تعبیر خواب زلزله ، بدون خسارت در خانه چیست از نظر روانشناسی و شکافتن زمین - پارسی زی
تعبیر خواب مرغ ، مرغ و ماهی خوردن و مرغ خانگی و مرغ دریایی

تعبیر خواب مرغ ، مرغ و ماهی خوردن و مرغ خانگی و مرغ دریایی

تعبیر خواب مرغ با تعبیر خواب مرغ و مرغ دریایی سفید و تعبیر خواب خوردن مرغ ماهی در سایت پارسی زی همراه باشید. خواب هایی …

تعبیر خواب زاییدن پسر

تعبیر خواب زاییدن پسر

تعبیر خواب زاییدن پسر تعبیر خواب زاییدن پسر ، زایمان نوزاد پسر امام صادق و پسردار شدن حضرت یوسف همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم …

تعبیر خواب تمساح ، سبز و سفید در آب استخر و مار کوچک در خانه و رودخانه

تعبیر خواب تمساح ، سبز و سفید در آب استخر و مار کوچک در خانه و رودخانه

تعبیر خواب تمساح تعبیر خواب تمساح ، سبز و سفید در آب استخر و مار کوچک در خانه و رودخانه در سایت پارسی زی.امیدواریم این …

تعبیر خواب زلزله

تعبیر خواب زلزله , تعبیر خواب زلزله آمدن , تعبیر خواب فرار کردن از زلزله ، تعبیر خواب زلزله و خراب شدن خانه

تعبیر خواب زلزله ، بدون خسارت در خانه چیست از نظر روانشناسی و شکافتن زمین همگی در سایت پارسی زی . امیدواریم با خواندن این مطلب تعبیر خواب خود را متوجه شوید.

تعبیر خواب زلزله اشاره به مشکلی در خانه یا محل کار شما می باشد و نتیجه رویارویی شما با این مشکل نیز در خواب مشخص است.مثلا اگر آسیب دیدید مشکل شما را اذیت می کند و اگر سالم ماندید شما مشکل را حل می کنید.

البته دیدن بچه لاغر در خواب نیز به روبه رو شدن با مشکلات اشاره دارد.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب گرگ ، سیاه سفید خاکستری قهوه ای زخمی+فرار و حمله و جنگیدن با گرگ

زلزله در خواب

تعبیر خواب دیدن زلزله رنج و زحمت از طرف پادشاهی ظالم است و هر چه زلزله شدید تر باشد رنجی که به مردم می رسد بیشتر خواهد بود.این رنج ممکن است با بیماری توامان باشد و ممکن است با بیماری نباشد.

اگر زمین لرزه خیلی شدید باشد و طوری باشد که ببینید زمین زیر و رو می شود تعبیر این خواب بدبختی شدید برای مردم آن زمان است و فتنه بزرگی برای انها پیش می آید.

امام صادق ع دیدن زلزله در یک منطقه در خواب را بدبختی و بیچارگی مردم آن منطقه می داند و پادشاه انجا مردمش را دچار رنج و گرفتاری و بدبختی می کند و ممکن است در آن منطقه قحطی شدید و بیماری فراوان شود.

مولف معتقد است که دیدن زلزله در خواب به بی ثباتی اشاره دارد و نشانه ای از تشنج در زندگی فرد است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب عقاب ، سیاه و سفید و بزرگ و قهوه ای در خانه دیدن در حال شکار

زمین خوردن و نخوردن در زلزله

اگر در خواب دیدید که زلزله شده است و شما در حین زلزله به زمین افتادید تعبیر این خواب خوب نیست و شما در زندگی دچار مشکلی می شوید که در نهایت نمی توانید این مشکل را حل کنید و شکست می خورید.

معبران غربی می گویند که اگر خود را در حین زلزله مصدوم و آسیب دیده ببینید تعبیر این خواب این است که شما آمادگی لازم برای رویارویی با مشکلات زندگی را ندارید و باید خود را آماده کنید و در کارها بیشتر فکر کنید.

اگر در خواب دیدید که زلزله شده و شما هیچ مشکلی برایتان به وجود نیامده و شما سالم مانده اید ، تعبیر این خواب دور اندیشی و پختگی شما در زندگی است.

اگر در خواب دیدید که زلزله شده است و شما در زلزله احساس امنیت کامل می کنید تعبیر این خواب این است که شما با قدرت بر مشکلات پیروز می شوید و به موفقیت های بزرگی می رسید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب عقرب ، سیاه و زرد و قرمز کوچک و بزرگ در خانه+نیش و کشتن عقرب

تعبیر خواب زلزله در خانه

اگر در خواب دیدید که زلزله شده و خانه شما در حال لرزیدن است تعبیر این خواب این است که شما در خانه تان ثبات خانوادگی ندارید و ممکن است خانواده شما با هر مشکلی دچار تشویش و نگرانی شود.

اگر خواب طوری بود که همه جا می لرزید غیر از خانه شما تعبیر این خواب این است که در اثر مشکلاتی که در اجتماع وجود دارد خانواده شما هیچ آسیبی نمی بیند.

اگر خانه شما در زلزله سالم بماند تعبیر این خواب این است که شما یک نگرانی خاص در مورد خانواده خود دارید و آن نگرانی مشکلی برای خانواده شما به وجود نمی آورد.

اگر تمام شهر به صورت مخروبه در آمده باشد و تنها خانه شما سالم مانده بود این نشانه این است که شما می توانید مشکلاتتان را حل کنید و بر دشمنان خود پیروز شوید. تعبیر این خواب مشابه تعبیر خواب کشتن سوسک است.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب انگور ، سیاه و قرمز و زرد و سفید و درشت و خوشه یاقوتی دیدن و خوردن

تعبیر خواب خراب شدن خانه در زلزله

اگر در خواب دیدید که زلزله شده است و خانه شما در حال تخریب شدن است تعبیر این خواب این است که باید منتظر حوادث پیش بینی نشده ای در زندگی خود باشید و اگر ریختن اوار از جایی باشد که قبلا دیده اید تعبیر این است که با شما رفتار مناسبی در خانواده نمی شود.

تعبیر دیدن شهر زلزله زده

اگر در خواب دیدید که شهری خراب شده است و همه جا آوار شده است تعبیر این خواب احساسات درونی شما است.امکان اینکه این احساسات با کار و درامد شما در ارتباط باشد خیلی زیاد است.

برنامه های زیادی در زندگی داشته اید که احتمالا با شکست روبرو شده اند و شما تمام تلاش و زحمات خود را بیهوده می بینید.با تمرکز بر روی اینده می توانید مشکل خود را حل کنید و به اهدافتان برسید.

بیشتر بخوانید : تعبیر خواب کفش ، سیاه سفید قهوه ای گشاد + گم شدن و هدیه گرفتن و پاره شدن کفش

 

نکات تکمیلی

احساس امنیت در زلزله نشان از موفقیت دارد و به دست آوردن پول در خواب نیز چنین تعبیری دارد.

آخرین بروز رسانی در : چهارشنبه 8 دی 1400
کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام پارسی زی و لینک مستقیم بلا مانع است.