از کدام شرکت دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال را بخریم؟ - پارسی زی
ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به روش درست ✅ (فروش با پیامک)

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به روش درست ✅ (فروش با پیامک)

ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه به روش درست ✅ (فروش با پیامک) امروزه بازاریابی تبلیغاتی قدرت زیادی در جذب مشتری و فروش و درامد بیشتر دارد …

ویژگی های نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

ویژگی های نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج

ویژگی های نمایندگی تعمیرات ال جی در کرج یکی از بهترین و پیشرفته ترین نمایندگی های رسمی ال جی در کرج این نمایندگی است که …

ووچر پرفکت مانی چیست؟ (راهنمای کامل)

ووچر پرفکت مانی چیست؟ (راهنمای کامل)

کسانی که قصد خرید از وب سایت‌های خارجی یا رزو یک هتل بین‌المللی را دارند، با توجه به تحریم‌های موجود از روش‌های مختلفی برای خرید …

عنوان: از کدام شرکت دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال را بخریم؟

C:\Users\pc\Desktop\سایت\blog\new\دستگاه لیزر تیتانیوم.jpg

دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پر فروش ترین دستگاه های موجود در دنیا میباشد که طرفداران زیادی دارد.

از دلایل پرطرفدار بودن دستگاه لیزر میتوان قیمت مناسب آن را نام برد که بهترین بازگشت سرمایه را به خریداران و صاحبان کلینیک لیزر موهای زائد را میدهد که این امر باعث میشود که صاحبان کلینیک به سرعت به فکر اضافه کردن دستگاه دوم و یا حتی سوم به مرکز خود باشند.

در این مقاله سعی داریم دستگاه لیزر تیتانیوم را به طور خلاصه به شما معرفی کنیم و به شما کمک کنیم که بهترین نوع این دستگاه را از معتبرترین شرکت های ممکن در ایران با بهترین قیمت خریداری کنید پس اگر قصد خرید دستگاه لیزر تیتانیوم را دارید در ادامه با ما همراه باشید.

 

معرفی دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

 

Soprano Titanium یک دستگاه لیزر موهای زائد است که بهترین عملکرد و پاسخگویی را در بین دستگاه های هم رده خود دارد. این دستگاه دارای اسپات لیزری ۴ سانتی متر مربع با سیستم خنک کننده پیشرفته و به روز می باشد. حذف موهای زائد با لیزر سوپرانو تیتانیوم بسیار سریع و بدون درد است و راه حلی بهبود یافته و جدید برای بیماران و پزشکان ارائه می دهد. لیزر تیتانیوم سوپرانو از سه طول موج ترکیبی در یک هندپیس بهره می برد. (سه طول موج الکساندریت، دایود و اندیاگ وجود دارد). در نتیجه دستگاه Soprano Titanium یک راه حل جدید و منحصر به فرد مبتنی بر نتایج در دنیای حذف موهای زائد ایجاد می کند. یونیت لیزر تیتانیوم دارای توان خروجی ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ وات می باشد که بهترین پاسخ دستگاه لیزر تیتانیوم در نوع ۱۶۰۰ وات آن می باشد. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده پیشرفته آیس پلاس است که احتمال درد، سوزش و سوزش بیمار را در حین لیزر موهای زائد کاهش می دهد. دستگاه تیتانیوم یکی از پرفروش ترین و گران ترین دستگاه های موجود در ایران می باشد.

دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران با کیفیت های مختلفی به فروش میرسد که اکثر فروشنده ها نیز این ادعا را دارند که دستگاه لیزر تیتانیوم ما اورجینال است در ادامه بیشتر سعی داریم به این موضوع بپردازیم.

 

راه تشخیص دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال از فیک

 

همانطور که می دانید هر برند معروفی در دنیا که تولید شود و فروش بالایی داشته باشد بعد از مدتی مدل های تقلبی و کپی آن تمام دنیا را در بر می گیرد که فروش بالایی را برای شرکت هایی که کپی دستگاه ها را تولید میکنند ایجاد می کند که دستگاه لیزر تیتانیوم نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ما در اینجا به جرأت اعلام میکنیم که دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم جز دستگاه هایی هست که بیشترین کپی برداری از آن در دنیا انجام میشود و شرکت های زیادی در دنیا وجود دارند که های کپی این دستگاه را با کیفیت های مختلف تولید میکنند.

همه ی ما دوست داریم دستگاه اصل را خریداری کنیم حال شما یک سوال دارید که چگونه یک دستگاه تقلبی را از یک دستگاه تیتانیوم اصلی تشخیص دهیم؟ خیالتان را راحت کنم هیچ دستگاه اورجینالی از شرکت آلما تولید کننده دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران وجود ندارد. چرا؟ زیرا این شرکت اسرائیلی است و هیچ دستگاهی از این شرکت اجازه ورود به ایران را ندارد.

حال ما فرض میکنیم که یک دستگاه اورجینال تیتانیوم در ایران وجود دارد و توسط یک شرکت فروش میرود قیمت این دستگاه در نمایندگی های اروپا چیزی حدود هفتاد هزار یورو فروخته میشود یعنی بدون احتساب هزینه حمل و نقل و واردات قیمت این دستگاه چندین میلیارد تومن خواهد بود.

پس آیا ادعای شرکتی که میگوید ما دستگاه اورجینال میفروشیم ولی قیمت چند صد میلیون تومانی ارائه میدهد منطقی است؟ پس حال واقعیت ماجرا چیست؟

واقعیت ماجرا این است که شرکت های زیادی در دنیا مخصوصا در کشور چین دستگاه کپی تیتانیوم را تولید میکنند که با قیمت مناسبی به فروش میرسانند و در واقع همه دستگاه های تیتانیوم در ایران های کپی میباشند.

شما در ایران باید در نظر داشته باشید که یک دستگاه های کپی با کیفیت بالا را خریداری کنید که این امر فقط توسط یک شرکت بازرگانی معتبر میسر میباشد.

 

C:\Users\pc\Desktop\سایت\blog\new\دستگاه لیزر تیتانیوم3.jpg

از کدام شرکت دستگاه لیزر تیناتیوم را بخریم؟

 

با توجه به توضیحاتی که در باره اصل یا غیر اصل بودن دستگاه لیزر تیتانیوم دادیم دچار تردید شدید که در حال حاظر چه کنیم؟ جای نگرانی نیست، شرکت های زیادی هستند که دستگاه های لیزر تیتانیوم را با بهترین کیفیت ممکن در دنیا تولید و به بازار عرضه می کنند و اکثر این شرکت ها در چین هستند. شرکت های معتبر چینی از قطعات آمریکایی و اروپایی در لیزرهای خود استفاده می کنند و متاسفانه طبق معمول شرکت هایی در چین و ایران نیز هستند که از قطعات درجه ۲ و ۳ در دستگاه های خود استفاده می کنند. حال این سوال پیش می آید که راه تشخیص چیست؟ باید بگوییم که هیچ راهی برای تشخیص وجود ندارد زیرا قطعات داخلی دستگاه در ایران دیده نمی شود و بازکردن و بررسی قطعات باعث می شود شرکت های فروشنده گارانتی دستگاه شما را باطل کنند و از خدمات آن امتناع کنند.

شرکت کارمانیا طب جزء معتبرترین شرکت های واردکننده دستگاه های پزشکی در ایران میباشد که دستگاه لیزر تیتانیوم را به ایران وارد کرده است که آن را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. شرکت کارمانیا طب سریع ترین بازگشت سرمایه را برای صاحبان کلینیک های زیبایی جهت راه اندازی کلینیک زیبایی ارائه می دهد که برای مطالعه بیشتر در مورد مشخصات و عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم می توانید به سایت شرکت کارمانیا طب مراجعه و با مشاورین این شرکت مشورت نمایید.

 

قیمت دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم

 

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم در ایران به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که مهمترین آنها کیفیت ساخت و قطعات داخلی و ظاهر دستگاه است. همانطور که توضیح دادیم شرکت کارمانیا طب بهترین کیفیت قطعات دستگاه تیتانیوم را در ایران با ضمانت کتبی اصالت ارائه می کند.

در مورد قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم نیز باید بگوییم که شرکت کارمانیا طب با حذف واسطه ها و با در نظر گرفتن حاشیه سود پایین بهترین قیمت و ارزان ترین قیمت را در ایران به مشتریان خود ارائه می دهد که می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

 

نتیجه گیری

 

شما اکنون که با این مقاله مواجه شده اید، حتما قصد خرید یک دستگاه لیزر موهای زائد را دارید و رویای این را در ذهن میپرورید که با این دستگاه به درآمد معقولی برسید پس در حال تحقیق و بررسی برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد هستید.

همینجا خیال شما را راحت کنم هیچ دستگاهی را با کیفیت و جوابدهی دستگاه لیزر تیتانیوم شرکت کارمانیا طب پیدا نخواهید کرد این موضوع را با اطمینان به شما میگویم که دستگاه لیزر تیتانیوم یک دستگاه شناخته شده در بین مشتریان شما میباشد و شرکت کارمانیا طب نیز یک شرکت شناخته شده و معتبر در خصوص واردات دستگاه های پزشکی میباشد که مشاوران این شرکت صادقانه اطلاعات مورد نیاز در خصوص دستگاه های پزشکی و زیبایی را به شما خواهند داد.

 

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 26 مرداد 1401
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.