام دست زدن به هبلکس، برای جلوگیری از سایش پوست دست از دستکشی مناسب و با کیفیت استفاده کنید و به یاد داشته باشید که بلوک های برش خورده به دلیل لبه های تیز و احتمالا برنده میتوانند دارای فولاد باشند.

هنگام برش دقت داشته باشید که فاصله‌ی خود و سطحی که میخواهید برش دهید را حفظ کنید. نه بسیار نزدیک به آن باشید نه اینکه فاصله خود را زیاد کنید. درضمن بلوکی را که میخواهید برش دهید را به خوبی و در مکانی مناسب، محکم نگه دارید تا هنگام برش جابجا یا به اطراف پرتاب نشود. اگر برای کار با هبلکس نیاز به مشاوره‌ی بیشتری دارید با مشاوران هوملکس تماس بگیرید. خوشحال میشویم که بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 6 خرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.