چگونه به خوبی انگلیسی صحبت کنیم - پارسی زی
5 سایت برتر سفارش آنلاین غذا در سال 1403 که باید بشناسید!

5 سایت برتر سفارش آنلاین غذا در سال 1403 که باید بشناسید!

چکیده : امروزه به دلیل وجود ترافیک و اتلاف وقت، سفارش آنلاین غذا بسیار رایج شده است. در این پست ما بهترین وبسایت های سفارش آلاین …

افزایش فروش محصولات بوتاکس و کراتینه مو در ایران

افزایش فروش محصولات بوتاکس و کراتینه مو در ایران

بوتاکس یا کراتین مو؟ کدام یک برای شما مناسب است؟ چه چیزی بوتاکس مو را از درمان کراتینه برزیل متفاوت می کند؟ روش های درمان …

کاخ شیروان شاه باکو یکی از دیدنی های مهم آذربایجان

کاخ شیروان شاه باکو یکی از دیدنی های مهم آذربایجان

کاخ شیروان شاه باکو یکی از دیدنی های مهم آذربایجان : کاخ شیروان شاه باکو که به عنوان یکی از مکان های تاریخی باکو به …

آموزش صحبت کردن به انگلیسی

می‌خواهید بدانید که چطور انگلیسی را بیشتر روان صحبت کنید؟ آیا به زبان انگلیسی خود اعتماد ندارید؟ در این راهنمای جامع به زبان انگلیسی، ما نکاتی را برای کمک به شما فراهم کرده ایم تا مهارت‌های زبانی خود را بهبود ببخشید و هر روز با بکارگیری رویکردهای درست و ایجاد یک محیط آموزشی مناسب، به زبان انگلیسی صحبت کنید.

روان و سلیس صحبت کردن در زبان انگلیسی یک سبک زندگی است.

اگر می‌خواهید نحوه صحبت کردن در زبان انگلیسی را درک کنید، باید در نظر بگیرید که چگونه روان و سلیس صحبت کردن توسط گویشوران بومی این زبان در کشورهایی مانند انگلستان یا ایالات‌متحده به دست می‌آید. انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها در محیطی تحت سلطه انگلیسی‌ها رشد می‌کنند و زبان را از طریق ارتباط مداوم و تعامل اجتماعی فرا می‌گیرند. آن‌ها از زبان انگلیسی به عنوان ابزاری بسیار عملی برای تشکیل روابط با دیگران، مطالعه، کار و کسب اطلاعات برای انواعی از اهداف استفاده می‌کنند.

زندگی برای آن‌ها بدون مسلط شدن به انگلیسی امکان پذیر نخواهد بود زیرا این امر اساس تقریبا هر کاری که آن‌ها انجام می‌دهند را شکل می‌دهد. این قطعا برای زبان مادری و کشور شما یکسان است، اما آیا شما واقعا به انگلیسی نیاز دارید؟ اگر پاسخ “بله” باشد و میل شدید به مسلط شدن دارید، پس باید زمان بیشتری را در برنامه روزمره خود به انگلیسی اختصاص دهید.

به عبارت دیگر، شما باید برخی تغییرات در سبک زندگی فعلی خود را به منظور صحبت کردن زبان انگلیسی بیشتر از طریق تماس عادی با زبان آشنا کنید. در اینجا پنج نکته برای کمک به شما وجود دارد:

۱ـ هر روز زمان را برای انگلیسی خود کنار بگذارید و آن را در اولویت قرار بدهید

هر زمان که شما صرف زبان انگلیسی خود را باید به عنوان یک سرمایه گذاری در روان آینده خود را دیده می شود. بسیاری از مراحل کوچک به شما کمک خواهد کرد که در طول زمان مسافت طولانی را طی کنید. داشتن یک ایده روشن از این که چرا به انگلیسی نیاز دارید و چیزی که به عنوان نتیجه مسلط شدن به دست می‌آورید، مهم است که آن را به عنوان یک اولویت در زندگی پر مشغله خود ببینید.

مقدار زمانی که می‌خواهید در زبان انگلیسی تان سرمایه‌گذاری کنید به شما بستگی دارد، اما این باید یک تعهد دائمی باشد و به طور مستقیم بر سرعت پیشرفا شما تاثیر می‌گذارد.

https://miraaraqi.com/mag/language-teaching/

۲-فعالانه انگلیسی بیشتری را به روال روزانه خود اضافه کنید

یک تلاش آگاهانه برای تزریق انگلیسی بیشتر به شما این است که انگلیسی رابه روال روزانه خود اضافه کنید. موارد زیر را امتحان کنید: یک مقاله اخبار بی‌بی‌سی را در هنگام استفاده از یک برنامه کاربردی تلفن همراه با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل مطالعه کنید، یک ایمیل برای یک هم‌کار یا دوست خارجی بدهید، انجام یک تست واژگان ۱۰ کلمه ای در طول استراحت ناهار خود تماشای یک ویدیو یوتیوب ۵ دقیقه ای از یک کانال انگلیسی ، مطالعه کمی دستور زبان انگلیسی از یک کتاب درسی برخی از شب ها، حضور در کلاس انگلیسی چند بار در هفته، بررسی یک فیلم انگلیسی در خانه یک بار در ماه با یک دوست.

۳-از زبان مادری خود کم‌تر استفاده کنید

اگر ۹۹ % زمان خود را صرف صحبت کردن با زبان مادری کنید و تنها ۱ % زمان برای انگلیسی باقی بماند، روان و سلیسصحبت کردن برای شما به زودی تبدیل به یک آرزو خواهد شد.

آیا شرایطی وجود دارد که در آن می‌توانید به جای زبان مادری خود از زبان انگلیسی استفاده کنید؟ این تکنیک “جایگزینی” نامیده می‌شود و مثال‌های ممکن است شامل: تغییر زبان در گوشی موبایل تان به انگلیسی، تماشای برنامه های تلویزیون به زبان انگلیسی در ۵۰ % مواقع و یا انتخاب یک کتاب  انگلیسی به جای زبان مادری تان.

۴-به زبان انگلیسی به عنوان یک “سوژه درسی” نگاه نکنید.

سعی کنید به انگلیسی به عنوان یک روش زندگی و کم‌تر به عنوان یک سوژه مدرسه نگاه کنید. هر تماسی با این زبان به شما کمک خواهد کرد تا در طول زمان به زبان انگلیسی بهتر صحبت کنید، پس چرا خودتان را محدود به کلاس‌های درس و کتاب‌های درسی سنتی کنید؟

دنبال یک تغییر سریع نباش راهی وجود ندارد

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن تبلیغات به ما یاد می‌دهد که باور کنیم همه چیز می‌تواند به سرعت و با کم‌ترین تلاش به دست آید. در واقعیت، بهترین چیزها در زندگی اغلب با کار مداوم برای رسیدن به یک هدف در طول زمان به دست می‌آیند.

این قطعا موردی است که یاد می‌گیرید چطور به راحتی مکالمه انگلیسی موفقی داشته باشید. اگر شما آموزش انگلیسی آنلاین میبینید، تعداد زیادی کتاب و وب سایت پیدا خواهید کرد: “چگونه سریع انگلیسی یاد بگیرید“، “در ۳ هفته مکالمه انگلیسی روانی داشته باشید” یا “انگلیسی یادگرفتن به آسانی“. با این حال، تسلط به انگلیسی هرگز ساده یا سریع نیست و دانشجویانی که نمی‌توانند به این درک برسند که یادگیری زبان انگلیسی یک مورد نسبی است و زمان یادگیری برای هر شخصی با شخص دیگر متفادت است به انگلیسی مسلط نمیشوند.

آنها معمولا کسانی هستند که به دنبال راه حل سریع یادگیری زبان انگلیسی هستند . به اندازه کافی سرمایه گذاری هایی مثل پول و زمان برای یادگیری زبان دوم نمیکنند. اگر واقعا می‌خواهید بدانید چطور به راحتی مکالمه انگلیسی موفقی داشته باشید ، مسئولیت پیشرفت خودتان را قبول کنید و توصیه‌های عملی را در این راهنما دنبال کنید.

https://miraaraqi.com/mag/tag/basic-english-language/

روش های جذاب مکالمه ی انگلیسی

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات آموزش کلاس‌های درس انگلیسی سنتی، همان طور که در مدرسه یا دانشگاه تجربه خواهید کرد، این است که تمایل به “یک رویکرد” برای همه دانش آموزان وجود دارد . کلاس‌ عمومی زبان انگلیسی غالبا در گروه‌هایی چندین نفره تدریس می‌شوند، دانش آموزان بااعتماد به نفس، به کلاس غالب می‌شوند در حالی که دیگران توجه کمی را دریافت می‌کنند.

و دوره‌های عمومی معمولا این سبک آموزش پتانسیل کشتن هر گونه علاقه و آسیب زدن به انگیزه ی یادگیری زبان انگلیسی شما برای تحصیل را دارد. اگر می‌خواهید بدانید چطور به راحتی انگلیسی صحبت کنید، نقطه شروع باید انگیزه ی شما برای یادگیری زبان انگلیسی باشد. در زیر چند نکته برای کمک به شما در ایجاد ارتباط شخصی با انگلیسی و تقویت انگیزه تان برای به دست آوردن تسلط بیشتر در مکالمه آورده شده‌است:

https://miraaraqi.com/mag/tag/idioms/

جمع بندی و نتیجه گیری

کلید یادگیری زبان انگلیسی پیدا کردن تعادل بین مطالعه و تمرین است. روان صحبت کردن انگلیسی با دانستن خوب دستور زبان انگلیسی برابر نیست – حتی انگلیسی زبان ها اشتباهات گرامری دارند. روان صحبت کردن یعنی توانایی برقراری ارتباط. برای همین گاه مهم است که کتابهای دستور زبان را کنار گذاشت تا بتوان آن مهارت های نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن را در جهان واقعی تمرین کنید.

گاه قراردادن تمام قوانین و کلمات با هم در یک جمله ساده مشکل است. اجازه ندهید ترس از گفتن یک جمله اشتباه شما را از صحبت کردن باز دارد. حتی اگر فکر می کنید که دارید اشتباه می کنید به صحبت کردن ادامه دهید. بیشتر وقت ها افراد متوجه می شوند که می خواهید چه بگویید حتی اگر اشتباه کنید. بعلاوه هرچه بیشتر صحبت کنید ساده تر می شود و کلمات سریع تر به ذهنتان می رسد.

بدون ترس و واهمه انگلیسی صحبت کنید.

منبع : مریم عراقی

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 5 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.