برند شخصی خود را به دکتر بزاززاده بسپارید - پارسی زی
ارائه خدمات اینستاگرام و تلگرام با قیمت ارزان + معرفی سایت برای خرید

ارائه خدمات اینستاگرام و تلگرام با قیمت ارزان + معرفی سایت برای خرید

ارائه خدمات اینستاگرام و تلگرام با قیمت ارزان + معرفی سایت برای خرید امروزه با همه گیر شدن شبکه های اجتماعی ، بسیاری از افراد …

راهکارهایی برای پاکسازی پوست به روش صحیح و کوچک شدن منافذ صورت

راهکارهایی برای پاکسازی پوست به روش صحیح و کوچک شدن منافذ صورت

راهکارهایی برای پاکسازی پوست به روش صحیح و کوچک شدن منافذ صورت عمل ساده پاکسازی پایه و اساس هر روتین مراقبت از پوست سالم است. …

روش های کسب درآمد از تولید محتوا

روش های کسب درآمد از تولید محتوا

روش های کسب درآمد از تولید محتوا تولید محتوا به معنای ایجاد و ساخت محتوای قابل مصرف و ارزشمند است که می‌تواند به صورت متنی، …

برند شما به احتمال زیاد با ارزش ترین دارایی کسب و کار شما به حساب می آید. اگر این امر درست باشد، توسعه و ساخت برند مهم ترین کاری است که شما باشد انجام بدهید. برند یک کسب و کار اصلی ترین معرف کسب و کار شما در بازار کار به شمار می رود.

تصویری که یک شرکت به دنیای بیرون می فرستد هیچگاه تصادفی نیست. همانطور که ما هر روز قبل از اینکه از خانه بیرون برویم به ظاهر خود می رسیم، برند سازان کسب و کار ها نیز همین کار را برای یک شرکت یا سازمان انجام می دهند تا مطمئن شوند که مردم به درستی آن را درک می کنند.

اما اینکار به سادگی انتخاب لباس هایی که می خواهیم بپوشیم نیست. ساخت برند شامل تصمیمات بسیار سخت و آگاهانه ای است که شما باید با روشی کاملاً دقیق کنار هم قرار دهید. بنا بر این برند سازی به هیچ عنوان به طراحی یک لوگوی خوب و امیدوار بودن به موفقیت آن خلاصه نمیشود!

اگر شما هم به دنبال توسعه و ساخت برند حرفه ای و شخصی خود هستید، خوش آمدید! در این مقاله، مشاور کسب و کار برتر در باشگاه پرورش کسب و کار ایده، قصد دارد مهم ترین نکاتی که در برندسازی باید به آنها توجه داشته باشید را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

این حق شما است که قبل از جلسه مشاوره بازاریابی، برندینگ، تبلیغات و صادراتی خود با دکتر بزاززاده، مطمئن بشوید هزینه ای که دارید صرف می کنید ارزشش را دارد یا خیر؟ از طرفی وقتِ ما هم ارزشمند است! برای همین ما یک پیشنهاد ویژه براتون داریم؛ به جهت اینکه شما مطمئن بشوید آیا دکتر بزاززاده می تونه کمکتون بکنه یا خیر؟ اول از همه به صفحه نظرات مشتریان در سایت ایده مراجعه کنید تا از نتیجه کم و کیفِ مشاوره های داده شده توسط دکتر بزاززاده آگاه بشوید و از طرفی دیگر پیشنهاد می کنیم حتماً رزومه ایشان را بخوانید تا مطمئن بشوید تخصصِ ایشان می تواند به شما کمک بکند یا خیر؟ بعد از اینکه از تصمیم خود مطمئن شدید می توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
۰۲۱۲۲۷۳۲۰۳۷ – ۰۲۱۲۲۷۱۲۳۵۵ – ۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶

مشاوره کسب و کار در صدا و سیما

برند شما باید با پلن کسب و کارتان همسو باشد

این اولین و مهم ترین نکته است. اگر هنوز پلن کسب و کار یا بیزینس پلن (Business Plan) مناسبی ندارید، می بایست حتما آن را طراحی کنید، چرا که بدون داشتن یک بیزینس پلن شما عملا نقشه ی راهی برای آنکه بدانید می خواهید کسب و کارتان را به کجا ببرید نخواهید داشت.

پلن کسب و کار شما تصمیم گیرنده ی ماهیت و هویت برند شما خواهد بود. چندین سوال وجود دارد که در اینجا می بایست از خودتان بپرسید که به شما کمک می کنند تا اولین قدم های برندسازی خود را با موفقیت طی کنید.

  • هدف برند شما چیست؟
  • کسب و کار شما چکار می کند؟
  • ارزش های کسب و کار شما چه هستند؟

حال نگاهی به پتانسیل های خود بیاندازید. آیا می توانید چیز هایی که در مسیر شما قرار دارند را بدست بیاورید؟ چه وعده هایی به مشتریان می دهید؟ چطور می توانید آنها را عملی کنید؟

اینها سوالاتی هستند که در جلسات مشاوره کسب و کار برای برند سازی از شما پرسیده خواهند شد.

دکتر بزاز زاده مشاور کسب و کار

۱٫درباره اهداف و توانایی های خود شفاف باشید

حال که پاسخ سوالات خود را بدست آورده اید، وقتش رسیده تا خوب به آنها نگاه کنید. آیا توانایی این را دارید که بصورت جدی آنها را دنبال کنید؟ آیا اینها اهدافی هستند که می خواهید برای آنها تلاش کنید، یا چیز هایی هستند که می توانید حالا هم آنها را بدست بیاورید؟

اگر آنها اهداف پایانی شما هستند، برنامه شما برای رسیدن به آنها چیست؟

هدف اصلی از این مرحله این است که شما بدانید موقعیت فعلی شما چیست. در این مرحله باید بتوانید راهی مناسب و شفاف را به همراه اهداف قابل اندازه گیری تعریف کنید. با این روش شما می توانید پیام خود را با استفاده از برندتان به مشتریان برسانید.

۲٫ مشتریان هدف خود را بشناسید

حال که توانستید کسب و کار خود را بشناسید، زمان آن رسیده تا به این مسئله بپردازیم که مشتریان شما چه کسانی هستند.

شما به عنوان مدیر یک کسب و کار باید بفهمید که مشتریان شما به چه چیز هایی احتیاج دارند و چه می خواهند تا بفهمید که چطور می توانید محصولات و خدمات خود را به بهترین شکل در اختیار آنها قرار بدهید.

۳٫ کمبود های خود را بشناسید

خیلی مهم است که بی طرفانه و صادقانه به کسب و کار یا شرکت خود نگاه کنید. آنچه ما در جلسات مشاوره کسب و کار به مراجعان خود می گوییم این است که اگر شما سعی نکنید که کمبود های خود را جبران کنید، نمی توانید برند قدرتمندی بسازید.

به احتمال زیاد درحال حاضر شما تصوری از آنچه می خواهید برندتان باشد دارید. اما برای رسیدن به آن تصویر، باید جاهای خالی را شناخته و روشی مناسب برای پر کردن آنها تعریف کنید.

۴٫ رقبای خود را بشناسید

به اطراف خود و کسب و کار های موفقی که شبیه شما هستند نگاه کنید. مطمئن شوید که آنها اهداف و انگیزه هایی شبیه به شما دارند، و سپس شروع به بررسی آن کسب و کار ها و نحوه کارشان کنید.

بعد از آن باید راهی پیدا کنید تا با آنها شروع به رقابت کنید. نیازی نیست که حتما تلاش کنید تا بهتر از آنها باشید، چرا که این تلاش شما می تواند در برند سازی شما به خوبی آشکار شود و یک تجربه ی نه چندان لذت بخش را برای مشتریان شما ایجاد کند.

در عوض سعی کنید تا راهی پیدا کنید که برند شما را نسبت به دیگران متفاوت کند، و کاری کنید که مردم بتوانند این تفاوت مثبت را ببینند و به آن جلب شوند.

به عنوان مثال اگر شما صاحب رستوران هستید، و رقیب کاری شما در همان حوالی از کیفیت و ظاهر دلنشینی برخوردار نیست، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که ظاهر رستوران خود را جذاب تر از رقیبتان کنید، ضمن اینکه باید به کیفیت غذایی که ارائه می کنید هم توجه داشته باشید.

۵٫ سعی نکنید برای همه سنگ تمام بگذارید

این یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به خاطر بسپارید. امکان ندارد که برند شرکت شما بتواند نظر همه را جلب کند. شما نمی توانید کل دنیا را تبدیل به مشتریان خود کنید، و این هیچ اشکالی ندارد!

نیازی نیست که شما برند محبوب همه ی مردم باشید. فراموش نکنید که شما می خواهید یک برند عالی، تنها برای مخاطبان هدف خود باشید. بنا بر این باید به خوبی مخاطبان و مشتریان هدف خود را شناسایی کرده و برند خود را حول آنها بسازید.

۶٫ مصمم و استوار باشید

وقتی که ایده ی برند خود را شکل دادید، باید در رسیدن به آن مصمم بوده و به آن پایبند باشید. این برند هویت کسب و کار شماست و نباید آن را بسته به اتفاقاتی که در طول روز برایتان می­افتد، یا شبکه های اجتماعی و کانال های ارتباطی که از آنها استفاده می کنید تغییرش بدهید.

همه چیز را طوری تنظیم کنید که همراستا با برندتان باشد. اگر در شبکه های مجازی تولید محتوا می کنید و با مشتریان خود ارتباط دارید، سعی کنید محتوای خود را به گونه ای طراحی کنید که با پیام برند شما همراستا باشد.

۷٫ با برند های قدرتمند همکاری کنید

به منظور ساخت یک برند قدرتمند، شما باید ارتباط خود را با برند های قدرتمند دیگر گسترش بدهید. این به آن معنا نیست که تلاش کنید تا خودتان را در هر زمینه ای به بهترین کسب و کار تبدیل کنید، چرا که اینکار نه تنها هزینه ی بالایی خواهد داشت، بلکه در ابتدای کار غیر قابل انجام خواهد بود.

در عوض، بهترین کار این است که سعی کنید با برند های قدرتمند دیگر همکاری داشته باشید و از آنها برای ساخت برند خود کمک بگیرید.

برند mrioi، مرکز مشاوره کسب و کار

از برند mrioi کمک بگیرید

باشگاه پرورش کسب و کار ایده، تحت برند mrioi از جمله مورد اعتماد ترین و شناخته شده ترین مراکز مشاوره کسب و کار در ایران و خاورمیانه می باشد که با ارائه تخصصی ترین جلسات مشاوره می تواند هر آنچه برای رسیدن به قله های موفقیت نیاز دارید را در اختیار شما قرار بدهد.

موسسه تبلیغاتی و تحقیقاتی ایده در سه کشور ایران، عراق و ازبکستان دفتر داشته و توانایی طراحی و اجرای انواع پروژه های تبلیغاتی و تحقیقات بازاریابی را دارد. آقای دکتر بزاززاده به عنوان مدیر این مجموعه بیش از ۷ سال است که در عرصه تبلیغات و تحقیقات بازار فعال بوده و پروژه های متعددی زیر نظر مستقیم ایشان در کشورهای فوق اجرا شده است. لطفا نوع درخواست خود را مشخص فرمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند؛ البته شما می توانید از طریق شماره واتس آپ ۰۹۱۲۳۱۳۷۴۱۹ و همچنین شماره تماس ۰۲۱۲۲۷۳۳۰۸۶ زودتر با ما در تماس باشید.

شما عزیزان می توانید جهت کسب مشاوره در زمینه های مختلف از جمله صادرات و واردات، رشد و پیشرفت کسب و کار، بازاریابی، تبلیغات، بهبود و افزایش فروش و … با ما در تماس باشید.

https://mrioi.com/

در نهایت از شما عزیزان بابت مطالعه ی این مقاله متشکریم و امیدواریم که این مقاله برای شما همراهان گرامی مناسب بوده باشد.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 21 مهر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.