کاشت مو با خط رویش طبیعی در راز جراحی - پارسی زی
امتیاز راتن تومیتوز و IMDb: راهنمای جامع و 10 فیلم برتر هریک

امتیاز راتن تومیتوز و IMDb: راهنمای جامع و 10 فیلم برتر هریک

امتیاز راتن تومیتوز و IMDb: راهنمای جامع و ۱۰ فیلم برتر هریک امتیاز راتن تومیتوز و IMDb دو معیار محبوب برای سنجش کیفیت فیلم ها …

چگونه با نرم افزار مطب خود را مدیریت کنیم؟

چگونه با نرم افزار مطب خود را مدیریت کنیم؟

چگونه با نرم افزار مطب خود را مدیریت کنیم؟ امروزه پیشرفت علم باعث شده بسیاری از کارها هم راحت بشه هم در زمان صرفه جویی …

دانلود جذاب ترین رمان های عاشقانه جدید

دانلود جذاب ترین رمان های عاشقانه جدید

جذاب ترین رمان های عاشقانه جدید در اینجا برخی از جذاب ‌ترین رمان ‌های عاشقانه جدید ایرانی در سال ۱۴۰۲ آورده شده است: رمان سهم من اثر …

با وارد شدن در سایت راز جراحی میتوانید تمامی موارد در مورد جراحی های زیبایی و درمانی و… را بدانید و با دید بازتر به سمت جراحی مد نظر خودتون برید و جراح خودتون رو پیدا کنید حتما حتما قبل از اقدام به جراحی به سایت راز جراحی به آدرس Razjarahi.ir مراجعه کنید . کاشت مو بعنوان یک راه حل مفید در افرادی که با موهای کم پشت و نواحی طاس در سر خود در کشمکش بوده و حجم موهایشان نسبت به آنچه آرزوی داشتنش را دارن بسیار کمتر است، کارساز می باشد. راز جراحی اینجاست تا به شما این نوید را دهد که با کاشت مو رویای شما دور از دسترس نبوده و با مطالعه این مقاله کامل و جامع و کسب اطلاعات از مجموعه گردآوری شده توسط راز جراحی می توانید آرزوی داشتن موهای پرپشت و رهایی از طاسی را به حقیقت مبدل کنید.

کاشت مو راز جراحی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و وارد میدان شدن دامنه ای از تکنیک های بازیابی مو، بیماران می توانند با بهره مندی از سیستم های پیشرفته، از قبیل درمان هایی برای تحریک فولیکول های مو جهت تولید موهای طبیعی، با طاسی سر برای همیشه خداحافظی کنند. با استفاده از این پیشرفت های رخ داده در تکنولوژی بازیابی مو، افرادی که از نداشتن مو در ناحیه سر خود ناراضی و ناخشنود هستند، می توانند با بهره گیری از درمان هایی که فاقد زمان از کار افتادگی برای سپری کردن دوره ریکاوری می باشد، از نتایج طبیعی و جذاب در تمام طول عمر خود لذت ببرند.

در اینجا راز جراحی با اشاره به برخی موارد مهم، به شما کمک می کند تا بدانید که آیا داوطلب خوبی برای روند کاشت مو محسوب می شوید یا خیر. اگر در حال حاضر با یکی از موارد زیر، درگیر بوده و در حال گذران زندگی هستید، خود را بعنوان داوطلب مناسب برای کاشت مو در نظر بگیرید:

  • وجود نقاط طاس در سر
  • نازک و کم حجم بودن موها
  • طاسی با الگوی مردانه
  • ابروهای کم پشت
  • موی صورت محدود ( در مردان )

درمان های موثر طاسی

در گذشته، تکنیک های بازیابی مو، به برداشتن نواری از موی سالم و پوست از ناحیه دیگری از سر و پیوند زدن فولیکول های برداشت شده به ناحیه فاقد مو، محدود می شد. تکنولوژی جدید که راز جراحی مفتخر به معرفی آن به شما می باشد، تکنیکی است که نتیجه طبیعی را بر جای گذاشته و در آن، فولیکول های مو به طور مجزا، از طریق یک سیستم اتوماتیک توسعه یافته به شکلی خاص، استخراج می شوند. در این روش که استخراج واحد فولیکولی یا FUE نامیده می شود، هر فولیکول مجزا، با دقت تمام، در ناحیه کم مو در پوست سر، کاشته می شود و نتایج استثنایی و فوق العاده طبیعی را بر جای می گذارد.

روند بازیابی مو شامل ایجاد یک جای زخم خطی یا بخیه نمی باشد و ناحیه دهنده، که گروه کوچکی از فولیکول های به ظاهر طبیعی از آنجا برداشت شده اند، در طول چند روز بهبودی خود را به دست می آورد. این به روز ترین تکنولوژی، یک تکنیک حداقل تهاجمی برای بازیابی مو می باشد که بسیار سریع و ساده بوده و بعنوان یک روند درمان سرپایی، این قابلیت را به بیمار می دهد تا پس از دریافت درمان، روز بعد در محل کار خود حاضر شود. این ویژگی در مقایسه با تکنولوژی های سنتی، یک پیشرفت بسیار قابل ملاحظه محسوب می شود.

 

هر بیمار دارای مشکل ریزش موی منحصر بفرد می باشد

بیماران مختلف از نظر مشکلات ریزش مو، با یکدیگر متفاوت هستند. طاسی یک مشکل ژنتیکی است و اگر پدر شما یا پدر بزرگ تان ( پدر مادرتان) طاس باشند، احتمال اینکه شما نیز به این مشکل دچار شوید بسیار زیاد است. در برخی بیماران رایج ترین روش برای درمان بازیابی مو، روش نواری می باشد. این روش شامل برداشتن نوار کوچکی از بافت از پشت سر که مو در آنجا هنوز ضخیم و سالم است، می باشد. سپس فولیکول ها از این نوار برداشت شده و در ناحیه طاس کاشته می شوند. این روش برای افرادی که طاسی در آنها گسترده تر است، روش مفید تری محسوب می شود. می پرسید راه حل مناسب برای شما چیست؟ راز جراحی یک مشاوره فردی و ارزیابی موقعیت موها و پوست سر را بمنظور آشکار شدن روند مناسب که بهترین نتیجه را در خصوص مورد انحصاری شما به دست خواهد داد، توصیه می کند.

هزینه کاشت مو به گفته راز جراحی

هزینه روند کاشت مو یکی از ملاحظات مهم است که راز جراحی درباره آن به بحث و گفتگو خواهد پرداخت. این هزینه در بیماران مختلف بر حسب روش کاشت موی ویژه انتخاب شده و تعداد گرافت های مورد نیاز برای درمان و رفع دغدغه شما، متغیر می باشد. در جلسه مشاوره، جراح می تواند پس از ارزیابی حجم ناحیه دهنده و محاسبه تعداد گرافت ها برای بازیابی مو در طبیعی ترین و پر ترین حالت ممکن، هزینه جراحی شما را برآورد نماید.

جراحی مو در اکثر کلینیک ها با دو روش FUE وFUT بر حسب نیاز بیمار قابل اجرا می باشد. روش FUE که در آن از تکنیک نئوگرافت استفاده می شود، به دلیل برداشته شدن واحد های فولیکولی مجزا، گران تر می باشد. البته صرفنظر از جنبه هزینه، بیمارانی که روش FUE را به جای تکنیک FUT انتخاب می کنند، از یک روند راحت تر با زمان ریکاوری کوتاه تر بهره مند شده و جای زخم خطی نیز بر روی سر آنها بر جای نمی ماند. به همین دلیل، سرمایه گذاری بیشتر بر روی روش نئوگرافت، ارزش بهره مند شدن از مزایای این تکنیک را دارد.

چه چیزی باعث از دست رفتن مو می شود؟

ریزش مو در اثر موقعیت های مختلف از قبیل عوامل وراثتی طاسی با الگوی زنانه یا مردانه، تغییرات هورمونی، پیری، برخی موقعیت های پزشکی، یا استرس اتفاق می افتد. از دست رفتن مو می تواند بعنوان یک عارضه جانبی انواع مختلف داروها، از جمله داروهای کلسترول، ضد انعقاد، فشار خون، پسوریازیس، آنتی اسیدهای مختلف، برخی استروئیدها، و داروهای ضد قارچ، رخ دهد. پرتو درمانی نیز می تواند منجر به از دست رفتن مو شود. اولین قدم به توصیه راز جراحی، در طراحی بازیابی مو، ارزیابی کامل توسط پزشک متخصص و تعیین علت پایه از دست رفتن این موهبت مهم می باشد.

درباره چرخه رشد مو

رشد مو در چهار مرحله اتفاق می افتد. مو معمولاً در هر ماه به اندازه یک چهارم تا نیم اینچ از یک فولیکول رشد می کند. این چهار مرحله عبارتند از:

  • آناژن: فاز رشد. در طول این فاز، سلول ها به سرعت تقسیم می شوند. در حدود ۹۰ درصد فولیکول های موی شما در مرحله آناژن قرار دارند.
  • کاتاژن: فاز تحول که در آن فولیکول های مو کوچک می شوند. این فاز در حدود دو هفته طول می کشد. در این مرحله، مو رشد نمی کند و از منبع خون جدا می شود.
  • تلوژن: فاز استراحت که در آن فولیکول، مویی تولید نمی کند و حدود چند ماه طول می کشد. در این مرحله، رشد موهای جدید و رشد حدوداً ۱۰ تا ۱۵ درصد از فولیکول ها اتفاق می افتد.
  • اگزوژن: در این مرحله که فاز ریختن مو نامیده می شود، فرد، هر روز حدوداً ۵۰ تا ۱۰۰ مو را از دست می دهد. سپس مو به فاز آناژن بازگشته و موهای جدید شروع به رشد می کنند.

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 5 مرداد 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.