تعبیر خواب افتادن دندان ؛ افتادن دندان در خواب به چه معناست؟ - پارسی زی
تعبیر خواب گریه ، کردن برای مرده ، مادر و نوزاد و دوست خواهر زیاد بر سر قبر

تعبیر خواب گریه ، کردن برای مرده ، مادر و نوزاد و دوست خواهر زیاد بر سر قبر

تعبیر خواب گریه تعبیر خواب گریه ، کردن برای مرده ، مادر و نوزاد و دوست خواهر زیاد بر سر قبر همگی در سایت پارسی …

تعبیر خواب سفر ، رفتن دیگران به خارج و حج و ماه با مرده به کربلا و مکه زیارتی

تعبیر خواب سفر ، رفتن دیگران به خارج و حج و ماه با مرده به کربلا و مکه زیارتی

تعبیر خواب سفر تعبیر خواب سفر ، تعبیر خواب سفر به مشهد ، تعبیر خواب سفر کردن به خارج ، تعبیر خواب سفر رفتن دیگران …

تعبیر خواب مار ، سیاه و سبز و زرد و قرمز و بزرگ و کبری و دوسر

تعبیر خواب مار ، سیاه و سبز و زرد و قرمز و بزرگ و کبری و دوسر

تعبیر خواب مار تعبیر خواب مار دارای ابعاد مختلفی است که در این مطلب به آن می پردازیم.یکی از راههایی که می توانیم با دنیای …

تعبیر خواب افتادن دندان

تعبیر خواب افتادن دندان

تعبیر خواب افتادن دندان | سایت پارسی زی یک پورتال تفریحی است که در تمام زمینه های پزشکی و آشپزی و تعبیر خواب و عکس و مدل و خواص مواد غذایی و اس ام اس و جوک و شعر فعالیت می کند.خدمت به شما عزیزان افتخاری است که نصیب همه ما شده است و امیدواریم بتوانیم این خدمت را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.تنها خواهش ما از شما این است که با نظرات خود ما را راهنمایی کرده تا با هم در مسیر هر روز بهتر شدن قرار گیریم.

تعبیر خواب دندان

بنا به گفته تونی کریسپ خالق کتاب فرهنگ تفسیر رویا دیدن دندان در خواب اشاره به موضوعاتی همچون پرخاشگری، دفاع، توانایی ما برای “با چنگ و دندان چسبیدن به زندگی”، توانایی ما برای بدست آوردن آنچه می‌خواهیم، سخنانی که از دهانمان خارج می‌شوند یا “فرو داده می‌شوند”، نحوه‌ی حضور ما در اجتماع دارد. این رویا می‌تواند نشانه‌ای از سن و سال فرد رویابین نیز باشد. (مثلا دیدن دندان‌های شیری و غیره)

تعبیر خواب افتادن دندان

از نظر فروید، خواب افتادن دندان به سرکوبی یا سرخوردگی جنسی و اشتیاق برای بزرگ شدن مربوط می‌شود. این نوع خواب‌ها بیشتر در قبل و بعد از دوره‌های بلوغ جسمی و یا ذهنی فرد اتفاق می‌افتد.

تعبیرات مثبت و منفی از رویای افتادن دندان

معانی منفی

  • سستی، به خصوص درباره تصمیمات مهم زندگی
  • نگرانی زیاد درباره تجربه یک رابطه جنسی
  • یک توافق یا مصالحه که برای شما هزینه‌ زیادی دارد
  • تغییرات مهم در زندگی و افزایش درد‌های روحی
  • ترس از پیر شدن

معانی مثبت

  • نشانه‌ای برای بزرگ شدن شخصیت
  • آرزو یا نیاز برای اصلاح رفتار خود به بهترین شکل ممکن
  • رشد توانایی مدیریت احساسات و افزایش اعتماد به نفس

تشریح مفهوم معانی منفی تعبیر خواب افتادن دندان

سستی، به خصوص درباره تصمیمات مهم زندگی

در حوزه تعبیر خواب، افتادن دندان می‌تواند با از دست دادن یا تغییر موقعیت‌های مهم زندگی همراه باشد. این خواب نشان از آن دارد که فرد در برابر اتفاقات یا تصمیمات زندگی از خود سستی نشان می‌دهد. این تصمیمات تاثیر زیادی در جهت دهی به زندگی او دارند. شاید بین یک دوراهی قرار گرفته اید؛‌ این انتخاب می‌تواند به از دست دادن ناگهانی یک دارایی یا حتی پایان دادن به یک رابطه یا تغییر شغل منجر شود.

نگرانی زیاد درباره تجربه یک رابطه جنسی

طبق نظریه کلاسیک فروید، خواب افتادن دندان می‌تواند به عنوان نشانه‌ای از اختگی و ترس از سلامت آلت تناسلی در نظر گرفته شود. برای مردها مانند زن‌ها، این نوع خواب‌ها می‌تواند به استرس درباره رابطه جنسی یا عدم رضایت از تجربه جنسی با همسر مربوط شود.

یک توافق یا مصالحه که برای شما هزینه‌‌بر است

افتادن دندان می‌تواند به موقعیتی مربوط شود که رضایت شما را جلب نکرده است. این موقعیت می‌تواند با عدم تعادل و به هم ریختن روال عادی زندگی شما همراه باشد. توجه ناگهانى و دلسردى ناگهانى نسبت بشخص یا چیزى از تعابیر مهم افتادن دندان است.

تشریح مفهوم معانی مثبت تعبیر خواب افتادن دندان

بزرگ شدن شخصیت

مفاهیم جدید تعبیر خواب بر این باور است که افتادن دندان نشانه‌ رشد فرد و بزرگ شدن شخصیت اوست. از دست دادن یک دندان در دوران کودکی معمولا اولین باری است که از دست دادن یک عضو از بدن را تجربه می‌کنیم. افتادن دندان نوعی رشد تلقی می‌شود. افتادن دندان در خواب به تغییر، رشد و وارد شدن به یک مرحله جدید از زندگی اشاره دارد.

آرزو یا نیاز برای اصلاح رفتار خود به بهترین شکل ممکن

در زمان کودکی، ما موظف به انجام کارهای مهم خانه و خانواده نبوده‌ایم. خواب افتادن دندان می‌تواند زمانی اتفاق بیافتد که در حال دست و پنجه نرم کردن با یک مشکل حل نشدنی هستید. مواجهه با تصمیمات چالش برانگیز زندگی نیز نشانه‌ای از خواب افتادن دندان است. در این زمان به صورت امکان این وجود دارد که به اصلاح رفتار و شخصیت خود فکر کرده باشید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب تخم مرغ ، سفید و شکسته و شکستن و دو زرده و پخته

رشد توانایی مدیریت احساسات و افزایش اعتماد به نفس

دید سنتی نسبت به دندان در ویژگی‌های مربوط به اعتماد به نفس و افزایش قدرت مدیریت خلاصه می‌شود. از دید سنتی، ارتباط بین دندان و ظرفیت مدیریت رفتار، احساسات و در نتیجه بالا رفتن اعتماد به نفس تایید شده است. بنابراین افتادن دندان در خواب می‌تواند نشانه قدرت و مهارت شخصی شما برای رسیدن به موفقیت باشد.

نکته بسیار مهم درباره تعبیر خواب افتادن دندانخواب افتادن دندان ممکن است نوعی یادآوری برای یک یک رخداد مشابه در زندگی کنونی شما باشد. وقتی خواب می‌بنیید که دندان شما افتاده است، نسبت به پیشرفت خود در زندگی حساس‌تر شوید، روش‌هایی را برای بالا بردن تجربه خود برای انجام دادن کارهای مهم زندگی پیدا کنید. برای تصمیم‌گیری در موقعیت‌های مهم زندگی با دیگران مشورت داشته باشید. بیشتر از از حدود گذشته خود تلاش کنید. مرز‌های موفقیت را با تلاش زیاد رد کنید.

تعبیر خواب دندان حیوانات (خواب با دندان یک حیوان)

خواب دیدن درباره دندان حیوانات می‌تواند به قسمتی از شخصیت غیرطبیعی انسان یا بعد وحشی او مربوط شود. اگر از دید مثبت تعبیر خواب به این قضیه نگاه کنیم، باید بگوییم که تعبیر خواب دندان یک حیوان می‌تواند به کاربردی بودن غریزه حیوانی انسان در زندگی اشاره داشته باشد، طوری که این غریزه در جهت بهتر کردن زندگی فرد استفاده شود. اما اگر خواب دندان حیوان احساس منفی محسوسی به شما القا کرد، این مسئله می‌تواند به احساساتی مربوط شود که شما نمی‌توانید بخشی از بعد شخصیتی خود را مدیریت کنید و از این مسئله ناراحت هستید.

تعابیر عمومی دیدن دندان حیوان در خواب

  • نشان دهنده بخشی از شخصیت خشن و خوی حیوانی
  • خشونت یا احساس خشم غیر عادی و بروز بعد وحشی انسان

دندان‌ حیوان، نشانه‌ای از بعد وحشی شما

ارتباط میان حیوانات و خواب انسان را به یاد طبیعت غریزی خود می‌اندازد. خواب دندان می‌تواند نشانه بخشی از شخصیت رام نشده شما باشد. شما در برابر فشار‌های روحی و فیزیکی خارجی مقاومت می‌کنید، و به راحتی پذیرای این فشار‌ها نیستید. فشار تحصیلی، فشار فرهنگی، فشار‌‌ها و مشکلات خانوادگی می‌توانند تعبیر خواب دندان حیوان باشند.

خواب دندان حیوان و خشم و بروز بعد وحشی انسان

اگر خواب ببینید که دندان یک حیوان به جای دندان‌های طبیعی شما قرار گفته است، علت خواب درگیری احساسات انسانی و بعد حیوانی در شخصیت شماست.
اگر خواب ببینید که دندان‌های خود را از دست می‌دهید یا آن‌ها بیرون می‌افتند، شما می‌خواهید از یکی از رفتار‌های ناپسند خود رهایی پیدا کنید یا قصد انجام این امر را دارید.

تعبیر خواب دندان شکسته (شکسته شدن یک یا چند دندان)

دندان شکسته در خواب نشانه چالش‌های دشوار زندگی و استرس زیاد است. شکسته شدن دندان در خواب یا دیدن دندانه شکسته نشان از مشکلاتی است که با تصمیمات خود دچار آن شده‌اید یا خواهید شد. تعابیر خواب شکسته شدن دندان همگی منفی هستند.

تعابیر عمومی دیدن دندان شکسته در خواب

  • مشکلات احتمالی اعتماد و اطمینان به یک فرد
  • احساس گناه و نگرانی به خاطر شکستن یک قول یا عهد
  • ترس به خاطر از دست دادن خود یا دیگر عزیزان یا یک چیز مهم
  • نوعی هشدار برای نگاه بهتر به زندگی شخصی و ایجاد تغییر

مشکلات احتمالی اعتماد و اطمینان به یک فرد

یک دندانه شکسته یا شکستن دندان به چیزی غیر قابل اطمینان در زندگی اطلاق می‌شود. این خواب می‌تواند به خود شما یا یکی از اطرافیان شما مربوط شود. همچنین خواب شکستگی دندان می‌تواند شک و نگرانی حول سلامت بدن، پیر شدن و شکل ظاهری تلقی شود. از طرف دیگر، این خواب می‌تواند به حرف‌‌ها یا قول‌های شما که به آن‌ها عمل نکرده اید و احساس گناه می‌کنید مربوط شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب مدفوع ، مرده و خوردن کردن گربه ، سگ ، گاو ، حیوانات ، بچه و نوزاد

ترس به خاطر از دست دادن یک فرد عزیز یا چیز مهم

شکسته شدن دندان نشانه از دست دادن یک چیز مهم در زندگی است. شاید هم اکنون شاهد تغییرات مهمی در زندگی خود هستید. شاید تغییر شغل یا پایان دادن به یک رابطه عاطفی یا خانوادگی تعبیر خواب شکسته شدن دندان باشد. از طرف دیگر، خواب شکسته شدن دندان یک نشانه معمول بر مسئله از دست دادن یک فرد یا چیز مهم یا یک تغییر تاثیر گذار است. ترس از آسیب احساسی یا فیزیکی ناشی از این تغییر یا بروز یک موقعیت مخاطره‌‌آمیز می‌تواند تعبیر خواب شکسته شدن دندان باشد.

نوعی هشدار برای نگاه ایجاد تغییر در زندگی

شکسته شدن دندان در خواب می‌تواند نشان از این داشته باشد که شما بدون میل در حال تلاش برای کسب رضایت فرد یا افرادی هستید، و می‌دانید که انتهای این داستان شما را راضی نخواهد کرد. پس می‌توان این برداشت را داشت که خواب شکستگی دندان به انتخاب مسیر و جهت زندگی مربوط می‌شود، انتخابی که رضایت قلبی شما در آن است. شاید بین یک دو راهی قرار گرفته اید و فقط باید یکی را انتخاب کنید.

تعبیر خواب کج شدن یا کجی دندان‌ها

تعبیر متداول خواب کجی دندان‌ها ناراحتی‌ها و استرس‌های شخصی درباره جذابیت ظاهری یا طرز نگاه مردم به شماست. در تعابیر دیگر علت خواب کجی دندان‌ها را می‌توان ناراحتی ناشی از حرف یا کاری که انجام داده‌اید، اشاره کرد.

تعابیر عمومی خواب کجی دندان‌ها

  • احساس نگرانی و شرمندگی به خاطر وضعیت ظاهری و طرز نگاه مردم به شما
  • چیزی در زندگی شما درست نیست (یه جای کار می‌لنگه!)
  • احساس عدم کفایت، به خصوص در مسائل اجتماعی
  • ضعف و نگرانی درباره توانایی‌های شخصی

نگرانی به خاطر وضعیت ظاهری

خواب کجی دندان‌ها می‌تواند به نگرانی‌های شما درباره وضعیت فیزیکی مربوط شود. این خواب می‌تواند به نگرانی درباره نگاه مردم یا نظرات آن‌ها درباره وضعیت ظاهری یا زیبایی شما مربوط شود.

چیزی در زندگی درست نیست

اگر نگاهی به ریشه لغت کجی دندان بیاندازیم، می‌توانیم به ناراست بودن اشاره کنیم. عدم صداقت یا عدم راستی نیز تعابیری است که از کجی دندان‌ها برداشت می‌شود. تعبیر خواب کجی دندان در این زمینه به چیزی مربوط می‌شود که شما در گذشته گفته‌اید یا قصد گفتن آن را دارید. این سخن با اعتقادات شخصی شما مغایرت دارد.

ضعف و نگرانی درباره توانایی‌های شخصی

خواب کج بودن دندان‌ها می‌تواند مشکلات شما را در زمینه توانایی‌های شخصی تعریف کند. این تصویر نشان از آن دارد که بخشی از شخصیت یا رفتار شما ضعیف است یا به اندازه سایر ویژگی‌ها قدرتمند نیست.

تعبیر خواب خرد شدن یا فرو ریختن دندان‌

خواب خرد شدن یا فرو ریختن قسمتی از یک دندان یا دندان‌ها (برای مثال وسط دندان فرو بریزد) معمولا به احساس ضعف اشاره دارد. این می‌تواند به یک دوراهی در زندگی مربوط شود که تاثیر منفی زیادی بر زندگی شما می‌گذارد. به زندگی خود نگاهی بیاندازید و ببینید چه چیزی در حال تضعیف یا جدا شدن از آن است،‌ و قبل از این که دیر شود، دست به کار شوید. برای بهبود زندگی خود تلاش کنید.

تعابیر عمومی خواب خرد شدن دندان‌

  • یک تصمیم مهم در زندگی
  • چیزهایی در حال جدا شدن از زندگی شما هستند
  • احساس ضعف، از دست دادن قدرت
  • ترس از اثرات افزایش سن بر روی سلامت بدن
  • ناامنی‌هایی که در حال حاضر در زندگی خود احساس می‌کنید

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب دریا ، مواج و ساحل و ماهی و قایق و کشتی و شنا و طوفانی و خروشان

یک تصمیم مهم در زندگی

خرد شدن دندان در خواب می‌تواند به یک انتخاب دشوار که شما در گذشته نه چندان دور انجام داده‌اید، اشاره داشته باشد. شاید این انتخاب باعث بروز هزینه‌های زیادی در زندگی شما شده است. برای مثال در انتخاب شغل با عجله عمل کرده اید و در حال حاضر از وضعیت خود راضی نیستید، استعداد شما در حال هدر رفتن است. یا انتخابی کرده اید که تبعات آن زمان زیادی از وقت شما را گرفته است.

چیز‌هایی در حال جدا شدن از زندگی شما‌ هستند

خرد شدن دندان در خواب می‌تواند به شرایطی اطلاق شود که کنترل آن از دست شما خارج شده است. شاید برخی از چیزهای مهم شما تحت فشار زندگی در حال آسیب دیدن هستند.

احساس ضغف و از دست دادن قدرت

خرد شدن یا فرو ریختن دندان یا قسمتی از آن می‌تواند به قرار گرفتن در شرایطی از زندگی اشاره کند که به علت فشار زیاد احساس ضعف می‌کنید. شاید شرایط یا قوانین خاصی به مدت طولانی بر زندگی شما حاکم بوده است، اما با یک تغییر ناگهانی همه چیز عوض شده است. این عامل احساس ضعف شما خواهد بود.

تعبیر خواب دندان لق

اصولا خواب دندان لق به این مسئله اشاره دارد که شما در حال مواجهه با یک تصمیم یا تغییر دشوار هستید. در بیشتر موارد این داستان‌ها در خواب دندان لق برای فرد پیش می‌آید؛ دیدن لق شدن چند دندان یا خواب پی بردن به لق شدن یک دندان و ترس ناگهانی. این تصاویر به نگرانی‌ درباره پایه‌ها، اصول و اساس زندگی مربوط می‌شود. شاید چیز مهمی در حال جدا شدن از زندگی شماست.

تعابیر عمومی خواب دندان لق

  • ناپایداری در زندگی
  • دلسردی درباره یک تصمیم یا یک مسیر در زندگی

نکته: خواب دندان لق به شک و تردید حول یک مسئله در زندگی بیداری فرد اشاره دارد. تعبیر این خواب دو دل بودن و تزلزل است.

ناپایداری در زندگی

خواب دندان لق به یک موقعیت، تصمیم یا توافق اشاره دارد که هزینه‌های زیادی برای شما ایجاد کرده است. برای مثال،‌ تحمل بیش از حد یک رابطه نادرست یا قبول مسئولیت‌های شغلی که مایل به انجام آن‌ها نبوده اید. شاید به معامله ای وارد شده اید،‌ و هر چه از مراحل این معامله می‌گذرد، احساس نگرانی، ترس و اضطراب شما بیشتر می‌شود. تعبیر خواب دندان لق در این باره به سودمند نبودن معامله اشاره می‌کند.

نکته قابل توجه: تصاویر خواب دندان لق خود می‌تواند به تصمیم‌گیری شما کمک کند. اگر یک بار دیگر این خواب را دیدید، سعی کنید احساساتی که تجربه می‌کنید را بیاد آورید. احساس پس از بیدار شدن نیز بسیار مهم است. بین تصاویر و نشانه‌های خواب و زندگی حال خود ارتباط برقرار کنید.

تعبیر خواب بی دندان بودن (نداشتن همه دندان‌ها)

خواب بی دندان بودن و نداشتن هیچ یک از دندان‌ها به عدم وجود قدرت و توانایی شخصی، و همچنین نگرانی بر سر یک مشکل مهم در زندگی ایجاد اطلاق می‌شود.

تعابیر عمومی خواب نداشتن دندان

  • احساس فقدان یک چیز مهم در زندگی
  • نیاز زیاد به حمایت از طرف دیگران
  • آرزو برای بازگشت به دوران پاک کودکی
  • ضعف و از دست دادن قدرت

یکی از متداول‌ترین تعبیرات برای خواب بی دندان بودن احساس عمیق نسبت به فقدان یا از دست دادن یک شخص یا چیز ضروری در زندگی است. نداشتن دندان به معنای پریشانی ناشی از عدم حمایت توسط دیگران است. از طرف دیگر، نداشتن دندان یا بی دندان بودن در خواب می‌تواند به ضف، عدم اعتماد به نفش و عدم خودباوری اشاره داشته باشد. فرد در لحظات حساس زندگی شجاعت چندانی از خود نشان نمی‌دهد و قافیه را به سایر رقبا می‌بازد. برای مثال، در یک رقابت شغلی همه توان خود را برای به دست آوردن موقعیت استفاده نمی‌کند، و از خود ضعف نشان می‌دهد.

تعبیر خواب کشیدن دندان

خواب کشیدن دندان نشانه از یک تغییر اساسی در زندگی دارد. تصویر کشیدن دندان در خواب به این مسئله اشاره دارد که موقعیت زندگی بیداری شما چقدر دشوار و سخت است.

تعابیر عمومی خواب کشیدن دندان

  • لحظه یا لحظات تغییر که دردناک و به دشواری صورت می‌پذیرد
  • تجدید حیات، زندگی دادن به یک چیز جدید، خودبینی

تغییرات دردناک و دشوار

خواب کشیدن دندان یعنی یک تغییر مهم و بزرگ! سختی‌های کشیدن دندان در خواب معادل است با سختی‌ها و درد ناشی از تغییرات مهم زندگی. از نشانه‌های تجربه این تغییرات در زندگی بیداری می‌توان به رفتن‌ آبرو، احساسات شدید عاطفی و شرایط سخت زندگی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب انار ، قرمز و شیرین و ترش خوردن و خریدن و دانه شده برای زن باردار

تجدید حیات و خودبینی

طبق مطالعات کارل یونگ، اگر درباره کشیدن دندان یا دندان‌ها خواب ببینید، و شما یک زن باشید، این خواب مژده تولد یک نوزاد را به شما می‌دهد. البته این تولید یا تجدید حیات می‌تواند برای خود شخص نیز در نظر گرفته شود.
از طرف دیگر، خواب کشیدن دندان به این معنی است که آگاهی شما درباره مسائل احساسی در حال افزایش است. شما رشد کرده‌اید و به خودبینی عمیقی دست پیدا کرده اید،‌ البته امکان تجربه سختی ها برای تحقق این ویژگی شخصیتی وجود دارد.

تعبیر خواب دندان پوسیده و خراب

در حوزه تعبیر خواب دندان پوسیده نشانه چیزی در زندگی یا بخشی از خود شماست که ترجیح می‌دهید آن را نادیده بگیرید، اما نمی‌توانید. هر چیزی که هست از نگاه کردن و اهمیت دادن به آن بیزار هستید. همچنین، خواب دندان پوسیده به مشکلاتی اشاره دارد که در یه بازه زمانی مشخص شما را آزار داده اند و توانایی شما برای مقابله با آن‌ها کامل و کافی نیست.

تعابیر عمومی رویای دندان پوسیده

  • یک فقدان یا از دست دادن
  • مواجهه با نارضایتی
  • ترس از مواجهه با مشکلاتی که دیر حل می‌شوند
  • نوعی هشدار برای تمام کردن کار تمام نشده و نصفه کاره

فقدان یا از دست دادن

دیدن دندان پوسیده در خواب نشانه از دست دادن چیزی در زندگی است. این خواب می‌تواند به نوعی از دست دادن سمبلیک اشاره داشته باشد، برای مثال از دست دادن واقعی چیزی که شما به آن نیاز داشته اید و بر آن تکیه دارید و برای شما مهم است. دندان پوسیده در خواب همچنین می‌تواند به چیزی در زندگی اشتاره داشته باشد که به آهستگی در حال از بین رفتن و تغییر است. دندان می‌تواند نشانه سلامت یا زیبایی ظاهری، قدرت و توانایی شما باشد. شاید در حال از دست دادن این موارد هستید.

نارضایتی

خواب دندان پوسیده می‌تواند نوعی هشدار برای آگاهی دادن به شما تلقی شود. آگاهی از چیزی که در زندگی رضایت شما را جلب نکرده است. موقعیت زندگی خود را بررسی کنید، حرف‌های دیگران را به خوبی گوش کنید یا به رفتارهای خود نگاه بهتری بیاندازید. شاید یکی از این موارد بدون میل شما در حال آسیب رساندن به زندگی‌تان است.

مشکلاتی که دیر حل می‌شوند

دیدن دندان پوسیدن در خواب نشان از چیزی است که شما را آزار می‌دهد،‌ اما شما آن را نادیده می‌گیرید، چراکه حل این مشکل دشوار است و توجه به آن حس تنفر شما را شعله ور می‌کند.

تعبیر مثبت از دندان پوسیده

همانطور که گفتیم دیدن دندان پوسیده در خواب به معنای یک دعوت نامه برای تمام کردن کار نیمه کاره است. به زندگی خود نگاهی بیاندازید، در انجام کدام کارها کوتاهی کرده اید؟ حتی شاید به شخص خاصی توجه کافی نداشته اید و احساسات او را به خوبی پاسخ نداده اید؛ فرزندان،‌ پدر و مادر ، دوست و همسر می‌توانند آن فرد باشند.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 11 آذر 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.