قیمت طراحی سایت مشخص شد + جدول قیمت - کلاهبرداری ممنوع!!! - پارسی زی
عمل زیبایی لابیاپلاستی 3 میلیون شد

عمل زیبایی لابیاپلاستی 3 میلیون شد

عمل زیبایی لابیاپلاستی ۳ میلیون شد تعریف عمل لابیاپلاستی : لابیاپلاستی یک جراحی زیبایی واژن است که سبب کاهش حجم لابیاها میشود و همچنین باعث …

محبوب ترین و نمادین ترین مدل های انگشتر طلا کارتیه 2022

محبوب ترین و نمادین ترین مدل های انگشتر طلا کارتیه 2022

فکر کنم خیلی از شما مثل من وقتی بچه بودین از هر چیزی که در خونه پیدا می کردین زیورآلات درست می کردین! فرقی هم …

لامپ وود چیست؟

لامپ وود چیست؟

آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که بیماری‌ها و ضایعات پوستی چگونه تشخیص داده می‌شوند؟ احتمالاً برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید تشخیص انواع …

بالاخره بعد از مدت ها انتظار قیمت طراحی سایت مشخص شد و این مورد خیلی در کلاهبرداری های اینترنتی تاثیر گذار خواهد بود چون برخی از افراد با دروغ های تحریک کننده مبالغ بسیار زیادی از کارفرما در جهت راه اندازی وبسایت فروشگاهی یا شرکتی و … دریافت میکردند.

قیمت طراحی سایت

امروزه شرکت ها و موسسه هایی هستند که به روش های قدیمی فرایند طراحی سایت را انجام میدهند اما در نظر داشته باشید که حتما سعی کنید فرایند طراحی سایت را به موسسه ای واگذار کنید که در این زمینه اطلاعات خوبی را داشته باشد و به عنوان یک شرکت معتبر شناخته شود.

عوامل موثر در قیمت طراحی سایت

  • اگر وبسایت طراحی شده به صورت کامل از صفر تا صد کدنویسی شود این مورد در قیمت طراحی سایت تاثیر گذار خواهد بود اما در سیستم های مدیریت محتوای در وردپرس و جوملا زیاد در قیمت نهایی نخواهد داشت.
  • وبسایت های اول گوگل بیشتر فریبانه عمل میکنند و پیشنهاد ما این است که به این فریب ها دست ندهید چون خیلی از برند های اول گوگل مبالغ بالایی را در برابر خدمات کم ارائه میدهند و این در قانون جدید به عنوان کلاهبرداری حساب میشود.
  • در برخی مواقع کارفرما نیاز دارد که وبسایت او به برنامه های اندروید و IOS متصل شود و این مورد در قیمت طراحی سایت مسلما تاثیر گذار خواهد بود. در نظر داشته باشید که هیچ تعرفه ای برای این منظور در نظر گرفته نمیشود و این مورد باید به صورت توافقی در قرارداد طراحی سایت ذکر شود.
  • در طراحی سایت ، عمل بهینه سازی به صورت کلی شامل مبلغ طراحی سایت نمیشود و فرایند سئو سایت به صورت جداگانه بوده که بعد از فرایند طراحی سایت اعمال میشود.
  • مبالغی که در جدول قیمت ذکر شده فقط برای راه اندازی و طراحی سایت بشمار می آید و شامل هزینه های دامنه و هاست ، پنل پیامکی ، سیستم نوبت دهی و … نمیباشد.
  • سایت های طراحی سایت با تعرفه های ذکر شده فقط برای سایت های تک زبانه بوده و سایت های دوزبانه قیمت های متفاوتی دارد که به صورت توافقی باید انجام شود.
  • در سایت طراحی شده تولید محتوا و یا بازنویسی محتوا با هزینه جدا انجام میشود و این موارد شامل قیمت های ارائه شده نمیباشد.

جدول قیمت طراحی سایت فروشگاهی

توجه : مواردی که شامل هزینه های اولیه میباشد و این هزینه ها بر عهده مجری میباشد.

طراحی ریسپانسیو ، گواهی امنیتی ، سیستم سابقه فروش ، طراحی ظاهر سایت ، اضافه کردن مقاله و محصول نامحدود ، سبد خرید ، متصل کردن به درگاه پرداخت

هزینه طراحی سایت فروشگاهی با وردپرسقالب آماده + شخصی سازیقالب آماده
۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال
هزینه طراحی سایت شرکتی با وردپرسقالب آماده + شخصی سازیقالب آماده
۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

توجه : قیمت های مطرح شده از طرف برخی کارفرماها امکان دارد ۲۰% بالا و پایین داشته باشد و این مورد کاملا طبیعی میباشد.

توجه: در نظر داشته باشید که این قیمت ها برای وبسایت های شرکتی و فروشگاهی با امکانات عادی بوده و در صورت اعمال کردن امکانات و ویژگی ها مسلما قیمت طراحی سایت افزایش خواهد داشت و این مبلغ افزایشی به صورت توافقی میباشد.

نتیجه گیری

با حمایت همدیگر میتوان تعرفه های بالای طراحی سایت را از بین ببریم و این مورد به همکاری و حمایت همدیگر بستگی دارد. در نظر داشته باشید که اروم وب به عنوان مجری طراحی سایت طبق این تعرفه ها عمل میکند به همین خاطر میتوانید خدمات طراحی سایت های خود را به این مجموعه حرفه ای واگذار کنید.

وبسایت اروم وب : https://urumweb.ir/

تلفن تماس : ۰۹۲۱۴۶۹۱۲۷۴

آخرین بروز رسانی در : یکشنبه 8 خرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.