تعبیر خواب دریا ، مواج و ساحل و ماهی و قایق و کشتی و شنا و طوفانی و خروشان - پارسی زی
تعبیر خواب گریه برای مرده

تعبیر خواب گریه برای مرده

تعبیر خواب گریه برای مرده تعبیر خواب گریه زاری برای مرده ، اشک ریختن مرده و بغل کردن مرده و گریه کردن همگی در سایت …

تعبیر خواب پول ، بخشیدن و گرفتن از مرده و پول خرد اسکناس خارجی قرض دادن

تعبیر خواب پول ، بخشیدن و گرفتن از مرده و پول خرد اسکناس خارجی قرض دادن

تعبیر خواب پول تعبیر خواب پول بخشیدن و تعبیر خواب پول خرد و اسکناس خارجی ، تعبیر خواب پول قرض دادن سکه و کاغذی همگی در …

تعبیر خواب مو ، کوتاه کردن و ریزش و سفید شدن و رنگ کردن مو +مو در غذا و دهان

تعبیر خواب مو ، کوتاه کردن و ریزش و سفید شدن و رنگ کردن مو +مو در غذا و دهان

تعبیر خواب مو تعبیر خواب مو و کوتاه کردن مو و ریزش مو ، تعبیر خواب سفید شدن و رنگ کردن مو و تعبیر خواب …

تعبیر خواب دریا

تعبیر خواب دریا , تعبیر خواب دریای مواج و طوفانی , تعبیر خواب دریا خروشان , تعبیر خواب دریا و ماهی و کشتی و قایق

تعبیر خواب دریا مواج و طوفانی و خروشان ، تعبیر خواب دریا و قایق و کشتی , تعبیر خواب دریا و ساحل و ماهی همگی در سایت اینترنتی پارسی زی . امیدواریم این مطلب مورد توجه شما همراهان همیشگی ما قرار گیرد.

دریا در خواب

مولف معتقد است که دریا نشان از کسی دارد که جایگاه خاصی دارد و از شما بالاتر است.در گذشته آن را پادشاه و حاکم می نامیدند و امروز هر کسی که عالی رتبه باشد حکم خواب دریا خواهد بود.

در کتاب نفایس الفنون آمده است دریا در خواب یا پادشاه است یا دانشمند و عالم و اگر در یا صاف و روشن باشد پادشاه و عالم خوبی است و اگر آب آن تیره باشد ، دلیل بر گناهکاری و فاسد بودن او است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب ماهی ، قرمز و سیاه و سفید و گلی و مرده گرفتن و خوردن و ماهیگیری

ابراهیم کرمانی معتقد است که تعبیر خواب در دریا بودن به خدمت پادشاه یا در خدمت بودن یک عالم است و اگر خود را در حالتی مستاصل در دریا ببیند باید مواظب خطر باشد و بیرون امدن از اب دریا تمام شدن ناراحتی است.

جابر مغربی معتقد است که اگر آب دریاها و رودخانه ها یک جا جمع شود تعبیر شاین است که پادشاه ان منطقه مال و ثروت را جمع می کند و خرج مردم نمی کند.

آنلی بیتون معتقد است که شنیدن صدای دریا و ساحل تعبیرش یک زندگی سخت و غم انگیز است که در ان هیچ گونه عشق و محبتی نیست.او به طور کلی دیدن دریا در خواب را آرزوهای بیهوده می داند.

امام جعفر صادق ع تعبیر خواب دریا را پادشاه می دانند که اگر صاف و آرام باشد نشان از خوب بودن و عادل بودن آن پادشاه دارد و اگر آب دریا تیره باشد ، نشان از پادشاه ستمگر و فاسد دارد.

دیدن آب تیره دریا در خواب تعبیری مشابه دیدن عقاب در خواب دارد و هر دو پادشاه ستمگر می شود.البته دیدن زلزله در خواب نیز پادشاهی است که مردم را بدبخت می کند.

حضرت یوسف ع معتقد است که اگر در خواب دریا دیدید ، بدانید که روزی شما زیاد می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب طلا ، دیدن و خریدن و دزدیدن و فروختن به مرده برای مرد و زن باردار

تعبیر خواب خوردن آب دریا

در کتاب نفایس الفنون آمده است که به هر مقداری از آب دریا بخورید در خواب ، به همان اندازه شما عزت و جلال می یابید.در تعبیر خواب انگشتر هم دقیقا همین مطلب آمده است که هر چه انگشتری زیباتری را ببینی به عزت بیشتری هم می رسی.

تعبیر خواب انگور قرمز نیز عزت و شرافت است.

محمد بن سیرین معتقد است که خوردن آبی که گوارا است از دریا تعبیرش این است که شما از پادشاه سود فراوانی می برید و خوردن تمام آب دریا ، به پادشاهی کل جهان رسیدن است به شرطی که آب صاف و زلالی باشد.

ابراهیم کرمانی معتقد است خوردن آب دریا که سرد است خیلی خوب است و اگر کاسب باشید سود می کنید و اگر عالم باشید علم بیشتری کسب می کنید و خوردن آب گرم خوب نیست و دلیل بر گناه و بدی است.

اگر آبی را بخورید که گند است و گوارا نیست بین شما دشمنی بزرگی پیش می آید که از خطر آن خیلی می ترسید و همیشه هراسان خواهید بود.از جمله خواب هایی که تعبیرشان دشمنی است می توانیم به تعبیر خواب موش سیاه و دیدن گربه در خواب اشاره کنیم.

جابر مغربی معتقد است خوردن آب دریا بدون اینکه مشکلی برای تو پیش بیاید ، کشتن پادشاه است.خوردن آب شور دریا نیز به کسب مال حرام روی آوردن است.

منوچهر مطیعی هم معتقد است که خوردن تمام آب دریا خیلی خوب است و رسیدن به موفقیت و عظمت و بزرگی و عزت است.اگر در خواب گرگ سفید و بچه چاق در خواب ببینید نیز تعبیرش همین می شود.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب مرغ ، مرغ و ماهی خوردن و مرغ خانگی و مرغ دریایی

تعبیر خواب شنا کردن در دریا

در کتاب نفایس الفنون امده است که شنا کردن در دریا به خدمت پادشاه بودن است و بیرون امدن از دریا با شنا رهایی از خدمت به پادشاه است و آزادگی است.

آنلی بیتون می گوید اگر زنی همراه با همسرش در دریا در حال شنا کردن باشند ، تعبیرش این است که به زودی این زوج به اولین آرزوهای مشترک خود می رسند که احتمالا بچه دار شدن است.

تعبیر خواب دریای طوفانی و خروشان و مواج

جابر مغربی معتقد است که دریای مواج و طوفانی همراه با آسمان تیره و تار اشاره به گناه کار بودن مردم آن زمان دارد.اما اگر موجی از دریا بلند شود و یا خود را در حال ماهیگیری ببیند تعبیرش روزی حلال و عیش و نوش و خوشی سالم است.

لوک اویتنها معتقد است که دریای طوفانی و متلاطم تعبیرش ناراحتی و غصه است و دریای مواج نیز موفقیت و خوشبختی در مسیری زندگی تان است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب دندان ، افتادن و شکستن و کشیدن دندان لق و پوسیده و درآوردن نوزاد

تعبیر خواب دریا و ساحل

اگر خود را در ساحل دریا ببینید که دارید به دریای متلاطم نگاه می کنید تعبیرش این است که بچه شما بیمار می شود ، همچنین از کشتی پایین امدن و امدن روی ساحل شفای بیماری فرزند یا یکی از عزیزانتان است.

تعبیر خواب دریا و کشتی

منوچهر مطیعی معتقد است که اگر خود را روی کشتی در یک دریای آرام دیدید ، شما زندگی آرام و خوبی خواهید داشت و این زندگی مسرت بخش خواهد بود.

لوک اویتنهاو معتقد است که اگر خود را در حال کشتی رانی در دریا دیدید ، تعبیرش این است که شما ادم جسوری هستید و قدرت ریسمتان بسیار بالاست.

تعبیر خواب غرق شدن در دریا

لوک اویتنهاو غرق شدن در دریا را بدبختی و نکبتی می داند که عاملش دیگران هستند.

منوچهر مطیعی می گوید که اگر دیدید که در دریا در حال غرق شدن هستید در مسیر زندگی تان مشکلاتی برای شما پیش می آید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب مو ، کوتاه کردن و ریزش و سفید شدن و رنگ کردن مو +مو در غذا و دهان

نکات تکمیلی

خوردن تمام آب دریا را معبران مانند تعبیر خواب کشتن سوسک موفقیت می دانند.

شنیدن صدای دریا نشان از غم دارد و این خواب تعبیری مشابه دیدن پول خرد در خواب دارد که نشان از غم اندک دارد.

دیدن دریا در خواب به طور کلی به پادشاه اشاره دارد و دیدن درخت در خواب نیز همین تعبیر را دارد.

تعبیر خواب دیدن برف مانند شنیدن صدای دریا است و هر دو خواب بیانگر ناراحتی است.

دریای مواج رو لوک اویتنهاو به خوشبختی تعبیر می کند و تعبیر خواب خواستگار نیز همین است.

آخرین بروز رسانی در : پنج شنبه 13 آبان 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.